Ik denk dan juist dat ABN zich er niet mee gaat bemoeien hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:27 schreef WEST het volgende:
[..]
ABN acht ook wel een kans toe, omdat toch concurrent ING bij renault zit.
Lekker vergezocht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:27 schreef WEST het volgende:
[..]
ABN acht ook wel een kans toe, omdat toch concurrent ING bij renault zit.
En als ze het al zouden doen "omdat hun concurrent het ook doet", dan zullen ze dat vast en zeker niet bij een of ander derderangs team doen. Sorry voor de Spyker liefhebbers, maar laten we eerlijk zijn, als je concurrent een team als Renault sponsort en jij wil je ook in de F1 begeven, dan kies je toch op zijn allerminst een team met een vergelijkende staat van dienst.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk dan juist dat ABN zich er niet mee gaat bemoeien hoor.
Ehhh, het wordt een teamsponsor dan en geen persoonlijke sponsor....quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Mubadala"
Ik zie het al op de cap van Albers staan!
Maar goed.. geld = geld hè
een personal cap staan soms toch ook teamsponsors??quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Ehhh, het wordt een teamsponsor dan en geen persoonlijke sponsor....
volgens mij juist nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
een personal cap staan soms toch ook teamsponsors??
Gebaseerd op? Dat gerucht ken ik namelijk nog niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef nils7 het volgende:
Ik denk nog steeds dat het het navigatie systeem is met 2x een voornaam in de bedrijfsnaamals eventuele hoofdsponsor...
Maar hij heeft wel een punt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het ging over caps niet over HHF
Dat weet ik ook wel, maar ik probeer HHF al lange tijd compleet te vergeten en net nu ik gisteren zover was kom jij vandaag met die naam op de proppen en nu weet ik dus weer wie dat ook alweer was: HHF, de lulquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het ging over caps niet over HHF
Maar Shumi stal nooit een NL stoeltjequote:Op woensdag 14 maart 2007 15:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Schumi is ook een lul maar daar hoor je me toch ook niet over![]()
HenkHenkquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef nils7 het volgende:
Ik denk nog steeds dat het het navigatie systeem is met 2x een voornaam in de bedrijfsnaamals eventuele hoofdsponsor...
ja dat vond ik ook vaag, laten we het er maar op houden dat het morgenvroeg is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hmm.. tijdstip blijft vaag. Volgens de een is het vanavond om 23:45 bekend... en nu dus pas morgenvroeg
Tja HHF betaalde wat Walkinshaw wou, kan je HHF moeilijk kwalijk nemen!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar Shumi stal nooit een NL stoeltje
ik zie het wel als ik wakker ben.quote:
Dat uurtje eerder is ook meer voor werk dan voor dit sepciaal hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:08 schreef WEST het volgende:
[..]
ik zie het wel als ik wakker ben.
dit weekend is zowiezo een weekend met weinig slaap
ik denk dat ik tussen de kwalificatie en na de race maar een uurtje of 2 slaap
quote:Het team van Spyker heeft op de vooravond van de Grand Prix van Australië een nieuwe hoofdsponsor weten te strikken. De Nederlandse renstal is voor drie jaar in zee gegaan met Etihad Airways en Aldar, beide afkomstig uit Abu Dhabi.
Teambaas Colin Kolles was in zijn nopjes met de deal. "Deze verbintenis betekent een nieuw hoofdstuk voor het team," zei hij. "We zijn er trots op dat we met Etihad en Aldar gaan samenwerken. Het zijn twee merken uit Abu Dhabi die vastbesloten zijn om in hun vakgebied de beste te zijn. Deze filosofie past prima bij ons team en we hopen dan ook dat de samenwerking lang zal duren."
Ook Michiel Mol was zeer te spreken over de overeenkomst. "Dit is een nieuwe stap richting ons doel om vooraan te komen in de Formule 1," aldus Mol. "Toen we zes maanden geleden in de sport stapten, hebben we duidelijk aangegeven dat we een aantrekkelijk pakket voor investeerders wilden samenstellen en nu hebben we bewezen dat dat doel is bereikt."
Wellicht als Doornbos ein-de-lijk eens weer gaat racen, dit ook nog eens gaat gebeuren. Hij moet weg van die zijlijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan zouden ze RD moeten bellen ipv Chris kriele
Klopt, Chris spreken ze natuurlijk tijdens de raceweekenden dus die hoeven ze niet te bellenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan zouden ze RD moeten bellen ipv Chris kriele
Maar 1, maar maakt dat uit? Hij is goed. Een Pool is een Pool dus interessant.....dan kun je in NL wel tientallen goede coureurs hebben, maar als de achterliggende markt niet interessant genoeg is werkt dat tcoh tegen......quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Daar kan ik in komen maar hoeveel goeie coureurs hebben we hier en hoeveel goeie Poolse coureurs kan je opnoemen?
Dit doet niks af aan mijn verhaal. Volgend jaar zijn er bij Spyker weer mogelijkheden, want we kunnen toch aannemen dat dit, hoe dan ook, zijn(Chris) laatste jaar is bij Spyker. Hij maakt het en kan aan de slag bij een groter team, of hij redt het niet en is exit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:37 schreef sanger het volgende:
Die Pool komt anders wel uit een land met een immense groeimarkt. Te meer omdat de economie in Polen behoorlijk in de lift zit. Polen is als land dus interessanter dan Nederland, ware het niet dat het NL bedrijfsleven zich nu ineens in de F1 stort.
Denk dat Paul meer dingen verkeerd deed cq last had van de naam Minardi.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef kriele het volgende:
[..]
Als ik Spyker de een na de andere sponsor zie binnen halen, vraag ik me af of Minardi het dan werkelijk zo slecht heeft gedaan. Was Stoddart zo'n slecht teambaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |