boeie ik had hem al klaar staanquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:22 schreef sanger het volgende:
Doe deze maar dicht, degene die hem volgooit opent een nieuwe
stat er in.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:25 schreef ElmarO het volgende:
@WEST
Zou je onderstaande ook in de OP kunnen zetten. Is weer een nieuw testschema. Stond de vorige keer onder de data van de teampresentaties.
Testschema:
[afbeelding]
Ach, dan mergen ze maar hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:50 schreef sasquatsch het volgende:
Voordat jullie besloten hebben welke op slot moet, maar even een tvp'tje in beide geplaatst
www.formula1.com en dan op dat circuit icoontjes drukken en dan timetable en daar kan je doen convert to my local timequote:Op donderdag 8 maart 2007 15:38 schreef Atreidez het volgende:
Iemand toevallig een site waar de GP kalender staat met CET tijden erbij van de sessies?
Goed initiatief ElmarO!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:04 schreef ElmarO het volgende:
Heb de OP van dit topic in een Wiki gezet. Hoeven we voortaan niet meer te moeilijk te gaan doen als er een nieuwe moet worden geopend.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/F1-Nieuwtjes
juist en kan jij de OP ook eens netjes hebbenquote:
Voorlopig heb ik de startnummers WEL goed staanquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:08 schreef WEST het volgende:
[..]
juist en kan jij de OP ook eens netjes hebben![]()
![]()
Dacht dat ik dat al had gedaan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:07 schreef sanger het volgende:
Kun je alleen de startnummers van Albers en Sutil omwisselen?
Helemaalquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dacht dat ik dat al had gedaan.Blijkbaar niet dus, maar ik heb het aangepast.
ik ook maar nu weer ontopic geneuzelquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:11 schreef sanger het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik de startnummers WEL goed staan
bronquote:Van der Garde wacht op superlicentie
Giedo van der Garde zal in Australië op de vrijdag testen voor het team van Spyker. De Nederlander moet dan wel eerst zijn superlicentie van de internationale autosportbond FIA krijgen. Van der Garde leek eerst op weg naar een rol als testcoureur bij Super Aguri, maar stapte over naar Spyker.
De benodigde papieren zijn echter nog niet in orde. Teambaas Colin Kolles blijft hoopvol: “Op dit moment is ons plan om Giedo te laten rijden op vrijdag en is Marcus Winkelhock de reservecoureur. We hebben de aanvraag voor de superlicentie al lang ingediend, maar die is nog niet binnen. We weten het verder nog niet, we zullen wel zien. Als alles goed gaat mag Giedo op de vrijdag de baan op.”
De teambaas van de Nederlandse renstal wil bij elke Grand Prix van dit seizoen een derde coureur inzetten. Kolles: “Ons plan is om in elke ochtendsessie op de vrijdag een derde coureur te laten rijden, maar dat hangt allemaal van de omstandigheden af. In Maleisië willen we Fauzy laten rijden en in Spanje mag Valles waarschijnlijk instappen.”
bronquote:Formule 1 arriveert in Melbourne
Australië begint zich langzaam maar zeker op te maken voor de Formule 1. Het eerste vliegtuig met uitrusting landde dindsdag op het vliegveld van Melbourne.
Auto's pas op zondag
De organisatie van de Formule 1 heeft vijf Boeing 747's gecharterd voor het vervoer van de spullen. Elk vliegtuig vervoert 110 ton aan uitrusting en onderdelen. De Formule 1-bolides zijn nog niet in Melbourne gearriveerd. De tweeëntwintig auto's komen pas aanstaande zondag aan op Avalon Airport.
Militaire precisie
Er zijn veertien trucks voor nodig die vijftig keer op en neer rijden om alle goederen uit de drie vliegtuigen die op zondag arriveren op het circuit te krijgen. Volgens directeur Bill Gibson van Gibson Freight vergt de operatie, waarbij in totaal 500 ton aan goederen wordt vervoerd, 'militaire precisie'.
stroquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef TJDoornbos het volgende:
hooi
Bronquote:Schumacher nieuwe eigenaar Torro Rosso?
In Duitsland zien ze niets liever dan dat Michael Schumacher terugkeert in de Formule 1. Het nieuwste gerucht, zo meldt de krant Bild, is dat hij samen met zijn manager Willi Weber het team van Toro Rosso wil kopen.
'Het is een gedachte'
Aanleiding voor het gerucht zijn uitspraken van Willi Weber in de Münchener Abendzeitung. Hij vertelde de krant dat zijn protegé erover nadenkt het tweede Red Bull-team over te kopen van miljardair Dieter Mateschitz. “Het is nog maar een gedachte, maar ik kan het me goed voorstellen dat Michael zoiets zou doen.”
geen gekke gedachte, schumi heeft poen zat kan er er echt wel wat van missenquote:
Quote uit dat nieuwsbericht:quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ralf S.: ik behoor tot de beste 3
Is dit nu zelf kennis?? offeh...
Ralf, maak daar alsjeblieft van:quote:"Als ik dat niet dacht, zou ik niks meer te zoeken hebben in de Formule 1."
Hopelijk schoppen ze hem er nog voor Australie uitquote:"Als ik dat niet ben, zou ik niks meer te zoeken hebben in de Formule 1."
http://f1.gpupdate.net/nl(...)eerste_mclaren_zege/quote:Alonso uit op eerste McLaren-zege
09 maart 2007
Wereldkampioen Fernando Alonso staat aan de vooravond van een van de grootste uitdagingen uit zijn carrière. De Spanjaard vertrok na het winnen van twee wereldtitels naar McLaren en zal komende week in Melbourne moeten laten zien dat hij het team vooruit kan helpen. In 2006 wist McLaren geen enkele race te winnen.
"Nadat ik de hele winter heb gespendeerd aan het wennen aan het team en de auto, voel ik me nu bijzonder thuis bij McLaren en kan ik niet wachten om te gaan racen", zei hij. "Ik heb het altijd erg naar mijn zin gehad in Australië, er heerst een prima sfeer en ik ben erg benieuwd om te zien waar we staan ten opzichte van de rest."
"Dit seizoen staat in het teken van veel veranderingen. Nieuwe regels, nieuwe banden en coureurs die van teams zijn gewisseld. Iedereen start vanaf nul en het zal zeer interessant zijn. Of ik naar Albert Park ga om mijn eerste zege met McLaren te behalen? Ik zal er in ieder geval alles aan doen."
Ik las het ook en het was voor mij weer de zoveelste bevestiging van waarom ik hem zo'n ongelofelijke arrogante kwal vind. Hij heeft zijn achternaam mee, maar voor de rest is het gewoon een heel matige coureur.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ralf S.: ik behoor tot de beste 3
Is dit nu zelf kennis?? offeh...
die heet die niet mee. Maar eerlijk is eerlijk Ralf is wel aroganter als zijn broer. of niet 4-elements (remember nurnburgring 2002quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik las het ook en het was voor mij weer de zoveelste bevestiging van waarom ik hem zo'n ongelofelijke arrogante kwal vind. Hij heeft zijn achternaam mee, maar voor de rest is het gewoon een heel matige coureur.
Oh? Nou, ik had anders nog maar moeten zien of hij in de Formule 1 terecht was gekomen als hij een andere achternaam had gehad. Ik ben er absoluut van overtuigd dat hij niet, of minder snel, in de Formule 1 terecht was gekomen als hij een andere achternaam zou hebben gehad. Die gast is zo overhyped, verschrikkelijk gewoon. Zet hem in een Ferrari en hij rijdt nog geen deuk in een pakje boter.quote:
Klopt...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:24 schreef WEST het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk Ralf is wel aroganter als zijn broer.
Nee, eerder een deuk in de Ferrari.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh? Nou, ik had anders nog maar moeten zien of hij in de Formule 1 terecht was gekomen als hij een andere achternaam had gehad. Ik ben er absoluut van overtuigd dat hij niet, of minder snel, in de Formule 1 terecht was gekomen als hij een andere achternaam zou hebben gehad. Die gast is zo overhyped, verschrikkelijk gewoon. Zet hem in een Ferrari en hij rijdt nog geen deuk in een pakje boter.
Middelmatig F1 coureur en dat ben ik met je eens maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat behalve Kimi, Alonso, Kubica en Massa ze allemaal weinig (meer) te zoeken hebben in F1.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:52 schreef Automatic_Rock het volgende:
Racen is meer dan een snelle ronde kunnen rijden. En als je alles bij elkaar neemt is Ralf maar een middelmatig coureur...
http://www.formula1.nl/in(...)rtl_gp_en_spyker_f1/quote:RTL GP en Spyker Formule 1 gaan komend seizoen nauw samenwerken. De Nederlandse Formule 1 kijkers kunnen daardoor rekenen op een blik achter de schermen en extra programma’s en items op RTL 7 op onder meer de zondagmiddag.
RTL Productions en Spykers mediapartner Media Republic zullen de inhoud verzorgen. Daarbij krijgt de kijker een brede kijk op de voorbereidingen van het team, het aankomende seizoen en een unieke blik achter de schermen.
Christijan Albers is reeds benoemd als ‘ambassadeur’ voor RTL GP, de zender die naast de uitzendrechten van Formule 1 dit seizoen ook de rechten heeft voor A1 Grand Prix, MotoGP, Dakar, DTM, Le Mans, de World Super Bikes en de overige Nederlandse auto- en motorsport.
De eerste uitzending die uit deze samenwerking voortkomt is “Spyker F1, Made in Holland’. Dit wordt uitgezonden op zondag 1 april van 16.30 tot 17.30 uur op RTL 7 Het programma wordt herhaald op zaterdag 7 april om 15.10
Mwoah. Iemand met 6 overwinningen achter zijn naam kwalificeer ik niet als een matige coureur. En love 'm or hate 'm de Schumachers doen veel aan liefdadigheid. Nou kan dat ook wel met die salarissen maar dat vind ik dan weer wel sympathiek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik las het ook en het was voor mij weer de zoveelste bevestiging van waarom ik hem zo'n ongelofelijke arrogante kwal vind. Hij heeft zijn achternaam mee, maar voor de rest is het gewoon een heel matige coureur.
Ik denk dat Rubinho wel zal moeten dit jaar, anders zou het me niks verbazen als dit z'n laatste formule 1 seizoen zal worden...quote:Barrichello rekent op beter seizoen
Rubens Barrichello is klaar voor de start van het nieuwe seizoen, volgende week in het Australische Melbourne. De Braziliaan kende vorig jaar een mager seizoen doordat hij zich niet op zijn gemak voelde in de Honda. Dit jaar is dat anders.
"Ik voel me helemaal thuis bij Honda, dus ik hoop dit jaar een beter seizoen te kunnen hebben dan vorig jaar", zei Barrichello. "Ik heb zin om weer te gaan racen."
"We hebben sinds de presentatie van de RA107 veel vooruitgang geboekt met de auto, maar we hebben nog steeds veel werk te verzetten. Met de middelen die Honda heeft, moeten we de auto gedurende het seizoen nog verder kunnen verbeteren."
Bronquote:'Rel rond klantenchassis' overschaduwt eerste race'
Het is al enige tijd stil in de discussie rond het gebruik van klantenchassis'. Er lijkt echter sprake te zijn van de welbekende stilte voor de storm, want een compromis wordt steeds onwaarschijnlijker.
Verschillende partijen hoopten voor de start van het seizoen een akkoord te kunnen sluiten, maar nu dat uitgesloten lijkt, ziet het ernaar uit dat het politieke steekspel in Melbourne onverminderd verder gaat.
Dit heeft ook te maken met de late onthulling van de Super Aguri SA07. De presentatie van deze auto wordt woensdag 14 maart gehouden, waarna er voor de technische keuring in Australië vrijwel geen tijd meer is voor de tegenstanders om te reageren.
Spyker-teambaas Colin Kolles durft niet te voorspellen wat er gaat gebeuren. ,,Ik heb eigenlijk niet zoveel toe te voegen. Alles is al gezegd. Eerst maar even afwachten hoe de nieuwe Super Aguri er uit ziet”, vertelt hij tegenover Autosport.com.
Zijn mening over de nieuwe Toro Rosso, die inderdaad veel weg heeft van de Red Bull RB3, is duidelijk. ,,Die is volgens mij hetzelfde als de auto van Red Bull.”
Spyker weet zich verzekerd van de steun van Williams en enkele andere teams. Hoewel Kolles niet weet wat Williams precies van plan is, is het nog altijd mogelijk dat de zaak voor de rechter eindigt. Een officieel protest indienen heeft geen zin, omdat de al dan niet geschonden afspraak in het Concorde Verdrag is vastgelegd. En niet in het FIA-reglement.
,,We hebben geprobeerd een compromis te sluiten, maar moeten nu verder kijken naar de details en wat realistisch is”, vervolgt Kolles. ,,Wat er precies gaat gebeuren wil ik niet zeggen. Mensen verwachten nu bepaalde stappen van ons en ik wil ze juist verrassen. Soms is het beter om even je mond te houden.”
Super Aguri en Toro Rosso hebben verschillende keren gezegd dat hun bolide legaal is en voldoet aan de regels.
Bronquote:Aërodynamische update voor Spyker in Maleisië
Finishen is voor Spyker het devies in Australië, maar daarna begint het seizoen pas echt. In Maleisië komt het team met een aërodynamische update. Daarmee moet echt geracet kunnen worden tegen de middengroep.
Spyker is sowieso al van plan om van de zomer – rond de Grand Prix van Turkije – een B-versie van de F8-VII in te zetten. Daar wordt veel van verwacht omdat Mike Gascoyne zijn tanden in het project zet. Deze update komt daar nu bij.
Maar voordat het zover is, moet het team zich eerst door het openingsweekend in Melbourne zien te worstelen. ,,We weten net zo goed als ieder ander dat we zeker niet vooraan staan, maar we voelen dat de situatie verre van hopeloos is. De groep voor ons is niet ver weg”, vertelt de Chief Technical Officer.
,,Voor de Grand Prix van Maleisië verwachten we de aërodynamica significant te verbeteren. In Australië hopen we met beide auto's de finish te bereiken en aan te klampen indien mogelijk. Dan kunnen we daarna echt de strijd met hen aangaan.”
Kortom, in Melbourne moet de Nederlandse renstal misschien even door de zure appel heen bijten, maar over de rest van het seizoen is de renstal (gematigd) positief gestemd. ,,Het is altijd leuk om aan een nieuw seizoen te beginnen na zo'n lange winter met alleen wat tests.”
,,Het testwerk verliep trouwens best goed. De wagen is betrouwbaar en er doen zich geen problemen met bijvoorbeeld de koeling voor. We kunnen zeker optimistisch zijn.”
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:47 schreef sooty het volgende:
[..]
Mwoah. Iemand met 6 overwinningen achter zijn naam kwalificeer ik niet als een matige coureur. En love 'm or hate 'm de Schumachers doen veel aan liefdadigheid. Nou kan dat ook wel met die salarissen maar dat vind ik dan weer wel sympathiek.
Mja... ook al is het zo, dan nog had hij het ook niet kunnen doen.. alles wat ie geeft is voor de ontvanger mooi meegenomen tochquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:38 schreef WEST het volgende:
[..]
dat voor liefdadidgheid is alleen maar om een goede indruk te wekken. verder helemaal niets![]()
tis meer zoiets van "zie mij dat ik veel poen heb laat ik maar 50 euro na een goed doel over maken, dan zijn de mensen blij"
In 10 jaar tijd 6 overwinningen behalen vind ik niet echt heel bijzonder eigenlijk, al zijn er genoeg coureurs die met minder genoegen moeten nemen. Bij Williams was Jenson Button toch vaak de betere van de twee, maar hij staat nog altijd op 1 GP overwinning... Dus ja, de kwalificatie matig is misschien niet terecht gezien de prestaties van andere Formule 1 coureurs.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:47 schreef sooty het volgende:
[..]
Mwoah. Iemand met 6 overwinningen achter zijn naam kwalificeer ik niet als een matige coureur. En love 'm or hate 'm de Schumachers doen veel aan liefdadigheid. Nou kan dat ook wel met die salarissen maar dat vind ik dan weer wel sympathiek.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef -Hans- het volgende:
Williams Jenson Button
Daar is hij begonnen Sanger..quote:Op zondag 11 maart 2007 14:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Wanneer heeft Button precies bij Williams gereden dan?
Jaar 2000.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Wanneer heeft Button precies bij Williams gereden dan?
Yup, HD recorder staat standby...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:02 schreef Rover het volgende:
Over 20 minuten de F1 preview op rtl7
Gekke is dat het niet eens in de gids en teletekst staat , maar verheug me er wel opquote:Op zondag 11 maart 2007 22:02 schreef Rover het volgende:
Over 20 minuten de F1 preview op rtl7
gooi je hem als DVD versie online?quote:
Was hem al bijna vergeten...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:02 schreef Rover het volgende:
Over 20 minuten de F1 preview op rtl7
Ik doe mee op http://www.f1-management.nl/ en op fok.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:47 schreef justmattie het volgende:
zijn er ook Fok! leden die meedoen op f1racingmanager.net. en/of is er al een fok! subleague ???
heb me ook aangemeld!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:13 schreef ElmarO het volgende:
Aangezien de manager nu open is, heb ik de #SPT subleague aangemaakt.
de tune van 1997 was mooierquote:Op zondag 11 maart 2007 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies wat jij zegt, de tune is back!
Prima uitzending.
1997 was een goed F1 jaarquote:
Ik vind de tune mooier met Olaf die roept:"Ooooooooooh het linkerachterband" oid.. (pitstop Irvine)quote:
Singapore gaat waarschijnlijk een race organiseren, maar dat zal niet ten koste gaan van Maleisiëquote:Op maandag 12 maart 2007 10:11 schreef Libris het volgende:
Ik hoor hier steeds meer geruchten dat volgend jaar er geen Maleisische Grand Prix gereden wordt, maar dat Singapore deze race gaat overnemen.
waar kun je die downloaden?quote:Op maandag 12 maart 2007 00:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vind de tune mooier met Olaf die roept:"Ooooooooooh het linkerachterband" oid.. (pitstop Irvine)
Bronquote:Ecclestone denkt aan nieuw puntensysteem
Bernie Ecclestone vindt dat een Grand Prix-zege met meer punten beloond moet worden en wil het huidige puntensysteem veranderen. Hij is van plan om een voorstel te doen dat in 2008 in moet gaan.
In verschillende media zijn berichten verschenen waarin de Formule 1-supremo zijn afkeur uitspreekt over de huidige puntentelling. Dit systeem werd in 2003 ingevoerd na de ongekende dominantie van Ferrari om te voorkomen dat de wereldkampioen al halverwege het seizoen bekend is.
Inmiddels lijkt het er echter op dat constantheid in sommige gevallen boven een overwinning wordt verkozen, omdat het verschil tussen de eerste en tweede plek slechts twee punten bedraagt. Dat moet anders, vindt Ecclestone.
,,Het klopt gewoon niet. Als je acht punten krijgt voor een tweede plek, kan het niet zo zijn dat de winnaar er slechts tien krijgt”, vertelt de 76-jarige Brit. ,,Ik zal een voorstel doen om dit in 2008 te veranderen.”
Ecclestone suggereert zelfs dat de kampioen niet gekroond moet worden op basis van het aantal gescoorde punten, maar op basis van het aantal behaalde zeges. ,,Het is simpel, de coureur die het meest wint zou kampioen moeten zijn.” Om daaraan toe te voegen dat het constructeurskampioenschap wel op basis van het aantal punten verdeeld moet blijven worden.
De kans dat het aantal zeges de wereldkampioen in de toekomst daadwerkelijk bepaalt lijkt klein. Het lijkt meer een te volgen strategie in de onderhandelingen om een goede tussenoplossing te vinden.
Bron: Autoblog.nlquote:Spyker: spat de zeepbel uit elkaar?
In Genève leek het allemaal nog zo mooi met de onthulling van de C12 Zagato en de pre-productieversie van de D12 Peking-to-Paris, maar het lijkt erop alsof er achter de schermen het nodige aan het rommelen is. Zo is sinds afgelopen donderdag de beurskoers van Spyker met ruim 8,5% omlaag geschoten. Op die dag werd namelijk niet alleen de C12 Zagato onthuld maar maakte vermogensbeheerder Go Capital ook nog eens bekend dat ze hun belang in Spyker drastisch terug gaan brengen. De geruchten gaan zelfs dat ze het hele belang van de hand doen.
Ook verscheen er vorige week een artikel in de Volkskrant en in dit artikel wordt Spyker er van beschuldigd dat ze minder auto’s verkopen en produceren dan ze zeggen.
Hij twijfelt zelfs aan het aantal Spykers dat is afgebouwd. Dat waren er vorig jaar 96. ‘Victor kon met veel enthousiasme vertellen hoeveel auto’s er waren verkocht. Maar ik wist hoeveel slangen er waren geleverd en dat klopte niet met elkaar. Mijn vraag is: hoeveel auto’s zijn er in werkelijkheid gebouwd? En hoeveel zijn er in werkelijkheid verkocht?’
Die twijfel is ook elders te beluisteren – al willen de critici niet met hun naam in de krant. Het woord ethiek valt. Er is vrees dat Muller zo snel schakelt, dat hij de grenzen niet alleen aftast, maar ook moedwillig oversteekt. En dat degenen die het zien de andere kant opkijken om de droom niet te verstoren. Er wordt gewezen naar McGregor, waar Muller met zijn twee partners op justitie stuitte, omdat ze de beurskoers van het bedrijf zouden hebben opgepompt. Muller werd niet vervolgd, maar compagnon Jeroen Schothorst kreeg een boete van twee ton.
Het verweer van Spyker topman Victor Muller is dat Spyker een beursfonds is en dat alles door accountants word gecontroleerd, maar hoeveel waarde kan je daar tegenwoordig nog aan hechten in een tijd dat het ene beursschandaal het andere opvolgt. Een klein rondje langs de websites van de Amerikaanse Spyker dealers leert in elk geval dat er nog minimaal 14(!) nieuwe Spykers op voorraad staan. Deze auto’s staan dus allemaal nog te wachten op een eerste eigenaar.
Het verhaal leek ook bijna te mooi om waar te zijn, in slechts een paar jaar uitgroeien van jongensdroom tot een beursgenoteerde autofabrikant met een zeer uitgebreide productrange, een eigen Le Mans team en ook nog eens een Formule 1 team. Het lijkt er nu dus op dat de Spykermotor een beetje begint te haperen en er harde resultaten verwacht worden. Misschien dat de presentatie van de jaarcijfers op 30 maart aanstaande wat meer duidelijkheid kan geven?
Juist. Ik vind trouwens dat ze het wel een beetje mogen veranderen, zodat plaats 10 ook nog een punt krijgt.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:37 schreef 4-elements het volgende:
Gewoon van de puntentelling afblijven voorlopig. Om de coureur met de meeste zeges uit te roepen tot kampioen vind ik onzinnig. De Formule 1 draait nou eenmaal ook om de betrouwbaarheid en dat mag best worden beloond. Het is sowieso onzinnig om de puntentelling te veranderen omdat een bepaalde coureur te vaak wint (zoals destijds met Schumacher).
Spyker heeft sowieso niks te zoeken in de F1 dat is mijn mening.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:39 schreef Mr_T het volgende:
Ik weet niet of dit waar is en of het direct van invloed op het Formule 1-team zal zijn, maar toch:
[..]
Bron: Autoblog.nl
Lijkt mij dat je sterk overdrijft.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:02 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Spyker heeft sowieso niks te zoeken in de F1 dat is mijn mening.
Ik zie liever Volkswagen/Audi daarvoor in de plaats
Die tune al gevondenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:49 schreef WEST het volgende:
puntentelling opzich niks mis mee, maar de constante rijder wordt dan ook vaak wereldkampioen.
Bernie wil natuurlijk Schumacher nog tot wereldkampioen uitroepen omdat hij in 2006 meer overwinning had![]()
maar 12, 8,6,5,4,3,2,1 zo zou het wel kunnen.
nee, dus als iemand hem heeft graagquote:
Daar staat ie niet tussen....quote:Op maandag 12 maart 2007 13:22 schreef MIster911 het volgende:
http://www.rtl.nl/(vm=/ex(...)Media/rtl_gemist.xml
bij rtl-gp en dan formule 1, daar vind je de uitzending terug.
Ja, via via hoorde ik hier vorige week ook wat van...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:39 schreef Mr_T het volgende:
Ik weet niet of dit waar is en of het direct van invloed op het Formule 1-team zal zijn, maar toch:
[..]
Bron: Autoblog.nl
waarom verbaast me dit nietquote:Op maandag 12 maart 2007 17:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, via via hoorde ik hier vorige week ook wat van...
En ik verwacht dat dit zeker gevolgen gaat hebben voor het F1-team komend seizoen.
Omdat de gemiddelde Nederlander nu eenmaal nogal pessimistisch is?quote:
Het Jos Verstappen-effect...quote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde Nederlander nu eenmaal nogal pessimistisch is?
Nou daar hoor ik niet bij dan, het is gewoon zo dat die Victor Muller erg goed is in luchtkastelen te verkopen, maar dat heb ik een tijd geleden al gemeld toen Spyker nog bezig was Midland over te nemenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde Nederlander nu eenmaal nogal pessimistisch is?
volgens mij toch niet (neemt niet weg dat deze als tune naar mijn foon gaat.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:47 schreef Tackleberry het volgende:
Is dit de F1 tune die jullie bedoelen? Die vond ik op mijn hd.
niet the tune die Tackleberry aangafquote:Op maandag 12 maart 2007 00:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik vind de tune mooier met Olaf die roept:"Ooooooooooh het linkerachterband" oid.. (pitstop Irvine)
Staat bij mij nu sinds een uurtje als ringtone ingesteld.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:06 schreef WEST het volgende:
[..]
volgens mij toch niet (neemt niet weg dat deze als tune naar mijn foon gaat.
ik heb de begin tune van F1 met die kleuren voor de race zeg maar. Dat oude tune met dat oude F1 logo en 2 RTLGP tunes waarvan de laatste mijn ringtone nu is.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:28 schreef HPoi het volgende:
[..]
Staat bij mij nu sinds een uurtje als ringtone ingesteld.![]()
bronquote:Werd eerder al bekend dat Bernie Ecclestone van plan is een fotovoorstel in te dienen om het huidige puntensysteem te wijzigen – volgens de commercieel directeur is het puntenverschil tussen de winnaar en de nummer twee oneerlijk – daar houdt het niet op met zijn plannen.
De Brit heeft nu tevens verklaard een aantal veranderingen door te willen voeren betreffende de racekalender. Dat Ecclestone het aantal races wil veranderen is een jaarlijks terugkerend fenomeen, maar dat hij één kalender in drie jaar wil steken is iets compleets nieuws. Een aantal van die races wilt hij in de nacht houden, om de Europeanen tegemoet te komen.
“Ik wil volgend seizoen twintig races en ik probeer momenteel een kalender van drie jaar samen te stellen. Ik wil ook een goed aantal nachtraces tonen” vertelde Ecclestone aan Mail on Sunday. “Buiten het feit dat het een nieuwe ontwikkeling is, en dat er een nieuwe factor achter het idee zit, is de hoofdreden dat er zoveel grand prix ten oosten van Europa zijn.”
“In plaats van dat we ze nu in de vroege uurtjes van de ochtend moeten bekijken, kunnen Europeanen ze vanaf dat moment gedurende de dag kijken, terwijl ze op dat moment in het Oosten in de avond worden gehouden. Ik vind het bijvoorbeeld enorm zonde dat de eerste grand prix van het nieuwe seizoen in de Australische middag moet worden gehouden. Om hier midden in de nacht op te moeten staan is niet de beste manier om de show te beginnen.”
De ideeën van Bernie Ecclestone zijn voorlopig nog niet uitgewerkt. Nu liggen ze nog op de tekentafel van de Brit, en is nog niets besproken met de FIA en de deelnemende teams. Het is daarom nog helemaal niet zeker dat de plannen van de commercieel directeur doorgaan.
1.Wat Superfund?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je sterk overdrijft.
Ze hebben een mooi aantal sponsoren geregeld voor dit jaar, een goede motor, 2 goede rijders, en Gascoyne is ook geen poppendokter..
1. Naast Superfund hebben ze Medion, Leaseplan, Trust en een aantal kleinere sponsoren gestrikt. Een paar kleine bedragen maken samen ook 1 groot bedrag.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:37 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
1.Wat Superfund?![]()
2.Sutil who?![]()
3.Was ooit een talentvolle ontwerper,Iemand die misschien 2,3 "goede" F1 wagens heeft ontworpen en daarna de bons kreeg bij Toyota.
Ik vrees dat Spyker gewoon een koekenbakker blijft,met een duur strikje er om heen.
( wat binnen nu en 3 jaar langzaam uit de F1 verdwijnt )
Als team heb je liever 1 titelsponsor, een paar andere grote sponsoren en dan nog een aantal kleinere sponsoren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:51 schreef sanger het volgende:
1. Naast Superfund hebben ze Medion, Leaseplan, Trust en een aantal kleinere sponsoren gestrikt. Een paar kleine bedragen maken samen ook 1 groot bedrag.
Iets wat uiteraard (ook) afhankelijk is van de prestatie's...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Sanger je vergeet nog dat er wellicht nog sponsors bij komen in de loop van het jaar!!
Ik ben zelf bezig met sponsoren zoeken op het moment. We hebben ongeveer 2500 nodig. het maakt mij echt geen klote uit of dat door 25 kleine sponsoren bereikt wordt of door 1 of 2 grote, als ik het budget maar bij elkaar krijgquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als team heb je liever 1 titelsponsor, een paar andere grote sponsoren en dan nog een aantal kleinere sponsoren.
Die paar kleine bedragen zijn leuk, maar niet zaligmakend. Ik zou ook niet van een 'mooi aantal sponsoren' spreken, want geloof me... Spyker had er écht wel een titelsponsor op willen zien.
[..]
Iets wat uiteraard (ook) afhankelijk is van de prestatie's...
Misschien heb ik wat gemist, maar in de F3 Euro Series werd Sutil toch best wel op grote achterstand gezet door zijn teamgenoot Lewis Hamilton (172 punten tegen 94 voor Sutil)...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:51 schreef sanger het volgende:
2. Adrian Sutil. De enige man die Lewis Hamilton in een rechtstreeks duel met gelijkwaardig materiaal heeft verslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |