quote:Phillip Cocu wel, Gomes niet tegen Excelsior
10 maart 2007 14:25
Gomes vóór Arsenal-PSV. Phillip Cocu kan zondag gewoon in actie komen in de competitiewedstrijd tegen SBV Exclesior, de aanvoerder hield een rugblessure over aan het duel met Arsenal maar is gewoon inzetbaar. Doelman Heurelho da Silva Gomes heeft lichte liesklachten en krijgt rust van de technische staf van PSV.
Heurelho Gomes
Gomes reist uit voorzorg niet mee naar Rotterdam, zijn liesklachten zijn niet van ernstige aard. De doelverdediger raakte geblesseerd bij het juichen na de 1-1 van landgenoot Alex in het Emirates Stadium in Londen. Naast Gomes en Koné kan Ronald Koeman tegen Excelsior ook niet beschikkan over Jan Kromkamp en Patrick Kluivert. De spierblessure van Kromkamp gaat de goede kant op, maar de verdediger is nog niet honderd procent fit. De revalidatie van Kluivert, rugblessure, licht op schema maar ook voor hem komt de wedstrijd van zondag te vroeg. Koeman heeft wel de beschikking over John de Jong (enkel) en Ibrahim Afellay. Doelman Oscar Moens zal morgen het doel van PSV verdedigen op Woudestein. Excelsior-PSV begint zondagmiddag om 14.30 uur.
Platini betaalt niet, hij wordt betaald. Wie betaalt, bepaalt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:20 schreef ErikT het volgende:
Kutverhaal met die loting. Gewoon helemaal vastleggen zoals op een WK, lekker boeiend als teams uit een zelfde land elkaar treffen.
2 keer dezelfde tegenstander is veel debieler.
Hopelijk gaat Platini er iets aan veranderen.
dat kan niet heh... beter Kluivert 2 bionische benen geven en z'n rug in een corsetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef RijstNatie het volgende:
Ik weet zeker dat PSV wint tegen Liverpool !!!
Fysiek zijn ze sterk, maar dat kan PSV wel aan.. PSV moet eigenlijk alleen een lange kopsterke spits hebben tegen liverpool, dus ff VoH huren ofso
Dit soort uitspraken heb ik verschillende keren niet zien uitkomen dit seizoen, en dan waren de tegenstanders toch net van iets minder kaliber dan Liverpoolquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:01 schreef RijstNatie het volgende:
Ik weet zeker dat PSV wint tegen Liverpool !!!
Zelfs PSV komt verder in de CLquote:
Dat komt wel goed volgens mij, we spelen tenslotte waarschijnlijk 4-5-1quote:Op zondag 11 maart 2007 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgen hopelijk 3 punten.
Graag geen onderschatting.
zullen we samen gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:43 schreef Juweel het volgende:
Ik heb gisteren een Clubcard aangevraagd. Het wordt verdorie tijd om weer eens een echte wedstrijd te bezoeken in plaats van voor de televisie te volgen![]()
![]()
Dan vast met 4 aanvallende middenveldersquote:Op zondag 11 maart 2007 08:40 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat komt wel goed volgens mij, we spelen tenslotte waarschijnlijk 4-5-1![]()
Asl dat hun eerste bod is zeg ik No way. Die kunnen gemakkelijk 16 miljoen dokken.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan vast met 4 aanvallende middenvelders
Ik denk dat Tardelli speelt naast farfan
Aston Villa zou 11,5 miljoen euro over hebben voor Kone.
Doen zou ik zeggen en dan Afonso Alves halen/
Ja dat is ook weer zo.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Asl dat hun eerste bod is zeg ik No way. Die kunnen gemakkelijk 16 miljoen dokken.
het is al afgelopen zo worden we wel heel makkelijk kampioenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Moeten we wel zelf winnen
Had wel zoiets verwacht, hopelijk gaat het een beetje werken met maar 1 echte aanvaller....quote:Opstelling PSV:
Moens, Fehér, Alex, Salcido, Alcides, Simons, Cocu, Culina, Xiang Sun, Afellay en Farfán.
Wissels: Boffin, Väyrynen, Mendez, Da Costa, Addo, De Jong en Tardelli.
Als we zelf winnen vandaag wordt het idd een beetje te saaiquote:Op zondag 11 maart 2007 14:26 schreef WooZ het volgende:
[..]
het is al afgelopen zo worden we wel heel makkelijk kampioen
Hopelijk maakt De jong minuten.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Had wel zoiets verwacht, hopelijk gaat het een beetje werken met maar 1 echte aanvaller....
Maar ik dacht dat Da Costa inmiddels wel beter zou zijn?Maar wel leuk dat Feher in de basis staat, heeft ie verdient
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |