Mwah, Gullit krijgt wel een ongelovelijke zak centjes om spelers te kopenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Kijk dan wat ik heb:
[afbeelding]
AC Milan owned![]()
netjes hoor, bij mij begint het al een beetje bij te draaien... nog 5 wedstrijden te gaan en ik sta op de 7e plek.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:13 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Engcatjuh kom maar op met die punten![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Joris Delle? Aardig talent uit de keepersopleiding van Metz
Vraag het Bestuur om een satellietclub.. je kunt ook alle voorstellen als satellietclub krijgen.. is een foefje voorquote:Kun je trouwens niet met meer clubs samenwerken? Heb nu alleen Ajax Cape Town en Vicenza. En daarnaast kan ik geen spelers krijgen van deAmateurs van Ajax.
Ernest Faber is masterlijkquote:Owja en hebben jullie nog tips voor goede trainers? Jeugdtrainer en een Assistent Manager? Alfons Groenendijk vind ik niks.
Uitstekende prestaties, ga je ook meedoen met de challenge?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:woensdag 22 mei 2013, finale CL Real Madrid - SC Heerenveen.., net als de vorige 3 finales CL eindstand een (gezien de historie niet verrassende) 0-0.. wederom win ik met strafschoppen
Maar afijn, ik heb dus nu in 7 seizoenen 5 CL-finales gespeeld en maar liefst 1 velddoelpunt gemaakt.. De laatste 4 jaar ging echter de winst wel naar mij..
![]()
* Proud2beDiepfriespenalties
Ik kreeg wel een aantal clubs te zien maar vertel eens hoe je er meer krijgtquote:Op maandag 12 maart 2007 12:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vraag het Bestuur om een satellietclub.. je kunt ook alle voorstellen als satellietclub krijgen.. is een foefje voor
[..]
Ernest Faber is masterlijkAM => moet je even kijken
Als je een satelietclub hebt in Azië of USA ofzo, betaal je ze wel > 1M per jaar, maar je zult zien dat je Merchandise inkomsten (te vinden bij Financiën --> inkomsten) bijzonder veel zullen stijgen. Bij het doel van de samenwerking wordt dan ook aangegeven 'Geld generen door Merchandising'.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:15 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Collega vertelde me dat je geld krijgt als je samenwerkt uit merchandise. Volgens mij moet je juist betalen als je met een club wil samenwerken. Maar wellicht komt dat omdat ik net begonnen ben.
Ik zal zo eens mijn aankopen uit het eerste seizoen posten.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat zijn nou goede aankopen voor Cisco Roma in het 1e jaar? [afbeelding]
Sjimzquote:Op maandag 12 maart 2007 17:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal zo eens mijn aankopen uit het eerste seizoen posten.
En in de eerste de beste wedstrijd daarna scoort-ie !!quote:Op maandag 12 maart 2007 17:56 schreef TFFKABH het volgende:
Ik zie net bij Overview - Attributes dat mijn tweede keeper, David Sugar, eens stat van 18 heeft voor Freekicks. Ik denk dat ik de verleiding toch niet ga kunnen weerstaan om hem als eerste free kick-nemer in te stellen
![]()
Ik moet het van dit seizoen hebben.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niet vergeten dat sjimz de laatste score voor seizoen 1 heeft tot nu toe hè
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:06 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
En in de eerste de beste wedstrijd daarna scoort-ie !!![]()
![]()
Keepers met free kicks. Dat is zo grappigquote:Op maandag 12 maart 2007 18:06 schreef TFFKABH het volgende:
[..]
En in de eerste de beste wedstrijd daarna scoort-ie !!![]()
![]()
Ja vooral als hij het ook nog echt kanquote:Op maandag 12 maart 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Keepers met free kicks. Dat is zo grappig
bij mij hetzelfde, hij was zelfs topscorer van het 1e seizoen, nu doet Massimo Coda het bij mij erg goed samen met een gekochte spits....quote:Op maandag 12 maart 2007 18:22 schreef sjimz het volgende:
Di Canio gaat stoppen na dit seizoen!
Hij heeft me het eerste jaar veel goals gegeven, daarna nauwelijks meer gespeeld, maar het blijft een held
Hier nog een overzichtje van mijn transfers:quote:
Met Cisco ?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:06 schreef sjimz het volgende:
Mijn stadion is nog geen enkele keer uitgebreid. (Kan nog maar steeds 9000 man in)
Hoe kom jij daar aan dan?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met Cisco ?
Vreemd, die van mij heeft een capaciteit van 24.300.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Standaard stadion volgens mij, heb niets gezien of veranderd iig.
[[url=http://img03.picoodle.com/img/img03/7/3/12/t_ciscom_6a757e7.jpg]afbeelding][/URL]
Heel vaag zeg, en jij gebruikt ook gewoon de 7.02 database ?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:47 schreef sjimz het volgende:
Wat loop ik een hoop inkomsten mis dan
Vandaar dat ik dik in de schulden heb gezeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |