18 heb ik ook gezien maar 17 is gewoon ontzettend goedquote:
Die order van hogerop zal misschien Claire zijn, ze heeft uiteindelijk zelf te beslissen over haar eigen lichaam, misschien dat die Haitiaan dit respecteerde.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:21 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zal die pa van Hiro nou uiteindelijk de baas van the Company zijn? Denk in ieder geval dat Linderman weer een apart netwerk is. Mevrouw Petrelli zal ook wel een Hero zijn dus denk de vader ook. Die neger zei tegen Bennet dat hij hogere orders had om Claire te helpen door niet haar geheugen te laten verliezen, zou dat dan oma Petrelli zijn? Denk ook dat de vader van Simone (die is er hopelijk uit) nog wat met het verhaal te maken heeft..
Wel erg naief van Dr bollywood met Sylar trouwensen iIk vraag mij af hoe Bennet zich hier uit gaat redden.
Thanx...quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:16 schreef Zhenar het volgende:
Altijd erectie-opwekkend, de OP van het Heroes topic![]()
Heb promo niet gezien, ga het zo bekijken, maar er wordt gezegd dat dat zal gebeuren in de volgende afleveringquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:34 schreef solidslayer het volgende:
Ik hoop dat peter in de volgende aflevering sylar een stukkie laat gaan vliegen en daarna heel die kamer gaat nuken![]()
Sylar weet toch niet precies wat peter allemaal kan en onderschat hem vast wel..
Hehe...quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:09 schreef Breuls het volgende:
Ik vind het trouwens wel geinig om zelf te bedenken hoe het verder zou kunnen gaan. Dus niet gokken en raden wat de makers in de volgende afleveringen gaan doen, maar gewoon zelf voor schrijver spelen en bedenken wie waarheen gaat en met wie spreekt en wat-ie gaat doen. Dat is nog best lastig, maar wellicht een leuke overbrugging voor die zes weken.
Iemand moet effe een OP maken voor een mooie topicreeks. Wie kan er goed OP's bouwen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:21 schreef RandomReader het volgende:
Lijkt me best een leuk ideeWie begint er
???
Da's wel leuk, maar als je alleen verder mag gaan en niet terug in de al geschreven tekst, kun je niet samen tot een goed verhaal komen. Writing is rewriting.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:18 schreef SnuggLe het volgende:
Nah, gewoon een soort van 'uitbreidend verhaal'. Iemand mag 5 regels schrijven (of een bepaald aantal woorden). Dan dat quoten en de volgende gaat daarmee verder. En dan niet allemaal bull, maar dingen die je echt denkt dat gebeuren. En dan na 3x beoordelen, en daarna verder.
Ja:quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef bierjoost het volgende:
Is er inmiddels al een transcript van wat Ma Petrelli en de neger tegen elkaar zeiden in t Frans?
[USA] Heroes #12 - I'm comfortable with morally greyquote:Angela Petrelli :
"Au moins maintenant elle sera en sécurité... Mais pas grâce à vous."
("At least she'll be safe now... But no thanks to you.")
Haitian guy :
"Ecoutez, j'ai fait tout ce que j'ai pu. Elle aurait bien fini par trouver sa propre voie."
("Listen, I did everything I could. She would have found her own path eventually.")
Jij kan dat welquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil ook wel een (kort) scriptje schrijven; leuke vingeroefening.
Ik hoop maar wel dat er nu niet mensen allemaal spoilers als fanfic gaan vermommen![]()
Hahaha... is dat sarcasme?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef Fendy het volgende:
[..]
Iemand moet effe een OP maken voor een mooie topicreeks. Wie kan er goed OP's bouwen?![]()
Omdat dit het begin is tussen Peter en Sylar, ze hebben elkaar al eerder ontmoet, maar dat stoere, 'I Remember You...' klinkt gewoon goed en geeft aan dat de volgende aflevering, een heftige aflevering zal worden!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:52 schreef bierjoost het volgende:
En waarom deze TT ook al weer?
quote:
Quote uit de promo voor ep19.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef Breuls het volgende:
"I remember you, you're like me, arent' you?
Let's see how that works..."
If so, dan lijkt me dat een lastig acteerklusje voor Milo en Zachary. Dat zou dus wat beloven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:10 schreef Roolio het volgende:
Ik denk dat als Peter en Sylar aan vechten Sylar overrompelt wordt door al Peters krachten en dat Peter zelf ook redelijk ongecontroleerd woordt door de krachten die hij ineens allemala van Sylar overneemt..
Euuuh...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:14 schreef PeRi het volgende:
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar promo's is toch spoileren? Dan hoort ie ook niet in de TT dus.. Niet dat het mij wat boeit, maar voor er gezanik komt..
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:18 schreef PeRi het volgende:
Ah dan is het prima, vond het al bekend voorkomen terwijl ik de promo niet gezien heb.
True.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Da's wel leuk, maar als je alleen verder mag gaan en niet terug in de al geschreven tekst, kun je niet samen tot een goed verhaal komen. Writing is rewriting.
Mwoah, als je de tijd kan beinvloeden(dus ook terugdraaien) is de rest niet echt meer nodig, maarja beter te veel krachten dan te weinigquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:57 schreef Xrenity het volgende:
Peter heeft echt alle ownage powers.
Als je mocht kiezen zou je twijfelen tussen tijd stoppen/vliegen/telekinese/onzichtbaarheid.
Hij heeft het allemaal
Mwoah, self-healing powers heb ik dan nog wel interesse in. Je eigen dood terugdraaien gaat moeilijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:06 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Mwoah, als je de tijd kan beinvloeden(dus ook terugdraaien) is de rest niet echt meer nodig, maarja beter te veel krachten dan te weinig
Ik ben bang dat alles dan wel héél erg uitgekauwd wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:18 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
True.
Laat mij een aanzet doen om verder mee te gaan/om over door te praten.
We kunnen het situatie voor situatie doen? Bv. Mr. Linderman vs. Nathan, Hiro met Zwaard, Rol Claire
Vorbeeld:
Gegeven: Gevecht tussen Sylar en Peter Patrelli
Rol: Kwaad versus Goed
Uitkomst 'winst' Sylar: Het 'kwaad' overwint en Sylar neemt alle capaciteiten, voor zover hij die al had, over van Peter. Dat maakt hem nog 'onoverwinnelijker'. Kans dat dit gaat gebeuren is waarschijnlijk klein, aangezien Peter schijnt te ontploffen ergens in de toekomst. At least.....zo lijkt het.
Uitkomst 'winst' Peter: Het 'goede' overwint en de bodysnatcher Sylar is dood. Ergo: geen dode Heroes meer wiens krachten verdwijnen. Al leek dit sowieso bijna niet het geval omdat Sylar alleen van 'onbekende' Heroes de krachten opnam. Impact op het verhaal lijkt laag, dus waarschijnlijkheid is hoog?!
Uitkomst geen van beiden 'wint': .....
Op deze manier bespreek je situaties stap voor stap en kan je over alle stappen discussieren en de mogelijke impact op het verhaal uit elkaar pluizen. Just an idea...Dus bij reacties: even dat deel goed quoten waar je het over hebt please![]()
Inzendingen kunnen in een aparte Heroes topic gepost worden... In een soort sub topic en dan kunnen de inzendingen hier weer worden besproken, dus gaan speculeren over inhoud en wat er daarna komt, etc...quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:24 schreef J0sT het volgende:
Nou, nee.. Laten we hier maar lekker speculeren en elkaar informeren. Geen contests en kut..
Dat is niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:16 schreef funrider het volgende:
Peter zal toch vast weten te ontsnappen uit Sylar zn heerlijke opensnij sessielet's wait and see.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |