Voetballen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:42 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer is Liverpool voor het laatst kampioen geworden eigenlijk? Wat doen ze eik in de CL?
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:44 schreef Neoktheone het volgende:
Hey, de wedstrijd tegen RKC verliep hetzelfde als die van Arsenal?
Donequote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:45 schreef knep het volgende:
Klote loting.
Kansloos ben je nooit als je zover komt daar gaat het niet om.
Appelsientje nog even de OP aanpassen.
Mooi zo, dat werkt alleen maar in ons voordeel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:46 schreef Eb het volgende:
Liverpool is met de gedachten al in de halve finale:
http://www.liverpoolfc-ne(...)T;f=1;t=20767;st=160
Och, kunnen ze revanche nemenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:46 schreef Ruudt het volgende:
Jammer dat we wéér tegen Liverpool moeten.
Paar pagina's verder worden die reacties alweer getemperd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:47 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben iig blij dat de Liverpool fans zo enthousiast zijn over ons
http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=168523.120
Arrogant zooitje daar zegquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:47 schreef mcyodogg het volgende:
Ik ben iig blij dat de Liverpool fans zo enthousiast zijn over ons
http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=168523.120
Arrogantie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:54 schreef waterreus23 het volgende:
Thuis: 0-0
Uit: 1-1
Op naar Chelsea, en dan in de Finale United
PSV klopt het gehele Engelse Top Voetbal
Ik ook maar dat deed ik ook al bij Arsenal. De kans dat zoiets 2 keer achter elkaar goed gaat is natuurlijk ook niet groot maar we hebben zeker een kansje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
natuurlijk heeft PSV altijd een kans maar als ik me geld zou moeten inzetten op 1 van de 2 dan zal ik dat toch op Liverpool FC zetten ,
vi.nlquote:Ronald Koeman: 'Shit, wat een teleurstelling'
'Ik zei shit want het was een teleurstelling', reageerde Ronald Koeman toen hij zag dat Liverpool opnieuw als tegenstander van PSV tevoorschijn kwam tijdens de loting voor de kwartfinale van de Champions League.
'Ik denk dat alle clubs lastig zijn. Maar het feit is, dat je er al gespeeld hebt in de groepsfase. Je wilt ergens anders heen, alle andere clubs waren leuk geweest', legde de trainer via NOS Sportjournaal uit waarom hij niet zo tevreden is met Liverpool als tegenstander. 'Maar we zijn blij dat we erbij zijn.'
'Liverpool is lastig, omdat zij vanuit een defensieve organisatie spelen, net zoals wij doen. Ze hebben enkele fantastische spelers zoals Steven Gerrard. Als je bij Barcelona met 2-1 wint, dan ben je héél sterk. Het wordt een hels karwei. Het zal wederom weer erg belangrijk zijn wat voor resultaat we in de thuiswedstrijd neerzetten.'
Koeman had ook nog nieuws over de blessures die Arouna Koné en Gomes overhielden aan het laatste duel met Arsenal. De Ivoriaanse aanvaller kampt met een blessure aan een mediale band in zijn rechterknie, de Braziliaanse doelman heeft last van een bovenbeenspier.
'Koné ondergaat over een half uur een MRI-scan', zei Koeman om half een vrijdagmiddag. 'We zullen hem een aantal weken kwijt zijn. Maar we verwachten dat we Gomes er zondag weer bij hebben.' Komend weekeinde moet PSV op bezoek bij Excelsior.
Ga maar eens op het Liverpool forum kijken, daar balen ze dat het 'Red' niet kunnen dragen in de finale omdat ze away team zijnquote:
Die arrogantie is terechtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:00 schreef knep het volgende:
[..]
Ga maar eens op het Liverpool forum kijken, daar balen ze dat het 'Red' niet kunnen dragen in de finale omdat ze away team zijn.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:46 schreef mcyodogg het volgende:
Wordt weer zoeken naar een stuntje. 0 houden in Eindhoven is weer cruciaal.
Kans is er altijd , maar daar heb je helaas niet zo veel aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ook maar dat deed ik ook al bij Arsenal. De kans dat zoiets 2 keer achter elkaar goed gaat is natuurlijk ook niet groot maar we hebben zeker een kansje.
Voor een team dat al 20 jaar ofzo geen kampioen is geworden... Of hoe lang het ook moge zijn. Of 1 keer in de 20 jaar.quote:
2 jaar geleden de CL en zijn goede cupfighters, competitie moeten ze het idd niet echt meer van hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor een team dat al 20 jaar ofzo geen kampioen is geworden... Of hoe lang het ook moge zijn. Of 1 keer in de 20 jaar.
Het is in Engeland dan ook een stuk moeilijker om kampioen te worden dan in die Mickey Mouse competitie hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Voor een team dat al 20 jaar ofzo geen kampioen is geworden... Of hoe lang het ook moge zijn. Of 1 keer in de 20 jaar.
Ik acht Arsenal hoger in dan Liverpool maar goed wat jij wil kerel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
2 jaar geleden de CL en zijn goede cupfighters, competitie moeten ze het idd niet echt meer van hebben.
Ja omdat ze heel vroeger een paar EC's wonnen. Maar de laatste 15 jaar zijn ze echt niet de grootste. Die CL van 2 jaar was dan ook niet voor niks een absolute verrassing.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
Het is in Engeland dan ook een stuk moeilijker om kampioen te worden dan in die Mickey Mouse competitie hier.
Liverpool is gewoon de grootste club in Engeland. Kijk hun palmares er maar eens op na.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:44 schreef LuNaTiC het volgende:
eerste reactie: kut, wéér liverpool
Stond Ajax dan ook mijlenver achter op de nummer 1 in hun glorie tijdquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:26 schreef alex4allofyou het volgende:
Ach, ik vind Liverpool meer een Feyenoord en Arsenal meer een Ajax (glorietijd Ajax that is), dus ik schat de kansen van PSV helemaal niet zo heel laag in.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:26 schreef alex4allofyou het volgende:
Ach, ik vind Liverpool meer een Feyenoord en Arsenal meer een Ajax (glorietijd Ajax that is), dus ik schat de kansen van PSV helemaal niet zo heel laag in.
Of dat een nadeel is, blijkt pas na de eerste wedstrijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:26 schreef alex4allofyou het volgende:
Als je kijkt wat PSV allemaal tegengehouden heeft aan geniale acties van Arsenal dan lijkt me zo'n wedstrijd tegen Liverpool veel relaxter. Verder kon PSV echt wel aanvallen tegen Arsenal hoor, toen ze achterkwamen toen begonnen ze weer met aanvallen en dat mondde als snel uit in een doelpunt. Het mooie van PSV is dat het maar 1 kansje nodig heeft om te winnen. Tot slot vind ik het PSV van nu een stuk sterker dan het PSV van de groepsfase.
Enigste nadeel vind ik dat ze WEER eerst thuis moeten spelen en dan uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |