Zijn acties zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef donroyco het volgende:
*start FM2007 op
btw @ sjimz.. die Andrei Kanchelskis was een held in Ultimate Soccer Manager 2 [1996-1997]... ook wel Kadelski genoemd
Hij is er bijnaquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:18 schreef sjimz het volgende:
Ik heb al weer flink wat transfers kunnen binnenhalen.
Had niet verwacht zo'n groot budget te hebben voor zo'n club!
Dit is allemaal in het vorige topic al vermeld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:34 schreef AirRaid het volgende:
misschien wel zo handig om bij de challange enkele opties te zetten hoe er gespeeld moet worden
of er met 7.0.1 of met 7.0.2 gespeeld wordt en geen andere updates zoals bv die van ManagersUnited.
welke ladnen naast Italie geselecteerd worden. of er met een grote of kleine database gespeeld wordt.
dit om het allemaal een beetje eerlijk te houden
misschien wel fijn om dat even erbij te vermelden i/v/b niewelingen die mee willen doen. zo voorkom je dat die vraag steeds gesteld gaat wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dit is allemaal in het vorige topic al vermeld.
We spelen met 7.0.2
Alleen Italie geselecteerd.
Middelgrote/Grote database (ligt eraan hoe je computer draait)
Als je hierboven even leest heb ik dit al aan sjimz gevraagd of die dat even wil aanpassen in de openingspostquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef AirRaid het volgende:
[..]
misschien wel fijn om dat even erbij te vermelden i/v/b niewelingen die mee willen doen. zo voorkom je dat die vraag steeds gesteld gaat worden
Goed bezig.. weinig mensen hebben echt trek om naar Italie te komenquote:
Wie heb je allemaal aangekocht?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:12 schreef donroyco het volgende:
Cisco Roma:
9 aankopen gedaan voor in totaal 1.2 miljoen euroWeet iemand hoe het zit met de bekerrondes e.d.?
Zal zo het even postenquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:57 schreef stefmans het volgende:
Niemand een screentje van Gago in 2009/2010?
Nee geen enkel idee.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zal zo het even posten
Weet jij hoeveel geld je krijgt voor het winnen van een bekerwedstrijd en/of kwalificatie?
Ik kan niet meer spelers kopen, ben al de transferperiode voorbijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee geen enkel idee.
Ik ben de beker wel doorgekomen door alle 4 mijn wedstrijden moeiteloos te winnen.
Ik heb tot nu toe 8 spelers aangekocht voor een totale waarde van 300.000
Waaronder de toppers Stenild,Vecchio,Aaritalo en Doudin
Je hebt Aaritalo en Doudin dus ook binnenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik kan niet meer spelers kopen, ben al de transferperiode voorbij(recordtempo).. daarnaast heb ik bij de 1.2 mln ook de vergoedingen geteld die aan de clubs betaald moeten worden...
Aankopen:
[afbeelding]
Aaritalo 24K, Doudin alleen vergoeding...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je hebt Aaritalo en Doudin dus ook binnen
Voor hoeveel heb je ze kunnen halen?
Ik ben nu ook begonnen met de challenge. Maar Aaritalo wou bij mij toch echt niet komen, wat voor contract heb jij m dan aangeboden?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Aaritalo 24K, Doudin alleen vergoeding...
Wordt er bij jou om de haverklap op spelers geboden *NOT*.....1 spelertje kwijt.. en een heleboel teruggestuurd naar hun moederclubje
![]()
ik ben slapen..was een lange, vermoeiende dag
Heb FM2007 net afgesloten..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:33 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Ik ben nu ook begonnen met de challenge. Maar Aaritalo wou bij mij toch echt niet komen, wat voor contract heb jij m dan aangeboden?
Ik gewoon het contract wat hij vroeg - de tekenpremie (die ik vrijwel altijd weghaal)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:33 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Ik ben nu ook begonnen met de challenge. Maar Aaritalo wou bij mij toch echt niet komen, wat voor contract heb jij m dan aangeboden?
Bij mij was hij niet geinteresseerd in een transfer naar Ciscoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik gewoon het contract wat hij vroeg - de tekenpremie (die ik vrijwel altijd weghaal)
Linksboven in dat witte vlak.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:27 schreef marc1982 het volgende:
net weer begonnen..
even wat proberen met volendam, laatste keer fm was fm06,
het loopt nog niet echt..
weet iemand hoe je spelers kunt zoeken op naam?
ik zie alleen het zoeken via filters nog..
Succes verderquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:14 schreef sjimz het volgende:
Na 11 wedstrijden in de competitie sta ik ruim eerste.
In de beker zit ook ook nog steeds.
Hopelijk gaat het dalijk financieel wat beter zodat ik in de winterstop weer wat talentjes kan halen.
Aaritalo is trouwens een held bij mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Succes verder
Sta nu na 4 wedstrijden alleen aan kop, 12 punten.. net gewonnen met 1-0 van de nummer 2![]()
Ik heb er toch al zat kunnen halen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:28 schreef CittaR het volgende:
echt niemand wil naar cisco roma komen, ik heb gewoon pas 1 speler kunnen halen de rest heeft allemaal geen interresse, terwijl bij scout report staat dat ze wel geinterresseerd zijn :S
Ja wrijf het er maar weer in dat hij bij niet wil komenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aaritalo is trouwens een held bij mij.
17 wedstrijden gespeeld, 18 doelpunten
Mijn held is Marco Bertolina, 9 wedstrijden gespeeld... 12 doelpuntenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Aaritalo is trouwens een held bij mij.
17 wedstrijden gespeeld, 18 doelpunten
Hey die heb ik ook gehaaldquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mijn held is Marco Bertolina, 9 wedstrijden gespeeld... 12 doelpunten
[afbeelding]
Nu maar hopen dat ie het bij jou ook zo goed doetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |