WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 14:20 |
![]() Vorige delen: F1 nieuwtjes 2006 deel 1 F1 nieuwtjes 2006 deel 2 F1 nieuwtjes 2006 deel 3 F1 nieuwtjes 2006 deel 4 F1 nieuwtjes 2006 deel 5 [F1] F1 nieuwtjes deel 6 [F1] F1 nieuwtjes deel 7 [F1] F1 nieuwtjes deel 8 [F1] F1 Nieuwtjes deel 9, seizoensfinale op komst! [F1] F1 nieuwtjes topic deel 10!In de winter gaan WIJ door! [F1] F1 nieuwtjes topic deel 11! Wintertests!!!!! [F1] F1 nieuwtjes topic deel 12: Teampresentaties [F1] F1 nieuwtjes topic deel 13: Op naar Australië [F1] F1 nieuwtjes topic deel 14: De winter is bijna voorbij [F1] F1 nieuwtjes topic deel 15: Testen nog even door F1 nieuws portal: - NewsNow - NewsNow NL - Formule 1 Race Report - F1 Racing - F1 Today - Race Freaks - F1 Freaks (under construction) Onze boyz: - Albers - Doornbos - Van der Garde Official F1 Sites: - Formula1 - FIA Teams: - Renault - McLaren - Ferrari - Toyota - Williams - Honda - RedBull Racing - BMW Sauber - Spyker - Scuderia Toro Rosso - Super Aguri F1 [PDF] 2007 sporting regulations - F1 [PDF] 2008 sporting regulations - F1 ![]() ![]() Fok!Sport F1manager Data testsessies: ![]() Data teampresentaties: ![]() ![]() ![]() Mclaren 01. Fernando Alonso 02. Lewis Hamilton Renault 03. Giancarlo Fisichella 04. Heikki Kovalainen Ferrari 05. Fellipe Massa 06. Kimi Raikkonen Honda 07. Jenson Button 08. Rubens Barrichello BMW 09. Nick Heidfeld 10. Robert Kubica Toyota 11. Ralf Schumacher 12. Jarno Truli Red Bull Racing 14. David Coulthard 15. Mark Webber Williams 16. Nico Rosberg 17. Alexander Wurz Scuderia Toro Rosso 18. Vitantonio Liuzzi 19. Scott Speed Spyker 20. Adrian Sutil 21. Christijan Albers Super Aguri 22. Takuma Sato 23. Antony Davidson [ Bericht 2% gewijzigd door WEST op 08-03-2007 16:35:40 ] | |
sanger | donderdag 8 maart 2007 @ 14:22 |
Doe deze maar dicht, degene die hem volgooit opent een nieuwe ![]() | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 14:22 |
wie heeft het lettertype van de afbeelding waar 2006 in staat?? want dan kan ik dat ff aanpassen ![]() | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 14:22 |
quote:boeie ik had hem al klaar staan ![]() | |
ElmarO | donderdag 8 maart 2007 @ 14:25 |
@WEST Zou je onderstaande ook in de OP kunnen zetten. Is weer een nieuw testschema. Stond de vorige keer onder de data van de teampresentaties. ![]() Testschema: ![]() | |
SoupNazi | donderdag 8 maart 2007 @ 14:29 |
tvp | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 14:45 |
quote:stat er in. ![]() | |
Automatic_Rock | donderdag 8 maart 2007 @ 14:46 |
tvp in dit topic? | |
sanger | donderdag 8 maart 2007 @ 14:47 |
of de andere ![]() | |
sasquatsch | donderdag 8 maart 2007 @ 14:50 |
Voordat jullie besloten hebben welke op slot moet, maar even een tvp'tje in beide geplaatst | |
ArcticBlizzard | donderdag 8 maart 2007 @ 15:05 |
Volgens mij heeft Albers trouwens nummer 21 en niet nummer 20 als startnummer! | |
Atreidez | donderdag 8 maart 2007 @ 15:38 |
Iemand toevallig een site waar de GP kalender staat met CET tijden erbij van de sessies? | |
Atreidez | donderdag 8 maart 2007 @ 15:38 |
quote:Ach, dan mergen ze maar hoor ![]() | |
SupaMario | donderdag 8 maart 2007 @ 15:49 |
TVP | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 15:52 |
quote:www.formula1.com en dan op dat circuit icoontjes drukken en dan timetable en daar kan je doen convert to my local time | |
ElmarO | donderdag 8 maart 2007 @ 16:04 |
Heb de OP van dit topic in een Wiki gezet. Hoeven we voortaan niet meer te moeilijk te gaan doen als er een nieuwe moet worden geopend. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/F1-Nieuwtjes | |
sanger | donderdag 8 maart 2007 @ 16:07 |
quote:Goed initiatief ElmarO! Kun je alleen de startnummers van Albers en Sutil omwisselen? [ Bericht 7% gewijzigd door sanger op 08-03-2007 16:12:29 ] | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 16:08 |
quote:juist en kan jij de OP ook eens netjes hebben ![]() ![]() | |
sanger | donderdag 8 maart 2007 @ 16:11 |
quote:Voorlopig heb ik de startnummers WEL goed staan ![]() | |
ElmarO | donderdag 8 maart 2007 @ 16:21 |
quote:Dacht dat ik dat al had gedaan. ![]() | |
sanger | donderdag 8 maart 2007 @ 16:22 |
quote:Helemaal ![]() | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 16:56 |
quote:ik ook maar nu weer ontopic geneuzel | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 16:58 |
quote:bron | |
mitt | donderdag 8 maart 2007 @ 17:00 |
Hier verder dus. | |
WEST | donderdag 8 maart 2007 @ 17:11 |
en de eerste berichten uit melbourne ![]() ![]() quote:bron | |
vosss | donderdag 8 maart 2007 @ 17:18 |
Komt toch een hoop bij kijken inderdaad om elke keer het hele circus te verhuizen ![]() | |
HPoi | donderdag 8 maart 2007 @ 17:23 |
dan maar weer hier heen. | |
TJDoornbos | donderdag 8 maart 2007 @ 19:14 |
hooi | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2007 @ 08:25 |
TVP | |
sanger | vrijdag 9 maart 2007 @ 08:45 |
quote:stro | |
MIster911 | vrijdag 9 maart 2007 @ 09:02 |
Zondag laat rtl:gp volgens mij een preview zien met team presentaties etc, ik kijk er al naar uit. | |
LeXX | vrijdag 9 maart 2007 @ 10:58 |
quote:Bron | |
WEST | vrijdag 9 maart 2007 @ 11:02 |
quote:geen gekke gedachte, schumi heeft poen zat kan er er echt wel wat van missen ![]() | |
Automatic_Rock | vrijdag 9 maart 2007 @ 14:07 |
Ralf S.: ik behoor tot de beste 3 Is dit nu zelf kennis?? offeh... ![]() | |
LeXX | vrijdag 9 maart 2007 @ 14:20 |
quote:Quote uit dat nieuwsbericht: quote:Ralf, maak daar alsjeblieft van: quote:Hopelijk schoppen ze hem er nog voor Australie uit ![]() | |
Atreidez | vrijdag 9 maart 2007 @ 15:45 |
Dit wordt ook mijn interesse punt in de begin van het seizoen ![]() quote:http://f1.gpupdate.net/nl(...)eerste_mclaren_zege/ | |
sanger | vrijdag 9 maart 2007 @ 15:58 |
Voor de mensen die over IRC beschikken: er is een kanaal speciaal voor de F1 liefhebber. #f1 | |
Spooky4u | vrijdag 9 maart 2007 @ 16:07 |
![]() | |
-Hans- | vrijdag 9 maart 2007 @ 16:18 |
quote:Ik las het ook en het was voor mij weer de zoveelste bevestiging van waarom ik hem zo'n ongelofelijke arrogante kwal vind. Hij heeft zijn achternaam mee, maar voor de rest is het gewoon een heel matige coureur. | |
Atreidez | vrijdag 9 maart 2007 @ 16:21 |
Ik zal de stof weer eens van IRC afblazen ![]() | |
WEST | vrijdag 9 maart 2007 @ 16:24 |
quote:die heet die niet mee. Maar eerlijk is eerlijk Ralf is wel aroganter als zijn broer. of niet 4-elements (remember nurnburgring 2002 ![]() | |
-Hans- | vrijdag 9 maart 2007 @ 16:33 |
quote:Oh? Nou, ik had anders nog maar moeten zien of hij in de Formule 1 terecht was gekomen als hij een andere achternaam had gehad. Ik ben er absoluut van overtuigd dat hij niet, of minder snel, in de Formule 1 terecht was gekomen als hij een andere achternaam zou hebben gehad. Die gast is zo overhyped, verschrikkelijk gewoon. Zet hem in een Ferrari en hij rijdt nog geen deuk in een pakje boter. | |
-Hans- | vrijdag 9 maart 2007 @ 16:36 |
quote:Klopt... | |
HPoi | vrijdag 9 maart 2007 @ 16:36 |
quote:Nee, eerder een deuk in de Ferrari. | |
-Hans- | vrijdag 9 maart 2007 @ 16:46 |
quote: ![]() | |
sanger | vrijdag 9 maart 2007 @ 16:46 |
Alhoewel hij het in de Williams lang niet slecht deed. | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2007 @ 18:47 |
Ralf behoort niet tot de top 2 (Kimi en Alonso)en ik geef Kubica en Massa ook nog het voordeel van de twijfel maar hij is niet slechter dan de rest, qua arrogantie scoort hij wel het hoogst maar dat hoort gewoon bij hem. | |
Automatic_Rock | vrijdag 9 maart 2007 @ 18:52 |
Racen is meer dan een snelle ronde kunnen rijden. En als je alles bij elkaar neemt is Ralf maar een middelmatig coureur... | |
Tarado | vrijdag 9 maart 2007 @ 20:08 |
quote:Middelmatig F1 coureur en dat ben ik met je eens maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat behalve Kimi, Alonso, Kubica en Massa ze allemaal weinig (meer) te zoeken hebben in F1. | |
Automatic_Rock | vrijdag 9 maart 2007 @ 20:19 |
Ik denk dat bv Jenson Button wel boven middelmatig zit. Misschien geen topcoureur, maar wel meer dan middelmatig | |
WEST | vrijdag 9 maart 2007 @ 21:43 |
quote:http://www.formula1.nl/in(...)rtl_gp_en_spyker_f1/ | |
ElmarO | vrijdag 9 maart 2007 @ 22:13 |
Aangezien de manager nu open is, heb ik de #SPT subleague aangemaakt. ![]() | |
sooty | vrijdag 9 maart 2007 @ 22:47 |
quote:Mwoah. Iemand met 6 overwinningen achter zijn naam kwalificeer ik niet als een matige coureur. En love 'm or hate 'm de Schumachers doen veel aan liefdadigheid. Nou kan dat ook wel met die salarissen maar dat vind ik dan weer wel sympathiek. | |
Kleffe_Dop | zaterdag 10 maart 2007 @ 09:20 |
quote:Ik denk dat Rubinho wel zal moeten dit jaar, anders zou het me niks verbazen als dit z'n laatste formule 1 seizoen zal worden... | |
ElmarO | zaterdag 10 maart 2007 @ 10:08 |
quote:Bron Goed nieuws voor Spyker. ![]() quote:Bron | |
WEST | zaterdag 10 maart 2007 @ 19:38 |
quote: dat voor liefdadidgheid is alleen maar om een goede indruk te wekken. verder helemaal niets ![]() tis meer zoiets van "zie mij dat ik veel poen heb laat ik maar 50 euro na een goed doel over maken, dan zijn de mensen blij" | |
flubub | zaterdag 10 maart 2007 @ 20:25 |
quote:Mja... ook al is het zo, dan nog had hij het ook niet kunnen doen.. alles wat ie geeft is voor de ontvanger mooi meegenomen toch ![]() | |
-Hans- | zaterdag 10 maart 2007 @ 23:02 |
quote:In 10 jaar tijd 6 overwinningen behalen vind ik niet echt heel bijzonder eigenlijk, al zijn er genoeg coureurs die met minder genoegen moeten nemen. Bij Williams was Jenson Button toch vaak de betere van de twee, maar hij staat nog altijd op 1 GP overwinning... Dus ja, de kwalificatie matig is misschien niet terecht gezien de prestaties van andere Formule 1 coureurs. ![]() Met liefdadigheid alleen verander je mijn mening niet snel, er zijn meer factoren die meespelen. Al is het natuurlijk wel goed wat ze doen.. | |
Tackleberry | zaterdag 10 maart 2007 @ 23:05 |
Is deze al een keer voorbij gekomen? ![]() Niet echt ontopic, maar goed F1 Safety Car (& Medical Car) Shoot-out op Indianapolis | |
ArcticBlizzard | zondag 11 maart 2007 @ 11:44 |
Toro Rosso testte STR2-2 afgelopen week in Mugello http://www.racefreaks.nl/news_management.rf?action=showarticle&articleid=17145 Ze zijn zelf toch niet 100% zeker dat de auto dus wel legaal is | |
sanger | zondag 11 maart 2007 @ 14:30 |
quote: ![]() Wanneer heeft Button precies bij Williams gereden dan? | |
Automatic_Rock | zondag 11 maart 2007 @ 14:33 |
quote:Daar is hij begonnen Sanger.. Maar dat is misschien voor jouw tijd? | |
-Hans- | zondag 11 maart 2007 @ 16:32 |
quote:Jaar 2000. | |
justmattie | zondag 11 maart 2007 @ 16:47 |
zijn er ook Fok! leden die meedoen op f1racingmanager.net. en/of is er al een fok! subleague ??? | |
sooty | zondag 11 maart 2007 @ 21:52 |
Ik denk dat we een leuk en enerverend seizoen gaan krijgen. Ik denk dat 2007 het jaar van de 'rookies' gaat worden: Lewis Hamilton, Heikki Kovalainen, Adrian Sutil en Anthony Davidson, eenieder in hun eigen vermogen. ![]() | |
Rover | zondag 11 maart 2007 @ 22:02 |
Over 20 minuten de F1 preview op rtl7 | |
Tazz | zondag 11 maart 2007 @ 22:05 |
quote:Yup, HD recorder staat standby... ![]() | |
michelc85 | zondag 11 maart 2007 @ 22:08 |
quote:Gekke is dat het niet eens in de gids en teletekst staat , maar verheug me er wel op | |
WEST | zondag 11 maart 2007 @ 22:08 |
quote:gooi je hem als DVD versie online? | |
Tackleberry | zondag 11 maart 2007 @ 22:18 |
quote:Was hem al bijna vergeten... ![]() | |
DatMeenJeNiet | zondag 11 maart 2007 @ 22:25 |
Die RTL tune ![]() Wat heb ik die gemist ![]() | |
-Hans- | zondag 11 maart 2007 @ 22:40 |
quote:Ik ook! Thanks voor de reminder, Rover. | |
ArcticBlizzard | zondag 11 maart 2007 @ 22:55 |
quote:Ik doe mee op http://www.f1-management.nl/ en op fok. | |
-Hans- | zondag 11 maart 2007 @ 23:12 |
quote:Precies wat jij zegt, de tune is back! ![]() Prima uitzending. ![]() | |
flubub | zondag 11 maart 2007 @ 23:14 |
Wat een saaie preview ![]() ![]() | |
Sally | zondag 11 maart 2007 @ 23:18 |
pff, 't gaat me te snel: * Sally kan 't niet meer bijhouden... MAAR: We zijn er BIJNA! ![]() | |
Sally | zondag 11 maart 2007 @ 23:20 |
quote:heb me ook aangemeld! Lijkt me erg gezellig ![]() BTW, ik bedenk me net dat ik er dan helemaal niet ben, bij de race... Nou ja: ik heb overdag wat te doen... Weet niet of ik dan nog wel wakker kan blijven als ik van 4 tot 6 een race heb gekeken... Mss ff slapen nog tussenddoor hihi! | |
WEST | maandag 12 maart 2007 @ 00:11 |
quote:de tune van 1997 was mooier | |
TimoBasso | maandag 12 maart 2007 @ 00:19 |
quote:1997 was een goed F1 jaar ![]() | |
DatMeenJeNiet | maandag 12 maart 2007 @ 00:31 |
quote:Ik vind de tune mooier met Olaf die roept:"Ooooooooooh het linkerachterband" oid.. (pitstop Irvine) | |
Kleffe_Dop | maandag 12 maart 2007 @ 08:29 |
quote:lol ![]() eind jaren 90 zijn mijn favoriete F1 jaren (97, 98, 99, 00) ![]() | |
TJDoornbos | maandag 12 maart 2007 @ 08:29 |
de ouwe tune kan je overal downloaden!! Ik heb het gemist gister maar volgens mij is dat niet zo'n ramp want hoor alleen maar dat mensen zeg aan Allard ge-ergerd hebben! | |
Libris | maandag 12 maart 2007 @ 10:11 |
Ik hoor hier steeds meer geruchten dat volgend jaar er geen Maleisische Grand Prix gereden wordt, maar dat Singapore deze race gaat overnemen. ![]() | |
4-elements | maandag 12 maart 2007 @ 10:21 |
quote:Singapore gaat waarschijnlijk een race organiseren, maar dat zal niet ten koste gaan van Maleisië ![]() | |
WEST | maandag 12 maart 2007 @ 10:52 |
quote:waar kun je die downloaden? | |
TJDoornbos | maandag 12 maart 2007 @ 11:35 |
try limewire ofzo | |
ElmarO | maandag 12 maart 2007 @ 11:48 |
quote:Bron | |
sasquatsch | maandag 12 maart 2007 @ 12:19 |
Wat een eikel die Ecclestone. Zo'n systeem gaat nooit werken omdat je dan bij wijze van spreken volgens wat voor punten systeem dan ook als derde, vierde of vijfde kan eindigen en volgens het systeem van Bernie wordt je kampioen omdat je toevallig de snelste, maar niet de meest betrouwbare auto hebt. En wat doe je als er twee rijders zijn met evenveel overwinningen, kijk je dan naaar het aantal tweede plaatsen? Beter is om het gat tussen de nummer 1 en 2 te vergroten en het oude systeem van 10,6,4,3,2,1 aan houden. Hierdoor is de overwinning meer waard dan nu, maar werkt betrouwbaarheid ook nog steeds mee. | |
4-elements | maandag 12 maart 2007 @ 12:37 |
Gewoon van de puntentelling afblijven voorlopig. Om de coureur met de meeste zeges uit te roepen tot kampioen vind ik onzinnig. De Formule 1 draait nou eenmaal ook om de betrouwbaarheid en dat mag best worden beloond. Het is sowieso onzinnig om de puntentelling te veranderen omdat een bepaalde coureur te vaak wint (zoals destijds met Schumacher). | |
WEST | maandag 12 maart 2007 @ 12:49 |
puntentelling opzich niks mis mee, maar de constante rijder wordt dan ook vaak wereldkampioen. Bernie wil natuurlijk Schumacher nog tot wereldkampioen uitroepen omdat hij in 2006 meer overwinning had ![]() maar 12, 8,6,5,4,3,2,1 zo zou het wel kunnen. | |
TimoBasso | maandag 12 maart 2007 @ 12:55 |
Ik kan niet wachten tot de eerste vrije trainingen de laatste week duurt altijd het langst ![]() ![]() ![]() | |
TJDoornbos | maandag 12 maart 2007 @ 12:58 |
Gewoon 10-6-4-3-2 en 1, verder niet zeiken ![]() | |
LeXX | maandag 12 maart 2007 @ 13:19 |
quote:Kan dat nog, want ik heb de uitzending gemist ![]() | |
MIster911 | maandag 12 maart 2007 @ 13:22 |
http://www.rtl.nl/(vm=/ex(...)Media/rtl_gemist.xml bij rtl-gp en dan formule 1, daar vind je de uitzending terug. | |
Mr_T | maandag 12 maart 2007 @ 13:39 |
Ik weet niet of dit waar is en of het direct van invloed op het Formule 1-team zal zijn, maar toch:quote:Bron: Autoblog.nl | |
Fir3fly | maandag 12 maart 2007 @ 13:45 |
quote:Juist. Ik vind trouwens dat ze het wel een beetje mogen veranderen, zodat plaats 10 ook nog een punt krijgt. | |
TimoBasso | maandag 12 maart 2007 @ 14:02 |
quote:Spyker heeft sowieso niks te zoeken in de F1 dat is mijn mening. Ik zie liever Volkswagen/Audi daarvoor in de plaats | |
Automatic_Rock | maandag 12 maart 2007 @ 16:27 |
quote:Lijkt mij dat je sterk overdrijft. Ze hebben een mooi aantal sponsoren geregeld voor dit jaar, een goede motor, 2 goede rijders, en Gascoyne is ook geen poppendokter.. | |
DatMeenJeNiet | maandag 12 maart 2007 @ 17:14 |
quote:Die tune al gevonden ![]() | |
WEST | maandag 12 maart 2007 @ 17:15 |
quote:nee, dus als iemand hem heeft graag | |
LeXX | maandag 12 maart 2007 @ 17:41 |
quote:Daar staat ie niet tussen.... ![]() ![]() | |
Tackleberry | maandag 12 maart 2007 @ 17:47 |
Is dit de F1 tune die jullie bedoelen? Die vond ik op mijn hd. ![]() | |
Spooky4u | maandag 12 maart 2007 @ 17:55 |
die ja ![]() | |
Radegast | maandag 12 maart 2007 @ 17:56 |
quote:Ja, via via hoorde ik hier vorige week ook wat van... En ik verwacht dat dit zeker gevolgen gaat hebben voor het F1-team komend seizoen. | |
Tarado | maandag 12 maart 2007 @ 18:59 |
quote:waarom verbaast me dit niet | |
sanger | maandag 12 maart 2007 @ 19:30 |
quote:Omdat de gemiddelde Nederlander nu eenmaal nogal pessimistisch is? | |
Tackleberry | maandag 12 maart 2007 @ 19:31 |
quote:Het Jos Verstappen-effect... ![]() | |
Tarado | maandag 12 maart 2007 @ 20:12 |
quote:Nou daar hoor ik niet bij dan, het is gewoon zo dat die Victor Muller erg goed is in luchtkastelen te verkopen, maar dat heb ik een tijd geleden al gemeld toen Spyker nog bezig was Midland over te nemen | |
sanger | maandag 12 maart 2007 @ 20:22 |
We zullen zien. Ik wacht het financieel verslag wel even af voordat ik ga oordelen. | |
Tarado | maandag 12 maart 2007 @ 21:06 |
Ik denk dat het voor het F1 team niet veel uitmaakt omdat Spyker alleen de naamgever is, de financier en werkelijke eigenaar is Michiel Mol | |
WEST | maandag 12 maart 2007 @ 21:06 |
quote:volgens mij toch niet (neemt niet weg dat deze als tune naar mijn foon gaat. quote:niet the tune die Tackleberry aangaf ![]() | |
HPoi | maandag 12 maart 2007 @ 21:27 |
Richards ontkent entree Aston Martin in Formule 1 bron: http://www.autoweek.nl/formule1disp.php?id=5530 Prodrive-baas Dave Richards beweert dat zijn vandaag gerealiseerde overname van sportwagenmerk Aston Martin niets te maken heeft met Prodrive en zijn nieuwe Formule 1-team. Een consortium van bedrijven onder aanvoering van Dave Richards heeft vandaag Aston Martin overgenomen, het prestigieuze sportwagenmerk dat eigendom was van de Amerikaanse autoproducent Ford. Richards, wiens Prodrive-team volgend jaar in de Formule 1 debuteert, spreekt van een ‘persoonlijke investering’ en ontkent enig verband met zijn Grand Prix-team. ,,Mensen hebben twee en twee bij elkaar opgeteld en kwamen uit op zes’’, stelt hij op de website van het Britse tijdschrift Autosport. ,,Dit is een persoonlijke zaak en heeft niets te maken met Prodrive. Ons plan was altijd om de Formule 1 binnen te stappen in * Meer over overname Aston Martin: http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=6149 | |
HPoi | maandag 12 maart 2007 @ 21:28 |
quote:Staat bij mij nu sinds een uurtje als ringtone ingesteld. ![]() | |
WEST | maandag 12 maart 2007 @ 22:01 |
quote:ik heb de begin tune van F1 met die kleuren voor de race zeg maar. Dat oude tune met dat oude F1 logo en 2 RTLGP tunes waarvan de laatste mijn ringtone nu is. | |
WEST | maandag 12 maart 2007 @ 22:05 |
Bernie blijft bezigquote:bron Bernie weet je wat het is met Australie, das de eerste race van het jaar en dat geeft juist zijn charme om vroeg uit bed (of in mijn geval laat naar bed te gaan) bovendien vind ik Maleisie, japan en china een klote tijd. die mogen wel een nacht race worden. | |
TimoBasso | dinsdag 13 maart 2007 @ 01:37 |
quote:1.Wat Superfund? ![]() 2.Sutil who? ![]() 3.Was ooit een talentvolle ontwerper,Iemand die misschien 2,3 "goede" F1 wagens heeft ontworpen en daarna de bons kreeg bij Toyota. Ik vrees dat Spyker gewoon een koekenbakker blijft,met een duur strikje er om heen. ( wat binnen nu en 3 jaar langzaam uit de F1 verdwijnt ) | |
TJDoornbos | dinsdag 13 maart 2007 @ 08:26 |
Timo ik denk dat je lelijk verrast gaat worden!!! | |
sanger | dinsdag 13 maart 2007 @ 08:51 |
quote:1. Naast Superfund hebben ze Medion, Leaseplan, Trust en een aantal kleinere sponsoren gestrikt. Een paar kleine bedragen maken samen ook 1 groot bedrag. 2. Adrian Sutil. De enige man die Lewis Hamilton in een rechtstreeks duel met gelijkwaardig materiaal heeft verslagen. 3. Is een zeer begaafd ontwerper die echter een eigenzinnig karakter heeft. Kon zich niet vinden in de besluitvorming binnen het team van Toyota, kreeg ruzie, ging schoppen en werd de laan uitgestuurt. Heeft ervarig met het werken met een klein budget en het leveren van topprestaties. Al met al zijn de voortekenen veelbelovend. Toch moet het er eerst uitkomen wil het project slagen. De middelen lijken er te zijn, de juiste mensen ondertussen ook. | |
TJDoornbos | dinsdag 13 maart 2007 @ 08:55 |
Sanger je vergeet nog dat er wellicht nog sponsors bij komen in de loop van het jaar!! | |
Kleffe_Dop | dinsdag 13 maart 2007 @ 09:01 |
quote:Als team heb je liever 1 titelsponsor, een paar andere grote sponsoren en dan nog een aantal kleinere sponsoren. Die paar kleine bedragen zijn leuk, maar niet zaligmakend. Ik zou ook niet van een 'mooi aantal sponsoren' spreken, want geloof me... Spyker had er écht wel een titelsponsor op willen zien. quote:Iets wat uiteraard (ook) afhankelijk is van de prestatie's... | |
sanger | dinsdag 13 maart 2007 @ 09:29 |
quote:Ik ben zelf bezig met sponsoren zoeken op het moment. We hebben ongeveer 2500 nodig. het maakt mij echt geen klote uit of dat door 25 kleine sponsoren bereikt wordt of door 1 of 2 grote, als ik het budget maar bij elkaar krijg ![]() | |
kriele | dinsdag 13 maart 2007 @ 10:53 |
Ik neem aan dat Spyker zelf momenteel min of meer titelsponsor is. Spyker zal zelf ook een substantieel bedrag vrij maken voor hun F1 team. Maar een grote sponsor zou wel erg welkom zijn. Het gonstte van de geruchten de afgelopen tijd, Heineken, DHL, Bavaria. Het heeft jammer genoeg nog niet zo mogen zijn. | |
4-elements | dinsdag 13 maart 2007 @ 11:06 |
quote:Misschien heb ik wat gemist, maar in de F3 Euro Series werd Sutil toch best wel op grote achterstand gezet door zijn teamgenoot Lewis Hamilton (172 punten tegen 94 voor Sutil)... | |
TJDoornbos | dinsdag 13 maart 2007 @ 11:22 |
waar moet jij 2500 euri voor hebben Sanger? Als het F1 gerelateerd is kan je hier misschien wat krijgen ![]() | |
HPoi | dinsdag 13 maart 2007 @ 11:24 |
Ja, kan ik een vakje sponsoren voor 1 euro? ![]() | |
TJDoornbos | dinsdag 13 maart 2007 @ 11:35 |
ik wil dan wel 5 vakjes ![]() | |
sanger | dinsdag 13 maart 2007 @ 14:12 |
quote:Maar 1 race won Sutil in een rechtstreeks duel tegen Hamilton. En voor de rest een paar tweede plaatsen achter Hamilton indd. | |
sanger | dinsdag 13 maart 2007 @ 14:14 |
quote:Met ¤ 2.500,- kom zelfs IK niet in de F1 ![]() Het is voor darten, om met mijn team (4 personen) een jaar lang op de nationale ranking te komen en op de Dutch OPen, Belgian Open en German Open. | |
Automatic_Rock | dinsdag 13 maart 2007 @ 14:42 |
quote:hoe moet ik me hier bij aanmelden eigenlijk?? ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Automatic_Rock op 13-03-2007 17:01:04 ] | |
JJdJ1984 | dinsdag 13 maart 2007 @ 16:53 |
Tijd Voor Pils | |
ElmarO | dinsdag 13 maart 2007 @ 17:14 |
quote:Als je de frontpage van de F1Manager voor je hebt ga je naar Manager -> Subleagues. Daar klik je op en dan zie je een hele lijst met subleagues verschijnen. Dan zie je ergens bovenin #SPT staan. Die vink je aan en dan ga je helemaal naar beneden en dan klik je op 'Toevoegen aan league'. ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 13 maart 2007 @ 20:02 |
quote:Done ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 13 maart 2007 @ 20:03 |
Ik zat net trouwens die uitzending van RTL te kijken van enkele dagen geleden... En wat me opviel: Nico Rosberg lijkt op een jonge versie van Geert W. ![]() | |
sanger | dinsdag 13 maart 2007 @ 20:06 |
quote: ![]() | |
Automatic_Rock | dinsdag 13 maart 2007 @ 20:07 |
Ja, vind je niet dan Sanger?? Ben ik weer de enige die dit ziet ![]() | |
sanger | dinsdag 13 maart 2007 @ 20:12 |
quote:Die vergelijking was nog nooit in me opgekomen, maar jij hebt dan ook een artistiekere ziel ![]() Nu je het zegt kan ik ook wel enige gelijkenis vinden ja | |
SimtekF1 | dinsdag 13 maart 2007 @ 20:15 |
Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!1 | |
Automatic_Rock | woensdag 14 maart 2007 @ 07:57 |
Zoek de verschillen ![]() ![]() ![]() Vader en zoon?? | |
TJDoornbos | woensdag 14 maart 2007 @ 08:00 |
hahahahahahahaha | |
TJDoornbos | woensdag 14 maart 2007 @ 08:58 |
![]() SA 07 | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 09:08 |
Super Aguri presenteert SA07 | |
kriele | woensdag 14 maart 2007 @ 10:28 |
Schijnt dat Spyker vandaag nog met een mededeling komt, lees ik op het Albersforum. to spring a surprise on Thursday... By Phil Giles - March 14 2007 Spyker F1 have released a statement inviting members of the media to the paddock on Thursday for a big announcement at which the senior team members will all be present. The press release reads: 14 March 2007 - The Spyker Formula One Team would like to extend an invitation to all accredited Australian Grand Prix international and national media to a press conference and photo call to announce an exciting new team development. The press conference will take place in the team hospitality in the Albert Park paddock at 10.45am on Thursday 15 March. Colin Kolles, Spyker team principal and managing director, Michiel Mol, director of Formula 1, plus Christijan Albers and Adrian Sutil will be in attendance. What are the team going to announce? Not another new colour scheme? Another test driver? A major title sponsor? We've asked for a heads up cos frankly, we can't actually get to Albert Park in the next few days. If we learn any more today, we'll bring it to you as soon as possible. Wat zal dit zijn? Een nieuwe sponsor(Midland?), of een mededeling over de auto's van STR en SA? | |
Marcel_V | woensdag 14 maart 2007 @ 10:30 |
Pff kan niet wachten tot het begint zondag... lekker vroeg me bedje uit en F1 kijken ![]() Hopen dat Raikkonnen's auto een keer heel blijft, dan weten we wie de nieuwe kampioen is ![]() | |
flubub | woensdag 14 maart 2007 @ 10:31 |
Ongetwijfeld iets over een sponsor.. denk ik ![]() ![]() | |
HPoi | woensdag 14 maart 2007 @ 10:33 |
Hoofdsponsor? | |
Kleffe_Dop | woensdag 14 maart 2007 @ 10:42 |
quote:Ik hoop 't voor Spyker! another testdriver ![]() | |
HPoi | woensdag 14 maart 2007 @ 10:43 |
Of: We rijden volgend seizoen ook met Ferrari-motoren....... | |
907 | woensdag 14 maart 2007 @ 10:43 |
Nog maar een paar daagjes ![]() | |
Kleffe_Dop | woensdag 14 maart 2007 @ 10:44 |
quote:ach... het zou niet de eerste keer zijn dat een team een grootse verassing aankondigt, maar wat uiteindelijk een hoop lucht blijkt te zijn. ![]() ben toch wel benieuwd ![]() | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 10:46 |
Spyker belegt persconferentie | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 10:46 |
Super Aguri blokkeert vrijdagdebuut Van der Garde | |
Sally | woensdag 14 maart 2007 @ 10:47 |
quote:Het wordt toch een mededeling van Spyker? Toch niet van STR of SA... Bovendien is het vandaag geen Thursday... | |
Spooky4u | woensdag 14 maart 2007 @ 10:49 |
vanavond om 23:45 start het zegt men. | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 10:54 |
quote:Maar dat waren teams die niet als serieus bekend stonden.....ik zie Spyker toch wel als serieus team. | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 10:56 |
quote:In Australië loopt men iets voor Sally ![]() Misschien een mededeling dat er een officieel protest komt tegen de auto's van SA en STR, al kan ik me niet voorstellen dat daarvoor een aparte persconferentie belegd moet worden. Ik denk de aankondiging van een nieuwe sponsor danwel hoofdsponsor. | |
ElmarO | woensdag 14 maart 2007 @ 11:03 |
quote:Ik denk ook het laatste. Als het voor een protest is dan hadden we denk ik ook wel iets van Williams gehoord. | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 11:08 |
quote:In de vorm van een gezamelijke persconferentie ![]() Of Spyker maakt bekend met een totaal andere bolide aan de start te komen, een veredelde Ferrari F248 | |
Sally | woensdag 14 maart 2007 @ 11:14 |
quote:vooruit: niet aan gedacht! *tis toch nog vroeg...?* uurtje of 9, toch? | |
ElmarO | woensdag 14 maart 2007 @ 11:16 |
quote:Het is GMT+10. Dus voor ons inderdaad 9 uur. ![]() | |
Sally | woensdag 14 maart 2007 @ 11:31 |
quote:hm, hier staat: According to your browser settings you are 10 hours behind local race time Mss dat Australie 2 time zones heeft? Melbourne ligt aan de zuidoostkust. | |
kriele | woensdag 14 maart 2007 @ 11:32 |
quote:Zit niet zo te zeiken, mens. Je begrijpt best wat ik bedoel, en je hoeft geen commentaar te hebben op een vergissing van mijn kant ![]() | |
Sally | woensdag 14 maart 2007 @ 11:36 |
quote:jeez... beetje lichtgeraakt? Zo bedoelde ik het niet, bovendien zat ik fout... | |
kriele | woensdag 14 maart 2007 @ 11:37 |
quote:Okay okay, het is al goed ![]() | |
ElmarO | woensdag 14 maart 2007 @ 11:37 |
quote:Ze hebben er zelfs 3 als ik het kaartje in mijn atlas mag geloven. Eén van GMT+8, GMT+9.30 en dus GMT+10. Maar misschien doen ze het daar anders met zomer- en wintertijd. ![]() | |
4-elements | woensdag 14 maart 2007 @ 11:39 |
quote:Eigen schuld, moet hij maar niet twee contracten ondertekenen. ![]() | |
WEST | woensdag 14 maart 2007 @ 11:40 |
quote:melbourne is GMT+11 hier dus 10 uur voor. | |
Sally | woensdag 14 maart 2007 @ 11:41 |
Dus de persconferentie komt hier op: 10:45 + 10 = 20:45 ongeveer... Wordtie nog uitgezonden??? | |
HPoi | woensdag 14 maart 2007 @ 11:41 |
Ik hoor of lees het wel. Welke tijd boeit niet. ![]() | |
MIster911 | woensdag 14 maart 2007 @ 11:46 |
Zou leuk zijn als ze aankondigen dat ze met een licht versierde ferrari 2006 chassis aan de start zullen verschijnen in melbourne. | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 11:56 |
quote:Daar zijn wij voor ![]() | |
roelofjan | woensdag 14 maart 2007 @ 12:00 |
Spyker zal wel gewoon met een nieuwe sponsor komen. Boeiend. ![]() | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 12:01 |
quote:Ik dacht aan hetzelfde ![]() | |
TJDoornbos | woensdag 14 maart 2007 @ 12:01 |
Jij en denken sanger ![]() Ik gok op een hoofdsponsor. En wat Giedo betreft eigen schuld dikke bult!! | |
Googolplexian | woensdag 14 maart 2007 @ 12:02 |
Altijd leuk om te kunnen quoten:quote:http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=559 en West : lettertype header = IMPACT ... check www.dafont.com (weet niet of ie daar hetzelfde heet maar weet wel zeker dat je daar een vergelijkbaar font kunt vinden ... sorry voor de late reactie) | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 12:02 |
quote:Moeilijk voor te stellen he! | |
WEST | woensdag 14 maart 2007 @ 12:02 |
quote:nee als het hier 00:00 is dan is het in melbourne 10:00 de persconferentie is om 10:45 dus 00:45 nederlandse tijd. ![]() de start is om 4 uur Nederlandse tijd ofwel 14:00 smiddags in melbourne. | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 12:04 |
quote:Leuk stukje Googol ![]() | |
TJDoornbos | woensdag 14 maart 2007 @ 12:07 |
Sanger meld trouwens ff als je forum open gaat!! 10+10 is bij mij 20 West en geen 24 zoals bij jouw ![]() | |
pfaf | woensdag 14 maart 2007 @ 12:07 |
quote:Zow! Wat een opvallend ding zeg. Erg fraai! Evenals die flaps tegen de sidepots. Een van de mooiste bolides lijkt me zo. | |
TJDoornbos | woensdag 14 maart 2007 @ 12:10 |
sorry had als eerste de neus maar voor meer pics moet je ff naar Sport ![]() | |
kriele | woensdag 14 maart 2007 @ 12:18 |
quote:Ja, dat kan me wel boeien! | |
kepler | woensdag 14 maart 2007 @ 12:22 |
quote:jammer, maar logisch ![]() | |
WEST | woensdag 14 maart 2007 @ 12:40 |
quote:dat weet ik ook wel maar denk ff logisch na al gaat dat moeilijk voor een f'noorder daar heb ik alle begrip voor ![]() maar jullie doen 10 + 10 dan kom je op 20:45 op donderdag uit. Maar je moet 10:45 - 10 doen we lopen nog altijd 10 uur achter dan in melbourne. | |
Kleffe_Dop | woensdag 14 maart 2007 @ 12:54 |
quote:Ehm... dat heeft elk team op de grid weleens gedaan hoor. ![]() Beetje aandacht van de pers voor het team en zijn sponsoren kan nooit geen kwaad toch? | |
Sally | woensdag 14 maart 2007 @ 13:11 |
quote:En daar heb ij weer gelijk in! ![]() Dus toch op donderdag! ![]() ![]() | |
Sally | woensdag 14 maart 2007 @ 13:28 |
"Spyker belegt donderdagochtend half zes Nederlandse tijd een persconferentie in Melbourne, waarin vrijwel zeker de nieuwe hoofdsponsor voor 2007 wordt bekend gemaakt." Dit stond op formule1.nl (http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&sei=23&nid=5538) | |
roelofjan | woensdag 14 maart 2007 @ 13:40 |
quote:Nah, dat zou een serieus team als Spyker nooooooit doen natuurlijk. ![]() | |
kriele | woensdag 14 maart 2007 @ 13:44 |
quote:Ik zeg: Midland. | |
Fir3fly | woensdag 14 maart 2007 @ 13:44 |
Ik zeg: Orange. | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 13:55 |
Ik zeg Heineken! | |
kriele | woensdag 14 maart 2007 @ 13:55 |
Mogelijk Arabische hoofdsponsor Spyker’ Donderdag belegt het team van Spyker om half zes ’s ochtends Nederlandse tijd een speciaal ingelaste persconferentie om zeer waarschijnlijk een nieuwe hoofdsponsor voor 2007 aan te kondigen. Midden-Oosten De laatste maanden gonsde het van de geruchten over een titelsponsor voor de Nederlandse renstal. Grote namen als DHL, Bavaria en Heineken passeerden de revue. Hoewel er nog geen enkele bevestiging is, zijn er sterke vermoedens dat Spyker in zee is gegaan met een grote naam uit het Midden-Oosten. Mubadala Een belangrijke gegadigde is Mubadala, het bedrijf dat al voor 17 procent eigenaar is van Spyker. Bovendien heeft de in Abu Dabhi gevestigde investeringsmaatschappij een aandeel van vijf procent in Ferrari. De motorenleverancier van Spyker. Morgenochtend komt er meer duidelijkheid. Bron: RTL.nl | |
Automatic_Rock | woensdag 14 maart 2007 @ 14:04 |
Maakt mij niet uit wat voor hoofdsponsor het wordt, als ze maar veel betalen ![]() | |
kriele | woensdag 14 maart 2007 @ 14:10 |
quote:Wat zou een hoofdsponsor bij Spyker betalen in vergelijk met de 50 miljoen per jaar dat ING aan Renault betaald? | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 14:13 |
Zeer reeele mogelijkheid gezien het belang van de maatschappij in het voortbestaan van Spyker. Zowel vanwege de Spyker aandelen als de Ferrari aandelen. De kanshebbers op een rijtje: | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 14:13 |
quote:ca. 8 miljoen is het bedrag wat ik gehoord heb...... | |
WEST | woensdag 14 maart 2007 @ 14:27 |
quote:ABN acht ook wel een kans toe, omdat toch concurrent ING bij renault zit. | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 14:38 |
quote: ![]() | |
buitenbeentje | woensdag 14 maart 2007 @ 14:39 |
quote:Dan ben ik benieuwd wat er met de livery gaat gebeuren, ABN-AMRO heeft kwa kleuren een heel andere huisstijl als de huidige kleuren van de auto. | |
HPoi | woensdag 14 maart 2007 @ 14:44 |
Of: Sjaaks Hamerspeciaalzaak N.V. | |
Spooky4u | woensdag 14 maart 2007 @ 14:45 |
quote:Hmm.. tijdstip blijft vaag. Volgens de een is het vanavond om 23:45 bekend... en nu dus pas morgenvroeg ![]() | |
HPoi | woensdag 14 maart 2007 @ 14:48 |
lamaar | |
Kleffe_Dop | woensdag 14 maart 2007 @ 14:49 |
"Mubadala" Ik zie het al op de cap van Albers staan! ![]() Maar goed.. geld = geld hè | |
Automatic_Rock | woensdag 14 maart 2007 @ 14:50 |
Volgens F1racing is het ook pas rond 6 uur 's ochtends Nederlandse tijd bekend... | |
TJDoornbos | woensdag 14 maart 2007 @ 14:53 |
Ik hoor het wel ![]() | |
pfaf | woensdag 14 maart 2007 @ 14:55 |
quote:Ik denk dan juist dat ABN zich er niet mee gaat bemoeien hoor. | |
roelofjan | woensdag 14 maart 2007 @ 14:57 |
quote:Lekker vergezocht. | |
vosss | woensdag 14 maart 2007 @ 15:09 |
quote:En als ze het al zouden doen "omdat hun concurrent het ook doet", dan zullen ze dat vast en zeker niet bij een of ander derderangs team doen. Sorry voor de Spyker liefhebbers, maar laten we eerlijk zijn, als je concurrent een team als Renault sponsort en jij wil je ook in de F1 begeven, dan kies je toch op zijn allerminst een team met een vergelijkende staat van dienst. Liefst nog een beter team dan jouw concurrent, zodat jouw naam vaak voor de naam van de concurrent rijdt. En niet erachter. Dan zou je gewoon stom zijn ![]() Conclusie: no fuckin' way dat ABN hoofdsponsor word. Ik geloof er geen zak van en mocht het morgen toch zo blijken, dan zou mij dat persoonlijk ten zeerste verbazen ![]() | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 15:16 |
quote:Ehhh, het wordt een teamsponsor dan en geen persoonlijke sponsor.... | |
TJDoornbos | woensdag 14 maart 2007 @ 15:19 |
quote:een personal cap staan soms toch ook teamsponsors?? | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 15:22 |
quote:volgens mij juist niet | |
Kleffe_Dop | woensdag 14 maart 2007 @ 15:26 |
euhm... dat verschilt een beetje per team en rijder denk ik. Ik weet nog dat Jos Orange op z'n pet had staan, David Coulthard Red Bull en Fernando Alonso ook Mild Seven dacht ik. Dat zijn geen persoonlijke sponsoren. | |
TJDoornbos | woensdag 14 maart 2007 @ 15:28 |
Heb hier een cap van HHF liggen met een Jordansponsor (B&H) en een HHF Sponsor (Infineon) of was dat toch een Jordansponsor.....gaat om jaar 2000 trouwens ![]() | |
vosss | woensdag 14 maart 2007 @ 15:30 |
HHF is een lul ![]() | |
Automatic_Rock | woensdag 14 maart 2007 @ 15:32 |
quote:eensch | |
nils7 | woensdag 14 maart 2007 @ 15:33 |
Ik denk nog steeds dat het het navigatie systeem is met 2x een voornaam in de bedrijfsnaam ![]() | |
TJDoornbos | woensdag 14 maart 2007 @ 15:34 |
quote:Het ging over caps niet over HHF | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 15:35 |
quote:Gebaseerd op? Dat gerucht ken ik namelijk nog niet. | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 15:35 |
quote:Maar hij heeft wel een punt. | |
vosss | woensdag 14 maart 2007 @ 15:36 |
quote:Dat weet ik ook wel, maar ik probeer HHF al lange tijd compleet te vergeten en net nu ik gisteren zover was kom jij vandaag met die naam op de proppen en nu weet ik dus weer wie dat ook alweer was: HHF, de lul ![]() | |
TJDoornbos | woensdag 14 maart 2007 @ 15:36 |
quote:Schumi is ook een lul maar daar hoor je me toch ook niet over ![]() | |
vosss | woensdag 14 maart 2007 @ 15:37 |
Nee, Schumi is een klootzak, das wat anders dan een lul (zoals HHF ![]() | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 15:37 |
quote:Maar Shumi stal nooit een NL stoeltje ![]() | |
vosss | woensdag 14 maart 2007 @ 15:38 |
Ik bedoel maar! Godverdomme HHF, LUL!!!!! ![]() | |
Automatic_Rock | woensdag 14 maart 2007 @ 15:42 |
quote:HenkHenk | |
vosss | woensdag 14 maart 2007 @ 15:42 |
![]() | |
nils7 | woensdag 14 maart 2007 @ 15:46 |
We zouden als Fok! zijnde natuurlijk een sticker kennen kopen.... | |
WEST | woensdag 14 maart 2007 @ 17:10 |
quote:ja dat vond ik ook vaag, laten we het er maar op houden dat het morgenvroeg is. ![]() | |
TJDoornbos | woensdag 14 maart 2007 @ 17:29 |
quote:Tja HHF betaalde wat Walkinshaw wou, kan je HHF moeilijk kwalijk nemen!! | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 18:39 |
Ik ga morgen iig een uurtje eerder op ![]() | |
WEST | woensdag 14 maart 2007 @ 19:08 |
quote:ik zie het wel als ik wakker ben. dit weekend is zowiezo een weekend met weinig slaap ik denk dat ik tussen de kwalificatie en na de race maar een uurtje of 2 slaap | |
sanger | woensdag 14 maart 2007 @ 19:11 |
quote:Dat uurtje eerder is ook meer voor werk dan voor dit sepciaal hoor ![]() | |
Automatic_Rock | donderdag 15 maart 2007 @ 07:07 |
Geen Heineken of Verstappen, maar Etihad Airways was het nieuws!! ![]() quote: | |
TJDoornbos | donderdag 15 maart 2007 @ 08:16 |
Goed nieuws dus!! Want de F1 komt in handen van het Midden Oosten dus goed dat er gasten daar ons Spyker willen steunen!! | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 08:21 |
Spyker presenteert twee titelsponsors | |
TJDoornbos | donderdag 15 maart 2007 @ 08:23 |
al gelezen Sanger ![]() | |
TJDoornbos | donderdag 15 maart 2007 @ 08:26 |
![]() De achtervleugel mist Spyker voortaan ![]() ![]() En ook aan de voorkant zitten de stickers!! | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 08:34 |
Misschien op de achterzijde van de achtervleugel nog wel Spyker ![]() | |
TJDoornbos | donderdag 15 maart 2007 @ 08:40 |
Gaan we lollig doen ![]() | |
kriele | donderdag 15 maart 2007 @ 09:59 |
Ik moet zeggen dat ze bij Spyker op commercieel gebied hun zaakjes steeds beter op orde krijgen. Nu hoop ik dat ze sportief ook hun ambities kunnen waarmaken. | |
TJDoornbos | donderdag 15 maart 2007 @ 10:11 |
Dan zouden ze RD moeten bellen ipv Chris kriele ![]() | |
HPoi | donderdag 15 maart 2007 @ 10:12 |
Ah. Nu kunnen ze Michael alsnog contracteren. Sutil ![]() | |
kriele | donderdag 15 maart 2007 @ 10:26 |
quote:Wellicht als Doornbos ein-de-lijk eens weer gaat racen, dit ook nog eens gaat gebeuren. Hij moet weg van die zijlijn. | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 10:29 |
quote:Klopt, Chris spreken ze natuurlijk tijdens de raceweekenden dus die hoeven ze niet te bellen ![]() | |
TJDoornbos | donderdag 15 maart 2007 @ 10:34 |
Ik wil de telefoonkosten naar RD om hem uit te nodigen wel vergoeden. Tevens is hij nu in Melbourne dus kunnen ze hem aanspreken! Kriele heeft wel gelijk!! [quote="kriele"] Ben ik niet met je eens. Een Fin lijkt me marketingtechnisch ook niet echt handig. In Finland wonen minder mensen dan in Nederland, maar de een na de andere Finse F1 coureur krijgt onderdak bij een goed team. Hoe kan dat dan?? Ik denk zelf dat de Nederlanders niet de goede managers hebben. Zonder een Willie Weber of een Briatore ben je nergens. Om over ene Pool genaamd Kubica maar niet te spreken! 8) En een aansprekend juniorenkampioenschap wil ook nog weleens helpen.[/quote] Dit zei hij net op het RD forum en hij heeft gewoon gelijk! | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 10:37 |
Die Pool komt anders wel uit een land met een immense groeimarkt. Te meer omdat de economie in Polen behoorlijk in de lift zit. Polen is als land dus interessanter dan Nederland, ware het niet dat het NL bedrijfsleven zich nu ineens in de F1 stort. | |
TJDoornbos | donderdag 15 maart 2007 @ 10:39 |
Daar kan ik in komen maar hoeveel goeie coureurs hebben we hier en hoeveel goeie Poolse coureurs kan je opnoemen? | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 10:42 |
quote:Maar 1, maar maakt dat uit? Hij is goed. Een Pool is een Pool dus interessant.....dan kun je in NL wel tientallen goede coureurs hebben, maar als de achterliggende markt niet interessant genoeg is werkt dat tcoh tegen...... Kubica is hierin misschiel wel het best denkbare voorbeeld ![]() | |
kriele | donderdag 15 maart 2007 @ 10:47 |
quote:Dit doet niks af aan mijn verhaal. Volgend jaar zijn er bij Spyker weer mogelijkheden, want we kunnen toch aannemen dat dit, hoe dan ook, zijn(Chris) laatste jaar is bij Spyker. Hij maakt het en kan aan de slag bij een groter team, of hij redt het niet en is exit. Als ik Spyker de een na de andere sponsor zie binnen halen, vraag ik me af of Minardi het dan werkelijk zo slecht heeft gedaan. Was Stoddart zo'n slecht teambaas? | |
TJDoornbos | donderdag 15 maart 2007 @ 10:47 |
Ik denk dat zodra er een NLcoureur bij een goede manager komt hij veel sneller in een redelijk tot goed team zit en er dan ook in NL mogelijkheden zijn. Hopelijk kunnen CA en Spyker uitgroeien tot middenmoot en de F1 gekte van het Jostijdperk evenaren en vergroten!! | |
TJDoornbos | donderdag 15 maart 2007 @ 10:53 |
quote:Denk dat Paul meer dingen verkeerd deed cq last had van de naam Minardi. Minardi was altijd achterin te vinden, en had dus niet de grote sponsors voor het uitzoeken. Maar als je in Aussie punten haalt met een half Aussie team en een Aussie coureur moet daar veel uit te halen zijn. Dat land houd van sporters die winnen (en dan met name landgenoten). Tevens heeft hij te vaak kansloze met geld laten rijden terwijl die wellicht meer talenten de kans had kunnen c.q moeten geven en dan iets verder naar voren kunnen rijden dan anders het geval was ![]() | |
kriele | donderdag 15 maart 2007 @ 10:54 |
quote:Het is wachten op het volgend grote talent dat Nederland gaat voortbrengen. Ik geloof namelijk niet dat men in het buitenland Albers en Doornbos hele grote talenten vinden. Wellicht van der Zande? | |
TJDoornbos | donderdag 15 maart 2007 @ 10:58 |
Albers en RD kunnen daar dit jaar verandering in brengen door in F1 (CA) en CCWS (RD) te presteren ![]() Renger en wellicht Ho Ping ![]() | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 11:11 |
quote:Ik ben het slechts gedeeltelijk met je eens over Albers. Wanneer heeft hij het wel, en wanneer niet gemaakt? Zolang hij zijn teamgenoot blijft verlsaan vind ik dat hij bestaansrecht heeft in de F1. Dat wilt nog niet zeggen dat hij dan ook zijn grote doorbraak heeft, als bv de spyker boliude tegen blijkt te vallen. Spyker is commercieler, professioneler en een FABRIEKSTEAM. Hoe gek het ook mag klinken dat is toch wat meer zekerheid dat het een goede investering is geweest. | |
kriele | donderdag 15 maart 2007 @ 11:18 |
quote:In mijn ogen heeft hij het gemaakt als hij zijn teamgenoot weer weet te verslaan. Of hij punten weet te halen, hangt van Gascoyne en co af. Ook zou het hem goed doen als hij eens wat gevechten weet aan te gaan met rechtstreekse concurrenten...........En weet te winnen! ![]() | |
TimoBasso | donderdag 15 maart 2007 @ 11:35 |
Nou,Nou 100% een fabrieks team?,dat vind ik ook wel sterk gezegd. Maar ik vind het wel een knap staaltje om 2 hoofdsponsers te vinden. ![]() | |
kriele | donderdag 15 maart 2007 @ 11:40 |
quote:Fabrieksteam is inderdaad een groot woord. Denk trouwens niet dat ze beide 10 miljoen betalen. Ik denk eerder iets van 5 miljoen beide. | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 11:45 |
quote:Dan zijn we het daar over eens ![]() De teamgenoot is de enige graadmeter in de F1!!! | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 11:46 |
quote:Toch is het theoretisch wel zo...... Een fabrieksteam biedt meer zekerheid omdat er niet alleen een investering op het spel staat, maar ook het imago van de fabriek (Spyker). Ik denk eerlijk gezegd dat ze twee halve hoofdsponsors hebben gevonden ![]() | |
kriele | donderdag 15 maart 2007 @ 11:53 |
quote:Oh, maar we zijn het wel vaker eens, sanger! ![]() ![]() | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 11:56 |
quote:en daarom zitten we ook op een (discussie)forum | |
ElmarO | donderdag 15 maart 2007 @ 11:58 |
En de chassis-rel krijgt waarschijnlijk zaterdag een vervolg. quote:Bron | |
kriele | donderdag 15 maart 2007 @ 12:04 |
Ben toch heel benieuwd hoe deze rel gaat eindigen. Worden de gekopieerde auto's geaccepteerd dan maken Ecclestone en co zich in mijn ogen volslagen belachelijk. Als ze zich niet zouden verliezen in termen als: 'intellectual property rights', maar gewoon zouden neerpennen dat ieder team zijn eigen auto ontwerpt en bouwt, was er volgens mij geen enkele ruimte geweest om te kopieren. | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 12:14 |
De rel loopt met een sisser af Betreffende teams zijn echt wel zo snugger geweest om een fundamentele verandering aan het oude ontwerp te maken. Natuurlijk is die verandering wel een verbetering of iig geen verslechtering. | |
kriele | donderdag 15 maart 2007 @ 12:15 |
quote:Het zou mij niets verbazen dat het STR-pakket beter gaat dan de RB3. | |
TJDoornbos | donderdag 15 maart 2007 @ 12:23 |
quote:Dan is het einde Newey, en dus einde DC want die wou vlammen in een Neweywagen, en dat gaat dan dus never meer gebeuren ![]() | |
vosss | donderdag 15 maart 2007 @ 12:49 |
Nog even over die witte stip op de banden:quote:Bron: http://www.f1-club.be Ik bedoel maar. Volgens mij ga je dat nooit goed zien, ik denk dat de zachte compund op hoge snelheid een iets bredere streep op de band geeft en de hardere compound een iets smallere. Ik geloof er geen ruk van dat men dat op tv goed kan zien. In de pits zou je het natuurlijk wél goed kunnen zien ![]() | |
TJDoornbos | donderdag 15 maart 2007 @ 13:05 |
Allard gaat gewoon elke wagen af zondag en verteld het ons alvorens de motoren brullen ![]() | |
pfaf | donderdag 15 maart 2007 @ 13:07 |
Ik denk dat je bij een goed shot wel kan zien aan een witte streep aan de buitenkant van de band of het een medium of zacht is. Even wennen natuurlijk, maar als je strepen kan tellen op het loopvlak lijkt me dat je ook de breedte van de streep wel kan onderscheiden. | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 13:12 |
quote:en dat komt imo door de motor | |
HPoi | donderdag 15 maart 2007 @ 13:12 |
Kunnen ze niet gewoon witte velgen gebruiken voor de zachte en zwarte velgen voor de harde compound. | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 13:14 |
quote:omdat newey ook de str2 heeft ontworpen? | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 13:15 |
quote:Of hele witte wangen van de band met in het zwart Bridgestone Potenza.... | |
TJDoornbos | donderdag 15 maart 2007 @ 13:18 |
quote:Newey heeft zich wellicht een beetje bemoeit met de verbeteringen aan de str maar hij zal never de STR sneller dan RBR maken. En aangezien ze ergens moeten verschillen zal dat juist het stuk zijn waar Newey zich niet mee bemoeit heeft. En als die STR dan dus beter gaat dan de RBR heeft Newey gefaald en is het einde ![]() | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 13:24 |
quote:Vreemd dan dat het team zelf heeft bevestigd dat de STR2 door Red Bull Technologies/Newey ontworpen is... Oftewel, Newey heeft 1 basisontwerp gemaakt die vervolgens op de verschillende motoren zijn afgestemt. | |
flubub | donderdag 15 maart 2007 @ 13:26 |
quote:Een passend antwoord van Webber op de hele STR/RBR discussie ![]() ![]() | |
TJDoornbos | donderdag 15 maart 2007 @ 13:27 |
Ow dacht dat de mannen van STR die tekeningen had maar zelf paar dingen aangepast had na gezeur van Spyker en Williams ![]() | |
ElmarO | donderdag 15 maart 2007 @ 13:27 |
quote:En STR heeft er zelf nog wat andere vleugeltjes aan gehangen zodat het niet helemaal een 100% kopie is. Dus nu is het slechts een 99% kopie. ![]() | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 13:32 |
quote:Maar ook pas na de eerste testsessie.....oftewel een logisch gevolg van doorontwikkeling bij twee verschillende teams. | |
Spooky4u | donderdag 15 maart 2007 @ 13:35 |
nog 10 uur en 25 minuten ![]() | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 13:38 |
Dat mensen zo blij zijn dat het nog zo lang duurt ![]() | |
Kleffe_Dop | donderdag 15 maart 2007 @ 13:46 |
quote:Netjes van Spyker! ![]() | |
vosss | donderdag 15 maart 2007 @ 16:05 |
quote:Nee, er zijn 3 verschillende specifivaties heb ik begrepen. Zacht, medium en hard. De zachte variant word gemerkt. Het kan zo zijn dat op het ene circuit de zachte band de zachte is en medium de harde compound. Op een ander circuit kan het netzo goed zijn dat de medium compound daar de zachte is en hard de harde. Dan moeten ze veel te veel banden gaan maken van dezelfde specs, 1 met witte wang en een zonder. Dat gaat nooit niet werken (lees: veel geld kosten). | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 16:20 |
er zijn 5 specs, maar er worden er per GP maar twee meegenomen. | |
vosss | donderdag 15 maart 2007 @ 16:22 |
3, 5, whatever, ze zouden dan iig van een aantal specs witte varianten en normale moeten maken en dat zie ik ze echt niet doen ![]() | |
MaximusF1 | donderdag 15 maart 2007 @ 17:25 |
quote:Nee, want per GP zijn er maar 2 specs. De zachtste krijgt de markering. In totaal zijn er vier types: hard - medium - soft - super soft Qua groeven heb je: dry - intermediate rain - extreme rain Per raceweekend, per coureur, zijn er 14 sets DRY banden (van elk type 7). Vier daarvan mogen de vrijdag gebruikt worden (2 sets per type), de 10 andere (5 sets per type) naar believen op zaterdag en zondag. De vrijdag mogen enkel DRY banden gebruikt worden, tenzij de organisatie de baan als WET vrijgeeft. Op zaterdag en zondag doen de teams wat ze willen. | |
Spooky4u | donderdag 15 maart 2007 @ 18:00 |
al rondetijden bekend? | |
WEST | donderdag 15 maart 2007 @ 18:02 |
quote: ![]() | |
Spooky4u | donderdag 15 maart 2007 @ 18:06 |
altijd dezelfde die hapt ![]() | |
WEST | donderdag 15 maart 2007 @ 18:07 |
quote: ![]() | |
vosss | donderdag 15 maart 2007 @ 19:23 |
quote:Dat snap ik, maar wat bij de ene race de zachtste is, hoeft niet bij de andere race de zachtste te zijn. Het kan goed zijn dat bij race1 de zachtste ook daadwerkelijk de zachtste is en dat daar medium de harde band is. Bij race2 is misschien medium wel de zachte band en hard de harde. Dan zouden ze dus sowieso voor de medium dubbele aantallen moeten maken. 1 met witte wang en 1 zonder witte wang. Ik geef alleen aan dat ik ze dat echt niet zie doen. Het is niet voor niks dat ze ter plekke een witte stip op de band zetten. ![]() | |
D. | donderdag 15 maart 2007 @ 19:26 |
De banner in de OP mag wel aangepast worden Nieuwtjes van 2006 zijn niet echt nieuwtjes meer ![]() | |
Googolplexian | donderdag 15 maart 2007 @ 20:11 |
quote: ![]() effe snel ![]() | |
sanger | donderdag 15 maart 2007 @ 20:14 |
Er is een nieuwe banner inmiddels. Volgende topic! WEST heeft zich ingespannen. | |
miss_bleu | donderdag 15 maart 2007 @ 20:15 |
jaaa dit weekend gelukkig weer ![]() | |
Googolplexian | donderdag 15 maart 2007 @ 20:17 |
quote:ah top ![]() ben benieuwd ![]() EN KAN GODVER BIJNA NIET WACHTEN JA! WORDT WEER EENS AUTHENTIEK SPANNEND! ![]() | |
vosss | donderdag 15 maart 2007 @ 20:25 |
Dat moet nog maar blijken of het spannend wordt. Misschien krijgen we een mooie optocht met 1 inhaalactie in de pits ![]() | |
kepler | donderdag 15 maart 2007 @ 20:27 |
quote: ![]() ![]() | |
Googolplexian | donderdag 15 maart 2007 @ 20:32 |
quote:Dan nog: - Alonso in McLaren ... is de -vorig jaar gammele- McLaren klaar voor Alonso en z'n aspiraties? - Raikonnen in Ferrari ... is de Ferrari klaar voor Raikonnen's abuse en aspiraties? - Massa & Raikonnen ... wie is beter? - Hamilton - rookie in een top team .. werkt dat? - Kovalainen - zie hierboven - Spyker - Met alle resources ... komen ze in de middenmoot? - Iedereen op Bridgestone - welk team is nou ECHT het beste vanaf de startlijn en in de bochten? ach joh ... ik kan zo wel doorgaan ![]() ![]() | |
kepler | donderdag 15 maart 2007 @ 20:36 |
vergeet BMW niet en kijken of Honda echt zo snel is als de tests ![]() | |
SimtekF1 | donderdag 15 maart 2007 @ 21:07 |
quote:- Kijken of Toyota net zoals de voorgaande jaren weer tegen valt. ![]() | |
Tackleberry | donderdag 15 maart 2007 @ 21:10 |
quote:Dat zijn ze toch aan hun stand verplicht? ![]() |