Groene pijltjes betekent ook niet dat de prestaties erop vooruit zullen gaan, daar is meer voor nodig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:47 schreef marc1982 het volgende:
Nou het gaat echt dramatisch met volendam, weinig tot niks gekocht..
en echt bijna alles verlies, snap er niks van en spel wordt er ook niet echt leuker op..
training wel aangepast.. gebruik de tug-training..
bij veel spelers wel groene pijltjes..
maar prestaties blijven uit...
gaat wel over de kwaliteit van m'n spelers toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Groene pijltjes betekent ook niet dat de prestaties erop vooruit zullen gaan, daar is meer voor nodig.
Gewoon een formatie wat langer aanhouden, meestal gaat het dan wel vanzelf lopen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:00 schreef marc1982 het volgende:
[..]
gaat wel over de kwaliteit van m'n spelers toch?
en al meerdere opstellingen en formaties geprobeerd..
vrij veel zelfs..
maar alleen maar verlies..
enkele keer gelijk..
sta ook 19e..![]()
Is dit wat? ben ik nog bekers vergeten?quote:Puntenverdeling Cisco Roma Challenge
Winst Serie C2: 250 punten
Promotie Serie C2: 150 punten
Niet degraderen Serie C2: 25 punten
Doelsaldo Serie C2: 1 punt per punt positief saldo
Winst Serie C1: 400 punten
Promotie Serie C1: 300 punten
Niet degraderen Serie C2: 100 punten
Doelsaldo Serie C2: 2 punten per punt positief saldo
Winst Serie B: 750 punten
Promotie Serie B: 600 punten
Niet degraderen Serie B: 250 punten
Doelsaldo Serie B: 5 punten per punt positief saldo
Winst Serie A: 1500 punten
Tweede plek Serie A: 1250 punten
Derde plek Serie A: 1150 punten
Vierde plek Serie A: 1075 punten
Niet degraderen Serie A: 500 punten
Doelsaldo Serie A: 10 punten per punt positief saldo
Winst Serie C-beker: 350 punten
2e plek Serie C-beker: 225 punten
Winst Copa Italia: 1500 punten
2e plek Copa Italia: 1250 punten
Halve finale Copa Italia: 500 punten
Winst UEFA Cup: 1500 punten
2e plek UEFA Cup: 1250 punten
Overwinteren in de UC: 500 punten
Winst Champions League: 2000 punten
2e plek Champions League: 1500 punten
Halve finale CL: 1100 punten
Overwinteren in de CL: 750 punten
Wanneer je een prijs pakt bij een competitie/toernooi, vervallen de punten voor het niet degraderen, overwinteren of de halve finaleplaats. Het aantal punten voor het doelsaldo kan niet negatief zijn. Deze puntentelling is toegevoegd om verschil te maken, mocht iemand dezelfde prestaties behalen. De berekening is bijvoorbeeld als volgt:
Prestatie: Serie C2, doelsaldo van + 15, kampioen, geen prestaties in de beker(s).
Punten: 250 punten + 15 punten = 265 punten.
5 jaar toch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is de maximale speeltijd trouwens 5 jaar ingame? Of iets langer?
Nee, daarom. Maar ik vind 5 jaar lang zat. Zal dat niet eens volmaken denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
5 jaar toch?
Al zal het wel onmogelijk worden om de CL te winnen
Maar het is tot nu toe een leuke uitdaging!
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar het puntensysteem was goed?
Andere skin gebruikenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:45 schreef AminBen het volgende:
Waarom gaan wedstrijden bij mij langzaam terwijl ik 'snelheid' en 'hoogtepunten' helemaal naar rechts heb geschoven?
Toernooiwinst heeft nou eenmaal wat meer status. Maar we houden het wel zo, ik denk niet dat iemand binnen 5 jaar uberhaupt in zo'n finale komt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:26 schreef Nielz. het volgende:
Mag ik van iemand de stats van Aaritalo en Bertolina?
Ik vind trouwens de 2de plaats in de CL moeilijker dan winst Uefa
Heb je daar dan wel genoeg budget voor ??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef sjimz het volgende:
Ik mag eindelijk een speler van buiten de EU aantrekken
Ik heb een budget van 2.4 miljoen in mijn 2e seizoen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:25 schreef andre347 het volgende:
[..]
Heb je daar dan wel genoeg budget voor ??
Wel als je de editor gebruiktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:33 schreef Rorata het volgende:
[..]
Scheveningen? Je kan toch geen Nederlandse amateurclubs nemen in FM?
ur wish is my command!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Denk er wel aan dat je al je prestaties moet leveren in de vorm van screentjes in dit topic hè. Dat mag nu, maar dat mag natuurlijk net zo goed pas na 5 jaar
Hij heeft Scheveningen gewoon gewisseld met een een ander team uit de JL/Eredivisie.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:15 schreef UnclePhil het volgende:
[..]
Is het dan ook zo dat je door Jupiler/Eredivisie teams kan worden gevraagd als manager ?
Jupiler League, Omniworld moest eruitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft Scheveningen gewoon gewisseld met een een ander team uit de JL/Eredivisie.
Dus hij speelt met Scheveningen in de JL/Eredivisie.
Nee ik kwam tot de halve finale van de Serie C beker.. Maar dat levert niets opquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Geen noemenswaardige prestaties in de beker dus, sjimz?
Ja, tis zo'n nietszeggend toernooi dat ik punten voor een halve finaleplek wat overdreven vond. Maar je staat wel eerste in de tussenstandquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee ik kwam tot de halve finale van de Serie C beker.. Maar dat levert niets op
Ik heb me trouwens goed herpakt in de Serie C1 nadat ik heel slecht begon.
Sta nu na 15 wedstrijden op een keurige 2e plek.
Serie B here we come![]()
Leuk team heb jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:36 schreef JapieGijs het volgende:
Ben begonnen aan m'n verhaal/novelle whatever..
Mari @ Millwall
Vooral om nieuwe versie van Joomla te testen en dit vind ik wel een leuke
manier om dat te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |