Zijn acties zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef donroyco het volgende:
*start FM2007 op
btw @ sjimz.. die Andrei Kanchelskis was een held in Ultimate Soccer Manager 2 [1996-1997]... ook wel Kadelski genoemd
Hij is er bijnaquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:18 schreef sjimz het volgende:
Ik heb al weer flink wat transfers kunnen binnenhalen.
Had niet verwacht zo'n groot budget te hebben voor zo'n club!
Dit is allemaal in het vorige topic al vermeld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef AirRaid het volgende:
misschien wel zo handig om bij de challange enkele opties te zetten hoe er gespeeld moet worden
of er met 7.0.1 of met 7.0.2 gespeeld wordt en geen andere updates zoals bv die van ManagersUnited.
welke ladnen naast Italie geselecteerd worden. of er met een grote of kleine database gespeeld wordt.
dit om het allemaal een beetje eerlijk te houden
misschien wel fijn om dat even erbij te vermelden i/v/b niewelingen die mee willen doen. zo voorkom je dat die vraag steeds gesteld gaat wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is allemaal in het vorige topic al vermeld.
We spelen met 7.0.2
Alleen Italie geselecteerd.
Middelgrote/Grote database (ligt eraan hoe je computer draait)
Als je hierboven even leest heb ik dit al aan sjimz gevraagd of die dat even wil aanpassen in de openingspostquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef AirRaid het volgende:
[..]
misschien wel fijn om dat even erbij te vermelden i/v/b niewelingen die mee willen doen. zo voorkom je dat die vraag steeds gesteld gaat worden
Goed bezig.. weinig mensen hebben echt trek om naar Italie te komenquote:
Wie heb je allemaal aangekocht?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:12 schreef donroyco het volgende:
Cisco Roma:
9 aankopen gedaan voor in totaal 1.2 miljoen euroWeet iemand hoe het zit met de bekerrondes e.d.?
Zal zo het even postenquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:57 schreef stefmans het volgende:
Niemand een screentje van Gago in 2009/2010?
Nee geen enkel idee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zal zo het even posten
Weet jij hoeveel geld je krijgt voor het winnen van een bekerwedstrijd en/of kwalificatie?
Ik kan niet meer spelers kopen, ben al de transferperiode voorbijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee geen enkel idee.
Ik ben de beker wel doorgekomen door alle 4 mijn wedstrijden moeiteloos te winnen.
Ik heb tot nu toe 8 spelers aangekocht voor een totale waarde van 300.000
Waaronder de toppers Stenild,Vecchio,Aaritalo en Doudin
Je hebt Aaritalo en Doudin dus ook binnenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik kan niet meer spelers kopen, ben al de transferperiode voorbij(recordtempo).. daarnaast heb ik bij de 1.2 mln ook de vergoedingen geteld die aan de clubs betaald moeten worden...
Aankopen:
[afbeelding]
Aaritalo 24K, Doudin alleen vergoeding...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt Aaritalo en Doudin dus ook binnen
Voor hoeveel heb je ze kunnen halen?
Ik ben nu ook begonnen met de challenge. Maar Aaritalo wou bij mij toch echt niet komen, wat voor contract heb jij m dan aangeboden?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Aaritalo 24K, Doudin alleen vergoeding...
Wordt er bij jou om de haverklap op spelers geboden *NOT*.....1 spelertje kwijt.. en een heleboel teruggestuurd naar hun moederclubje
![]()
ik ben slapen..was een lange, vermoeiende dag
Heb FM2007 net afgesloten..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:33 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Ik ben nu ook begonnen met de challenge. Maar Aaritalo wou bij mij toch echt niet komen, wat voor contract heb jij m dan aangeboden?
Ik gewoon het contract wat hij vroeg - de tekenpremie (die ik vrijwel altijd weghaal)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:33 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Ik ben nu ook begonnen met de challenge. Maar Aaritalo wou bij mij toch echt niet komen, wat voor contract heb jij m dan aangeboden?
Bij mij was hij niet geinteresseerd in een transfer naar Ciscoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik gewoon het contract wat hij vroeg - de tekenpremie (die ik vrijwel altijd weghaal)
Linksboven in dat witte vlak.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:27 schreef marc1982 het volgende:
net weer begonnen..
even wat proberen met volendam, laatste keer fm was fm06,
het loopt nog niet echt..
weet iemand hoe je spelers kunt zoeken op naam?
ik zie alleen het zoeken via filters nog..
Succes verderquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:14 schreef sjimz het volgende:
Na 11 wedstrijden in de competitie sta ik ruim eerste.
In de beker zit ook ook nog steeds.
Hopelijk gaat het dalijk financieel wat beter zodat ik in de winterstop weer wat talentjes kan halen.
Aaritalo is trouwens een held bij mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Succes verder
Sta nu na 4 wedstrijden alleen aan kop, 12 punten.. net gewonnen met 1-0 van de nummer 2![]()
Ik heb er toch al zat kunnen halen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:28 schreef CittaR het volgende:
echt niemand wil naar cisco roma komen, ik heb gewoon pas 1 speler kunnen halen de rest heeft allemaal geen interresse, terwijl bij scout report staat dat ze wel geinterresseerd zijn :S
Ja wrijf het er maar weer in dat hij bij niet wil komenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aaritalo is trouwens een held bij mij.
17 wedstrijden gespeeld, 18 doelpunten
Mijn held is Marco Bertolina, 9 wedstrijden gespeeld... 12 doelpuntenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aaritalo is trouwens een held bij mij.
17 wedstrijden gespeeld, 18 doelpunten
Hey die heb ik ook gehaaldquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mijn held is Marco Bertolina, 9 wedstrijden gespeeld... 12 doelpunten
[afbeelding]
Nu maar hopen dat ie het bij jou ook zo goed doetquote:
Groene pijltjes betekent ook niet dat de prestaties erop vooruit zullen gaan, daar is meer voor nodig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:47 schreef marc1982 het volgende:
Nou het gaat echt dramatisch met volendam, weinig tot niks gekocht..
en echt bijna alles verlies, snap er niks van en spel wordt er ook niet echt leuker op..
training wel aangepast.. gebruik de tug-training..
bij veel spelers wel groene pijltjes..
maar prestaties blijven uit...
gaat wel over de kwaliteit van m'n spelers toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Groene pijltjes betekent ook niet dat de prestaties erop vooruit zullen gaan, daar is meer voor nodig.
Gewoon een formatie wat langer aanhouden, meestal gaat het dan wel vanzelf lopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:00 schreef marc1982 het volgende:
[..]
gaat wel over de kwaliteit van m'n spelers toch?
en al meerdere opstellingen en formaties geprobeerd..
vrij veel zelfs..
maar alleen maar verlies..
enkele keer gelijk..
sta ook 19e..![]()
Is dit wat? ben ik nog bekers vergeten?quote:Puntenverdeling Cisco Roma Challenge
Winst Serie C2: 250 punten
Promotie Serie C2: 150 punten
Niet degraderen Serie C2: 25 punten
Doelsaldo Serie C2: 1 punt per punt positief saldo
Winst Serie C1: 400 punten
Promotie Serie C1: 300 punten
Niet degraderen Serie C2: 100 punten
Doelsaldo Serie C2: 2 punten per punt positief saldo
Winst Serie B: 750 punten
Promotie Serie B: 600 punten
Niet degraderen Serie B: 250 punten
Doelsaldo Serie B: 5 punten per punt positief saldo
Winst Serie A: 1500 punten
Tweede plek Serie A: 1250 punten
Derde plek Serie A: 1150 punten
Vierde plek Serie A: 1075 punten
Niet degraderen Serie A: 500 punten
Doelsaldo Serie A: 10 punten per punt positief saldo
Winst Serie C-beker: 350 punten
2e plek Serie C-beker: 225 punten
Winst Copa Italia: 1500 punten
2e plek Copa Italia: 1250 punten
Halve finale Copa Italia: 500 punten
Winst UEFA Cup: 1500 punten
2e plek UEFA Cup: 1250 punten
Overwinteren in de UC: 500 punten
Winst Champions League: 2000 punten
2e plek Champions League: 1500 punten
Halve finale CL: 1100 punten
Overwinteren in de CL: 750 punten
Wanneer je een prijs pakt bij een competitie/toernooi, vervallen de punten voor het niet degraderen, overwinteren of de halve finaleplaats. Het aantal punten voor het doelsaldo kan niet negatief zijn. Deze puntentelling is toegevoegd om verschil te maken, mocht iemand dezelfde prestaties behalen. De berekening is bijvoorbeeld als volgt:
Prestatie: Serie C2, doelsaldo van + 15, kampioen, geen prestaties in de beker(s).
Punten: 250 punten + 15 punten = 265 punten.
5 jaar toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is de maximale speeltijd trouwens 5 jaar ingame? Of iets langer?
Nee, daarom. Maar ik vind 5 jaar lang zat. Zal dat niet eens volmaken denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
5 jaar toch?
Al zal het wel onmogelijk worden om de CL te winnen
Maar het is tot nu toe een leuke uitdaging!
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar het puntensysteem was goed?
Andere skin gebruikenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef AminBen het volgende:
Waarom gaan wedstrijden bij mij langzaam terwijl ik 'snelheid' en 'hoogtepunten' helemaal naar rechts heb geschoven?
Toernooiwinst heeft nou eenmaal wat meer status. Maar we houden het wel zo, ik denk niet dat iemand binnen 5 jaar uberhaupt in zo'n finale komt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:26 schreef Nielz. het volgende:
Mag ik van iemand de stats van Aaritalo en Bertolina?
Ik vind trouwens de 2de plaats in de CL moeilijker dan winst Uefa
Heb je daar dan wel genoeg budget voor ??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef sjimz het volgende:
Ik mag eindelijk een speler van buiten de EU aantrekken
Ik heb een budget van 2.4 miljoen in mijn 2e seizoen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:25 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heb je daar dan wel genoeg budget voor ??
Wel als je de editor gebruiktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:33 schreef Rorata het volgende:
[..]
Scheveningen? Je kan toch geen Nederlandse amateurclubs nemen in FM?
ur wish is my command!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Denk er wel aan dat je al je prestaties moet leveren in de vorm van screentjes in dit topic hè. Dat mag nu, maar dat mag natuurlijk net zo goed pas na 5 jaar
Hij heeft Scheveningen gewoon gewisseld met een een ander team uit de JL/Eredivisie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:15 schreef UnclePhil het volgende:
[..]
Is het dan ook zo dat je door Jupiler/Eredivisie teams kan worden gevraagd als manager ?
Jupiler League, Omniworld moest eruitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft Scheveningen gewoon gewisseld met een een ander team uit de JL/Eredivisie.
Dus hij speelt met Scheveningen in de JL/Eredivisie.
Nee ik kwam tot de halve finale van de Serie C beker.. Maar dat levert niets opquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geen noemenswaardige prestaties in de beker dus, sjimz?
Ja, tis zo'n nietszeggend toernooi dat ik punten voor een halve finaleplek wat overdreven vond. Maar je staat wel eerste in de tussenstandquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee ik kwam tot de halve finale van de Serie C beker.. Maar dat levert niets op
Ik heb me trouwens goed herpakt in de Serie C1 nadat ik heel slecht begon.
Sta nu na 15 wedstrijden op een keurige 2e plek.
Serie B here we come![]()
Leuk team heb jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:36 schreef JapieGijs het volgende:
Ben begonnen aan m'n verhaal/novelle whatever..
Mari @ Millwall
Vooral om nieuwe versie van Joomla te testen en dit vind ik wel een leuke
manier om dat te doen![]()
Verstandig om eerst even de historie te lezen (staat onder De Club)quote:
Klose voor 87M in je eerste jaar Millwall!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:36 schreef JapieGijs het volgende:
Ben begonnen aan m'n verhaal/novelle whatever..
Mari @ Millwall
Vooral om nieuwe versie van Joomla te testen en dit vind ik wel een leuke
manier om dat te doen![]()
Heb je dingen met de editor aangepast?? zoals het geld, want je had een transferbudgetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:40 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Verstandig om eerst even de historie te lezen (staat onder De Club)
Voordat er rare vragen komen![]()
Nou..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Klose voor 87M in je eerste jaar Millwall!![]()
Leuke opzet met de site erbij. Succes ermee!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:45 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Nou..
Dat klopt volgens mij niet altijd, Djourou heb ik zeker voor 19 miljoen gehaald, maar die staat op die lijst als gekocht voor 38. Precies het dubbele dus, volgens mij is dat bij Klose ook zo, alhoewel het de voorzitter nie veel uitmaakt![]()
als het het dubbele transfer budget is heb je de aller nieuwste patch nog niet geïnstalleerd!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:45 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Nou..
Dat klopt volgens mij niet altijd, Djourou heb ik zeker voor 19 miljoen gehaald, maar die staat op die lijst als gekocht voor 38. Precies het dubbele dus, volgens mij is dat bij Klose ook zo, alhoewel het de voorzitter nie veel uitmaakt![]()
@Andre: Ja is aangepast uiteraard, ben niet echt een die-hard FMer, maar zo vind ik het wel leuk..
Nyman van FC Inter Turku. Sterke Fin, wordt de nieuwe Hyppia genoemd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:53 schreef AminBen het volgende:
Loopt verdedigend slecht bij Scheveningen. Alle goedkope en kwalitief goede VC die ik heb gezocht willen niet komen![]()
Allang gekeken natuurlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nyman van FC Inter Turku. Sterke Fin, wordt de nieuwe Hyppia genoemd.
Erg spectatulair zeg die supercup.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:36 schreef CittaR het volgende:
krijg je voor de supercup ook punten?
was waarschijnlijk een spektakel voor het publiek![]()
2 friendly's gespeeld ofzo, dat zal niet zo snel gaan. Zal me meer toeleggen op het bijhouden van de scores.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:34 schreef sjimz het volgende:
Hoe sta je er zelf voor?
Al moest je wel billenknijpenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:07 schreef AminBen het volgende:
Ik moest winnen op de Vijverberg om op doelsaldo de 2e periodetitel te pakken.
[afbeelding]
Die De Weerdt heb ik trouwens gratis laten vertrekken naar De Graafschap deze zomer, zou wel heel zuur zijn geweest als hij als invaller die periodetitel van me nam. Zo ver kwam het gelukkig niet.
Succesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:22 schreef AminBen het volgende:
Idd, al maakt het niet zoveel uit aangezien ik met deze stijgende lijn toch wel verwacht bij de eerste 7 te blijven om zo playoffs te spelen.
Maar het is wel close bovenin met Emmen, TOP Oss en GAE![]()
2x Olivieriquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo de transferperiode zit erop met Cisco.
[afbeelding]
Ga met een aanvallend 4-5-1 systeem voor het kampioenschap
Hehe die was co-owned door 2 clubs, dan zie je m 2 keer staan.quote:
Oke...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hehe die was co-owned door 2 clubs, dan zie je m 2 keer staan.![]()
ik doe een seizoen in 6-7 uur... en dan vaak een uur alleen maar inkopen doen...quote:Op zondag 11 maart 2007 13:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz doet weer een seizoen in een dag![]()
![]()
Ik doe over een seizoen gemiddeld 24 uur. En dat is dan verdeeld in 1-2 weken. Op mn goede pc dan.
Ik ook zoiets. Een seizoen in een dag zou ik niet eens redden. Teveel zaken waar ik rekening mee houd.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz doet weer een seizoen in een dag![]()
![]()
Ik doe over een seizoen gemiddeld 24 uur. En dat is dan verdeeld in 1-2 weken. Op mn goede pc dan.
Ik maak altijd mijn eigen tactieken.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Een seizoen in een dag zou ik niet eens redden. Teveel zaken waar ik rekening mee houd.
Welke supertactiek heb je gejat Sjimz.
Als je een eigen tactiek maak, kijk je dan echt bij elke speler welke eigenschappen hij heeft en als je speler geblesseerd is moet je dan tactiek wijzigen?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik maak altijd mijn eigen tactieken.
Maar je kan beter aan Cittar vragen.
Die heeft meer challenge punten dan ik heb
Maar Zwitsers zijn toch Non-EUquote:Op zondag 11 maart 2007 13:25 schreef sjimz het volgende:
Een tip voor de mensne die met Cisco spelen.
In scandinavie en in zwitserland zitten mensen die goedkoop zijn en naar cisco willen.
Hmm daar eens naar kijken.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:38 schreef sjimz het volgende:
heb je goede conditie trainers?
KUTGW!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:35 schreef sjimz het volgende:
4 wedstrijden voor het einde kampioen van de Serie C1.Op naar de serie B!
Ik begon het seizoen met 2 nederlagen en 3 gelijke spelen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef CittaR het volgende:
dat doe je goed, bij mij gaat het echt slecht in C1.. in de C1 cup iets beter maar promotie zit er zeker niet meer in dit seizoen...
Duidelijk een andere tactiek verzinnenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik word keigek van m'n Man U-game, na 4 seizoenen spelen "we" nog steeds zo wisselvallig dat 't niet normaal is. Ik krijg maar geen lijn in m'n spel. Ik sta nog 2e achter Arsenal (2 punten los), maar de laatste weken verlies ik steeds meer terrein.
Zojuist ook gewoon door Club Brugge uitgeschakeld in de CL 8e finaleIk had verwacht dat 't een walk-over zou worden, maar na 'n 1-0 verlies in Brugge kwam ik thuis gewoon met 0-2 achter
Toch nog 2-2 gemaakt maar de supporters verlieten net na rust 't stadion al. En ik geef ze nog groot gelijk ook
Sta je dan met je sterrenensemble met Torres, Klose, Rooney, Ronaldo, Carrick, Mascherano, Ferdinand, Heinze, v.d. Vaart, v. Persie.. Wel 150 mln op de bank, dus daar kan ik wel wat mee kopen. Maar ik zou niet weten voor welke positie ik "versterking" moet aankopen, want ze voetballen allemaal ruk.
Als je er dan 'n paar op hun flikker geeft dan gaat 't 2 wedstrijden weer redelijk, maar daarna zakt 't weer als 'n kaartenhuis in elkaar
Lees: Re-ranking. De reden waarom je niet constant presteert.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
-knip-
quote:As Manchester United I can beat Chelsea, but not Southport
Waarschijnlijk herken jij je wel in bovenstaande quotes.quote:I won 20 games on the bounce, but now I can't beat even the most rubbish teams
Waarom is Ravenna niet gedegradeerd en Manfred wel?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:13 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Engcatjuh kom maar op met die punten![]()
Omdat die denk ik degradatie-nacompetitie hebben moeten spelen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom is Ravenna niet gedegradeerd en Manfred wel?
Mwah, Gullit krijgt wel een ongelovelijke zak centjes om spelers te kopenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Kijk dan wat ik heb:
[afbeelding]
AC Milan owned![]()
netjes hoor, bij mij begint het al een beetje bij te draaien... nog 5 wedstrijden te gaan en ik sta op de 7e plek.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:13 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Engcatjuh kom maar op met die punten![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Joris Delle? Aardig talent uit de keepersopleiding van Metz
Vraag het Bestuur om een satellietclub.. je kunt ook alle voorstellen als satellietclub krijgen.. is een foefje voorquote:Kun je trouwens niet met meer clubs samenwerken? Heb nu alleen Ajax Cape Town en Vicenza. En daarnaast kan ik geen spelers krijgen van deAmateurs van Ajax.
Ernest Faber is masterlijkquote:Owja en hebben jullie nog tips voor goede trainers? Jeugdtrainer en een Assistent Manager? Alfons Groenendijk vind ik niks.
Uitstekende prestaties, ga je ook meedoen met de challenge?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:woensdag 22 mei 2013, finale CL Real Madrid - SC Heerenveen.., net als de vorige 3 finales CL eindstand een (gezien de historie niet verrassende) 0-0.. wederom win ik met strafschoppen
Maar afijn, ik heb dus nu in 7 seizoenen 5 CL-finales gespeeld en maar liefst 1 velddoelpunt gemaakt.. De laatste 4 jaar ging echter de winst wel naar mij..
![]()
* Proud2beDiepfriespenalties
Ik kreeg wel een aantal clubs te zien maar vertel eens hoe je er meer krijgtquote:Op maandag 12 maart 2007 12:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vraag het Bestuur om een satellietclub.. je kunt ook alle voorstellen als satellietclub krijgen.. is een foefje voor
[..]
Ernest Faber is masterlijkAM => moet je even kijken
Als je een satelietclub hebt in Azië of USA ofzo, betaal je ze wel > 1M per jaar, maar je zult zien dat je Merchandise inkomsten (te vinden bij Financiën --> inkomsten) bijzonder veel zullen stijgen. Bij het doel van de samenwerking wordt dan ook aangegeven 'Geld generen door Merchandising'.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:15 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Collega vertelde me dat je geld krijgt als je samenwerkt uit merchandise. Volgens mij moet je juist betalen als je met een club wil samenwerken. Maar wellicht komt dat omdat ik net begonnen ben.
Ik zal zo eens mijn aankopen uit het eerste seizoen posten.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat zijn nou goede aankopen voor Cisco Roma in het 1e jaar? [afbeelding]
Sjimzquote:Op maandag 12 maart 2007 17:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal zo eens mijn aankopen uit het eerste seizoen posten.
En in de eerste de beste wedstrijd daarna scoort-ie !!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:56 schreef TFFKABH het volgende:
Ik zie net bij Overview - Attributes dat mijn tweede keeper, David Sugar, eens stat van 18 heeft voor Freekicks. Ik denk dat ik de verleiding toch niet ga kunnen weerstaan om hem als eerste free kick-nemer in te stellen
![]()
Ik moet het van dit seizoen hebben.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niet vergeten dat sjimz de laatste score voor seizoen 1 heeft tot nu toe hè
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:06 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
En in de eerste de beste wedstrijd daarna scoort-ie !!![]()
![]()
Keepers met free kicks. Dat is zo grappigquote:Op maandag 12 maart 2007 18:06 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
En in de eerste de beste wedstrijd daarna scoort-ie !!![]()
![]()
Ja vooral als hij het ook nog echt kanquote:Op maandag 12 maart 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Keepers met free kicks. Dat is zo grappig
bij mij hetzelfde, hij was zelfs topscorer van het 1e seizoen, nu doet Massimo Coda het bij mij erg goed samen met een gekochte spits....quote:Op maandag 12 maart 2007 18:22 schreef sjimz het volgende:
Di Canio gaat stoppen na dit seizoen!
Hij heeft me het eerste jaar veel goals gegeven, daarna nauwelijks meer gespeeld, maar het blijft een held
Hier nog een overzichtje van mijn transfers:quote:
Met Cisco ?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:06 schreef sjimz het volgende:
Mijn stadion is nog geen enkele keer uitgebreid. (Kan nog maar steeds 9000 man in)
Hoe kom jij daar aan dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met Cisco ?
Vreemd, die van mij heeft een capaciteit van 24.300.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Standaard stadion volgens mij, heb niets gezien of veranderd iig.
[[url=http://img03.picoodle.com/img/img03/7/3/12/t_ciscom_6a757e7.jpg]afbeelding][/URL]
Heel vaag zeg, en jij gebruikt ook gewoon de 7.02 database ?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:47 schreef sjimz het volgende:
Wat loop ik een hoop inkomsten mis dan
Vandaar dat ik dik in de schulden heb gezeten![]()
Ik gebruik de 7.02 database jaquote:Op maandag 12 maart 2007 18:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heel vaag zeg, en jij gebruikt ook gewoon de 7.02 database ?
(en er komen trouwens gemiddeld 1.200 mensen kijken hoor, dus zoveel inkomsten zul je niet mislopen)
Nou als dat door andere mensen hier niet als valsspelen wordt gezien.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:51 schreef AminBen het volgende:
Zijn er geen FM-tools waarmee je dat ff kunt fixen dan![]()
Ik heb ook maar 9000 zitplaatsen (allen zitjes)...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou als dat door andere mensen hier niet als valsspelen wordt gezien.
Ik zelf ben geen voorstander van externe FM tools, maar of dat deze keer echt als cheaten wordt gezien mag de rest beslissen.
Ik doe het niet als er iemand op tegen is, want wil het wel eerlijk houden voor de challenge.
Heb ik echt geen idee meer van....quote:Op maandag 12 maart 2007 18:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 9000 zitplaatsen (allen zitjes)...
hoeveel is de club aan het begin waard?
Dank... Financieel gaat het nu ook goed, misschien dan eindelijk straks (met 150mln op de bank) een nieuw stadion??quote:Op maandag 12 maart 2007 14:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uitstekende prestaties, ga je ook meedoen met de challenge?
ik zat ook dik in de schulden, regelmatig wordt er geld geinjecteeerd door het bestuur... mijn club is pas 7,5 miljoen waard...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:47 schreef sjimz het volgende:
Wat loop ik een hoop inkomsten mis dan
Vandaar dat ik dik in de schulden heb gezeten![]()
Ik heb pas een keer geld van het bestuur gekregen voor de schulden.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:02 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik zat ook dik in de schulden, regelmatig wordt er geld geinjecteeerd door het bestuur... mijn club is pas 7,5 miljoen waard...
club is in het begin 6 miljoen waard... bij mij is er denk al voor 2-3 miljoen gegeven door het bestuur, geen idee waar dat overigens naartoe gaat.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb pas een keer geld van het bestuur gekregen voor de schulden.
Dat was maar 375k.
Maar ik weet zeker dat ik met een groter stadion dik in de plus zou staan![]()
Hebben jullie een andere data-update of DB-update gebruikt ofzo? Ik persoonlijk vind het in dit geval geen cheaten als je het met een save-game editor aanpast, want nu zijn jullie juist in het nadeel.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb ik echt geen idee meer van....
Hoe kan het dat wij maar 9000 plaatsen hebben en de rest niet![]()
Als ik het ga editten (als iedereen het goed keurt) Maak ik er 24.300 van waarvan 24.000 zitplaatsen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Hebben jullie een andere data-update of DB-update gebruikt ofzo? Ik persoonlijk vind het in dit geval geen cheaten als je het met een save-game editor aanpast, want nu zijn jullie juist in het nadeel.
Als je er dan maar niet stiekem een 50000 all-seater van maakt![]()
Tuurlijk, was maar een grapjequote:Op maandag 12 maart 2007 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik het ga editten (als iedereen het goed keurt) Maak ik er 24.300 van waarvan 24.000 zitplaatsen.
Ja ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:09 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Tuurlijk, was maar een grapje.
Maar het viel me ook op dat jullie spelers als Aaritalo en Stenild hebben kunnen halen die geen interesse hadden om naar mij te kommen, dus dan krijg ik toch het idee dat jullie een iets andere database hebben of niet![]()
?
Niet dat je daarom beschuldig van valsspelen hoor, voor alle duidelijkheid![]()
Mij maakt het niet zo heel veel uit hoor.. dat verschil is bijna niet te merken...quote:Op maandag 12 maart 2007 19:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Editten natuurlijk! Dit is een legitieme reden. En zolang het bij het stadion blijft.
Je krijgt geen competitiepunten iig. Ik zal je punten zo berekenen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zo heel veel uit hoor.. dat verschil is bijna niet te merken...
Mijn eerste seizoen:
[afbeelding]Krijg je ook punten voor het winnen van de Super Cup Serie C? (en krijg je daar ook prijzengeld van?)
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tussenstand:
1) sjimz: 647 punten (183 + 464)
2) CittaR: 608 punten (278 + 330)
3) donroyco: 302 punten
4) TFFKABH: 284 punten
Tnxquote:Op maandag 12 maart 2007 20:31 schreef sjimz het volgende:
donroyco heeft wel erg veel punten on het eerste seizoen
Ook dankquote:Op maandag 12 maart 2007 21:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Donroyco heeft ook een ongelovelijk doelsaldo van +52...
Wel eens, maar heel zelden. Niet in fm07 iig.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Iemand dit wel eens meegemaakt?
Hij vroeg 14.000 per week. Ik mocht hem maar 9.000 per week aanbieden.
Toch accepteert hij het contract omdat Palermo water bij de wijn doet![]()
Nog niet meegemaaktquote:Op maandag 12 maart 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Iemand dit wel eens meegemaakt?
Hij vroeg 14.000 per week. Ik mocht hem maar 9.000 per week aanbieden.
Toch accepteert hij het contract omdat Palermo water bij de wijn doet![]()
Hoe goed is die Myrtaj bij jou eigenlijk? Ik vond 'm niet zo heel denderendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik sta 4e na een wedstrijd of 14 in mijn eerste seizoen met Cisco. (ja ben langzaam…)
Wel een mooie pot gehad thuis tegen Rovigo, 7-0 winst en 3 goals van Marco Bertolina, die Myrtaj al uit de basis heeft gespeeld.
Niet geweldig ofzo, maar beter dan de spitsen die ik zelf had, alleen blijkt de jonge Bertolina gewoon doeltreffender.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe goed is die Myrtaj bij jou eigenlijk? Ik vond 'm niet zo heel denderend
Ga zo weer verder in mijn tweede seizoen, sta gedeeld eerste na 2 winst + 1 gelijk
wil je je team us postenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:08 schreef sjimz het volgende:
Cisco in de Serie A![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Kom maar op met die punten![]()
Huren als een gekquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef sjimz het volgende:
Heb een transferbudget van 4.5 miljoen in de Serie A.
Dit jaar wordt het toch echt tegen degradatie voetballen![]()
Geen moederclub meerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
De link tussen AS en Cisco is ook al verbroken.
Kan niet meer he...Omdat ik nu met Cisco in de Serie A zitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen moederclub meer(of bedelen om AC/Inter)
Oh ja..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan niet meer he...Omdat ik nu met Cisco in de Serie A zit![]()
Serie B? Serie C?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:08 schreef Happel het volgende:
Eerste na acht wedstrijden.![]()
[afbeelding]
Eerste seizoen pas.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Serie B? Serie C?
Omar Andrade schiet er bij -20 15 in in 9 wedstrijden => topspeler![]()
Toch netjesquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Eerste seizoen pas.
Ben niet zo snel als jullie.
Vito Wormgoor (Ajax)quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ben 'n nieuwe game gestart met Helmond Sport, verwachtingen zijn dat ik rond de 6e plaats ga eindigen. Op dit moment doe ik 't boven verwachting, sta wisselend in de top 6 op 't moment
Aankopen zijn enkele standaard talenten: Arias, Andrade en Stenild komt eind van 't seizoen. Verder heb ik Berck-Beelenkamp aangetrokken
Begin van 't seizoen presteerde ik erg wisselvallig, ik won enkele wedstrijden tegen behoorlijke tegenstanders maar speelde knullig gelijk of verloor tegen de makkies. Nu tegen de winterstop aan begint er wat lijn in m'n spel te komen. Ik zoek echter nog enkele goeie versterkingen voor alle posities met 'n budget van zo'n 300k, iemand tips?
dat heb ik dit seizoen in de serie B... de kans dat ik win is iets van 1-150 ofzo. voorspelde plaats 22equote:Op woensdag 14 maart 2007 12:57 schreef sjimz het volgende:
Ik zit momenteel in een zeer moeilijk seizoen met Cisco in de Serie A.
Toch sta ik keurig op een 13e plek na 15 wedstrijden, terwijl ik door de media gezien wordt als de grote degradatiekandidaat.
Huren hoeft niet persé van een moederclubquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
De link tussen AS en Cisco is ook al verbroken.
ik heb 2 spelers kunnen huren, ik had geen transfer budget... maar er zijn idd maar erg weinig spelers die naar Cisco willen komen... ik heb bij alle reserve teams van de serie A mensen gevraagd, en uiteindelijk heb ik 1 iemand geleend uit de serie C1 en 1 iemand uit barcelonaquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:30 schreef donroyco het volgende:
Ben op zoek naar versterkingen in de winter van 2007-2008... volgens mij wil bijna niemand van AS Roma komen
Ik ben nu aan het eind van het 1e seizoen met Scheveningen, sta na een slecht begin krapjes 1equote:Op woensdag 14 maart 2007 10:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ben 'n nieuwe game gestart met Helmond Sport, verwachtingen zijn dat ik rond de 6e plaats ga eindigen. Op dit moment doe ik 't boven verwachting, sta wisselend in de top 6 op 't moment
Aankopen zijn enkele standaard talenten: Arias, Andrade en Stenild komt eind van 't seizoen. Verder heb ik Berck-Beelenkamp aangetrokken
Begin van 't seizoen presteerde ik erg wisselvallig, ik won enkele wedstrijden tegen behoorlijke tegenstanders maar speelde knullig gelijk of verloor tegen de makkies. Nu tegen de winterstop aan begint er wat lijn in m'n spel te komen. Ik zoek echter nog enkele goeie versterkingen voor alle posities met 'n budget van zo'n 300k, iemand tips?
Nice! Screentje van die Schmoller dan bittequote:Op woensdag 14 maart 2007 17:02 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Dit is uiteindelijk mijn aankoop geworden.
Ik had zelf nog maar 1.3 miljoen aan transferbudget.
De rest heeft de voorzitter bijgelegd uit eigen portomonee!
Post eens je teampjequote:Op donderdag 15 maart 2007 11:05 schreef jorienvdherik het volgende:
1e jaar juve, kampioen geworden in serie b, geen keer verloren
2e jaar juve, ben 4e geworden in serie a, kwalificatie CL
3e jaar juve, teleurstellend begin, er uit in de kwalificatie voor CL, serie a gaat ook kut
KUTGW!quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Post eens je teampje
Ben bezig aan het tweede seizoen met Cisco Roma, sta nog steeds 1e... 8 punten los en Choutos wordt ondertussen mijn held.. alleen mijn spitsen raken om de haverklap geblesseerd
![]()
De Serie B halen moet in ieder geval wel lukken...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
KUTGW!
Moet voor jou ook wel mogelijk zijn om mijn succes in ieder geval te evenaren.
Oke.. toch bedankt.. Laat je team eens zienquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:27 schreef sjimz het volgende:
Ik heb even geen idee wie je voor 1 miljoen kan kopen.
In mijn 5e seizoen heb ik een transferbudget van 9 miljoen.
Hopelijk krijg ik nog wat meer geld omdat het financieel goed gaat de laatste tijd.
Jij ook al? Daar krijg ik nu ook last vanquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:53 schreef CittaR het volgende:
ik heb nog steeds niet een spits gevonden die er veel inschiet, bijna elke wedstrijd wissel ik zoiezo 1 spits omdat het niet lekker loopt...
Al mijn spitsen zijn de vernieling ingetrapt.. nu speel ik met Di Canio en Castaldo in de spitsquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:26 schreef CittaR het volgende:
mijn belangrijkste spits is Coda, die zat al bij cisco toen ik er kwam maar was toen nog 18 of 19. die speelt meestal met Harnik of Andrade maar het wil nog niet echt vlotten.
Toen ik even keek bij Cisco om de challenge te proberen lukte het mij ook nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:27 schreef CittaR het volgende:
het lukte mij ook niet om sommige spelers binnen te halen... bijvoorbeeld die Doudin, in mijn game had die geen interesse in Cisco
Google is your Friendquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:22 schreef jna het volgende:
waar kan ik update 7.0.2 vinden? op SIgames staat ie niet
Edit: of waar kan ik de laatste update vinden moet ik eigenlijk zeggen
Even snel je berichtje veranderenquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:
Nu ga ik voor het kampiopenschap in de Serie A![]()
Bedankt, maar hoe geef ik een speler een rugnummer bij mijn B-elftal?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:44 schreef donroyco het volgende:
@ FritsBom:
1. 1 december t/m 31 januari kun je spelers registreren, als een speler een rugnummer heeft bij je B-elftal kan je hem gewoon opstellen in je "A"-elftal.
In de zomer is dit vanaf 1 juli tot 1 september.
2. Volgens mij 5 jaar...
Leiding nemen over het team misschienquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:48 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Bedankt, maar hoe geef ik een speler een rugnummer bij mijn B-elftal?
Het wordt nergens behandeldquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Leiding nemen over het team misschien... anders lees even de OP, staan sites op waar dit soort vragen behandeld worden..
![]()
Beter zoeken...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:55 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Het wordt nergens behandeld
en leiding nemen over B-team kan ook niet.
Lees het boekje danquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:55 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Het wordt nergens behandeld
en leiding nemen over B-team kan ook niet.
Met nog 6 wedstrijden te gaan sta ik 12 punten voor op de nummer twee... ook nog een doelsaldo van +26....quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lees het boekje dan![]()
donroyco, had me ff in de puntentelling vergist dus daarom mijn berichtje maar aangepast![]()
![]()
Jij gaat mij wel inhalen hoor!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Met nog 6 wedstrijden te gaan sta ik 12 punten voor op de nummer twee... ook nog een doelsaldo van +26....Nu nog even wat verder komen in de Beker Serie C
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |