Klose voor 87M in je eerste jaar Millwall!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:36 schreef JapieGijs het volgende:
Ben begonnen aan m'n verhaal/novelle whatever..
Mari @ Millwall
Vooral om nieuwe versie van Joomla te testen en dit vind ik wel een leuke
manier om dat te doen![]()
Heb je dingen met de editor aangepast?? zoals het geld, want je had een transferbudgetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:40 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Verstandig om eerst even de historie te lezen (staat onder De Club)
Voordat er rare vragen komen![]()
Nou..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Klose voor 87M in je eerste jaar Millwall!![]()
Leuke opzet met de site erbij. Succes ermee!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:45 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Nou..
Dat klopt volgens mij niet altijd, Djourou heb ik zeker voor 19 miljoen gehaald, maar die staat op die lijst als gekocht voor 38. Precies het dubbele dus, volgens mij is dat bij Klose ook zo, alhoewel het de voorzitter nie veel uitmaakt![]()
als het het dubbele transfer budget is heb je de aller nieuwste patch nog niet geïnstalleerd!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:45 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
Nou..
Dat klopt volgens mij niet altijd, Djourou heb ik zeker voor 19 miljoen gehaald, maar die staat op die lijst als gekocht voor 38. Precies het dubbele dus, volgens mij is dat bij Klose ook zo, alhoewel het de voorzitter nie veel uitmaakt![]()
@Andre: Ja is aangepast uiteraard, ben niet echt een die-hard FMer, maar zo vind ik het wel leuk..
Nyman van FC Inter Turku. Sterke Fin, wordt de nieuwe Hyppia genoemd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:53 schreef AminBen het volgende:
Loopt verdedigend slecht bij Scheveningen. Alle goedkope en kwalitief goede VC die ik heb gezocht willen niet komen![]()
Allang gekeken natuurlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nyman van FC Inter Turku. Sterke Fin, wordt de nieuwe Hyppia genoemd.
Erg spectatulair zeg die supercup.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:36 schreef CittaR het volgende:
krijg je voor de supercup ook punten?
was waarschijnlijk een spektakel voor het publiek![]()
2 friendly's gespeeld ofzo, dat zal niet zo snel gaan. Zal me meer toeleggen op het bijhouden van de scores.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:34 schreef sjimz het volgende:
Hoe sta je er zelf voor?
Al moest je wel billenknijpenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:07 schreef AminBen het volgende:
Ik moest winnen op de Vijverberg om op doelsaldo de 2e periodetitel te pakken.
[afbeelding]
Die De Weerdt heb ik trouwens gratis laten vertrekken naar De Graafschap deze zomer, zou wel heel zuur zijn geweest als hij als invaller die periodetitel van me nam. Zo ver kwam het gelukkig niet.
Succesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:22 schreef AminBen het volgende:
Idd, al maakt het niet zoveel uit aangezien ik met deze stijgende lijn toch wel verwacht bij de eerste 7 te blijven om zo playoffs te spelen.
Maar het is wel close bovenin met Emmen, TOP Oss en GAE![]()
2x Olivieriquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Zo de transferperiode zit erop met Cisco.
[afbeelding]
Ga met een aanvallend 4-5-1 systeem voor het kampioenschap
Hehe die was co-owned door 2 clubs, dan zie je m 2 keer staan.quote:
Oke...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hehe die was co-owned door 2 clubs, dan zie je m 2 keer staan.![]()
ik doe een seizoen in 6-7 uur... en dan vaak een uur alleen maar inkopen doen...quote:Op zondag 11 maart 2007 13:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz doet weer een seizoen in een dag![]()
![]()
Ik doe over een seizoen gemiddeld 24 uur. En dat is dan verdeeld in 1-2 weken. Op mn goede pc dan.
Ik ook zoiets. Een seizoen in een dag zou ik niet eens redden. Teveel zaken waar ik rekening mee houd.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz doet weer een seizoen in een dag![]()
![]()
Ik doe over een seizoen gemiddeld 24 uur. En dat is dan verdeeld in 1-2 weken. Op mn goede pc dan.
Ik maak altijd mijn eigen tactieken.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Een seizoen in een dag zou ik niet eens redden. Teveel zaken waar ik rekening mee houd.
Welke supertactiek heb je gejat Sjimz.
Als je een eigen tactiek maak, kijk je dan echt bij elke speler welke eigenschappen hij heeft en als je speler geblesseerd is moet je dan tactiek wijzigen?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik maak altijd mijn eigen tactieken.
Maar je kan beter aan Cittar vragen.
Die heeft meer challenge punten dan ik heb
Maar Zwitsers zijn toch Non-EUquote:Op zondag 11 maart 2007 13:25 schreef sjimz het volgende:
Een tip voor de mensne die met Cisco spelen.
In scandinavie en in zwitserland zitten mensen die goedkoop zijn en naar cisco willen.
Hmm daar eens naar kijken.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:38 schreef sjimz het volgende:
heb je goede conditie trainers?
KUTGW!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:35 schreef sjimz het volgende:
4 wedstrijden voor het einde kampioen van de Serie C1.Op naar de serie B!
Ik begon het seizoen met 2 nederlagen en 3 gelijke spelen.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef CittaR het volgende:
dat doe je goed, bij mij gaat het echt slecht in C1.. in de C1 cup iets beter maar promotie zit er zeker niet meer in dit seizoen...
Duidelijk een andere tactiek verzinnenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik word keigek van m'n Man U-game, na 4 seizoenen spelen "we" nog steeds zo wisselvallig dat 't niet normaal is. Ik krijg maar geen lijn in m'n spel. Ik sta nog 2e achter Arsenal (2 punten los), maar de laatste weken verlies ik steeds meer terrein.
Zojuist ook gewoon door Club Brugge uitgeschakeld in de CL 8e finaleIk had verwacht dat 't een walk-over zou worden, maar na 'n 1-0 verlies in Brugge kwam ik thuis gewoon met 0-2 achter
Toch nog 2-2 gemaakt maar de supporters verlieten net na rust 't stadion al. En ik geef ze nog groot gelijk ook
Sta je dan met je sterrenensemble met Torres, Klose, Rooney, Ronaldo, Carrick, Mascherano, Ferdinand, Heinze, v.d. Vaart, v. Persie.. Wel 150 mln op de bank, dus daar kan ik wel wat mee kopen. Maar ik zou niet weten voor welke positie ik "versterking" moet aankopen, want ze voetballen allemaal ruk.
Als je er dan 'n paar op hun flikker geeft dan gaat 't 2 wedstrijden weer redelijk, maar daarna zakt 't weer als 'n kaartenhuis in elkaar
Lees: Re-ranking. De reden waarom je niet constant presteert.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
-knip-
quote:As Manchester United I can beat Chelsea, but not Southport
Waarschijnlijk herken jij je wel in bovenstaande quotes.quote:I won 20 games on the bounce, but now I can't beat even the most rubbish teams
Waarom is Ravenna niet gedegradeerd en Manfred wel?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:13 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Engcatjuh kom maar op met die punten![]()
Omdat die denk ik degradatie-nacompetitie hebben moeten spelen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waarom is Ravenna niet gedegradeerd en Manfred wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |