abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47098417
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:19 schreef duncannn het volgende:

[..]

Ja maar hij heeft 'er' vertrouwen in... heeft i het over psv of pool
als ik? ik ben Pool fan he
ph is PSV-er, dus ik neem aan dat ie op PSV doelt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47098448
Denk dat PSV thuis de boel wat dicht moet houden en uit toch echt offensiever gaan spelen. Thuis zal er misschien met 1-0 gewonnen worden of 0-0 of 1-1, in ieder geval een te kleine marge om in de uitwedstrijd onderuit te zakken en te verdedigen.

Overigens lees ik op dat Liverpool forum wat eerder al in een post naar voren kwam dat men wel denkt te winnen van PSV (heel veel zien PSV als geen probleem) hoewel men wel twijfels krijgt mocht het 0-0 blijven of 1-0 worden voor PSV bij de thuiswedstrijd van PSV.
pi_47098576
Vooral jammer dat het voor de 2e keer in het seizoen dezelfde tegenstander is... lastig was het toch wel geworden
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_47098647
Had toch liever een andere
pi_47098790
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Had toch liever een andere
Ik niet
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:40:39 #106
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_47099015
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:33 schreef duncannn het volgende:

[..]

Ik niet
Toch opvallend dat veel Liverpoolfans PSV als een walk-over zien. Ja, we zijn de kleinste ploeg die over is, maar hebben ze niet geleerd van Arsenal? Hebben ze niet geleerd van de wedstrijden 2 seizoenen geleden tegen Lyon en Milan? Wij kunnen ons stevig vastbijten in 2 wedstrijden, zeker wedstrijden waar het echt om draait (dus niet die 2-0 in Liverpool). Voor ons worden het wéér twee finales, weer twee toetjes op het seizoen. Voor Liverpool is het wel een moetje, iedereen verwacht dat ze gaan winnen, dus dat zullen ze ook moeten gaan doen, "anders staan ze voor lul". Geeft toch weer extra druk.

Ach ja het maakt mij verder niet uit hoor dat ze ons lelijk onderschatten, dat geeft alleen maar meer kans!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:41:32 #107
159022 AminBen
El Maestro
pi_47099040
Die Engelsen voelen nu ook dat ze de hele wereld aankunnen, aan PSV ze even hard op de feiten te drukken!
pi_47099068
Niks mis met het zijn van de underdog inderdaad .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47099246
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef duncannn het volgende:

[..]

Voor?
pi_47099317
De Liverpool spitsen maken moeilijk doelpunten en PSV heeft gelukkig een extra goede keeper.

PSV wist ook Arsenal uit te schakelen dus waarom Liverpool dan niet ?
pi_47099677
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 17:20 schreef rubbereend het volgende:
Mochten we trouwens doorgaan is de compettie al vrijwel afgelopen terwijl we nog in Europa bezig zijn
Dat niet eens. Als Ajax niet wint in Eindhoven en AZ nog een steek laat vallen, is de competitie eind maart gespeeld. Playoffs mag PSV niet aan meedoen en de rest van de clubs houdt in april siesta.
pi_47099746
Beetje jammer wel.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_47100123
807 Teletekst vr 09 mrt
***OETBAL******************************
**** Peter Crouch mist PSV-Liverpool

**Liverpool-speler Peter Crouch is aan
zijn neus geopereerd.De international
van Engeland staat zeker een maand aan
de kant.

Crouch had last van zijn neus sinds het
duel op 24 februari met Sheffield,toen
hij er een schop tegen kreeg.De lange
spits mist naast het eerste duel in de
kwartfinales van de Champions League
met PSV (4 of 5 april),ook twee duels
in het Premiership en twee interlands
van het Engelse nationale elftal.

Keep the faith!!
pi_47100340
PSV zie ik tegen Liverpool gewoon doorgaan, ondanks dat ze wel aardig spelen laatste tijd. Lijkt me wel een ploeg die PSV kan kloppen.
Ik support gevallen topclubs!
pi_47100537
bahbah
weer liverpool...
Waarom hebben wij altijd pech met de tegenstanders, zijn altijd dezelfde
pi_47101228
UEFA Champions League 2006/2007 - Winnaar
Welk team zal er winnen?

Chelsea 4.25
Manchester United 4.50
Liverpool 5.50
AC Milan 8.00
Valencia 8.50
Bayern München 10.00
Roma 11.00
PSV 20.00

Volgens Unibet dus...
Ze geven PSV wel erg weinig kans
K zie Bayern wel tot een stunt komen eigenlijk
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:30:17 #117
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_47104963
tvp

Arsenal was een groot feest woensdag. Ben blij dat ik erbij was
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:48:10 #118
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47105604
Wat een belachelijke loting. Dan zijn die lotingen zo ontzettend gewogen en dan kun je nog 2 x dezelfde tegenstander loten. Nummer 1 en 2 in de poule moeten elkaar nooit halverwege het toernooi kunnen uitschakelen

Dan schakel je vanuit dezelfde poule de nummer 1 en 2 van de Champions League van vorig jaar uit. Stel je jezelf nadrukkelijk kandidaat voor een grote Europese verrassing en dan moet je elkaar gaan uitschakelen in de kwartfinale

Speel je 4x in een seizoen tegen dezelfde club in een toernooi dat om commercie draait

Dit is de grootste wanprestatie die ik afgelopen 10 jaar van de Uefa heb gezien
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_47106979
Volgens mij zijn de heren daarover juist uitmuntend tevreden. Je denkt toch niet dat in dit tijdperk er ooit nog "wild" geloot zal worden. Uitgesloten.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 21:38:21 #120
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_47107381
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 21:28 schreef okee6 het volgende:
Volgens mij zijn de heren daarover juist uitmuntend tevreden. Je denkt toch niet dat in dit tijdperk er ooit nog "wild" geloot zal worden. Uitgesloten.
Ja. Maar juist bij een gewogen loting wil je toch dit soort constructies voorkomen.

Nu kun je achteraf altijd roepen dat als Liverpool niet tegen PSV had gespeeld in de kwartfinale en ze dus wel een ronde verder waren gekomen. Dat ze dan de finale gehaald zouden hebben. Nu wint PSV de finale en kan Liverpool niet aantonen dat ze de nummer 2 van het toernooi zijn, omdat er ploegen verder komen doordat zij niet eerder tegen PSV spelen.

Waar iedereen dus een eerlijke kans heeft om de finale te halen heeft Liverpool dat niet.

Je laat in de poule 2 ploegen door om de sterkste finale mogelijk te houden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_47107641
Ik vind het op zich prima dat je elkaar in de kwartfinales alweer tegen komt. Ik val over de show-loting. Er kan geen sprake van loting zijn, zoals ik het hier neerzette, daar kun je haast niet omheen. Als je een op commercie gerichte loting wilt hebben, dan is dat tegenwoordig mogelijk. Zie bijvoorbeeld de vaderlandse Amstel Cup, waar ik er juist niet in geloven wil. Maar het sportieve element heeft geen hoge waarde bij UEFA, dat straalt de organisatie zelf al uit, en de belangen zijn (te) groot.
pi_47112378
Geen fijne loting, maar zeker niet kansloos. Die eerste twee wedstrijden tegen Liverpool waren compleet anders. Vooral het verlies van PSV in Liverpool, die wedstrijd was zonder druk voor PSV, en dan is het altijd lastig blijkt bij ons wel. Niet kansloos, maar ook niet erg veel kans. Hoewel die Liverpoolfans op het forum het wel overdrijven zeg Alsof ze de CL al hebben gewonnen
pi_47112798
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:32 schreef okee6 het volgende:

[..]

Nul tegen Foutje van Alex zonder aanvallende speler in de buurt. Of je bent kierewiet, of je negeert de aanwezigheid van Gomes, die geheel volgens de spelregels ballen mag afweren/vangen naar gelieven.
[..]

Ach komop, als het een beetje had tegengezeten dan was het een doelpuntenfestijn geweest voor Arsenal. Kudo's voor PSV hoor hoe ze hun hoofd koel hielden, maar ik kan me veel situatie's herinneren waarbij het helemaal niets had gescheeld of de bal ging erin. Vergeet aub niet dat PSV twee maal met 3-0 verloren heeft en een keer met 2-0 en vorig jaar bij Lyon was het helemaal een gatenkaas. Daar kan PSV (en AZ) niets aan doen, ze spelen tegen ploegen die onberekenbare dure spelers kunnen aanschaffen die soms onverdedigbaar zijn.

PSV leeft van zijn blok, en dan wil jij beweren dat het er nog meer aan zou moeten doen? Sommigen vinden PSV nu al niet om aan te zien. Liverpool heeft het ook defensief staan, dat is een nadeel. Maar mocht bijvoorbeeld Gerrard er niet bij zijn, heb je toch weer een Engelse tegenstander met perspectief.

PSV leeft niet van zijn blok maar van de tactiek en de koelbloedigheid waarmee het oppereert, dat blok is een noodzakelijkheid geworden om het tactische spelletje te kunnen spelen en ze zijn er idd goed in geworden, maar oh wee als er een doelpuntje binnenvalt op een moment dat de druk hoog is en er geen verlichting komt die het perspectief verbetert (zoals dus een vrije trap met een onverwacht doelpunt), dan kan het ineens erg hard gaan. Ik hoop dat PSV net zoals twee jaar terug veel moed haalt uit deze overwinning en de volgende wedstrijd moedig gaat spelen zoals ze ook deden tegen Milan twee jaar terug. Dat was voor mij (als Ajaxfan) de meest briljante vertoning van voetbal die ik van een NLse ploeg heb gezien sinds Ajax 95.
pi_47113594
PSV gaat door zie de James Bond theorie
pi_47113782
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV gaat door zie de James Bond theorie
Wat is de James Bond theorie?
pi_47114136
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:27 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Wat is de James Bond theorie?
Elk jaar dat er een nieuwe James Bond actuer wordt geintroduceerd (of een come back), wint een Nl-se ploeg de CL/ECI. Dit jaar is er een nieuwe dus PSV wint de CL.
pi_47114307
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:36 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Elk jaar dat er een nieuwe James Bond actuer wordt geintroduceerd (of een come back), wint een Nl-se ploeg de CL/ECI. Dit jaar is er een nieuwe dus PSV wint de CL.
!
Is dat tot nu toe gebeurd dan ?!?
pi_47115547
Vorig jaar heeft Big Ron Liverpool ook uitgeschakeld, met Benfica nota bene. PSV is een beter team.. dat wordt een eitje. Op naar de halve finale
pi_47117723
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 01:31 schreef DrDentz het volgende:
Vorig jaar heeft Big Ron Liverpool ook uitgeschakeld, met Benfica nota bene. PSV is een beter team.. dat wordt een eitje. Op naar de halve finale
Om het dan maar in de trant van de Liverpool supporters te houden:

'Welke shirtjes draagt PSV eigenlijk in de finale?'
  zaterdag 10 maart 2007 @ 09:36:51 #130
79837 Lemming22
pi_47117832
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:19 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Om het dan maar in de trant van de Liverpool supporters te houden:

'Welke shirtjes draagt PSV eigenlijk in de finale?'
De Liverpool-supporters zeggen dat ze in hun uitshirt spelen, dus dat zal bij ons ook wel zo zijn. Maar als ik het schema bekijk:

Halve finales,24 en 25 april:
Chelsea/Valencia - PSV/Liverpool -

Roma/Manchester - Milan/Bayern -

Dan speelt de winnaar van Chelasea/Valencia/PSV/Liverpool toch "thuis" in de finale?
pi_47117847
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:36 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

De Liverpool-supporters zeggen dat ze in hun uitshirt spelen, dus dat zal bij ons ook wel zo zijn. Maar als ik het schema bekijk:

Halve finales,24 en 25 april:
Chelsea/Valencia - PSV/Liverpool -

Roma/Manchester - Milan/Bayern -

Dan speelt de winnaar van Chelasea/Valencia/PSV/Liverpool toch "thuis" in de finale?
Volgens mij staan wij bovenaan, omdat wij dan op 24 april de eerste halve finale spelen.

Mochten wij dus inderdaad de uitspelende ploeg zijn, zullen wij in het wit of blauw spelen. Aangezien de 4 mogelijke tegenstanders ook al in het rood spelen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_47117852
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:41 schreef Fetai het volgende:

[..]

!
Ja

Het kan gewoon niet anders dan dat PSV de CL wint dit jaar.
pi_47117907
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:40 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ja

Ik mag het hopen ja, dan kan AZ nogmaals aantreden tegen PSV. CL Winnaar PSV tegen UEFA Cup winnaar AZ.

pi_47118066
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:40 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Ja

Af dat AZ de UEFA cup wint
zou wel vet zijn, maar heb toch echt liever dat PSV de CL wint.
pi_47118265
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:04 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Af dat AZ de UEFA cup wint
zou wel vet zijn, maar heb toch echt liever dat PSV de CL wint.

Het is steeds de CL/Europa Cup I geweest.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 10:20:06 #136
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_47118268
Kutverhaal met die loting. Gewoon helemaal vastleggen zoals op een WK, lekker boeiend als teams uit een zelfde land elkaar treffen.
2 keer dezelfde tegenstander is veel debieler.

Hopelijk gaat Platini er iets aan veranderen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_47120357
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 09:46 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ik mag het hopen ja, dan kan AZ nogmaals aantreden tegen PSV. CL Winnaar PSV tegen UEFA Cup winnaar AZ.

Oja ik dacht ook dat dat 2 jaar geleden zou gebeuren. Tot Milan en Sporting in de allerlaatste minuut scoorden en ik twee katers rijker was
pi_47120849
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 12:13 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Oja ik dacht ook dat dat 2 jaar geleden zou gebeuren. Tot Milan en Sporting in de allerlaatste minuut scoorden en ik twee katers rijker was
Mijn maag keert er nog steeds bij om
pi_47120880
Kuijt gaat jullie slachten
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_47120909
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:41 schreef Fetai het volgende:

[..]

!
Reken maar terug
pi_47121450
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Vakkie_W het volgende:
En gaat daarna Kalou, Kuijt slachten?
pi_47121922
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 23:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Geen fijne loting, maar zeker niet kansloos. Die eerste twee wedstrijden tegen Liverpool waren compleet anders. Vooral het verlies van PSV in Liverpool, die wedstrijd was zonder druk voor PSV, en dan is het altijd lastig blijkt bij ons wel. Niet kansloos, maar ook niet erg veel kans. Hoewel die Liverpoolfans op het forum het wel overdrijven zeg Alsof ze de CL al hebben gewonnen
Ach, datzelfde zeiden ze waarschijnlijk vorig jaar ook, toen ze Benfica lootten. En toen kwam Liverpool er niet aan te pas (1-0 verlies uit, 2-0 verlies thuis). En de coach van Benfica was Koeman, dus hij weet in ieder geval hoe het moet
pi_47122087
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 12:35 schreef Vakkie_W het volgende:
alex maakt er gehakt van
pi_47123162
quote:
Eerste gesprek PSV en Afellay over contractverlenging
PSV heeft gisteren een eerste gesprek gehad met Ibrahim Afellay over het mogelijk openbreken en opwaarderen van zijn contract. PSV is erg tevreden over zijn ontwikkeling en wil zijn tot 2010 durende contract graag openbreken en verlengen, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag.

Morgen spelen we naar alle waarschijnlijkheid met 1 spits
pi_47124713
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 14:15 schreef dndiek het volgende:

[..]

Morgen spelen we naar alle waarschijnlijkheid met 1 spits
En dan een paar aanvallende middenvelders mag ik hopen? Afellay en Mendes lekker vooruitschuiven. Cocu vrije rol geven, Simons en Culina/Vayrinnen ergens op het middenveld gooien. Zou wel leuk zijn.

Ik vind trouwens dat Koeman niet direct Feher van de rechtsback hoeft te halen. Hij kan denk ik juist gemotiveerd zijn om ook nu weer goed te presteren, en de rest van het team, daarvan moet ik het eerst maar zien of ze zich kunnen motiveren. Ookal heb je da Costa en Alcides weer tot je beschikking, laat Feher maar zien wat hij kan, zeker nu hij denk ik wat meer vooruit kan spelen dan tegen Arsenal.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 15:25:09 #146
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47124787
Niet zo gelukkig met de loting
pi_47125961
Hopelijk speelt Moens weer zo goed als tegen NEC Toen speelde hij verdienstelijk, op die goal na dan.
pi_47126146
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:11 schreef mcyodogg het volgende:
Hopelijk speelt Moens weer zo goed als tegen NEC Toen speelde hij verdienstelijk, op die goal na dan.
Moens is grieperig en waarschijnlijk speelt Gomes gewoon
pi_47126264
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:16 schreef dndiek het volgende:

[..]

Moens is grieperig en waarschijnlijk speelt Gomes gewoon
De PSV-site beweert wat anders. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.
pi_47126507
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 16:22 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

De PSV-site beweert wat anders. Maar ik hoop dat je gelijk hebt.
Ok, ik baseerde me op de krant
pi_47127147
Dan moet de 3de keeper maar keepen , want volgens psv.nl krijgt Gomes rust
quote:
Phillip Cocu wel, Gomes niet tegen Excelsior

10 maart 2007 14:25

Gomes vóór Arsenal-PSV. Phillip Cocu kan zondag gewoon in actie komen in de competitiewedstrijd tegen SBV Exclesior, de aanvoerder hield een rugblessure over aan het duel met Arsenal maar is gewoon inzetbaar. Doelman Heurelho da Silva Gomes heeft lichte liesklachten en krijgt rust van de technische staf van PSV.

Heurelho Gomes

Gomes reist uit voorzorg niet mee naar Rotterdam, zijn liesklachten zijn niet van ernstige aard. De doelverdediger raakte geblesseerd bij het juichen na de 1-1 van landgenoot Alex in het Emirates Stadium in Londen. Naast Gomes en Koné kan Ronald Koeman tegen Excelsior ook niet beschikkan over Jan Kromkamp en Patrick Kluivert. De spierblessure van Kromkamp gaat de goede kant op, maar de verdediger is nog niet honderd procent fit. De revalidatie van Kluivert, rugblessure, licht op schema maar ook voor hem komt de wedstrijd van zondag te vroeg. Koeman heeft wel de beschikking over John de Jong (enkel) en Ibrahim Afellay. Doelman Oscar Moens zal morgen het doel van PSV verdedigen op Woudestein. Excelsior-PSV begint zondagmiddag om 14.30 uur.
pi_47127213
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 10:20 schreef ErikT het volgende:
Kutverhaal met die loting. Gewoon helemaal vastleggen zoals op een WK, lekker boeiend als teams uit een zelfde land elkaar treffen.
2 keer dezelfde tegenstander is veel debieler.

Hopelijk gaat Platini er iets aan veranderen.
Platini betaalt niet, hij wordt betaald. Wie betaalt, bepaalt.
pi_47127298
Ik weet zeker dat PSV wint tegen Liverpool !!!

Fysiek zijn ze sterk, maar dat kan PSV wel aan.. PSV moet eigenlijk alleen een lange kopsterke spits hebben tegen liverpool, dus ff VoH huren ofso
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 10 maart 2007 @ 17:25:55 #154
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_47127980
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef RijstNatie het volgende:

Fysiek zijn ze sterk, maar dat kan PSV wel aan.. PSV moet eigenlijk alleen een lange kopsterke spits hebben tegen liverpool, dus ff VoH huren ofso
dat kan niet heh... beter Kluivert 2 bionische benen geven en z'n rug in een corset
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_47128926
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef RijstNatie het volgende:
Dit soort uitspraken heb ik verschillende keren niet zien uitkomen dit seizoen, en dan waren de tegenstanders toch net van iets minder kaliber dan Liverpool .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47129336
Vertrouw op mij.. PSV veegt liverpool van de kaart

Ik heb vaak gelijk in dit soort voorspellingen
Nothing to see here, carry on
pi_47129503
als gij het zegt

volgens mij is het nu alleen maar gunstiger dat ze hebben verloren tegen de vorige wedstrijd Liverpool
die denken oooooooh da kan hendig nog een keer
Ik doe niet meer aan een signature
  zaterdag 10 maart 2007 @ 21:07:08 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_47134862
AC Milan bindt doelman Dida

Dida speelt de komende jaren 'gewoon' bij AC Milan. De doelman werd de afgelopen weken veelvuldig in verband gebracht met een vertrek. Zaterdag verlengde hij echter zijn contract bij de Rossoneri tot medio 2010.
Dat Dida bij AC Milan een nieuw contract heeft ondertekend is opvallend. Hij had namelijk via zijn zaakwaarnemer laten weten aan een nieuwe uitdaging toe te zijn. Chelsea wilde hem vervolgens afgelopen januari al overnemen. De laatste weken was vooral Barcelona in beeld als nieuwe werkgever van de Braziliaan.

De 33-jarige Dida staat sinds 1998 onder contract in Milaan. Hij maakte echter pas drie jaar later zijn debuut doordat hij tweemaal werd verhuurd aan Corinthians. In totaal keepte de Braziliaanse international 164 competitieduels namens AC Milan.

bron: Het altijd betrouwbare Voetbalprimeur

Dit houdt dus in dat Gomes bij ons blijft?

zaterdag 10 maart 2007 @ 21:26:41 #159
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_47135637
Dan gaat ie wel naar Barca.
pi_47137074
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 21:26 schreef Messenga het volgende:
Dan gaat ie wel naar Barca.
Zelfs PSV komt verder in de CL
pi_47140829
Ik heb gisteren een Clubcard aangevraagd. Het wordt verdorie tijd om weer eens een echte wedstrijd te bezoeken in plaats van voor de televisie te volgen
pi_47141813
Morgen hopelijk 3 punten.

Graag geen onderschatting.
  zondag 11 maart 2007 @ 08:40:07 #163
79837 Lemming22
pi_47146837
quote:
Op zondag 11 maart 2007 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen hopelijk 3 punten.

Graag geen onderschatting.
Dat komt wel goed volgens mij, we spelen tenslotte waarschijnlijk 4-5-1
  zondag 11 maart 2007 @ 11:11:24 #164
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_47148351
Als de spelers nou al net zoveel met de wedstrijd tegen Liverpool bezig zijn als jullie, zie ik wel mogelijkheden vandaag.....
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  zondag 11 maart 2007 @ 12:54:50 #165
159022 AminBen
El Maestro
pi_47150774
Hoe ernstig trouwens het verschil tussen Vennegoor vorig jaar en Kluivert dit jaar

Had je beter Paul Jans van de reservebank van NEC kunnen plukken ofzoiets
pi_47150808
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:43 schreef Juweel het volgende:
Ik heb gisteren een Clubcard aangevraagd. Het wordt verdorie tijd om weer eens een echte wedstrijd te bezoeken in plaats van voor de televisie te volgen
zullen we samen gaan
pi_47152940
quote:
Op zondag 11 maart 2007 08:40 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat komt wel goed volgens mij, we spelen tenslotte waarschijnlijk 4-5-1
Dan vast met 4 aanvallende middenvelders

Ik denk dat Tardelli speelt naast farfan

Aston Villa zou 11,5 miljoen euro over hebben voor Kone.
Doen zou ik zeggen en dan Afonso Alves halen/
  zondag 11 maart 2007 @ 14:04:12 #168
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_47153032
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:01 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dan vast met 4 aanvallende middenvelders

Ik denk dat Tardelli speelt naast farfan

Aston Villa zou 11,5 miljoen euro over hebben voor Kone.
Doen zou ik zeggen en dan Afonso Alves halen/
Asl dat hun eerste bod is zeg ik No way. Die kunnen gemakkelijk 16 miljoen dokken.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_47153147
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Asl dat hun eerste bod is zeg ik No way. Die kunnen gemakkelijk 16 miljoen dokken.
Ja dat is ook weer zo.
Eigenlijk moet je hem aanbieden voor 18 miljoen bij Lyon ofzo
pi_47153499
als az nu nog ff paar minuutjes zo blijft kunnen we tegen NEC kampioen worden
pi_47153562
Moeten we wel zelf winnen
pi_47153923
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Moeten we wel zelf winnen
het is al afgelopen zo worden we wel heel makkelijk kampioen

zondag 11 maart 2007 @ 14:28:12 #173
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_47153960
quote:
Opstelling PSV:

Moens, Fehér, Alex, Salcido, Alcides, Simons, Cocu, Culina, Xiang Sun, Afellay en Farfán.
Wissels: Boffin, Väyrynen, Mendez, Da Costa, Addo, De Jong en Tardelli.
Had wel zoiets verwacht, hopelijk gaat het een beetje werken met maar 1 echte aanvaller....
Maar ik dacht dat Da Costa inmiddels wel beter zou zijn? Maar wel leuk dat Feher in de basis staat, heeft ie verdiend
Patat Friet
  zondag 11 maart 2007 @ 14:28:53 #174
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_47153987
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:26 schreef WooZ het volgende:

[..]

het is al afgelopen zo worden we wel heel makkelijk kampioen

Als we zelf winnen vandaag wordt het idd een beetje te saai
Patat Friet
pi_47153988
Stel je voor dat Twente onze grootste belager wordt
Arveladze heeft wel een dot van een kans gemist zeg
pi_47154030
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Had wel zoiets verwacht, hopelijk gaat het een beetje werken met maar 1 echte aanvaller....
Maar ik dacht dat Da Costa inmiddels wel beter zou zijn? Maar wel leuk dat Feher in de basis staat, heeft ie verdient
Hopelijk maakt De jong minuten.
En idd lkeuk voor Feher hopelijk speelt hij weer zo goed
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 maart 2007 @ 14:59:08 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47155132
laat de Jong eerst maar ritme opdoen bij jong PSV ipv hem meteen te belasten in de Eredivisie
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 11 maart 2007 @ 15:30:44 #178
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_47156396
Hoe erg is het met Alex gesteld?
Patat Friet
  zondag 11 maart 2007 @ 15:32:10 #179
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_47156461
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:30 schreef ganzenherder het volgende:
Hoe erg is het met Alex gesteld?
wat is er gebeurd dan?
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  zondag 11 maart 2007 @ 15:33:20 #180
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_47156513
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:32 schreef appelsientje het volgende:

[..]

wat is er gebeurd dan?
Liep net voor rust een blessure op en is inmiddels gewisseld voor Da Costa
Patat Friet
  zondag 11 maart 2007 @ 15:41:06 #181
159022 AminBen
El Maestro
pi_47156948
Waar blijft de goal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 maart 2007 @ 15:45:20 #183
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47156958
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:59 schreef rubbereend het volgende:
laat de Jong eerst maar ritme opdoen bij jong PSV ipv hem meteen te belasten in de Eredivisie
en hij loopt warm inmiddels.

Alex verrekte zn hamsting dachten ze bij ldl
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 11 maart 2007 @ 15:51:21 #184
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_47157171
Wat is Koeman een ontzettende onbenul. Twee (anderhalve) aanvallers meenemen naar Excelsior notabene. En dan ook nog één daarvan op de bank laten en met een controlerende middenvelder en vleugelverdediger op de flanken beginnen Geef verdomme Gorter of Zeefuik een kans
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  zondag 11 maart 2007 @ 15:53:06 #185
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_47157229
0-0 blijft het
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_47157264
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
0-0 blijft het
Ach ja, PSV heeft weer CL gespeeld, en dan weet je het meestal wel
Keep the faith!!
  zondag 11 maart 2007 @ 15:59:02 #187
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_47157431
Tardelli heeft het weten te presteren om erin te komen en nog niet eens een helft vol te maken voordat hij weer gewisseld werd
Patat Friet
  zondag 11 maart 2007 @ 16:00:12 #188
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_47157475
Koeman moet opzouten.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_47157513
quote:
Op zondag 11 maart 2007 16:00 schreef djnospinzone het volgende:
Koeman moet opzouten.
Correctie

Hij had nooit moeten komen
Keep the faith!!
  zondag 11 maart 2007 @ 16:06:45 #190
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_47157826
Vrij triest inderdaad het spel van na de winterstop, met Arsenal als enige uitzondering
Patat Friet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 maart 2007 @ 16:07:37 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47157866
quote:
Op zondag 11 maart 2007 15:54 schreef lookinforyou het volgende:

[..]

Ach ja, PSV heeft weer CL gespeeld, en dan weet je het meestal wel
wat een onzin, we hebben dit seizoen alle wedstrijden na een CL wedstrijd gewonnen behalve uit bij Heerenveen 0-0
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47157950
Ach, de laatste minuten beginnen nu, komt dus goed.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Redactie Frontpage zondag 11 maart 2007 @ 16:11:17 #193
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_47158008
En kennelijk komt deze d'r ook bij. K*tzooi.
pi_47158060
Met 1 aanvaller scoor je idd over het algemeen wat lastiger.
pi_47158127
  zondag 11 maart 2007 @ 16:14:33 #196
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_47158133
Excelsior uit, altijd lastig
Patat Friet
pi_47158175
quote:
Op zondag 11 maart 2007 16:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

wat een onzin, we hebben dit seizoen alle wedstrijden na een CL wedstrijd gewonnen behalve uit bij Heerenveen 0-0
geen onzin, PSV heeft het altijd erg moeilijk na een CL wedstrijd
Keep the faith!!
  zondag 11 maart 2007 @ 16:17:17 #198
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_47158241
pfff. wat een resultaat. Maar goed, gat blijft 8 punten, dus no worries.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 11 maart 2007 @ 16:17:25 #199
159022 AminBen
El Maestro
pi_47158285
Je zou maar gelijk spelen tegen Excelsior.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')