ph is PSV-er, dus ik neem aan dat ie op PSV doelt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:19 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft 'er' vertrouwen in... heeft i het over psv of pool
als ik? ik ben Pool fan he![]()
Toch opvallend dat veel Liverpoolfans PSV als een walk-over zien. Ja, we zijn de kleinste ploeg die over is, maar hebben ze niet geleerd van Arsenal? Hebben ze niet geleerd van de wedstrijden 2 seizoenen geleden tegen Lyon en Milan? Wij kunnen ons stevig vastbijten in 2 wedstrijden, zeker wedstrijden waar het echt om draait (dus niet die 2-0 in Liverpool). Voor ons worden het wéér twee finales, weer twee toetjes op het seizoen. Voor Liverpool is het wel een moetje, iedereen verwacht dat ze gaan winnen, dus dat zullen ze ook moeten gaan doen, "anders staan ze voor lul". Geeft toch weer extra druk.quote:
Dat niet eens. Als Ajax niet wint in Eindhoven en AZ nog een steek laat vallen, is de competitie eind maart gespeeld. Playoffs mag PSV niet aan meedoen en de rest van de clubs houdt in april siesta.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Mochten we trouwens doorgaan is de compettie al vrijwel afgelopen terwijl we nog in Europa bezig zijn
Ja. Maar juist bij een gewogen loting wil je toch dit soort constructies voorkomen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef okee6 het volgende:
Volgens mij zijn de heren daarover juist uitmuntend tevreden. Je denkt toch niet dat in dit tijdperk er ooit nog "wild" geloot zal worden. Uitgesloten.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:32 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nul tegenFoutje van Alex zonder aanvallende speler in de buurt. Of je bent kierewiet, of je negeert de aanwezigheid van Gomes, die geheel volgens de spelregels ballen mag afweren/vangen naar gelieven.
[..]
Ach komop, als het een beetje had tegengezeten dan was het een doelpuntenfestijn geweest voor Arsenal. Kudo's voor PSV hoor hoe ze hun hoofd koel hielden, maar ik kan me veel situatie's herinneren waarbij het helemaal niets had gescheeld of de bal ging erin. Vergeet aub niet dat PSV twee maal met 3-0 verloren heeft en een keer met 2-0 en vorig jaar bij Lyon was het helemaal een gatenkaas. Daar kan PSV (en AZ) niets aan doen, ze spelen tegen ploegen die onberekenbare dure spelers kunnen aanschaffen die soms onverdedigbaar zijn.
PSV leeft van zijn blok, en dan wil jij beweren dat het er nog meer aan zou moeten doen? Sommigen vinden PSV nu al niet om aan te zien. Liverpool heeft het ook defensief staan, dat is een nadeel. Maar mocht bijvoorbeeld Gerrard er niet bij zijn, heb je toch weer een Engelse tegenstander met perspectief.
PSV leeft niet van zijn blok maar van de tactiek en de koelbloedigheid waarmee het oppereert, dat blok is een noodzakelijkheid geworden om het tactische spelletje te kunnen spelen en ze zijn er idd goed in geworden, maar oh wee als er een doelpuntje binnenvalt op een moment dat de druk hoog is en er geen verlichting komt die het perspectief verbetert (zoals dus een vrije trap met een onverwacht doelpunt), dan kan het ineens erg hard gaan. Ik hoop dat PSV net zoals twee jaar terug veel moed haalt uit deze overwinning en de volgende wedstrijd moedig gaat spelen zoals ze ook deden tegen Milan twee jaar terug. Dat was voor mij (als Ajaxfan) de meest briljante vertoning van voetbal die ik van een NLse ploeg heb gezien sinds Ajax 95.
Wat is de James Bond theorie?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV gaat door zie de James Bond theorie
Elk jaar dat er een nieuwe James Bond actuer wordt geintroduceerd (of een come back), wint een Nl-se ploeg de CL/ECI. Dit jaar is er een nieuwe dus PSV wint de CL.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Elk jaar dat er een nieuwe James Bond actuer wordt geintroduceerd (of een come back), wint een Nl-se ploeg de CL/ECI. Dit jaar is er een nieuwe dus PSV wint de CL.
Om het dan maar in de trant van de Liverpool supporters te houden:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:31 schreef DrDentz het volgende:
Vorig jaar heeft Big Ron Liverpool ook uitgeschakeld, met Benfica nota bene. PSV is een beter team.. dat wordt een eitje. Op naar de halve finale
De Liverpool-supporters zeggen dat ze in hun uitshirt spelen, dus dat zal bij ons ook wel zo zijn. Maar als ik het schema bekijk:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Om het dan maar in de trant van de Liverpool supporters te houden:
'Welke shirtjes draagt PSV eigenlijk in de finale?'
Volgens mij staan wij bovenaan, omdat wij dan op 24 april de eerste halve finale spelen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De Liverpool-supporters zeggen dat ze in hun uitshirt spelen, dus dat zal bij ons ook wel zo zijn. Maar als ik het schema bekijk:
Halve finales,24 en 25 april:
Chelsea/Valencia - PSV/Liverpool -
Roma/Manchester - Milan/Bayern -
Dan speelt de winnaar van Chelasea/Valencia/PSV/Liverpool toch "thuis" in de finale?
Ik mag het hopen ja, dan kan AZ nogmaals aantreden tegen PSV. CL Winnaar PSV tegen UEFA Cup winnaar AZ.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ja![]()
Het kan gewoon niet anders dan dat PSV de CL wint dit jaar.![]()
Af dat AZ de UEFA cup wintquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:40 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ja![]()
Het kan gewoon niet anders dan dat PSV de CL wint dit jaar.![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:04 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Af dat AZ de UEFA cup wint![]()
zou wel vet zijn, maar heb toch echt liever dat PSV de CL wint.
Oja ik dacht ook dat dat 2 jaar geleden zou gebeuren. Tot Milan en Sporting in de allerlaatste minuut scoorden en ik twee katers rijker wasquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik mag het hopen ja, dan kan AZ nogmaals aantreden tegen PSV. CL Winnaar PSV tegen UEFA Cup winnaar AZ.![]()
![]()
Mijn maag keert er nog steeds bij omquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oja ik dacht ook dat dat 2 jaar geleden zou gebeuren. Tot Milan en Sporting in de allerlaatste minuut scoorden en ik twee katers rijker was
En gaat daarna Kalou, Kuijt slachten?quote:
Ach, datzelfde zeiden ze waarschijnlijk vorig jaar ook, toen ze Benfica lootten. En toen kwam Liverpool er niet aan te pas (1-0 verlies uit, 2-0 verlies thuis). En de coach van Benfica was Koeman, dus hij weet in ieder geval hoe het moetquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Geen fijne loting, maar zeker niet kansloos. Die eerste twee wedstrijden tegen Liverpool waren compleet anders. Vooral het verlies van PSV in Liverpool, die wedstrijd was zonder druk voor PSV, en dan is het altijd lastig blijkt bij ons wel. Niet kansloos, maar ook niet erg veel kans. Hoewel die Liverpoolfans op het forum het wel overdrijven zegAlsof ze de CL al hebben gewonnen
quote:Eerste gesprek PSV en Afellay over contractverlenging
PSV heeft gisteren een eerste gesprek gehad met Ibrahim Afellay over het mogelijk openbreken en opwaarderen van zijn contract. PSV is erg tevreden over zijn ontwikkeling en wil zijn tot 2010 durende contract graag openbreken en verlengen, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag.
En dan een paar aanvallende middenvelders mag ik hopen? Afellay en Mendes lekker vooruitschuiven. Cocu vrije rol geven, Simons en Culina/Vayrinnen ergens op het middenveld gooien. Zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Morgen spelen we naar alle waarschijnlijkheid met 1 spits
Moens is grieperig en waarschijnlijk speelt Gomes gewoonquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:11 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk speelt Moens weer zo goed als tegen NEC Toen speelde hij verdienstelijk, op die goal na dan.
De PSV-site beweert wat anders. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Moens is grieperig en waarschijnlijk speelt Gomes gewoon
Ok, ik baseerde me op de krantquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:22 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De PSV-site beweert wat anders. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.
quote:Phillip Cocu wel, Gomes niet tegen Excelsior
10 maart 2007 14:25
Gomes vóór Arsenal-PSV. Phillip Cocu kan zondag gewoon in actie komen in de competitiewedstrijd tegen SBV Exclesior, de aanvoerder hield een rugblessure over aan het duel met Arsenal maar is gewoon inzetbaar. Doelman Heurelho da Silva Gomes heeft lichte liesklachten en krijgt rust van de technische staf van PSV.
Heurelho Gomes
Gomes reist uit voorzorg niet mee naar Rotterdam, zijn liesklachten zijn niet van ernstige aard. De doelverdediger raakte geblesseerd bij het juichen na de 1-1 van landgenoot Alex in het Emirates Stadium in Londen. Naast Gomes en Koné kan Ronald Koeman tegen Excelsior ook niet beschikkan over Jan Kromkamp en Patrick Kluivert. De spierblessure van Kromkamp gaat de goede kant op, maar de verdediger is nog niet honderd procent fit. De revalidatie van Kluivert, rugblessure, licht op schema maar ook voor hem komt de wedstrijd van zondag te vroeg. Koeman heeft wel de beschikking over John de Jong (enkel) en Ibrahim Afellay. Doelman Oscar Moens zal morgen het doel van PSV verdedigen op Woudestein. Excelsior-PSV begint zondagmiddag om 14.30 uur.
Platini betaalt niet, hij wordt betaald. Wie betaalt, bepaalt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:20 schreef ErikT het volgende:
Kutverhaal met die loting. Gewoon helemaal vastleggen zoals op een WK, lekker boeiend als teams uit een zelfde land elkaar treffen.
2 keer dezelfde tegenstander is veel debieler.
Hopelijk gaat Platini er iets aan veranderen.
dat kan niet heh... beter Kluivert 2 bionische benen geven en z'n rug in een corsetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef RijstNatie het volgende:
Ik weet zeker dat PSV wint tegen Liverpool !!!
Fysiek zijn ze sterk, maar dat kan PSV wel aan.. PSV moet eigenlijk alleen een lange kopsterke spits hebben tegen liverpool, dus ff VoH huren ofso
Dit soort uitspraken heb ik verschillende keren niet zien uitkomen dit seizoen, en dan waren de tegenstanders toch net van iets minder kaliber dan Liverpoolquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef RijstNatie het volgende:
Ik weet zeker dat PSV wint tegen Liverpool !!!
Zelfs PSV komt verder in de CLquote:
Dat komt wel goed volgens mij, we spelen tenslotte waarschijnlijk 4-5-1quote:Op zondag 11 maart 2007 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen hopelijk 3 punten.
Graag geen onderschatting.
zullen we samen gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:43 schreef Juweel het volgende:
Ik heb gisteren een Clubcard aangevraagd. Het wordt verdorie tijd om weer eens een echte wedstrijd te bezoeken in plaats van voor de televisie te volgen![]()
![]()
Dan vast met 4 aanvallende middenveldersquote:Op zondag 11 maart 2007 08:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed volgens mij, we spelen tenslotte waarschijnlijk 4-5-1![]()
Asl dat hun eerste bod is zeg ik No way. Die kunnen gemakkelijk 16 miljoen dokken.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan vast met 4 aanvallende middenvelders
Ik denk dat Tardelli speelt naast farfan
Aston Villa zou 11,5 miljoen euro over hebben voor Kone.
Doen zou ik zeggen en dan Afonso Alves halen/
Ja dat is ook weer zo.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Asl dat hun eerste bod is zeg ik No way. Die kunnen gemakkelijk 16 miljoen dokken.
het is al afgelopen zo worden we wel heel makkelijk kampioenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Moeten we wel zelf winnen
Had wel zoiets verwacht, hopelijk gaat het een beetje werken met maar 1 echte aanvaller....quote:Opstelling PSV:
Moens, Fehér, Alex, Salcido, Alcides, Simons, Cocu, Culina, Xiang Sun, Afellay en Farfán.
Wissels: Boffin, Väyrynen, Mendez, Da Costa, Addo, De Jong en Tardelli.
Als we zelf winnen vandaag wordt het idd een beetje te saaiquote:Op zondag 11 maart 2007 14:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
het is al afgelopen zo worden we wel heel makkelijk kampioen
Hopelijk maakt De jong minuten.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had wel zoiets verwacht, hopelijk gaat het een beetje werken met maar 1 echte aanvaller....
Maar ik dacht dat Da Costa inmiddels wel beter zou zijn?Maar wel leuk dat Feher in de basis staat, heeft ie verdient
![]()
en hij loopt warm inmiddels.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:59 schreef rubbereend het volgende:
laat de Jong eerst maar ritme opdoen bij jong PSV ipv hem meteen te belasten in de Eredivisie
Ach ja, PSV heeft weer CL gespeeld, en dan weet je het meestal welquote:Op zondag 11 maart 2007 15:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
0-0 blijft het
Correctiequote:Op zondag 11 maart 2007 16:00 schreef djnospinzone het volgende:
Koeman moet opzouten.
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:54 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ach ja, PSV heeft weer CL gespeeld, en dan weet je het meestal wel![]()
geen onzin, PSV heeft het altijd erg moeilijk na een CL wedstrijdquote:Op zondag 11 maart 2007 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat een onzin, we hebben dit seizoen alle wedstrijden na een CL wedstrijd gewonnen behalve uit bij Heerenveen 0-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |