Ik gebruik de 7.02 database jaquote:Op maandag 12 maart 2007 18:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heel vaag zeg, en jij gebruikt ook gewoon de 7.02 database ?
(en er komen trouwens gemiddeld 1.200 mensen kijken hoor, dus zoveel inkomsten zul je niet mislopen)
Nou als dat door andere mensen hier niet als valsspelen wordt gezien.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:51 schreef AminBen het volgende:
Zijn er geen FM-tools waarmee je dat ff kunt fixen dan![]()
Ik heb ook maar 9000 zitplaatsen (allen zitjes)...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nou als dat door andere mensen hier niet als valsspelen wordt gezien.
Ik zelf ben geen voorstander van externe FM tools, maar of dat deze keer echt als cheaten wordt gezien mag de rest beslissen.
Ik doe het niet als er iemand op tegen is, want wil het wel eerlijk houden voor de challenge.
Heb ik echt geen idee meer van....quote:Op maandag 12 maart 2007 18:55 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 9000 zitplaatsen (allen zitjes)...
hoeveel is de club aan het begin waard?
Dank... Financieel gaat het nu ook goed, misschien dan eindelijk straks (met 150mln op de bank) een nieuw stadion??quote:Op maandag 12 maart 2007 14:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uitstekende prestaties, ga je ook meedoen met de challenge?
ik zat ook dik in de schulden, regelmatig wordt er geld geinjecteeerd door het bestuur... mijn club is pas 7,5 miljoen waard...quote:Op maandag 12 maart 2007 18:47 schreef sjimz het volgende:
Wat loop ik een hoop inkomsten mis dan
Vandaar dat ik dik in de schulden heb gezeten![]()
Ik heb pas een keer geld van het bestuur gekregen voor de schulden.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:02 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik zat ook dik in de schulden, regelmatig wordt er geld geinjecteeerd door het bestuur... mijn club is pas 7,5 miljoen waard...
club is in het begin 6 miljoen waard... bij mij is er denk al voor 2-3 miljoen gegeven door het bestuur, geen idee waar dat overigens naartoe gaat.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb pas een keer geld van het bestuur gekregen voor de schulden.
Dat was maar 375k.
Maar ik weet zeker dat ik met een groter stadion dik in de plus zou staan![]()
Hebben jullie een andere data-update of DB-update gebruikt ofzo? Ik persoonlijk vind het in dit geval geen cheaten als je het met een save-game editor aanpast, want nu zijn jullie juist in het nadeel.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb ik echt geen idee meer van....
Hoe kan het dat wij maar 9000 plaatsen hebben en de rest niet![]()
Als ik het ga editten (als iedereen het goed keurt) Maak ik er 24.300 van waarvan 24.000 zitplaatsen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Hebben jullie een andere data-update of DB-update gebruikt ofzo? Ik persoonlijk vind het in dit geval geen cheaten als je het met een save-game editor aanpast, want nu zijn jullie juist in het nadeel.
Als je er dan maar niet stiekem een 50000 all-seater van maakt![]()
Tuurlijk, was maar een grapjequote:Op maandag 12 maart 2007 19:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als ik het ga editten (als iedereen het goed keurt) Maak ik er 24.300 van waarvan 24.000 zitplaatsen.
Ja ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:09 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
Tuurlijk, was maar een grapje.
Maar het viel me ook op dat jullie spelers als Aaritalo en Stenild hebben kunnen halen die geen interesse hadden om naar mij te kommen, dus dan krijg ik toch het idee dat jullie een iets andere database hebben of niet![]()
?
Niet dat je daarom beschuldig van valsspelen hoor, voor alle duidelijkheid![]()
Mij maakt het niet zo heel veel uit hoor.. dat verschil is bijna niet te merken...quote:Op maandag 12 maart 2007 19:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Editten natuurlijk! Dit is een legitieme reden. En zolang het bij het stadion blijft.
Je krijgt geen competitiepunten iig. Ik zal je punten zo berekenen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zo heel veel uit hoor.. dat verschil is bijna niet te merken...
Mijn eerste seizoen:
[afbeelding]Krijg je ook punten voor het winnen van de Super Cup Serie C? (en krijg je daar ook prijzengeld van?)
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tussenstand:
1) sjimz: 647 punten (183 + 464)
2) CittaR: 608 punten (278 + 330)
3) donroyco: 302 punten
4) TFFKABH: 284 punten
Tnxquote:Op maandag 12 maart 2007 20:31 schreef sjimz het volgende:
donroyco heeft wel erg veel punten on het eerste seizoen
Ook dankquote:Op maandag 12 maart 2007 21:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Donroyco heeft ook een ongelovelijk doelsaldo van +52...
Wel eens, maar heel zelden. Niet in fm07 iig.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Iemand dit wel eens meegemaakt?
Hij vroeg 14.000 per week. Ik mocht hem maar 9.000 per week aanbieden.
Toch accepteert hij het contract omdat Palermo water bij de wijn doet![]()
Nog niet meegemaaktquote:Op maandag 12 maart 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Iemand dit wel eens meegemaakt?
Hij vroeg 14.000 per week. Ik mocht hem maar 9.000 per week aanbieden.
Toch accepteert hij het contract omdat Palermo water bij de wijn doet![]()
Hoe goed is die Myrtaj bij jou eigenlijk? Ik vond 'm niet zo heel denderendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik sta 4e na een wedstrijd of 14 in mijn eerste seizoen met Cisco. (ja ben langzaam…)
Wel een mooie pot gehad thuis tegen Rovigo, 7-0 winst en 3 goals van Marco Bertolina, die Myrtaj al uit de basis heeft gespeeld.
Niet geweldig ofzo, maar beter dan de spitsen die ik zelf had, alleen blijkt de jonge Bertolina gewoon doeltreffender.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hoe goed is die Myrtaj bij jou eigenlijk? Ik vond 'm niet zo heel denderend
Ga zo weer verder in mijn tweede seizoen, sta gedeeld eerste na 2 winst + 1 gelijk
wil je je team us postenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:08 schreef sjimz het volgende:
Cisco in de Serie A![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Kom maar op met die punten![]()
Huren als een gekquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:03 schreef sjimz het volgende:
Heb een transferbudget van 4.5 miljoen in de Serie A.
Dit jaar wordt het toch echt tegen degradatie voetballen![]()
Geen moederclub meerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
De link tussen AS en Cisco is ook al verbroken.
Kan niet meer he...Omdat ik nu met Cisco in de Serie A zitquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen moederclub meer(of bedelen om AC/Inter)
Oh ja..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan niet meer he...Omdat ik nu met Cisco in de Serie A zit![]()
Serie B? Serie C?quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:08 schreef Happel het volgende:
Eerste na acht wedstrijden.![]()
[afbeelding]
Eerste seizoen pas.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Serie B? Serie C?
Omar Andrade schiet er bij -20 15 in in 9 wedstrijden => topspeler![]()
Toch netjesquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Eerste seizoen pas.
Ben niet zo snel als jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |