abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47265894
lamaar
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:49:03 #202
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_47265922
"Mubadala"

Ik zie het al op de cap van Albers staan!
Maar goed.. geld = geld hè
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:50:48 #203
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_47265996
Volgens F1racing is het ook pas rond 6 uur 's ochtends Nederlandse tijd bekend...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:53:49 #204
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47266101
Ik hoor het wel
  woensdag 14 maart 2007 @ 14:55:35 #205
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47266167
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:27 schreef WEST het volgende:

[..]

ABN acht ook wel een kans toe, omdat toch concurrent ING bij renault zit.
Ik denk dan juist dat ABN zich er niet mee gaat bemoeien hoor.
pi_47266239
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:27 schreef WEST het volgende:

[..]

ABN acht ook wel een kans toe, omdat toch concurrent ING bij renault zit.
Lekker vergezocht.
pi_47266628
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:55 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik denk dan juist dat ABN zich er niet mee gaat bemoeien hoor.
En als ze het al zouden doen "omdat hun concurrent het ook doet", dan zullen ze dat vast en zeker niet bij een of ander derderangs team doen. Sorry voor de Spyker liefhebbers, maar laten we eerlijk zijn, als je concurrent een team als Renault sponsort en jij wil je ook in de F1 begeven, dan kies je toch op zijn allerminst een team met een vergelijkende staat van dienst.

Liefst nog een beter team dan jouw concurrent, zodat jouw naam vaak voor de naam van de concurrent rijdt. En niet erachter.

Dan zou je gewoon stom zijn

Conclusie: no fuckin' way dat ABN hoofdsponsor word. Ik geloof er geen zak van en mocht het morgen toch zo blijken, dan zou mij dat persoonlijk ten zeerste verbazen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:16:03 #208
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47266845
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Mubadala"

Ik zie het al op de cap van Albers staan!
Maar goed.. geld = geld hè
Ehhh, het wordt een teamsponsor dan en geen persoonlijke sponsor....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:19:01 #209
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47266958
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:16 schreef sanger het volgende:

[..]

Ehhh, het wordt een teamsponsor dan en geen persoonlijke sponsor....
een personal cap staan soms toch ook teamsponsors??
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:22:36 #210
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47267097
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:19 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

een personal cap staan soms toch ook teamsponsors??
volgens mij juist niet
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:26:40 #211
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_47267221
euhm... dat verschilt een beetje per team en rijder denk ik.
Ik weet nog dat Jos Orange op z'n pet had staan, David Coulthard Red Bull en Fernando Alonso ook Mild Seven dacht ik. Dat zijn geen persoonlijke sponsoren.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:28:55 #212
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47267285
Heb hier een cap van HHF liggen met een Jordansponsor (B&H) en een HHF Sponsor (Infineon) of was dat toch een Jordansponsor.....gaat om jaar 2000 trouwens
pi_47267329
HHF is een lul
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:32:45 #214
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_47267423
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:30 schreef vosss het volgende:
HHF is een lul
eensch
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:33:30 #215
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_47267443
Ik denk nog steeds dat het het navigatie systeem is met 2x een voornaam in de bedrijfsnaam als eventuele hoofdsponsor...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:34:36 #216
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47267488
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:30 schreef vosss het volgende:
HHF is een lul
Het ging over caps niet over HHF
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:35:17 #217
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47267510
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef nils7 het volgende:
Ik denk nog steeds dat het het navigatie systeem is met 2x een voornaam in de bedrijfsnaam als eventuele hoofdsponsor...
Gebaseerd op? Dat gerucht ken ik namelijk nog niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:35:25 #218
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47267516
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Het ging over caps niet over HHF
Maar hij heeft wel een punt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47267547
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:34 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Het ging over caps niet over HHF
Dat weet ik ook wel, maar ik probeer HHF al lange tijd compleet te vergeten en net nu ik gisteren zover was kom jij vandaag met die naam op de proppen en nu weet ik dus weer wie dat ook alweer was: HHF, de lul !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:36:51 #220
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47267574
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:35 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel een punt.
Schumi is ook een lul maar daar hoor je me toch ook niet over
pi_47267595
Nee, Schumi is een klootzak, das wat anders dan een lul (zoals HHF !)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:37:42 #222
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47267609
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:36 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Schumi is ook een lul maar daar hoor je me toch ook niet over
Maar Shumi stal nooit een NL stoeltje
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47267630
Ik bedoel maar! Godverdomme HHF, LUL!!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:42:06 #224
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_47267777
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:33 schreef nils7 het volgende:
Ik denk nog steeds dat het het navigatie systeem is met 2x een voornaam in de bedrijfsnaam als eventuele hoofdsponsor...
HenkHenk
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_47267809
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:46:35 #226
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_47267950
We zouden als Fok! zijnde natuurlijk een sticker kennen kopen....
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:10:55 #227
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_47270627
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Hmm.. tijdstip blijft vaag. Volgens de een is het vanavond om 23:45 bekend... en nu dus pas morgenvroeg
ja dat vond ik ook vaag, laten we het er maar op houden dat het morgenvroeg is.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 14 maart 2007 @ 17:29:22 #228
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_47271205
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 15:37 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar Shumi stal nooit een NL stoeltje
Tja HHF betaalde wat Walkinshaw wou, kan je HHF moeilijk kwalijk nemen!!
  woensdag 14 maart 2007 @ 18:39:38 #229
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47273322
Ik ga morgen iig een uurtje eerder op
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 14 maart 2007 @ 19:08:00 #230
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_47274355
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 18:39 schreef sanger het volgende:
Ik ga morgen iig een uurtje eerder op
ik zie het wel als ik wakker ben.

dit weekend is zowiezo een weekend met weinig slaap

ik denk dat ik tussen de kwalificatie en na de race maar een uurtje of 2 slaap
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  woensdag 14 maart 2007 @ 19:11:52 #231
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47274505
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:08 schreef WEST het volgende:

[..]

ik zie het wel als ik wakker ben.

dit weekend is zowiezo een weekend met weinig slaap

ik denk dat ik tussen de kwalificatie en na de race maar een uurtje of 2 slaap
Dat uurtje eerder is ook meer voor werk dan voor dit sepciaal hoor
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 15 maart 2007 @ 07:07:39 #232
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_47290206
Geen Heineken of Verstappen, maar Etihad Airways was het nieuws!!
quote:
Het team van Spyker heeft op de vooravond van de Grand Prix van Australië een nieuwe hoofdsponsor weten te strikken. De Nederlandse renstal is voor drie jaar in zee gegaan met Etihad Airways en Aldar, beide afkomstig uit Abu Dhabi.

Teambaas Colin Kolles was in zijn nopjes met de deal. "Deze verbintenis betekent een nieuw hoofdstuk voor het team," zei hij. "We zijn er trots op dat we met Etihad en Aldar gaan samenwerken. Het zijn twee merken uit Abu Dhabi die vastbesloten zijn om in hun vakgebied de beste te zijn. Deze filosofie past prima bij ons team en we hopen dan ook dat de samenwerking lang zal duren."

Ook Michiel Mol was zeer te spreken over de overeenkomst. "Dit is een nieuwe stap richting ons doel om vooraan te komen in de Formule 1," aldus Mol. "Toen we zes maanden geleden in de sport stapten, hebben we duidelijk aangegeven dat we een aantrekkelijk pakket voor investeerders wilden samenstellen en nu hebben we bewezen dat dat doel is bereikt."
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_47290634
Goed nieuws dus!! Want de F1 komt in handen van het Midden Oosten dus goed dat er gasten daar ons Spyker willen steunen!!
  donderdag 15 maart 2007 @ 08:21:46 #234
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47290689
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47290709
al gelezen Sanger
pi_47290738


De achtervleugel mist Spyker voortaan



En ook aan de voorkant zitten de stickers!!
  donderdag 15 maart 2007 @ 08:34:07 #237
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47290818
Misschien op de achterzijde van de achtervleugel nog wel Spyker
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47290902
Gaan we lollig doen
pi_47292420
Ik moet zeggen dat ze bij Spyker op commercieel gebied hun zaakjes steeds beter op orde krijgen. Nu hoop ik dat ze sportief ook hun ambities kunnen waarmaken.
pi_47292690
Dan zouden ze RD moeten bellen ipv Chris kriele
pi_47292737
Ah. Nu kunnen ze Michael alsnog contracteren. Sutil
pi_47293095
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan zouden ze RD moeten bellen ipv Chris kriele
Wellicht als Doornbos ein-de-lijk eens weer gaat racen, dit ook nog eens gaat gebeuren. Hij moet weg van die zijlijn.
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:29:13 #243
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47293157
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan zouden ze RD moeten bellen ipv Chris kriele
Klopt, Chris spreken ze natuurlijk tijdens de raceweekenden dus die hoeven ze niet te bellen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47293310
Ik wil de telefoonkosten naar RD om hem uit te nodigen wel vergoeden.
Tevens is hij nu in Melbourne dus kunnen ze hem aanspreken!

Kriele heeft wel gelijk!!

[quote="kriele"]
Ben ik niet met je eens. Een Fin lijkt me marketingtechnisch ook niet echt handig. In Finland wonen minder mensen dan in Nederland, maar de een na de andere Finse F1 coureur krijgt onderdak bij een goed team.
Hoe kan dat dan?? Ik denk zelf dat de Nederlanders niet de goede managers hebben. Zonder een Willie Weber of een Briatore ben je nergens.
Om over ene Pool genaamd Kubica maar niet te spreken! 8)
En een aansprekend juniorenkampioenschap wil ook nog weleens helpen.[/quote]

Dit zei hij net op het RD forum en hij heeft gewoon gelijk!
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:37:05 #245
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47293372
Die Pool komt anders wel uit een land met een immense groeimarkt. Te meer omdat de economie in Polen behoorlijk in de lift zit. Polen is als land dus interessanter dan Nederland, ware het niet dat het NL bedrijfsleven zich nu ineens in de F1 stort.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47293418
Daar kan ik in komen maar hoeveel goeie coureurs hebben we hier en hoeveel goeie Poolse coureurs kan je opnoemen?
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:42:54 #247
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47293519
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Daar kan ik in komen maar hoeveel goeie coureurs hebben we hier en hoeveel goeie Poolse coureurs kan je opnoemen?
Maar 1, maar maakt dat uit? Hij is goed. Een Pool is een Pool dus interessant.....dan kun je in NL wel tientallen goede coureurs hebben, maar als de achterliggende markt niet interessant genoeg is werkt dat tcoh tegen......

Kubica is hierin misschiel wel het best denkbare voorbeeld
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47293635
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:37 schreef sanger het volgende:
Die Pool komt anders wel uit een land met een immense groeimarkt. Te meer omdat de economie in Polen behoorlijk in de lift zit. Polen is als land dus interessanter dan Nederland, ware het niet dat het NL bedrijfsleven zich nu ineens in de F1 stort.
Dit doet niks af aan mijn verhaal. Volgend jaar zijn er bij Spyker weer mogelijkheden, want we kunnen toch aannemen dat dit, hoe dan ook, zijn(Chris) laatste jaar is bij Spyker. Hij maakt het en kan aan de slag bij een groter team, of hij redt het niet en is exit.

Als ik Spyker de een na de andere sponsor zie binnen halen, vraag ik me af of Minardi het dan werkelijk zo slecht heeft gedaan. Was Stoddart zo'n slecht teambaas?
pi_47293657
Ik denk dat zodra er een NLcoureur bij een goede manager komt hij veel sneller in een redelijk tot goed team zit en er dan ook in NL mogelijkheden zijn.

Hopelijk kunnen CA en Spyker uitgroeien tot middenmoot en de F1 gekte van het Jostijdperk evenaren en vergroten!!
pi_47293820
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef kriele het volgende:

[..]
Als ik Spyker de een na de andere sponsor zie binnen halen, vraag ik me af of Minardi het dan werkelijk zo slecht heeft gedaan. Was Stoddart zo'n slecht teambaas?
Denk dat Paul meer dingen verkeerd deed cq last had van de naam Minardi.

Minardi was altijd achterin te vinden, en had dus niet de grote sponsors voor het uitzoeken. Maar als je in Aussie punten haalt met een half Aussie team en een Aussie coureur moet daar veel uit te halen zijn. Dat land houd van sporters die winnen (en dan met name landgenoten).

Tevens heeft hij te vaak kansloze met geld laten rijden terwijl die wellicht meer talenten de kans had kunnen c.q moeten geven en dan iets verder naar voren kunnen rijden dan anders het geval was
pi_47293856
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik denk dat zodra er een NLcoureur bij een goede manager komt hij veel sneller in een redelijk tot goed team zit en er dan ook in NL mogelijkheden zijn.

Hopelijk kunnen CA en Spyker uitgroeien tot middenmoot en de F1 gekte van het Jostijdperk evenaren en vergroten!!
Het is wachten op het volgend grote talent dat Nederland gaat voortbrengen. Ik geloof namelijk niet dat men in het buitenland Albers en Doornbos hele grote talenten vinden. Wellicht van der Zande?
pi_47293992
Albers en RD kunnen daar dit jaar verandering in brengen door in F1 (CA) en CCWS (RD) te presteren

Renger en wellicht Ho Ping
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:11:22 #253
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47294408
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef kriele het volgende:

[..]

Dit doet niks af aan mijn verhaal. Volgend jaar zijn er bij Spyker weer mogelijkheden, want we kunnen toch aannemen dat dit, hoe dan ook, zijn(Chris) laatste jaar is bij Spyker. Hij maakt het en kan aan de slag bij een groter team, of hij redt het niet en is exit.

Als ik Spyker de een na de andere sponsor zie binnen halen, vraag ik me af of Minardi het dan werkelijk zo slecht heeft gedaan. Was Stoddart zo'n slecht teambaas?
Ik ben het slechts gedeeltelijk met je eens over Albers. Wanneer heeft hij het wel, en wanneer niet gemaakt? Zolang hij zijn teamgenoot blijft verlsaan vind ik dat hij bestaansrecht heeft in de F1. Dat wilt nog niet zeggen dat hij dan ook zijn grote doorbraak heeft, als bv de spyker boliude tegen blijkt te vallen.

Spyker is commercieler, professioneler en een FABRIEKSTEAM. Hoe gek het ook mag klinken dat is toch wat meer zekerheid dat het een goede investering is geweest.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47294643
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:11 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik ben het slechts gedeeltelijk met je eens over Albers. Wanneer heeft hij het wel, en wanneer niet gemaakt? Zolang hij zijn teamgenoot blijft verlsaan vind ik dat hij bestaansrecht heeft in de F1. Dat wilt nog niet zeggen dat hij dan ook zijn grote doorbraak heeft, als bv de spyker boliude tegen blijkt te vallen.

Spyker is commercieler, professioneler en een FABRIEKSTEAM. Hoe gek het ook mag klinken dat is toch wat meer zekerheid dat het een goede investering is geweest.
In mijn ogen heeft hij het gemaakt als hij zijn teamgenoot weer weet te verslaan. Of hij punten weet te halen, hangt van Gascoyne en co af. Ook zou het hem goed doen als hij eens wat gevechten weet aan te gaan met rechtstreekse concurrenten...........En weet te winnen!
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:35:08 #255
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_47295156
Nou,Nou 100% een fabrieks team?,dat vind ik ook wel sterk gezegd.

Maar ik vind het wel een knap staaltje om 2 hoofdsponsers te vinden.
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_47295355
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:35 schreef TimoBasso het volgende:
Nou,Nou 100% een fabrieks team?,dat vind ik ook wel sterk gezegd.

Maar ik vind het wel een knap staaltje om 2 hoofdsponsers te vinden.
Fabrieksteam is inderdaad een groot woord. Denk trouwens niet dat ze beide 10 miljoen betalen. Ik denk eerder iets van 5 miljoen beide.
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:45:33 #257
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47295515
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef kriele het volgende:

[..]

In mijn ogen heeft hij het gemaakt als hij zijn teamgenoot weer weet te verslaan. Of hij punten weet te halen, hangt van Gascoyne en co af. Ook zou het hem goed doen als hij eens wat gevechten weet aan te gaan met rechtstreekse concurrenten...........En weet te winnen!
Dan zijn we het daar over eens

De teamgenoot is de enige graadmeter in de F1!!!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:46:38 #258
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47295553
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:35 schreef TimoBasso het volgende:
Nou,Nou 100% een fabrieks team?,dat vind ik ook wel sterk gezegd.

Maar ik vind het wel een knap staaltje om 2 hoofdsponsers te vinden.
Toch is het theoretisch wel zo......

Een fabrieksteam biedt meer zekerheid omdat er niet alleen een investering op het spel staat, maar ook het imago van de fabriek (Spyker).

Ik denk eerlijk gezegd dat ze twee halve hoofdsponsors hebben gevonden
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47295812
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Dan zijn we het daar over eens

De teamgenoot is de enige graadmeter in de F1!!!
Oh, maar we zijn het wel vaker eens, sanger! Niet altijd, maar dat houdt de discussie ook levendig!
  donderdag 15 maart 2007 @ 11:56:47 #260
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47295908
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 11:53 schreef kriele het volgende:

[..]

Oh, maar we zijn het wel vaker eens, sanger! Niet altijd, maar dat houdt de discussie ook levendig!
en daarom zitten we ook op een (discussie)forum
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47295953
En de chassis-rel krijgt waarschijnlijk zaterdag een vervolg.
quote:
Protest looms on customer car row

Only an 11th hour compromise by Super Aguri and Scuderia Toro Rosso may be enough to prevent an official protest over customer cars being launched at this weekend's Australian Grand Prix, autosport.com can reveal.

After weeks of discussions and arguments between the two teams and some of their rivals about whether they are allowed to run development versions of 'customer cars', the matter is set to reach a head in Melbourne this weekend.

With a solution between the parties still appearing a long way off, autosport.com understands that plans are being made for an official protest to be launched after qualifying on Saturday if the situation has not changed by then.

It is not clear exactly which teams will be behind the protest, but it is known that both Spyker and Williams have been the key outfits in insisting that Super Aguri and Scuderia Toro Rosso should not score championship points this season because they believe they have not built their own cars.

Several compromise settlements have been offered to the teams - including a sharing of television revenue or that teams running customer cars do not score championship points.

Spyker boss Colin Kolles refused to comment about whether he was involved in any plans to lodge a protest – but admitted that the matter would become clearer later this weekend.

"I have my opinions about this situation," he told autosport.com. "Let's wait until Saturday. After qualifying I can tell you more."

When asked about whether his mention of Saturday was a reference to a post-qualifying protest, he said: "This is your speculation. Everything has been said in the past. We have to wait until Saturday, but I would like to solve the problem before then."

Spyker and Williams claim that Super Aguri's development version of Honda's RA106 and Toro Rosso's version of Red Bull Racing's RB3 are in breach of the Concorde Agreement, which demands teams build their own car.

Section 3 of the Concorde Agreement, the document by which F1 is run, states: "A constructor is a person (including any incorporated or unincorporated body) who owns the intellectual property rights to the rolling chassis it currently races, and does not incorporate in such chassis any part designed or manufactured by any other constructor of F1 racing cars except for standard items of safety equipment, providing that nothing in the Schedule 3 shall prevent the use of an engine or gearbox manufactured by a person other than the constructor of the chassis."

And although it had previously been thought that the argument could only be settled in the courts, because the Concorde Agreement is a legal document, there are believed to be provisions in the FIA's regulations that govern a team's compliance with the Concorde Agreement.

The entry application to the 2007 Formula One world championship, for example, states that teams agree to be 'bound' by the Concorde Agreement.

A clause states: "We confirm that we have read and understand the provisions of the International Sporting Code, the 1998 Concorde Agreement (including its Schedules), the 2007 Formula One Technical Regulations and the 2007 Formula One Sporting Regulations.

"We agree to be bound by them (as supplemented or amended) and further we agree on our own behalf and on behalf of everyone associated with our participation in the 2007 FIA Formula One World Championship to observe them."

Both Toro Rosso and Super Aguri have insisted that they are doing nothing wrong with their car plans for this season, as they claim they own the intellectual property rights to the cars and are manufacturing them themselves.

Toro Rosso team principal Franz Tost declined to comment when approached by autosport.com, but Super Aguri managing director Daniel Audetto said yesterday that if rivals wanted to protest they should go ahead.

"We know what we did, we know what we are doing and we know that we are completely legal," said Audetto. "So it is not our problem. The most important thing is that we want to respect the rules. We don't want to cheat. We don't want to go against the rules.

"They (Williams and Spyker) can do whatever they want. We cannot stop them to do it. They just do it. If they have something to complain about then they can just do it. Then we will see if they are right or they are wrong. But we are right."
Bron
pi_47296182
Ben toch heel benieuwd hoe deze rel gaat eindigen. Worden de gekopieerde auto's geaccepteerd dan maken Ecclestone en co zich in mijn ogen volslagen belachelijk.
Als ze zich niet zouden verliezen in termen als: 'intellectual property rights', maar gewoon zouden neerpennen dat ieder team zijn eigen auto ontwerpt en bouwt, was er volgens mij geen enkele ruimte geweest om te kopieren.
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:14:14 #263
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47296484
De rel loopt met een sisser af

Betreffende teams zijn echt wel zo snugger geweest om een fundamentele verandering aan het oude ontwerp te maken. Natuurlijk is die verandering wel een verbetering of iig geen verslechtering.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47296531
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:14 schreef sanger het volgende:
De rel loopt met een sisser af

Betreffende teams zijn echt wel zo snugger geweest om een fundamentele verandering aan het oude ontwerp te maken. Natuurlijk is die verandering wel een verbetering of iig geen verslechtering.
Het zou mij niets verbazen dat het STR-pakket beter gaat dan de RB3.
pi_47296782
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:15 schreef kriele het volgende:

[..]

Het zou mij niets verbazen dat het STR-pakket beter gaat dan de RB3.
Dan is het einde Newey, en dus einde DC want die wou vlammen in een Neweywagen, en dat gaat dan dus never meer gebeuren
pi_47297624
Nog even over die witte stip op de banden:
quote:
Witte bol op zachte banden niet zichtbaar?
[15 maart - 09:57]

Bridgestone heeft bevestigd dat het voor dit weekend een witte bol van 3 cm doorsnede zal gebruiken om het verschil tussen zachte en medium harde banden duidelijk te maken.

Volgens de onlangs toegevoegde regels moeten de bandensoorten visueel te onderscheiden zijn zodat de toeschouwers makkelijk kunnen zien wie met welke banden rijdt.

"We zullen op de zachtste banden een witte vlek aanbrengen van drie centimeter", bevestigde een technicus van de Japanse bandenfabrikant.



Het is echter niet zeker of de witte bol wel zal te zien zijn als een F1-bolide op volle snelheid voorbijrijdt. Bovendien staat de tekst "Bridgestone Potenza" ook in het wit op de band, waardoor het erg twijfelachtig is of de witte vlek wel zal te zien zijn. Bridgestone zou daarom al aan het werken zijn aan andere mogelijkheden.

"We weten nog niet of we deze methode de rest van het seizoen ook zullen gebruiken. Na dit weekend zullen we de resultaten bekijken en zullen we ook rekening houden met de reacties van de teams," zei Kees van de Grint.
Bron: http://www.f1-club.be

Ik bedoel maar. Volgens mij ga je dat nooit goed zien, ik denk dat de zachte compund op hoge snelheid een iets bredere streep op de band geeft en de hardere compound een iets smallere.

Ik geloof er geen ruk van dat men dat op tv goed kan zien.
In de pits zou je het natuurlijk wél goed kunnen zien
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_47298113
Allard gaat gewoon elke wagen af zondag en verteld het ons alvorens de motoren brullen
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:07:28 #268
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_47298170
Ik denk dat je bij een goed shot wel kan zien aan een witte streep aan de buitenkant van de band of het een medium of zacht is. Even wennen natuurlijk, maar als je strepen kan tellen op het loopvlak lijkt me dat je ook de breedte van de streep wel kan onderscheiden.
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:12:18 #269
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47298340
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:15 schreef kriele het volgende:

[..]

Het zou mij niets verbazen dat het STR-pakket beter gaat dan de RB3.
en dat komt imo door de motor
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47298362
Kunnen ze niet gewoon witte velgen gebruiken voor de zachte en zwarte velgen voor de harde compound.
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:14:17 #271
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47298409
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:23 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Dan is het einde Newey, en dus einde DC want die wou vlammen in een Neweywagen, en dat gaat dan dus never meer gebeuren
omdat newey ook de str2 heeft ontworpen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:15:20 #272
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47298442
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:12 schreef HPoi het volgende:
Kunnen ze niet gewoon witte velgen gebruiken voor de zachte en zwarte velgen voor de harde compound.
Of hele witte wangen van de band met in het zwart Bridgestone Potenza....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47298557
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:14 schreef sanger het volgende:

[..]

omdat newey ook de str2 heeft ontworpen?
Newey heeft zich wellicht een beetje bemoeit met de verbeteringen aan de str maar hij zal never de STR sneller dan RBR maken. En aangezien ze ergens moeten verschillen zal dat juist het stuk zijn waar Newey zich niet mee bemoeit heeft. En als die STR dan dus beter gaat dan de RBR heeft Newey gefaald en is het einde
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:24:24 #274
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47298742
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:18 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Newey heeft zich wellicht een beetje bemoeit met de verbeteringen aan de str maar hij zal never de STR sneller dan RBR maken. En aangezien ze ergens moeten verschillen zal dat juist het stuk zijn waar Newey zich niet mee bemoeit heeft. En als die STR dan dus beter gaat dan de RBR heeft Newey gefaald en is het einde
Vreemd dan dat het team zelf heeft bevestigd dat de STR2 door Red Bull Technologies/Newey ontworpen is...

Oftewel, Newey heeft 1 basisontwerp gemaakt die vervolgens op de verschillende motoren zijn afgestemt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47298833
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Vreemd dan dat het team zelf heeft bevestigd dat de STR2 door Red Bull Technologies/Newey ontworpen is...

Oftewel, Newey heeft 1 basisontwerp gemaakt die vervolgens op de verschillende motoren zijn afgestemt.
Een passend antwoord van Webber op de hele STR/RBR discussie

pi_47298841
Ow dacht dat de mannen van STR die tekeningen had maar zelf paar dingen aangepast had na gezeur van Spyker en Williams
pi_47298853
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Vreemd dan dat het team zelf heeft bevestigd dat de STR2 door Red Bull Technologies/Newey ontworpen is...

Oftewel, Newey heeft 1 basisontwerp gemaakt die vervolgens op de verschillende motoren zijn afgestemt.
En STR heeft er zelf nog wat andere vleugeltjes aan gehangen zodat het niet helemaal een 100% kopie is. Dus nu is het slechts een 99% kopie.
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:32:48 #278
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47299042
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:27 schreef ElmarO het volgende:

[..]

En STR heeft er zelf nog wat andere vleugeltjes aan gehangen zodat het niet helemaal een 100% kopie is. Dus nu is het slechts een 99% kopie.
Maar ook pas na de eerste testsessie.....oftewel een logisch gevolg van doorontwikkeling bij twee verschillende teams.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47299116
nog 10 uur en 25 minuten
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:38:13 #280
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47299235
Dat mensen zo blij zijn dat het nog zo lang duurt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 15 maart 2007 @ 13:46:08 #281
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_47299520
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 08:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[afbeelding]

De achtervleugel mist Spyker voortaan

[afbeelding]

En ook aan de voorkant zitten de stickers!!
Netjes van Spyker!
pi_47304469
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 13:15 schreef sanger het volgende:

[..]

Of hele witte wangen van de band met in het zwart Bridgestone Potenza....
Nee, er zijn 3 verschillende specifivaties heb ik begrepen.
Zacht, medium en hard.

De zachte variant word gemerkt.

Het kan zo zijn dat op het ene circuit de zachte band de zachte is en medium de harde compound.
Op een ander circuit kan het netzo goed zijn dat de medium compound daar de zachte is en hard de harde.

Dan moeten ze veel te veel banden gaan maken van dezelfde specs, 1 met witte wang en een zonder.
Dat gaat nooit niet werken (lees: veel geld kosten).
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 15 maart 2007 @ 16:20:58 #283
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47304985
er zijn 5 specs, maar er worden er per GP maar twee meegenomen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_47305036
3, 5, whatever, ze zouden dan iig van een aantal specs witte varianten en normale moeten maken en dat zie ik ze echt niet doen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_47307289
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:22 schreef vosss het volgende:
3, 5, whatever, ze zouden dan iig van een aantal specs witte varianten en normale moeten maken en dat zie ik ze echt niet doen
Nee, want per GP zijn er maar 2 specs. De zachtste krijgt de markering.


In totaal zijn er vier types: hard - medium - soft - super soft
Qua groeven heb je: dry - intermediate rain - extreme rain

Per raceweekend, per coureur, zijn er 14 sets DRY banden (van elk type 7). Vier daarvan mogen de vrijdag gebruikt worden (2 sets per type), de 10 andere (5 sets per type) naar believen op zaterdag en zondag.

De vrijdag mogen enkel DRY banden gebruikt worden, tenzij de organisatie de baan als WET vrijgeeft. Op zaterdag en zondag doen de teams wat ze willen.
88mph
pi_47308309
al rondetijden bekend?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:02:11 #287
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_47308358
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:00 schreef Spooky4u het volgende:
al rondetijden bekend?
de training begint pas om 00:00 nog 6 uurtjes wachten tot de eerste ronde tijden.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_47308494
altijd dezelfde die hapt
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:07:04 #289
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_47308508
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:06 schreef Spooky4u het volgende:
altijd dezelfde die hapt
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_47311018
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:25 schreef MaximusF1 het volgende:

[..]

Nee, want per GP zijn er maar 2 specs. De zachtste krijgt de markering.
Dat snap ik, maar wat bij de ene race de zachtste is, hoeft niet bij de andere race de zachtste te zijn.

Het kan goed zijn dat bij race1 de zachtste ook daadwerkelijk de zachtste is en dat daar medium de harde band is.
Bij race2 is misschien medium wel de zachte band en hard de harde.

Dan zouden ze dus sowieso voor de medium dubbele aantallen moeten maken. 1 met witte wang en 1 zonder witte wang.

Ik geef alleen aan dat ik ze dat echt niet zie doen. Het is niet voor niks dat ze ter plekke een witte stip op de band zetten.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 19:26:21 #291
18653 crew  D.
pi_47311110
De banner in de OP mag wel aangepast worden

Nieuwtjes van 2006 zijn niet echt nieuwtjes meer
pi_47312624
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 19:26 schreef D.Rose het volgende:
De banner in de OP mag wel aangepast worden

Nieuwtjes van 2006 zijn niet echt nieuwtjes meer



effe snel komt later wel een mooiere
Calm down, please!
  donderdag 15 maart 2007 @ 20:14:13 #293
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_47312713
Er is een nieuwe banner inmiddels. Volgende topic! WEST heeft zich ingespannen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Nerd met benen donderdag 15 maart 2007 @ 20:15:17 #294
18073 miss_bleu
pi_47312751
jaaa dit weekend gelukkig weer
pi_47312821
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:14 schreef sanger het volgende:
Er is een nieuwe banner inmiddels. Volgende topic! WEST heeft zich ingespannen.
ah top daarom had ik het juist effe niet gedaan ^^

ben benieuwd

EN KAN GODVER BIJNA NIET WACHTEN JA! WORDT WEER EENS AUTHENTIEK SPANNEND!
Calm down, please!
pi_47313121
Dat moet nog maar blijken of het spannend wordt.
Misschien krijgen we een mooie optocht met 1 inhaalactie in de pits
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 15 maart 2007 @ 20:27:46 #297
34586 kepler
No bounce, no play
pi_47313229
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]


EN KAN GODVER BIJNA NIET WACHTEN JA! WORDT WEER EENS AUTHENTIEK SPANNEND!
The line is a dot to you!
pi_47313415
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:25 schreef vosss het volgende:
Dat moet nog maar blijken of het spannend wordt.
Misschien krijgen we een mooie optocht met 1 inhaalactie in de pits
Dan nog:

- Alonso in McLaren ... is de -vorig jaar gammele- McLaren klaar voor Alonso en z'n aspiraties?
- Raikonnen in Ferrari ... is de Ferrari klaar voor Raikonnen's abuse en aspiraties?
- Massa & Raikonnen ... wie is beter?
- Hamilton - rookie in een top team .. werkt dat?
- Kovalainen - zie hierboven
- Spyker - Met alle resources ... komen ze in de middenmoot?
- Iedereen op Bridgestone - welk team is nou ECHT het beste vanaf de startlijn en in de bochten?


ach joh ... ik kan zo wel doorgaan
Calm down, please!
  donderdag 15 maart 2007 @ 20:36:08 #299
34586 kepler
No bounce, no play
pi_47313543
vergeet BMW niet

en kijken of Honda echt zo snel is als de tests
The line is a dot to you!
pi_47314700
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:32 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Dan nog:

- Alonso in McLaren ... is de -vorig jaar gammele- McLaren klaar voor Alonso en z'n aspiraties?
- Raikonnen in Ferrari ... is de Ferrari klaar voor Raikonnen's abuse en aspiraties?
- Massa & Raikonnen ... wie is beter?
- Hamilton - rookie in een top team .. werkt dat?
- Kovalainen - zie hierboven
- Spyker - Met alle resources ... komen ze in de middenmoot?
- Iedereen op Bridgestone - welk team is nou ECHT het beste vanaf de startlijn en in de bochten?


ach joh ... ik kan zo wel doorgaan
- Kijken of Toyota net zoals de voorgaande jaren weer tegen valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')