18 heb ik ook gezien maar 17 is gewoon ontzettend goedquote:
Die order van hogerop zal misschien Claire zijn, ze heeft uiteindelijk zelf te beslissen over haar eigen lichaam, misschien dat die Haitiaan dit respecteerde.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zal die pa van Hiro nou uiteindelijk de baas van the Company zijn? Denk in ieder geval dat Linderman weer een apart netwerk is. Mevrouw Petrelli zal ook wel een Hero zijn dus denk de vader ook. Die neger zei tegen Bennet dat hij hogere orders had om Claire te helpen door niet haar geheugen te laten verliezen, zou dat dan oma Petrelli zijn? Denk ook dat de vader van Simone (die is er hopelijk uit) nog wat met het verhaal te maken heeft..
Wel erg naief van Dr bollywood met Sylar trouwensen iIk vraag mij af hoe Bennet zich hier uit gaat redden.
Thanx...quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:16 schreef Zhenar het volgende:
Altijd erectie-opwekkend, de OP van het Heroes topic![]()
Heb promo niet gezien, ga het zo bekijken, maar er wordt gezegd dat dat zal gebeuren in de volgende afleveringquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:34 schreef solidslayer het volgende:
Ik hoop dat peter in de volgende aflevering sylar een stukkie laat gaan vliegen en daarna heel die kamer gaat nuken![]()
Sylar weet toch niet precies wat peter allemaal kan en onderschat hem vast wel..
Hehe...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:09 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het trouwens wel geinig om zelf te bedenken hoe het verder zou kunnen gaan. Dus niet gokken en raden wat de makers in de volgende afleveringen gaan doen, maar gewoon zelf voor schrijver spelen en bedenken wie waarheen gaat en met wie spreekt en wat-ie gaat doen. Dat is nog best lastig, maar wellicht een leuke overbrugging voor die zes weken.
Iemand moet effe een OP maken voor een mooie topicreeks. Wie kan er goed OP's bouwen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:21 schreef RandomReader het volgende:
Lijkt me best een leuk ideeWie begint er
???
Da's wel leuk, maar als je alleen verder mag gaan en niet terug in de al geschreven tekst, kun je niet samen tot een goed verhaal komen. Writing is rewriting.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:18 schreef SnuggLe het volgende:
Nah, gewoon een soort van 'uitbreidend verhaal'. Iemand mag 5 regels schrijven (of een bepaald aantal woorden). Dan dat quoten en de volgende gaat daarmee verder. En dan niet allemaal bull, maar dingen die je echt denkt dat gebeuren. En dan na 3x beoordelen, en daarna verder.
Ja:quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef bierjoost het volgende:
Is er inmiddels al een transcript van wat Ma Petrelli en de neger tegen elkaar zeiden in t Frans?
[USA] Heroes #12 - I'm comfortable with morally greyquote:Angela Petrelli :
"Au moins maintenant elle sera en sécurité... Mais pas grâce à vous."
("At least she'll be safe now... But no thanks to you.")
Haitian guy :
"Ecoutez, j'ai fait tout ce que j'ai pu. Elle aurait bien fini par trouver sa propre voie."
("Listen, I did everything I could. She would have found her own path eventually.")
Jij kan dat welquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil ook wel een (kort) scriptje schrijven; leuke vingeroefening.
Ik hoop maar wel dat er nu niet mensen allemaal spoilers als fanfic gaan vermommen![]()
Hahaha... is dat sarcasme?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef Fendy het volgende:
[..]
Iemand moet effe een OP maken voor een mooie topicreeks. Wie kan er goed OP's bouwen?![]()
Omdat dit het begin is tussen Peter en Sylar, ze hebben elkaar al eerder ontmoet, maar dat stoere, 'I Remember You...' klinkt gewoon goed en geeft aan dat de volgende aflevering, een heftige aflevering zal worden!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef bierjoost het volgende:
En waarom deze TT ook al weer?
quote:
Quote uit de promo voor ep19.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef Breuls het volgende:
"I remember you, you're like me, arent' you?
Let's see how that works..."
If so, dan lijkt me dat een lastig acteerklusje voor Milo en Zachary. Dat zou dus wat beloven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:10 schreef Roolio het volgende:
Ik denk dat als Peter en Sylar aan vechten Sylar overrompelt wordt door al Peters krachten en dat Peter zelf ook redelijk ongecontroleerd woordt door de krachten die hij ineens allemala van Sylar overneemt..
Euuuh...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:14 schreef PeRi het volgende:
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar promo's is toch spoileren? Dan hoort ie ook niet in de TT dus.. Niet dat het mij wat boeit, maar voor er gezanik komt..
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:18 schreef PeRi het volgende:
Ah dan is het prima, vond het al bekend voorkomen terwijl ik de promo niet gezien heb.
True.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's wel leuk, maar als je alleen verder mag gaan en niet terug in de al geschreven tekst, kun je niet samen tot een goed verhaal komen. Writing is rewriting.
Mwoah, als je de tijd kan beinvloeden(dus ook terugdraaien) is de rest niet echt meer nodig, maarja beter te veel krachten dan te weinigquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:57 schreef Xrenity het volgende:
Peter heeft echt alle ownage powers.
Als je mocht kiezen zou je twijfelen tussen tijd stoppen/vliegen/telekinese/onzichtbaarheid.
Hij heeft het allemaal
Mwoah, self-healing powers heb ik dan nog wel interesse in. Je eigen dood terugdraaien gaat moeilijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:06 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Mwoah, als je de tijd kan beinvloeden(dus ook terugdraaien) is de rest niet echt meer nodig, maarja beter te veel krachten dan te weinig
Ik ben bang dat alles dan wel héél erg uitgekauwd wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:18 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
True.
Laat mij een aanzet doen om verder mee te gaan/om over door te praten.
We kunnen het situatie voor situatie doen? Bv. Mr. Linderman vs. Nathan, Hiro met Zwaard, Rol Claire
Vorbeeld:
Gegeven: Gevecht tussen Sylar en Peter Patrelli
Rol: Kwaad versus Goed
Uitkomst 'winst' Sylar: Het 'kwaad' overwint en Sylar neemt alle capaciteiten, voor zover hij die al had, over van Peter. Dat maakt hem nog 'onoverwinnelijker'. Kans dat dit gaat gebeuren is waarschijnlijk klein, aangezien Peter schijnt te ontploffen ergens in de toekomst. At least.....zo lijkt het.
Uitkomst 'winst' Peter: Het 'goede' overwint en de bodysnatcher Sylar is dood. Ergo: geen dode Heroes meer wiens krachten verdwijnen. Al leek dit sowieso bijna niet het geval omdat Sylar alleen van 'onbekende' Heroes de krachten opnam. Impact op het verhaal lijkt laag, dus waarschijnlijkheid is hoog?!
Uitkomst geen van beiden 'wint': .....
Op deze manier bespreek je situaties stap voor stap en kan je over alle stappen discussieren en de mogelijke impact op het verhaal uit elkaar pluizen. Just an idea...Dus bij reacties: even dat deel goed quoten waar je het over hebt please![]()
Inzendingen kunnen in een aparte Heroes topic gepost worden... In een soort sub topic en dan kunnen de inzendingen hier weer worden besproken, dus gaan speculeren over inhoud en wat er daarna komt, etc...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:24 schreef J0sT het volgende:
Nou, nee.. Laten we hier maar lekker speculeren en elkaar informeren. Geen contests en kut..
Dat is niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:16 schreef funrider het volgende:
Peter zal toch vast weten te ontsnappen uit Sylar zn heerlijke opensnij sessielet's wait and see.
Vrienden converteren tot aanbidders van "jouw" series is altijd tofquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmmmm Tea & Brains...
Tijd genoeg om vrienden te introduceren met Heroes, binnenkort eens een marathonnetje gaan houden.
ik ben al trendsetter van pak 'm beet 6 series geweest voor best wel wat mensenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vrienden converteren tot aanbidders van "jouw" series is altijd tof![]()
Ik voorspelde al voordat deze serie begon dat 'ie érg tof zou worden; liet de promo's aan een paar vrienden zien en die vonden het allemaal maar niks. Inmiddels zijn ze stuk voor stuk verslaaf aan Heroes![]()
Gave gave (quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:23 schreef Mavro het volgende:
Tvp. Dat nieuwe vrouwtje dat gedaanten aan kan nemen is ook zeer cewl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht... Nog zo lang wachten...Ik wil een plaatje posten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meest recente post op Hiro's blog. Hiro zit in de toekomst, zo zagen we in de laatste aflevering. Acht november is de datum waarop New York een opdonder krijgt, zo weten we uit het begin van de serie. Uit deze post kun je wellicht iets opmaken over wat er verder gebeurt.
Heroes mag dan een pauze op TV hebben, online gaat het gewoon door.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Tim Sale maakt die schilderijen en aanvullende cartoons, en ze worden geveild voor het goede doel: http://www.nbc.com/Heroes/auction/quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:48 schreef lamers het volgende:
Weet iemand eigenlijk wie de schilderijen van Isaac maakt en waar je ze ergens kan vinden?
In een interiew met Zach Quinto zei hij dat mensen hem op straat ook enigszins ontwijken omdat ze in hem Sylar zien. Heel veel acteurs hebben daar last van, zeker als je van niet veel anders bekend bent.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:12 schreef SiGNe het volgende:
Ik vind het trouwens wel geinig op die Hiro blog dat iedereen persoonlijke berichten naar Hiro stuurt alsof het geen acteur is.
"ik hoop dat het goed met je gaat en kijk uit voor die en die enzo"![]()
Zeker. Wat ik vooral cool vind is de breedte waarin ze het doen: een complete fansite met forum, een weblog wekelijks bijgehouden door een van de producer-regisseurs, een fake Primatech Paper website met verborgen gedeeltes, een site van Hana Gitelman, Hiro's blog, de cartoons, contact met comicsites voor scoops en spoilers en Youtube filmpjes (zoals Zeroes, dat filmpje is gewoon door NBC verspreid). Dat is gewoon fucking veel, zeker als je bedenkt hoeveel energie er gaat zitten in het schrijven, produceren, opnemen, monteren, etc van afleveringen.quote:Ik moet trouwens ook zeggen dat ik het wel erg cool vind dat ze ook aan online content hebben gedacht en dat ze op die manier de speculaties over hoe de show verder gaat eigenlijk alleen maar spanneder maken.
Daarbij zijn de strips en Hiro's Blog ook erg goed gemaakt.
Volgens mij moet ik ook eens aan de Dr Who. Ik zie het steeds in de TV gids maar kijk nooit omdat ik het begin gemist heb. Hoelang loopt die serie al?quote:IK hou er wel van als series verder gaan dan alleen TV, ik zag dat eigenlijk pas voor het eerst bij Dr. Who en later bj Torchwood, maar Heroes gaat er nog een stap verder in.
Overigens hoeven we (of ik in elk geval) nog maar 3 weekjes te wachten voordat het 3e seizoen van Dr. Who weer op de buis komt (Begin April beginnen ze weer)
Hm, klinkt leuk. Toch eens iets van proberen te vinden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:28 schreef SiGNe het volgende:
Dr. who loopt al sinds 1963, in '89 zijn ze gestopt en in 2005 zijn ze weer begonnen, de nieuwe serie loopt pas 2 seizoenen. (in feite seizoen 27 en 28, seizoen 29 begint in april)
Eerste seizoen speelde Christopher Ecclestone (Claude) trouwens de Doctor en nu speelt David Tennant 'm.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dr._Who
Zoek maar tussen je PM'squote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm, klinkt leuk. Toch eens iets van proberen te vinden.
Denk dat lost het toch nog een stapje verder heeft gebracht.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:12 schreef SiGNe het volgende:
IK hou er wel van als series verder gaan dan alleen TV, ik zag dat eigenlijk pas voor het eerst bij Dr. Who en later bj Torchwood, maar Heroes gaat er nog een stap verder in.
Overigens hoeven we (of ik in elk geval) nog maar 3 weekjes te wachten voordat het 3e seizoen van Dr. Who weer op de buis komt (Begin April beginnen ze weer)
euh, is dit niet het HEROES topic?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:02 schreef SiGNe het volgende:
Ik had dat ook, eerste seizoen dat Ecclestone veranderde in Tennant (verandering van een doctor was nog nooit eerder gezien, een doctor kan 12 keer veranderen en Tennant is de 10e doctor)
en ik vond het ook heel jammer dat Rose niet meer terug komt in de serie (einde seizoen2).
de themamuziek vind ik trouwens ook super, het nummer is ook een keer geremixed door Orbital, da's echt m'n favoriete versie (en ook m'n favoriete Orbital nummer)
Dr. Who topic is trouwens hier: Doctor Who / Torchwood UK #3 - There's a storm coming.
Torchwood is een spinoff van Dr. Who, in seizoen 1 van Dr. Who komt Captain Jack Harkness voor, hij is het hoofd van Torchwood, een Britse geheime organisatie die buitenaardse gevaren moeten onderzoeken.
De verhalen van Dr. Who en Torchwood zijn behoorlijk in elkaar verweven.
Dr. Who is vrij mild wat geweld betreft, Torchwood wordt een stuk later uitgezonden en bevat dus ook meer geweld, sex en radicale beslissingen.
Hehe...quote:Op zondag 11 maart 2007 17:54 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
euh, is dit niet het HEROES topic?
Een soort slowchattopic bedoel je? Wordt hier niet echt gewaardeerd namelijkquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef NX het volgende:
[..]
Hehe...
Ik dacht eraan om een "algemeen series topic" te openen, waar men over verschillende TV Series (USA) kan schrijven/lurken/discussieren/etc. Er was een soortgelijke topic ( 33 Nieuwe TV Series ) maar die is nu gesloten, ik zelf heb wel behoefte aan z'n topic. nog meer interesse?
Niet echt een slowchat, bedoel heb toen in dat topic een tip gekregen, om Boston Legal te gaan kijken. Dus dat heb ik laatst gedaan, en ik heb me kapot gelachen, super serie, maar dat kan ik hier niet discussieren/tips meekrijgen/tips geven/meningen uitwisselen/etc, zou in z'n topic, wel kunnenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een soort slowchattopic bedoel je? Wordt hier niet echt gewaardeerd namelijk![]()
Je liet me schrikkenquote:Op maandag 12 maart 2007 08:01 schreef RandomReader het volgende:
Hij is er weer!!!!
*RandomReader werd wakker![]()
zal wel een of andere commerciele rede zijn. In bepaalde maanden wordt er minder geadverteerd/betaald op tvquote:Op maandag 12 maart 2007 16:46 schreef funrider het volgende:
hmm minderz dat we moeten wachten.. why stop?
quote:Op maandag 12 maart 2007 16:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
NX: zo'n series topic lijkt me een leuk idee
Weeds, Lost, Heroes, Sopranos, Scrubs, 24 ennnuhh dat was het wel weer denk ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:31 schreef NX het volgende:
[..]
![]()
Ik wil een mooie, duidelijke, overzichtelijke OP maken... en daarin een aantal series inzetten waar we het over zouden kunnen hebben, Boston Legal is zeker van de partij, maar iemand voorkeuren?
Alle series houden pauzes, om diverse redenen. Bijvoorbeeld: het seizoen uitrekken zodat je langer met een serie doet, pauzes inlassen omdat er een sportevenement (of iets anders) plaatsvindt dat met enige zekerheid kijkcijfers zal wegsnoepen (en dat scheelt inkomsten, puur commerciele reden dus), de makers van een serie ademruimte geven omdat het uitzendtempo van eens per week hoger is dan het productietempo (een aflevering Heroes kost anderhalf tot twee weken werk om te maken), enzovoorts.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:46 schreef funrider het volgende:
hmm minderz dat we moeten wachten.. why stop?
Dexterquote:Op maandag 12 maart 2007 17:31 schreef NX het volgende:
[..]
![]()
Ik wil een mooie, duidelijke, overzichtelijke OP maken... en daarin een aantal series inzetten waar we het over zouden kunnen hebben, Boston Legal is zeker van de partij, maar iemand voorkeuren?
Ik wil een soort Battle of the Series topic, waarin mensen ongeneerd hun favoriete series kunnen verdedigen en inferieure series afkrakenquote:Op maandag 12 maart 2007 17:31 schreef NX het volgende:
[..]
![]()
Dr. Who, Torchwood, Little Britain, Psych, 4400, My Name Is Earl..quote:Op maandag 12 maart 2007 17:31 schreef NX het volgende:
[..]
![]()
Yes, we moeten zeker ontopic blijven, [Algemeen] TV Series #1 - Topic! Een nieuw begin!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef J0sT het volgende:
OK.. Nu ff Heroes?
Waar de fuck blijft bla bla...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht... dat wachten duurt zo lang! 23 april pas weer!
Ik vind de Shapeshifterbiatch echt lekker
Maar Claire is altijd nog #1
[ Bericht 2% gewijzigd door RandomReader op 14-03-2007 19:13:31 ]Ik wil een plaatje posten!
Weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://tv.ign.com/articles/772/772105p1.html
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:28 schreef dapluiz het volgende:hmm...interresantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://tv.ign.com/articles/772/772105p1.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Californian_dreamer op 13-03-2007 13:48:52 ]-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
Reageer je nu op een spoiler?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
hmm...interresant, [....]
quote:
Bron? Verwijzing? Link?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:42 schreef Maximo het volgende:
sea: V5J1K2/p/l
Iemand enig idee wat het betekend?
Heb nu al 8 afleveringen gezien en ik moet zeggen deze serie is echt AWESOME!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:03 schreef Wouser het volgende:
Hmmm toch maar eens gaan kijken deze serie...
Postcode misschien?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:42 schreef Maximo het volgende:
sea: V5J1K2/p/l
Iemand enig idee wat het betekend?
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:17 schreef Wouser het volgende:
[..]
Heb nu al 8 afleveringen gezien en ik moet zeggen deze serie is echt AWESOME!!!![]()
echt serieus echt zo cool gemaakt man...
En twee weken na 21, je punt is?quote:
Dat ik beter moet lezenquote:
http://www.samantha48616e61.com/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lijkt me niet, ik bedoel, het lijkt totaal niet op een amerikaanse postcode (die uit 5 cijfers bestaan)quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:24 schreef Breuls het volgende:
Leuk dat de novels weer gewoon doorgaan tijdens de break.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:44 schreef Breuls het volgende:
Zo weird hoe Heroes kijkers hier gewoon op Hana reageren alsof ze echt bestaat: http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=151408262&blogID=238870810&MyToken=d93da384-ffe9-4207-aff6-238ef7c0232d
Zelfde bij Hiro's blog overigens.
Ach, je hebt ook mensen die Klingon taal leren en een Klingon bruiloft vieren. Dan vind ik deze mate van "opgaan in een serie" nog erg beschaafdquote:
Op 9th Wonders probeert men overigens de tekst te ontcijferen en worden er veel theorieen losgelaten op de interpretaties: http://www.9thwonders.com/boards/index.php?showtopic=52801quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:28 schreef Breuls het volgende:
Hiro heeft weer geblogged: http://blog.nbc.com/hiro_blog/2007/03/bound_by_death_and_luck.php
Zijn Engels is sterk verbeterd. Zijn gevoel voor poezie ook.
True, true.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook mensen die Klingon taal leren en een Klingon bruiloft vieren. Dan vind ik deze mate van "opgaan in een serie" nog erg beschaafd![]()
8 november? Och niets. Gewoon iets eenvoudigs met een explosie in New York die de hele stad overhoop haalt..quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:32 schreef Chen het volgende:
Notice from Yamagato Industries
In light of the tragic events that has happened on November 8th, we have decided to shut down this blog.
Yamagato Industries sends their deep condolences to those who lost their loved ones.
We would also like to acknowledge that Yamagato Industries is in no way associated with Hiro Nakamura.
Auto-Translated by: Yamagato Software
Wat was er gebeurd dan?
Advies: zoek de eerste acht en de laatste twee ook op en kijk ze allemaal. Misschien kun je het prima volgen zonder die gezien te hebben, maar het gaat echt om meer dan 'het kunnen volgen'.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:56 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik heb heroes gisteren voor het eerst waargenomen en wat een goeie serie is het!
het enige is wel dat ik vanaf aflevering 9 heb gezien tot en met 16, ik weet niet of er voor aflevering 9 erg belangrijke stukken zijn geweest, maar ik kon het wel makkelijk volgen.
iig ik ben hooked!
tevens tvp![]()
laatste 2 zijn op dit moment 17 + 18 denk ik ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Advies: zoek de eerste acht en de laatste twee ook op en kijk ze allemaal. Misschien kun je het prima volgen zonder die gezien te hebben, maar het gaat echt om meer dan 'het kunnen volgen'.
=Dquote:
23 april, voor ons 24 april.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:44 schreef Wouser het volgende:
[..]
=D
Vanavond laatste 3 afleveringen bekijken die nu beschikbaar zijnhellaas wel laatste
wanneer komen de volgende??? ergens in april had ik gelezen in dit topic?
das nog echt lang
Nee. Heb vorige week gemaild.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:12 schreef RandomReader het volgende:
Iemand al bericht terug van RTL trouwens over Heroes op de Nederlandse zenders?
Mohinder, daarentegen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:26 schreef Wouser het volgende:
Damn man dat laatste bij aflevering 18hopelijk gaat petertje niet dood
hij is wel tof vind ik
Doe dat, ook een goede serie!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:12 schreef RandomReader het volgende:
Ik ga denk ik Day Break maar kijken...
Ik dacht dat er nog een fanscript geschreven zou worden ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:43 schreef RandomReader het volgende:
Hmm het begint al aardig dood te lopen hier
Een gebruikelijk verschijnsel tijdens de breaks
Ik wil dat nog steeds wel doen, maaraangezien ik geen ervaren screenwriter ben kan ik 't niet op elk gewenst moment uit m'n hoofd persen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog een fanscript geschreven zou worden ofzo![]()
Vette foto's zegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef Breuls het volgende:
Spoiler alert, foto's uit EP19 staan (misschien per ongeluk en in dat geval wellicht tijdelijk) online op NBC.com: http://www.nbc.com/Heroes/photos/general/15024.shtml#photo
Uit welke serie komt die gozer links nou ook alweer....quote:Op zondag 18 maart 2007 19:33 schreef liquid-orange het volgende:
Niki Sanders a.k.a. Ali Lanter uit Heroes speelt ook in de nieuwe Resident Evil film welke in de herfst van dit jaar uitkomt (en uiteraard zit Mila Jovovich er ook weer in). Hier een screencap:
[afbeelding]
De trailer staat hier.
Sleeper Cell.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Uit welke serie komt die gozer links nou ook alweer....
[..]
Uit welke serie komt die gozer links nou ook alweer....
BRON??????????????????quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:10 schreef Reddiablo het volgende:
--Hayden Panettiere is dating Stephen from Laguna Beach?! C’mon cheerleader, you’re better than that.
Hmmmmmmmmmm
Bron?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Season finale wordt een twee uur durende.
een of andere vage fan/blogsite... zat op foto's van Hayden te zoeken in Google, kwam een fotootje tegen met dat verhaal erbij. Geen idee of het dus kloptquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:42 schreef RandomReader het volgende:
[..]
BRON??????????????????![]()
Damn... en ik had dr nog bijna te pakken![]()
Klinkt waterdichtquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:31 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
een of andere vage fan/blogsite... zat op foto's van Hayden te zoeken in Google, kwam een fotootje tegen met dat verhaal erbij. Geen idee of het dus klopt
Twee uur Heroesquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dat is heel lang geleden al geroepen, maar ik kan daar na behoorlijk intensief zoeken geen informatie over vinden. Ik geloof er dus geen reet van totdat ik een bron zie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
quote:She's set to make at least two more appearances on Heroes, one of which is the show's two-hour finale, set to shoot at the end of March.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:06 schreef Jump het volgende:
Enigste
2 uur broadcast, dus met reclames die doorgaans bijna 20min per uur behelsen dus het is eerder een aflevering van 80-90 minuten.quote:
Ik ook op spoilerfix, en die is tot nu toe redelijk betrouwbaar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:06 schreef Jump het volgende:
Enigste wat ik kan vinden is op spoilerfix () ergens in een spoiler het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
Ik heb liever een dubbele aflevering aan het eind dan 1 aflevering, week wachten, weer een afleveringquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:13 schreef Breuls het volgende:
Betekent wel dat we dus vier weken Heroes hebben, want meer dan 5 afleveringen komen er niet.
Is toch weer een weekje minder Heroes.
Ik ben zaterdag avond om 19.00 beginnen met kijken en heb net afl 18 gezien.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:09 schreef Bubblicious het volgende:
Ik ben gister begonnen met kijken, en heb niet kunnen stoppen
Wat een fantastische serie... Ik legde (zoals velen) al gelijk de link met The 4400, X-Men, etc. Maar dat werd al gauw overboord gegooid... Wat een tempo, heerlijk! Eindelijk nog een serie waarbij het er soms sneller aan toe gaat dan je zelf denkt..Alleen Prison Break heeft dat tot nu toe gehaald bij mij.
Hiro roeleert... Ik lig echt in een deuk af en toe
Alleen nu heb ik spijt van mn Heroes-weekend, had ik het maar eind april gedaan
Ik moet trouwens als ik Elizabeth Lackey (speelt Janice Parkman) zie, op een één of andere manier altijd aan Amaury Nolasco (speelt Fernando Sucre in Prison Break) denken... ben ik de enige?
My 2nd homequote:Op maandag 26 maart 2007 11:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
het duurt inderdaad nog veel te lang... gelukkig is het al bijna april
@Smeich: nice avatar, San Francisco(my future home
)
Ik ben bij twaalf in het seizoen gedoken, en heb ze in twee etappes gekeken: 1x3 en 1x9. Daarna week na week na week losse ep's t/m de achttiende, en voordat ep19 er is kijk ik ze nog een keer alle 18. Dat probeer ik zo lang mogelijk te rekken zodat ik straks een paar mini-marathonnetjes kan doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 08:07 schreef LuukBes het volgende:
Dat is eigenlijk de allercoolste manier om in zo'n serie te duiken. Zo heb ik ooits Lost en enkele 24 seizoenen in een marathon van een paar dagen bekeken, en dan zit je zo diep in die serie's, dat je niet wil stoppen. Net een langgerekte topfilm van enkele dagen. Als je dan alles uitgekeken hebt tot aan de laatste episode en je moet dan weer steeds een week per aflvering gaan wachten valt het behoorlijk tegen. Heb daarom wel eens gedacht om expres afleveringen te laten schieten en dan ineens alles tegelijk te kijken, maar helaas is de verleiding te groot zodra ze weer elke keer op internet aangeboden staan.
Goed plan, probeer het maar zo lang mogelijk uit te stellen, anders zit je straks in dezelfde situatie als alle andere verstokte fansquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nou, nummer 17 is inmiddels achter de rug. In één woord geweldig.
Maar met nummer 18 wacht ik nog maar effe
Heroes is in de hiatus gegaan na ep18.quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:41 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Was denk ik in de war met Prison Break
Ik dacht dat Heroes 3 - 5 weken zou stoppen dus heb het niet meer gevolgd sinds ep.17
Get a life.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef Angelotus het volgende:
ben nu met West Wing bezig (voor de 2e keer alle 7 seizoenen gezien)
Leek me een goed plan ja, maar het is niet geluktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Goed plan, probeer het maar zo lang mogelijk uit te stellen, anders zit je straks in dezelfde situatie als alle andere verstokte fans
Haha, ik kan het je niet kwalijk nemen ^__^quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Leek me een goed plan ja, maar het is niet gelukt
Ik vind zijn karakter juist tof. Hij is volgens mij wel een van de krachtigsten heroes. Kan alle krachten overnemen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:45 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Peter speelt zo'n verschrikkelijk labiele Wuss.
Issie dan lekker? Ik had allang een kogel door ze harses gejaagd. Fucking Wussy.
En hijs nog gevaarlijk ook... Ik heb een hekel aan dat soort types. Ze kunnen het zich veroorloven
zo naief te doen. Ja in het echt ebstaan ze ook. En nee ik heb geen pistool.
Ach joh. Ik heb veeeul meer powers dan hem. Een 100miljoen-duizend meerquote:Op maandag 2 april 2007 15:13 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik vind zijn karakter juist tof. Hij is volgens mij wel een van de krachtigsten heroes. Kan alle krachten overnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:18 schreef Jivis het volgende:
M'n Heroes-site wordt trouwens best lullig weergegeven in Google (zie de beschrijving)Goeie verkapte spamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Informatie over de nieuwe zenders:quote:Currently NBC Universal has 12 local versions of their entertainment channels in 35 countries internationally. This announcement will more than double the number of local channels to 32, reaching a total of 58 countries, beginning with the launch of Sci-Fi in Latin America and Sci-Fi and 13th Street in the Netherlands. The initiative forms part of a group-wide strategy to increase sharply the global reach of NBC Universal's filmed entertainment, networks and cable television operations, which generated total international revenues of almost $3bn last year.
Kan wel leuk worden overigens, misschien zijn deze zenders wat vlotter met amerikaanse series.quote:# SCI FI presents science fiction, fantasy and paranormal programming stretching the viewer’s imagination. Available in U.K., France, Germany, and Spain.
# 13th Street is the most dangerous street in the world of television promising action and suspense movies and series. Available in France, Spain and Germany.
bronquote:"Heroes" -- Starting April 9th, Hana, the former Mossad operative who can "hear" the Internet, will enlist fans to help with her plans to thwart Linderman's plots. The top-secret online activity will actually interact with the on-air story and will pay off in the Monday, April 23rd episode, when "Heroes" returns to the NBC lineup. The all-inclusive experience is designed for both fans who have followed the digital storylines from the beginning and for users that are just now joining Hana's cause.
ECW!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef PsyCha het volgende:
Sci Fi Channel in NL![]()
(Heroes, The Dresden Files, BSG, Stargate)
damnit, ik heb geen geluid op m'n werkquote:Op woensdag 4 april 2007 23:45 schreef Jivis het volgende:
Even ontopic: sneak peaks aflevering 19: 1 | 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef s0k het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Enterprise heeft ook een seizoen 4.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:44 schreef SiGNe het volgende:
of je nou een paar weken wacht op aflevering 19 of op aflevering 18 maakt natuurlijk verder ook niks uit, wachten moet je toch wel.
ik vind het trouwens nog wel meevallen, ik wacht al een half jaar op de nieuwe afleveringen van Dr Who, da's veel langer.
En aan het eind van seizoen 1 van Heroes zullen we ook weer een flinke tijd moeten wachten op sezoen 2.
Ik denk ook dat het eigenlijk wel goed is, je houdt mensen in spanning.
Toen GTST 10-15 (weet ik veel..) jaar geleden begon zat half nederland ook te kijken (ik zat bij de andere helft) nu kijkt er geen hond meer naar (gok ik zo)
als je een serie te lang blijft uitzenden, hoe goed de serie ook is, gaat het op een gegeven moment vervelen.
2 goede voorbeelden daarvan zijn Star Trek en Dr. Who.
Na voyager en deep space nine duurde het even voordat Enterprise kwam omdat veel mensen star trek zat waren, helaas heeft enterprise niet verder kunnen gaan dan seizoen 3 omdat veel mensen er kennelijk nog steeds geen interesse in hadden.
het was verder wel een goede serie vond ik.
Dr. Who heeft het wat dat betreft beter gedaan, die stopten in 1989 met de series (die al voordat star trek begon werden uitgezonden) omdat er niet veel mensen meer naar keken en zijn pas jaren later weer verder gegaan.
Half engeland zit nu weer aan de buis gekluistert voor nieuwe afleveringen van Dr. Who.
het is nu zelfs zo populair dat ze inmiddels al 2 spin offs hebben gemaakt, Torchwood en the Sara Jane Files (voormalig assistente van de doctor (nog uit de jaren 80))
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door netto_m op 09-04-2007 01:31:08 ]What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef Joer_ het volgende:
Nieuwe onthulling in the Novel:Dat zeg ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef Joer_ het volgende:
Nieuwe onthulling in the Novel:.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:17 schreef Maximo het volgende:
[..]
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.451 °F
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:33 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.451 °F
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef PsyCha het volgende:
Sci Fi Channel in NL![]()
(Heroes, The Dresden Files, BSG, Stargate)
Masi Oka (Hiro) is wel degelijk Japans, maar hij is in Amerika opgegroeid. Vandaar dat accent. Zelfde verhaal met James Kyson Lee (Ando), vermoed ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:40 schreef Binsentu het volgende:
Ben sinds kort alle afleveringen aan het bekijken van Heroes. Erg leuk serie. Ik heb me nog ingehouden om de topics op FOK door te spitten aangezien er waarschijnlijk nogal wat spoilers instaan. Ik ben nu bij episode 10.
1 dingetje waar ik me op erger in de serie is dat die Japanners helemaal geen Japanners zijn !
Ik was de eerste paar afleveringen er van overtuigd dat ze japans waren, totdat mijn (Japanse) vriendin de serie zag en in de lach schoot. "They are not Japanese ! They have an accent! Probably Korean or Chinese!".
Niet echt iets waar ik me aan zou moeten storen, maar ik ga er nu op letten, hehe
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:40 schreef Binsentu het volgende:
Ben sinds kort alle afleveringen aan het bekijken van Heroes. Erg leuk serie. Ik heb me nog ingehouden om de topics op FOK door te spitten aangezien er waarschijnlijk nogal wat spoilers instaan. Ik ben nu bij episode 10.
1 dingetje waar ik me op erger in de serie is dat die Japanners helemaal geen Japanners zijn !
Ik was de eerste paar afleveringen er van overtuigd dat ze japans waren, totdat mijn (Japanse) vriendin de serie zag en in de lach schoot. "They are not Japanese ! They have an accent! Probably Korean or Chinese!".
Niet echt iets waar ik me aan zou moeten storen, maar ik ga er nu op letten, hehe
Ik heb het net ff opgezocht op IMDB. James is Koreaans en Masi Oka is idd Japans. Dat zal ik haar de volgende keer wel vertellen.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Masi Oka (Hiro) is wel degelijk Japans, maar hij is in Amerika opgegroeid. Vandaar dat accent. Zelfde verhaal met James Kyson Lee (Ando), vermoed ik.
quote:James was born in Seoul, South Korea, then moved with his family to New York City at the age of 10, where he later attended Bronx High School of Science. He studied Communications at Boston University and New England Institute of the Arts, where he also began performing in music, dance, and improvisation.
Oh, had je plannen haar te veroveren dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:50 schreef Reddiablo het volgende:
In a previous episode of Punk’d, Hayden was an accomplice in punking her MTV VJ boyfriend Stephen Colletti.
Neeeeeeeeeeee!
Hij had al een Borat trouwzak gekochtquote:Op woensdag 11 april 2007 21:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh, had je plannen haar te veroveren dan?
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hij had al een Borat trouwzak gekocht
23 april, de dinsdag erna te downloaden.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:13 schreef -Mellow- het volgende:
inmiddels alle afleveringen gezien. ik kan niet wachten verder te kijken. wanneer komt de nieuwe precies?
quote:#2 in dit topic is het toegestaan om zonder spoiler tags alle onderdelen van de comics te bespreken!
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:34 schreef J0sT het volgende:
Over novels mag zonder spoilers gesproken worden..
Wat zou er onder die zwarte balken in de tekstkaders staan in de novels staan...
Waarschijnlijk iets belangrijks!
Koel om te weten dat Linderman dus ook powers heeft!
Cant wait till 23rd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 12 april 2007 07:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]We weten niet of hij zichzelf kan healen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ben al boeken aan het lezen over 'mind-control'quote:Op woensdag 11 april 2007 21:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh, had je plannen haar te veroveren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |