Waarom heeft Niki dan dat RNA/GodSend sumbool op dr schouder?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:04 schreef RandomReader het volgende:
In de OP Kan wel wat geupdate wordenHet RNA-symbool. " Degene die net achter komt wat zijn krachten zijn, begint ook een stukje van de tattoo te krijgen, stap voor stap dus! "
Dat zijn gewoon die injectienaalden![]()
Dat zei ik 6 topics geleden ergens ook al
Uit de OPquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef J0sT het volgende:
[..]
Waarom heeft Niki dan dat RNA/GodSend sumbool op dr schouder?
quote:Diegene die zijn gave compleet ontwikkeld heeft, heeft het gehele tattoo (zichtbaar) op zijn / haar rechter schouder. Bijvoorbeeld op de schouder van Jessica, de alter ego van Niki, heeft ze het complete tattoo!"
En dan nog dingen die niet kloppenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:07 schreef Fendy het volgende:
Mensen die continue roepen wat ze 5 topics, 4 ep's en 18 jaar geleden al zeiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CfHUYt9uvSU&eurl=
[ Bericht 11% gewijzigd door vinzster op 01-03-2007 20:21:50 ]Stop smokin da crack!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef vinzster het volgende:Ah bedankt voor de spoiler. Maar kan je dat aub de volgende keer in [spoiler.][/spoiler] tags doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/watch?v=CfHUYt9uvSU&eurl=.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:35 schreef NX het volgende:
Ik heb een aantal spoilersmaar die wil ik nog niet gaan posten, gaat over aflevering 20, heeft weinig nut om het nu al te gaan posten...
Open deurtjes wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Ga niet elk langskomende acteur in de OP plaatsen... En hij heeft tot nu toe maar in 1 aflevering gespeeld, 't is niet nodigquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef Wouter2006 het volgende:
jezus topic 12 alweer, waar is Eric Roberts in OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
degene die ik gezegd heb zijn uiteindelijk toch wel "groot" gewordenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef NX het volgende:
[..]
Ga niet elk langskomende acteur in de OP plaatsen... En hij heeft tot nu toe maar in 1 aflevering gespeeld, 't is niet nodig
// OP is al lang genoeg, gelukkig overdrijven we ook niet met overgrote plaatjes of onnodige info
D.L. is toch een redelijk belangrijk personage. Anders zou er redelijk veel tijd zijn verspild aan hem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef NX het volgende:
[..]
Ga niet elk langskomende acteur in de OP plaatsen... En hij heeft tot nu toe maar in 1 aflevering gespeeld, 't is niet nodig
// OP is al lang genoeg, gelukkig overdrijven we ook niet met overgrote plaatjes of onnodige info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat de cliffhanger nog 30x erger gaat worden dan Peter die ontplofte afgelopen december....
Is er a.s. maandag via de Canadese winkel weer Heroes btw? Of is het deze keer wel wachten tot dinsdag?
Moet je BTW de Pilot weer eens kijken, luister hoe Mohinder toen praatte en vergelijken met zijn stem in Chapter 16!
Claire is ook veel volwassener lijkt wel
[ Bericht 9% gewijzigd door RandomReader op 02-03-2007 00:42:20 ]Ik wil een plaatje posten!
En degene die kapot zijn kunnen er evt uit, of iig aangepast.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
degene die ik gezegd heb zijn uiteindelijk toch wel "groot" geworden
dus je kan hem al eventueel invoeren![]()
Ja, die was ik helemaal vergeten...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:49 schreef Grim. het volgende:
[..]
D.L. is toch een redelijk belangrijk personage. Anders zou er redelijk veel tijd zijn verspild aan hem.
ik denk dat bijne iedereen in dit topic daar tegen op ziet. ik vond het de vorige keer ook al zo erg om lang te moeten wachten, maar had toen heroes pas net ontdekt, en had dus nog een paar episodes liggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:05 schreef Un4 het volgende:
[..]
En degene die kapot zijn kunnen er evt uit, of iig aangepast.
Oh man, wat zie ik trouwens tegen die 7 weken hiatus op straks.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef vinzster het volgende:
W00t Volgende week
Zat er wel aan te komen een battle tussen die twee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben wel benieuwd wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr. Bennett > allesquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:35 schreef Darkzell het volgende:
Als we dan toch gaan strooien met foto's uit het verleden
![]()
[afbeelding]
lol@ een van de comments:quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef vinzster het volgende:
Welke bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:47 schreef EvilMarc het volgende:
Moeten er in de op niet een paar gaves worden aangepast ? Tenminste nu de gaves beter ontwikkeld zijn bij sommigen klopt de beschrijving van zijn/haar gave niet meer precies.
(stiekeme tvp)
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:41 schreef Charles.Darwin het volgende:
Peter klopt niet meer
Aan de andere kant, misschien wordt hij wel snel depowered ...
Helemaal gelijk, ik ga meteen de hele "karakters" gedeelte maar even aanpassen en een aantal andere aanpassingenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:49 schreef Darkzell het volgende:
DIe van Isaac klopt ook niet helemaal meer aangezien hij nu geen drugs meer nodig heeft om de toekomst te schilderen.
Ok, kan wel zo zijn....desalwelteplus is het gewoon onzin dat RNA verhaal, want het lijkt er in de verste verte niet op.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef NX het volgende:
Dank je wel SaintOfKillers...![]()
@RandomReader, dude, dat is al in de vorige topic, 11, al behandeld. Dat stukje ga ik niet aanpassen, heeft niets te maken met wat jij zegt.
Ja klopt, en dat heb ik ook verwijderd (originele op), had het niet alleen over dat stukje. Wat RandomReader doormekaar haalt is de 2 streepjes en de tattoo, en denkt dat ik in de OP het over de 2 streepjes heb, wat dus niet zo is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:28 schreef Bananenbuiger het volgende:
[..]
Ok, kan wel zo zijn....desalwelteplus is het gewoon onzin dat RNA verhaal, want het lijkt er in de verste verte niet op.
Het is "gewoon" een tattoo, een combi van 2 japanse tekens en staat ook op dat zwaard. Niks RNA bladiebla...
Denk dat randomreader dat bedoelde...
Een OP dient als basis voor een topic...het is niet alleen ter informatie maar ook voor diegene die niet weten waar het over gaat (wat je nu nog leest, dat mensen net begonnen zijn met Heroes). met links en verduidelijking van een aantal onderwerpen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:30 schreef Fendy het volgende:
Getrut over die OP....lezen jullie het zelf iedere keer helemaal opnieuw?
Ja, want zo gauw als we een klein foutje gevonden hebben, of iets vinden waar we het niet helemaal mee eens zijn, hebben we weer iets om mee te tvp'enquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:30 schreef Fendy het volgende:
Getrut over die OP....lezen jullie het zelf iedere keer helemaal opnieuw?
Ik dank uquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef Gezondaar het volgende:
Top TT, de beste quote uit de vorige aflevering![]()
Yepquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik dank u
Vooral die grijns waarmee Bennet het zei vond ik prachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesting...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:13 schreef Kantar het volgende:
Stukje over seizoen 2..Vooral dat laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesting...![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We sure are cute for two ugly people.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:13 schreef Kantar het volgende:
Stukje over seizoen 2..very interesting indeed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesting...![]()
![]()
nog maar een episode en dan een pauze van7
weken
maar de vooruitzichten voor de rest van het seizoen maken tenminste iets goed.-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
Is al aangepast, speciaal voor jou... (just kiddingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:36 schreef RandomReader het volgende:
Wat ik bedoelde was idd wat banangenbuiger al zei: dat RNA is gewoon bullshit
Niet dat ik in de war was met 2 streepjes
Seizoen 2![]()
Heroes
24-concept
Lost
7 weken wachten
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:36 schreef SnuggLe het volgende:
Gaat toch weg zeg, dat over seizoen 2 zegt toch helemaal geen fuck? D'r staan kreten in als: " Volume Two starts with the opening of season two.". Goh, ECHT? En daarnaast die laatste alinea staat er duidelijk 'COULD' voor, dus het zegt geen ene fuck. Ik hou ook erg van Heroes maar ik word hier niet warm of koud van, want het bericht zegt geen drol.
De promo voor de volgende episode daarentegen: Holy Fuck!Lezen is ook een kunst, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zegt duidelijk dat de kijkers niet moeten denken dat ze eindeloos (net als Lost) door zullen gaan met dezelfde personages, maar dat er dus, net als bij 24, elk seizoen weer nieuwe mensen bij kunnen komen, en dat er elk seizoen een nieuw hoofdstuk, oftewel een nieuwe verhaallijn komt. Ik neem aan dat ze in seizoen 2 niet meer verder gaan met de explosie van New York. Volgens mij zegt het bericht dus wel degelijk iets belangrijks, ik ging er namelijk zelf ook altijd vanuit dat het best moeilijk zou worden om vijf seizoenen met dezelfde mensen te vullen zonder dat het saai en voorspelbaar wordt.
En over de promo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed een beetje (te) lang over het posten..quote:Op zondag 4 maart 2007 16:49 schreef SnuggLe het volgende:
Ik heb ge-edit voordat je postte :p
Beetje te fel gereageerd of niet?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:49 schreef SnuggLe het volgende:
Ik heb ge-edit voordat je postte :p
Geeft genoeg weg, lijkt me een van de mooiste aflevering en een aflevering om naar uit te kijken...quote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Fendy het volgende:
Damn die 6 minuten promo geeft niet heel veel weg
Ja ik vond dus van niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:39 schreef NX het volgende:
[..]
Beetje te fel gereageerd of niet?
[..]
Geeft genoeg weg,
Ja, dat sowieso.quote:lijkt me een van de mooiste aflevering en een aflevering om naar uit te kijken...
quote:Wat ik me wel afvraag is
- Zal de "power" van Hiro herstellen wanneer hij het zwaard heeft?
- Hoe komt Hiro aan het zwaard? (via Linderman?)
- Is Jessica of Niki diegene die Matt ontmoet?![]()
- Linderman is alleen maar een zakenman (en verzamelaar) of heeft hij meer te maken met de Heroes?of
![]()
- Wanneer komt Nathan erachter dat Claire zijn dochter is? "So Obvious"![]()
- Zullen we Claire nog zien?
- etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn reactie was op Snugglequote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:55 schreef Kantar het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maandag word het in Amerika uitgezonden, dus dinsdag hier te zien...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:55 schreef EvilMarc het volgende:
Wanneer komt afl. 18 eigenlijk ??![]()
![]()
Je quote mij...over dat ik vond dat de 6 minuten preview niet veel weggeeft...quote:
Meet Captain Obvious
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:34 schreef RandomReader het volgende:
Mmm in die promo zie je welDat is inderdaad de acteur die Linderman speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wikipedia linkje, kijk uit voor mouseovers als je het nog niet wil weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Nee, ik quote SNUGGLE, dit was mijn reactie:quote:Op zondag 4 maart 2007 19:00 schreef Fendy het volgende:
Je quote mij...over dat ik vond dat de 6 minuten preview niet veel weggeeft...
...Beetje te fel gereageerd of niet?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:49 schreef SnuggLe het volgende:
Ik heb ge-edit voordat je postte :p![]()
![]()
Blijft goed inderdaad!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:36 schreef Smeich het volgende:
Geen idee of dit al bekend is hier onder de Heroes fans, waarschijnlijk wel maar indien niet:
zeroesOp dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Nee gast. Wat noem je dit dan. Kijk anders effe terug ofzo, dan zie je toch dat je me quote?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:22 schreef NX het volgende:
[..]
Nee, ik quote SNUGGLE, dit was mijn reactie:
...
[..]
Beetje te fel gereageerd of niet?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Fendy het volgende:
Damn die 6 minuten promo geeft niet heel veel wegDuidelijk nu?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:39 schreef NX het volgende:
[..]
Geeft genoeg weg, lijkt me een van de mooiste aflevering en een aflevering om naar uit te kijken...
Wat ik me wel afvraag is....blabla
-edit-
Overigens was mijn reactie "ik vond dus van niet" weer van een reactie op jouw "Geeft genoeg weg..."
Pff..hoop dat je het nu snapt...Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
De NBC site flipt op mijn laptop![]()
Naja morgenochtend dan maar de hele EP downloaden *ehhh kopen*
OMG dit is niet normaal meer
[ Bericht 38% gewijzigd door RandomReader op 05-03-2007 00:53:34 ]Ik wil een plaatje posten!![]()
Morgen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Jep!quote:
Maar je bedoelt wel: Nu slapen en als je wakker wordt gelijk kijken!(Canadese TV)
Ik wil een plaatje posten!![]()
Haha, humor! goed gemaakt ook trouwens..quote:Op zondag 4 maart 2007 22:36 schreef Smeich het volgende:
Geen idee of dit al bekend is hier onder de Heroes fans, waarschijnlijk wel maar indien niet:
zeroes![]()
Ohw... hehe, helemaal overheen gekeken...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:58 schreef Fendy het volgende:
Duidelijk nu?
-edit-
Overigens was mijn reactie "ik vond dus van niet" weer van een reactie op jouw "Geeft genoeg weg..."
Pff..hoop dat je het nu snapt...![]()
Ja, denk dat het voor iedereen anders is, voor mij geeft het genoeg weg om naar uit te kijken, en zelf het geduld op te brengen om tot dinsdag te wachten, om volledig te kunnen genieten van de aflevering...![]()
![]()
Omg, die cliffhanger.Al die weken pauze voordat het verdergaat..
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Hmm ik had toch íetsje meer van de cliffhanger verwacht
Maar hij was wel weer vet![]()
Mohinder![]()
TT Voor de volgende x: "Now you can't have any potpie"![]()
En idd: Malcolm McDowell![]()
[ Bericht 41% gewijzigd door RandomReader op 05-03-2007 09:54:50 ]Ik wil een plaatje posten!![]()
Is die goed die ep?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Zo komt ie dus aan z'n scar
Vorige was beter (hoe kan het ook anders), maar hij was wel leuk.quote:![]()
Het was een redelijk goede ep weer. Jessica die de grip op Nikki verliest, Mohinder die Sylar onderschat, Claire die tervergeefs probeert te ontsnappen en moeke Petrelli die wellicht van de krachten van haar zoons weet.
En de cliffhanger met Peter vs. Sylar, nu is het lang wachten.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms![]()
Zal voor deze avond worden, eerst terug aan het werk nuquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Interview met Zachary Quinto (Sylar)quote:I went to Starbucks the other day to get a coffee and I was waiting for it and they called out the coffee name and I went up to get it and as I was walking out I noticed they had written "Sylar" on the cup. But nobody said anything to me. I thought that was really cool.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Niet in mijn versie. Het kan iets NBC-specifieks zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:38 schreef Neoktheone het volgende:
Zit die Spiderman special er in Canada ook gewoon bij?I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wow!You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
Over die break, gaan jullie nou uit van de NBC schema of die van de Canadeze zender?
When all else fails, you always have delusion.![]()
Komt op het hetzelfde neer.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:30 schreef Mirel het volgende:
Over die break, gaan jullie nou uit van de NBC schema of die van de Canadeze zender?Amen.![]()
Komt nu dan die break? Ik dacht na de volgende episode pas
?
And if you listen very hard
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
Komt nu dan die break? Ik dacht na de volgende episode pas
?
Nee
Amen.![]()
Zeven weken. Of zes maandagen, het is maar hoe je het ziet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik dacht dat het 5 weken pauze en dan de laatste 5 episodes was?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:49 schreef Breuls het volgende:
Zeven weken. Of zes maandagen, het is maar hoe je het ziet.You know when you close your eyes and wish for something?
Zo, de aankoop is bevestigd, even wachten tot het geleverd is en ondertussen gaan eten
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:37 schreef Jump het volgende:
Zo, de aankoop is bevestigd, even wachten tot het geleverd is en ondertussen gaan eten![]()
23 april begint het weer. Da's nog 6 weken.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 5 weken pauze en dan de laatste 5 episodes was?
[ Bericht 1% gewijzigd door Jivis op 05-03-2007 21:12:58 ]Amen.![]()
Ja, over 6 weken is het 23 maartquote:Op maandag 5 maart 2007 18:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
23 maart begint het weer. Da's nog 6 weken.![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
23 maart begint het weer. Da's nog 6 weken.
Ik wil een plaatje posten!![]()
FUCK NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!![]()
Het is 23 april, maar verder klopt dat ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
23 maart begint het weer. Da's nog 6 weken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
![]()
1
218. 1-18 118 5 Mar 07 Parasite
19. 1-19 119 12 Mar 07 Episode 19 of Season One
Volgens epguides.com Ik zal er maar niet al te veel geloof aan hechten
Ik was de hele tijd al in de veronderstelling dat pas na volgende week de break kwam. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik maandag ep 19 kan gaan kijken.And if you listen very hard
Bron: Greg Beeman, producer en regisseur van Heroes. (blog)quote:After episode 18 HEROES will be off the air for a few weeksI am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Interview met president and creative director of the NBC Agencyquote:TV Q&A: Heroes
While the intense mid-season finale of NBC’s hit show “Heroes” answered some burning questions, it raised all-new ones and left viewers craving for more.
You won’t have to wait too long. With 11 episodes already done, seven more episodes begin airing Jan. 22, then after a five-week break, the remaining five episodes will close out the season.Meerdere bronnen zeggen dus 5 wekenquote:Expect yet a third promotional slogan to be served up before the season wraps: Heroes will air original episodes into early March, then take a five-week hiatus and return mid-April for its freshman year's final six hours.
You know when you close your eyes and wish for something?
En als je het echt wil weten: de NBC programmering bevat morgen de programma's voor maandag de 12e, dus dan kun je het nog een keer checken.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Er wordt 5, 6 en 7 gezegd, waarvan ik vermoed dat de verwarring komt doordat het aantal maandagen dat er geen Heroes is, er altijd eentje minder is dan het aantal weken. Met dat in het achterhoofd kun je bij 5 vooruit rekenen, bij 7 achteruit en bij 6 twee kanten op. Hoe dan ook heb ik maar 1 datum genoemd zien worden, helaas ook door kijkers en dus net zo onbetrouwbaar, maar dat was wel op het 9th Wonders forum en die luidde 23 april.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Interview met president and creative director of the NBC Agency
[..]
Meerdere bronnen zeggen dus 5 weken
Ik ga er voorlopig maar vanuit, het is toch het worst-case-scenario van de drie. Kan het alleen maar beter worden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Hoe langer er nu pauze is, hoe minder lang je op seizoen 2 moet wachten. Je moet het positief zien
Zo is dat.
Ik weet wel dat ik mid-april een herhaling doe van de eerste 18, zodat ik helemaal bij ben.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Goede aflevering. Jammer dat we nu een beetje lang moeten wachten alleen.
2000 light years from home![]()
Nog een bron:NY Postquote:For the second time this season, "Heroes" is taking a six-week rest following tonight's episode (9 p.m. on Ch. 4). It's the usual problem: The network TV season is 37 weeks long and "Heroes" has only 23 episodes. Five episodes will be left when "Heroes" returns April 23.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
zeker een goede aflevering, en iig niet zo'n kut cliffhanger als altijd bij prison break. Met deze cliffhanger valt te leven![]()
![]()
Zijn hoofd zal toch gewoon effen op terug dichtgroeien
Dat is te hopen voor hem.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef rabouter het volgende:
zeker een goede aflevering, en iig niet zo'n kut cliffhanger als altijd bij prison break. Met deze cliffhanger valt te leven
Het NY Post artikel denkt overigens dat-ie het niet overleeft, maar zelf geloof ik dat niet zo. Het zou wel flauw zijn als ze een verhaal opbouwen over iemand die krachten absorbeert en die krachten moet leren enzo, om hem vervolgens om te leggen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Maar dan kan hij niet meer ontploffen als zijn hoofd er nu af is
Komt goed uit. Ze zijn vandaag beginnen met het uitzenden hier, en ze starten direct met 1 en 2. Elke week twee zo te zien.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef Breuls het volgende:
Zo is dat.
Ik weet wel dat ik mid-april een herhaling doe van de eerste 18, zodat ik helemaal bij ben.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
In België wel en hier niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Komt goed uit. Ze zijn vandaag beginnen met het uitzenden hier, en ze starten direct met 1 en 2. Elke week twee zo te zien.
Schandalig
Amen.![]()
Kun je mooi inspringen Jump.
Wel raar trouwens: in de UK zijn ze een kleine maand geleden begonnen, Belgie is begonnen, en bij ons is nog niemand zo ver. Je zou denken dat de omroepen inmiddels zitten te springen om Heroes te mogen uitzenden. Ik weet zeker dat het een goede kijkcijfertrekker wordt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Weet je nog de opmerking van Hiro in de metro dat ie tegen Peter zei: you look different without the scar....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:56 schreef Jump het volgende:
Maar dan kan hij niet meer ontploffen als zijn hoofd er nu af is
Daaruit concludeer ik wel dat ie niet doodgaat! Ben benieuwd wel of mohinder het overleeft!
bah 5 weken geen heroes. das best wel niet tof... met een cliffhanger zoals deze![]()
![]()
Speculatie dat het RTL wordt: http://www.heroes-tv.nl/2(...)s-niet-uit/#commentsquote:De serie ‘Heroes’ is van Universal en valt daardoor in de RTL deal.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
De Duitse RTL heeft Heroes al wel vastgelegd: http://www.quotenmeter.de/index.php?newsid=17960I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Inderdaad. Voor een keer dat we hier een serie te zien krijgen voor jullie. Anders beginnen ze meestal pas in September met de nieuwe reeks, een seizoen achter dus altijd.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:45 schreef Breuls het volgende:
Kun je mooi inspringen Jump.
Wel raar trouwens: in de UK zijn ze een kleine maand geleden begonnen, Belgie is begonnen, en bij ons is nog niemand zo ver. Je zou denken dat de omroepen inmiddels zitten te springen om Heroes te mogen uitzenden. Ik weet zeker dat het een goede kijkcijfertrekker wordt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo gek is dat niet natuurlijk. Ze volgen dan hetzelfde schema als in de VS, omdat dat gunstig is (herfst/wintermaanden enzo), alleen (logisch) inderdaad een seizoen later omdat eerder nu eenmaal niet kan.
Beetje wat RTL hier met 24 doet. Fox start altijd mid-season, maar RTL begint er doorgaans ergens in de periode september-november mee.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Fuuuuuckz'n lokje d'raf
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Mooie site manquote:Op maandag 5 maart 2007 21:47 schreef Breuls het volgende:
Speculatie dat het RTL wordt: http://www.heroes-tv.nl/2(...)s-niet-uit/#comments
[..]![]()
Ja, heb RTL gemaild, maar nog geen reactie terug. Misschien maar eens bellen
Amen.![]()
Okay interessante aflevering weer; interessant om te zien dat de moeder van Nathan een heel stuk meer weet dan logisch is, het feit dat ze de haïtiaan kent suggereert banden met 'The Company', maar vermoedelijk niet met Primatech.
En nog steeds zijn we geen stap verder met hoe Linderman zich verhoudt tot de rest.
Nu maar geduldig wachten
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Als je er tegen kunt dat er tig filmpjes ingeladen worden als je de site opvraagt is-ie niet slecht.quote:
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Dat is nog maar helemaal de vraag. 24 hebben ze ook seizoenen lang ergens achterin de zondagavond programmering neergezet, dan kan je een hype wel vergeten. Met Prison Break hebben ze het dan wel weer iets beter gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:45 schreef Breuls het volgende:
Ik weet zeker dat het een goede kijkcijfertrekker wordt.
Goeie episode weer, had eigenlijk nog ff op een clash gehoopt tussen Sylar en Peter maar dat zal de volgende keer wel komen denk ik.
En nu maar wachten...
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL![]()
Fuck it vergeten dat het al uitgezonden was
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Tijdens de Nederlandse uitzendingen van 24 s01 keek ik deze nog op TV, en dat was op zondagavond om 10 uur. Best een goed tijdstip, als je bedenkt dat Fox 't om 9 uur uitzendt. Scheelt maar een uurtje. En toen al werd het volgens mij best snel populair. Echt zo'n maandagochtend-op-het-werk bespreekserie.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:23 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dat is nog maar helemaal de vraag. 24 hebben ze ook seizoenen lang ergens achterin de zondagavond programmering neergezet, dan kan je een hype wel vergeten.Ja dat vond ik ook wel kut. Ik zat op de timer te kijken, want ik wist dat die twee elkaar gingen ontmoeten en had een beetje zitten hopen op een soort showdown. Maarja, jammer dan.quote:Goeie episode weer, had eigenlijk nog ff op een clash gehoopt tussen Sylar en Peter maar dat zal de volgende keer wel komen denk ik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Het was echt zo'n aanloop-episode, stel leuke aanzetjes gegeven voor de volgende... clash tussen sylar en peter zal wel het hoogtepunt worden van de volgende aflevering. Plus dat Mr. Bennet nu een probleem heeft nu de company achter z'n plan is gekomen wat dus weer gevolgen heeft voor Claire."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Ik ben bij Season 2 bij RTL ingesprongen, was inderdaad op zondagavond op een redelijke tijd. Na dat seizoen was het huilen met de pet op, ene keer laat, andere keer weer vroeg. Gelukkig ben ik daar al een tijdje vanaf, leve het internet!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tijdens de Nederlandse uitzendingen van 24 s01 keek ik deze nog op TV, en dat was op zondagavond om 10 uur. Best een goed tijdstip, als je bedenkt dat Fox 't om 9 uur uitzendt. Scheelt maar een uurtje. En toen al werd het volgens mij best snel populair. Echt zo'n maandagochtend-op-het-werk bespreekserie.![]()
Als ze het een beetje goed aanpakken, dus de serie ook een beetje aan de man proberen te brengen dan ben ik het met je eens dat het hier ook populair kan gaan worden.
Met een beetje mazzel ga ik de break ook wel goed doorkomen, heb nog 4 seizoenen X-Files liggen!Die nieuwe Hero had qua powers verdacht veel weg van een alien bounty hunter!
...war never changes
Ik dacht meer aan Mystique uit het X-Men Universe eigenlijk."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Is de nieuwe ep van Heroes uitgezonden? Er zou namelijk een nieuwe trailer getoond worden van Spider man 3. Heeft iemand al een cap gezien?![]()
De ep van Heroes waar jij naar zoekt is morgenochtend beschikbaar. Je kan de ep ook al downloaden maar dan heb je de Spiderman trailer niet erbij.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:
Is de nieuwe ep van Heroes uitgezonden? Er zou namelijk een nieuwe trailer getoond worden van Spider man 3. Heeft iemand al een cap gezien?Ik wil een plaatje posten!![]()
Hoe zit dat nou met Mr. Bennett? Die was toch dood? Ik snap het niet..'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>![]()
Nee, kijk die scene nog maar eens terug. Hij zei "shoot here, 2 inch lower and I'll be dead" (of iets dergelijks). Was dus de bedoeling dat de schotwond niet dodelijk is.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef crossover het volgende:
Hoe zit dat nou met Mr. Bennett? Die was toch dood? Ik snap het niet..2000 light years from home![]()
Kleine opmerking voor de downloaders van morgen dat wie de rip ook maakt kan besluiten de Spider-Man trailer er niet in mee te nemen. Maar die is vast wel los te vinden.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:02 schreef RandomReader het volgende:
[..]
De ep van Heroes waar jij naar zoekt is morgenochtend beschikbaar. Je kan de ep ook al downloaden maar dan heb je de Spiderman trailer niet erbij.
En vergeet niet nbc.com/Spiderman in de 24 uur na de uitzending voor 7 minuten footage, althans, als die buiten de VS opvraagbaar is.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Fuck me, wat een fucking g-e-w-e-l-d-i-g aflevering! Ongelooflijk! HEROES![]()
Ik kom gewoon niet uit me woorden, zo goed vond ik het!
Al die antwoorden, al die openbaringen... Peter's moeder, Haitian, Claire, HRG
, mr. Linderman (is volgens mij ook een hero, tenminste die indruk kreeg ik)... Hiro (& Ando) weer in de toekomst, gaaf om te zien, het laat een geweldig indruk achter! Hiro, hehe, apart karakter
Het verhaal heeft een suburb wending gekregen, no secrets anymore![]()
Het is nu geworden, "the company" -badguys tegen de "hero's" -goodguys!
[ Bericht 7% gewijzigd door NX op 05-03-2007 23:36:58 ]![]()
Goed mogelijk dat het stukje Hiro en Ando terug gaat komen in de hier al eerder genoemde ep20.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Helemaal met je eens, je haalt de woorden uit me mond!quote:Op maandag 5 maart 2007 11:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het was een redelijk goede ep weer. Jessica die de grip op Nikki verliest, Mohinder die Sylar onderschat, Claire die tervergeefs probeert te ontsnappen en moeke Petrelli die wellicht van de krachten van haar zoons weet.
En de cliffhanger met Peter vs. Sylar, nu is het lang wachten.
quote:![]()
Even over Peter & Mohinder, ik weet het wel zeker dat Peter het gaat overleven en ik heb al een idee hoe (dit is geen spoiler, just my 2cents). Peter is nu goed toegetakeld door Sylar! Iedereen herinnert wel die ene aflevering waar Peter goed pissig/boos was geworden (op Isaac) en zijn krachten met alle volledigheid gebruikte, dat zal naar mijn gevoel volgende keer ook gebeuren. Hij is nu bang, en weet niet wat hij moet doen, maar hij zal zich rap herstellen en zijn krachten inzetten om Sylar goed op zijn donder te geven, en ik zal je nu al zeggen, Sylar zal niet sterven, Sylar zal niet worden vermoord door Peter, Sylar zal zeker weten verliezen of Peter zal verliezen en ook niet sterven, wat er ook gebeurt, Sylar zal hoe dan ook moeten vluchten.
Mohinder, dat weet ik nog niet zo zeker. Hij is goed toegetakeld, in bloed en al maar denk ook niet dat hij zal sterven. Der is natuurlijk wel een kans dat dat gebeurd, maar denk niet dat het in de volgende aflevering zal gebeuren, hij speelt een grote rol. In het begin zag ik hem meer als de persoon om alle Hero's bij elkaar te brengen maar nu heb ik het gevoel dat HRG dat wordt en daarvoor is bestemd, en daar kijk ik vooral naar uit![]()
![]()
Als Sylar dit seizoen niet overleeft, being the season villain, dan overleeft Mohinder het wel, denk ik. Hij is een handige lijn richting meer Heroes.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik ben het ook compleet eens met je!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:35 schreef NX het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, je haalt de woorden uit me mond!
[..]
![]()
Even over Peter & Mohinder, ik weet het wel zeker dat Peter het gaat overleven en ik heb al een idee hoe (dit is geen spoiler, just my 2cents). Peter is nu goed toegetakeld door Sylar! Iedereen herinnert wel die ene aflevering waar Peter goed pissig/boos was geworden (op Isaac) en zijn krachten met alle volledigheid gebruikte, dat zal naar mijn gevoel volgende keer ook gebeuren. Hij is nu bang, en weet niet wat hij moet doen, maar hij zal zich rap herstellen en zijn krachten inzetten om Sylar goed op zijn donder te geven, en ik zal je nu al zeggen, Sylar zal niet sterven, Sylar zal niet worden vermoord door Peter, Sylar zal zeker weten verliezen of Peter zal verliezen en ook niet sterven, wat er ook gebeurt, Sylar zal hoe dan ook moeten vluchten.
Mohinder, dat weet ik nog niet zo zeker. Hij is goed toegetakeld, in bloed en al maar denk ook niet dat hij zal sterven. Der is natuurlijk wel een kans dat dat gebeurd, maar denk niet dat het in de volgende aflevering zal gebeuren, hij speelt een grote rol. In het begin zag ik hem meer als de persoon om alle Hero's bij elkaar te brengen maar nu heb ik het gevoel dat HRG dat wordt en daarvoor is bestemd, en daar kijk ik vooral naar uit
Het lijkt echt een beetje op 24, qua opbouw. Je komt niet te weten wie de échte bad guy is tot aan de laatste paar eps en er is uiteraard de opbouw naar een climax! Bijvoorbeeld bij PB of Lost, is het anders zoals veel mensen als zeggen hier. Daar weten ze na 2/3 seizoenen niet meer wat ze doen. (Vooral bij lost)
Ik denk dat het aan het einde van dit seizoen wel over is met Sylar, en dat in Volume 2 er gewoon weer een heel nieuw verhaal komt! (en dus ook een bad-guy)
Heroes is de absolute nummer 1 voor mij![]()
Maar ik word wel verdrietig van het wachten
En NX, ik heb het al vaker gezegd: Je OP roeleert zwaar!Ik wil een plaatje posten!![]()
ik weet zoiezo zeker dat peter het gaat overleven denk maar aan wat hiro in de metro zei toen ie uit de toekomst kwam met dat "you look different without your scar" zinnetje.
op zich wel apart als je denkt dat ie zichzelf dan ook moet kunnen laten helen incl litteken!![]()
Dat "you loke different without your scar" herinner ik me pas weer nu jullie het zeggen! Hulde!
Maar heeft Hiro Peter dan nog niet ontmoet tot in de metro?![]()
Yups, precies de reden waarom ik het gevoel had dat hij alle Heroes bij elkaar zou brengen, en ze aan elkaar voorstellen, aan de andere kant heb ik het gevoel dat de schrijvers niet die kant op zullen gaan (denk dat ze het niet zullen doen en bang zijn voor taferelen als The 4400). Hoe de Heroes elkaar nu steeds ontmoeten, is komisch, apart en perfect eigenlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:44 schreef Breuls het volgende:
Als Sylar dit seizoen niet overleeft, being the season villain, dan overleeft Mohinder het wel, denk ik. Hij is een handige lijn richting meer Heroes.
...Yes, ben het met je eens, Heroes brengt het op een andere en betere manier naar de kijkers:)quote:Op maandag 5 maart 2007 23:50 schreef RandomReader het volgende:
Ik ben het ook compleet eens met je!
Het lijkt echt een beetje op 24, qua opbouw. Je komt niet te weten wie de échte bad guy is tot aan de laatste paar eps en er is uiteraard de opbouw naar een climax! Bijvoorbeeld bij PB of Lost, is het anders zoals veel mensen als zeggen hier. Daar weten ze na 2/3 seizoenen niet meer wat ze doen. (Vooral bij lost)Yes daar ben ik het met je eens, aan de andere kant kunnen ze juist ons verassen omdat niet te gaan doen, en Sylar pas ergens in Sezioen twee af te schrijven. Ik heb ook het gevoel dat hij een grote stuk van de puzzel is en dat hij niet zomaar aan zijn einde zal komen.quote:Ik denk dat het aan het einde van dit seizoen wel over is met Sylar, en dat in Volume 2 er gewoon weer een heel nieuw verhaal komt! (en dus ook een bad-guy)quote:Heroes is de absolute nummer 1 voor mij![]()
Geappricieerdquote:En NX, ik heb het al vaker gezegd: Je OP roeleert zwaar!
Ik heb een fan![]()
, thanx m8! Ik wil em zelfs beter maken maar kan bijna niets meer verzinnen
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door NX op 06-03-2007 00:24:22 ]![]()
Hele goede aflevering, en wat een einde.
Lost en vooral Prison Break verbleken bij Heroes.Het meervoud van hero is heroes he, kijk maar naar eh, de titel van de serie?quote:
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Dat zou juist geniaal zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het NY Post artikel denkt overigens dat-ie het niet overleeft, maar zelf geloof ik dat niet zo. Het zou wel flauw zijn als ze een verhaal opbouwen over iemand die krachten absorbeert en die krachten moet leren enzo, om hem vervolgens om te leggen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Laatste paar eps is Heroes weer echt goed. Voornamelijk omdat Peter niet meer zo huilerig doet
.
2000 light years from home![]()
Sorry zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef TC03 het volgende:
Het meervoud van hero is heroes he, kijk maar naar eh, de titel van de serie?![]()
![]()
Hero's is iets japans, zegt wikipedia...![]()
heb de laatste ep net gekeken, een van de beste aflevering imo.
maar nu weken wachten, en dat met zoveel vragen, en zo'n cliffhanger...it sucks
en ik begrijp niet waarom hier Nederland als een van de enige (westerse) landen Heroes nog niet uitgezonden wordt. Gelukkig bestaat er zoiets als downloaden
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:00 schreef BlueCurl het volgende:
maar 1 ding is een feit. Heroes is het wachten waard!
Het kan best zijn dat Sylar Peter omlegt.
Als je kijkt naar de laatste episode neemt Hiro Ando mee in de tijd. Dat betekend dus dat ze altijd een mooie uitweg hebben en dood nooit echt dood hoeft te zijn.![]()
maar hiro en ando zien ny ontploft en we weten al dat peter degene zou zijn die zou moeten ontploffenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:09 schreef QuiX het volgende:
Het kan best zijn dat Sylar Peter omlegt.
Als je kijkt naar de laatste episode neemt Hiro Ando mee in de tijd. Dat betekend dus dat ze altijd een mooie uitweg hebben en dood nooit echt dood hoeft te zijn.dus ie overleeft wel en toch door 1 of andere manier zal de bom wel worden gestopt. tenzij naar mijn mening het ding is van seizoen 1 dat peter gewoon moet ontploffen maar dat zou deels toch weer het feit tegen spreken van alles wat gebeurd is ala... dat hiro dat niet anders kan vertellen dan terug reizen en peter vertellen dat ie de cheerleader moet redden. tenzij de keuze e is om of ny te laten ontploffen of bijvoorbeeld sylar alle heroes te doen doden ofzo
jah ik ratel wat![]()
![]()
Hoe kan Ando btw in 1 dag van kantoorklerk in Japan van baan wisselen en een securityguard zijn in The Corinthian
Lol @ IMDB?
"Heroes"
.07 (2007)
Original Air Date:12 March 2007 (Season 1, Episode 19)
Als ik mij niet vergis is dat a.s. maandag?
En dit zinnetje dan:
"Parents be warned: "Heroes" deals with some very mature subject matter, including rape, infidelity, drug addiction, and mental illness, and the show is rather graphic"
Rape! Oftewel Claire die door Brody gepakt werd... En het was niet eens all the way
[ Bericht 25% gewijzigd door RandomReader op 06-03-2007 10:42:30 ]Ik wil een plaatje posten!![]()
Ando spreekt toch engels... niet dat het echt een mager ventje is en de rest is allemaal lang enzozeker als je dan nathan petrelli heb die klein lijkt bij die bodyguards van linderman.. maargoed. was een leuke actie
![]()
maandag komt er heus geen heroes ook al zegt imdb dat. klopt wel meer niet daaro!![]()
net begonnen de serie te volgen, had ervan gehoord via een vriend van mij
ziet er goed uit
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?![]()
Mijn theorie:
Linderman is bezig met het samenstellen van een privé-legertje Heroes. Wellicht omdat hij zelf een Hero is, of omdat hij gewoon erg rijk en machtig is, en de potentie ziet van mensen met speciale krachten. Hij heeft hiervoor een zeer uitgebreid netwerk van mensen die Heroes opsporen en onderbrengen bij medewerkers. Ga maar na:
- The Company. Instituut voor opsporing, onderzoek, analyse van Heroes.
- Papa Nakamura. Hoge functionaris, geeft Claire aan Bennet met de mededeling dat wanneer ze speciale krachten gaat vertonen, ze terug moet naar de "leverancier"
- Mama Petrelli. Ook hoge functionaris, wellicht samen met Papa Petrelli zaliger. Ik denk dat Nathan en Peter ook "geadopteerd" zijn, net als Claire, en ondergebracht bij Ma en Pa Petrelli.
Linderman heeft direct of indirect al veel Heroes voor zich werken: Jesica, Haitian, Shapeshifter, Isaac, Wireless, Eden en Claude (inmiddels niet meer), en wellicht ooit Nathan en Claire.
Omdat er zoveel tijd, geld en moeite wordt gedaan om Claire in leven te houden, zou het best eens kunnen dat Linderman, ondanks het feit dat het een foute mafia baas is die zijn zaakjes smerig oplost en niet voor een moordje of twee terugdeinst, uiteindelijk goede intentie's heeft, zoals het redden van de aarde van het een of ander.
Maar goed, misschien klopt hier wel helemaal niets van, we zullen moeten afwachten. Het is in ieder geval erg leuk dat deze serie het toelaat om dit soort theorietjes te maken. Dat kan bij Lost al heel erg lang niet meer. Top-serie!!
451 °F![]()
volgens tv.com:
Next episode: Episode 19 of Season One
We will meet a computer savvy geek and a competent security guard who works in a casino.
Airs: Monday March 12, 2007
vreemd..."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Kan het niet gewoon zo zijn dat Peter terwijl hij gesneden wordt gelijk weer dicht-geneest? Dan kan Sylar op die manier dus niet aan zijn krachten komen..![]()
In de promo is het 23 aprilquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
volgens tv.com:
Next episode: Episode 19 of Season One
We will meet a computer savvy geek and a competent security guard who works in a casino.
Airs: Monday March 12, 2007
vreemd....
En die beschrijving bij jouw stukje doet me meer denken aan episode 18
Amen.![]()
Promo van ep 19: http://youtube.com/watch?v=8QAp9QRlrmI
Ook deze vermeldt april 23, dus ga daar maar gewoon van uit.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Goed punt ja. En vervolgens kan Peter Sylar weer pakken aangezien hij de krachten van een ander over kan nemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:13 schreef Roolio het volgende:
Kan het niet gewoon zo zijn dat Peter terwijl hij gesneden wordt gelijk weer dicht-geneest? Dan kan Sylar op die manier dus niet aan zijn krachten komen..A.F.C. Ajax![]()
maar zijn litteken dan wat hiro uit de toekomst zei in de metro snap ik dan nog even niet!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:13 schreef Roolio het volgende:
Kan het niet gewoon zo zijn dat Peter terwijl hij gesneden wordt gelijk weer dicht-geneest? Dan kan Sylar op die manier dus niet aan zijn krachten komen..![]()
Die metro-scene was ik helemaal vergeten, hij gaat dus helemaal niet dood.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar zijn litteken dan wat hiro uit de toekomst zei in de metro snap ik dan nog even niet!A.F.C. Ajax![]()
Ik vond de aflevering van vorige week sterker.
Maar de cliffhanger...damn.
Dat worden 7 lange weken........![]()
Die promo!.
Ik hoop dat ze het de volgende aflevering ook waarmaken en er weer meer snelheid in komt.Whatever I want.![]()
Is het niet zo dat Hiro uit de toekomst kwam om Peter te vertellen dat hij de cheerleader moest redden? Zonder Hiro had Peter waarschijnlijk niet van Claire's bestaan afgeweten en haar dus misschien ook nooit ontmoet (en zo haar krachten dus ook niet overgenomen). Dat zou kunnen verklaren waarom Peter in die toekomst wel een litteken heeft, maar dat dat nu door Hiro's bericht dus niet meer kan gebeuren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar zijn litteken dan wat hiro uit de toekomst zei in de metro snap ik dan nog even niet!![]()
![]()
Ik kijk uit naar het titanengevecht tussen Peter en Sylar
Beetje Neo vs. mr. Smith, maar dan hopelijk beter
[ Bericht 4% gewijzigd door Jivis op 06-03-2007 14:40:01 ]Amen.![]()
trouwens waar is Hana gebleven?
Zullen we nog wel terugzien. Die was de drijvende kracht acher de inval bij de Bennets, dus die zal niet blij zijn geweest met het verloop daarvan.quote:Amen.![]()
Ja, maar die miste ik dus al 2 eps in dat verhaal.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zullen we nog wel terugzien. Die was de drijvende kracht acher de inval bij de Bennets, dus die zal niet blij zijn geweest met het verloop daarvan.You know when you close your eyes and wish for something?
Ik zou eerder zeggen dat ze banden heeft met Linderman, haar man werd vroeger ook door Linderman gesteund en Nathan kreeg eerst ook geld.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:20 schreef Ceased2Be het volgende:
Okay interessante aflevering weer; interessant om te zien dat de moeder van Nathan een heel stuk meer weet dan logisch is, het feit dat ze de haïtiaan kent suggereert banden met 'The Company', maar vermoedelijk niet met Primatech.
En nog steeds zijn we geen stap verder met hoe Linderman zich verhoudt tot de rest.
Nu maar geduldig wachten
de Haïtiaan is volgens mij dan ook een werknemer van Linderman.
Mijn theorie over Linderman zelf is dat hij ook een Hero is, en als ik dan moet gaan bedenken wat voor krachten hij heeft gok ik op het eeuwige leven.
Misschien is het Kenseizwaard wel van hem omdat hij Kensei is.
Ik vond het wel weer een mooie aflevering, die cliffhanger was inderdaad erg goed.
Maar eigenlijk bestond de hele aflevering uit cliffhangers, hoe vergaat het HRG, Claire, Matt, D.L., etc.
waarom staat D.L. trouwens niet in de openingspost?
En Eden McCain kan er wel uit, die is toch al een tijdje dood.![]()
D.L. heb ik al toegevoegd, maar staat nog niet n deze OPquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:27 schreef SiGNe het volgende:
waarom staat D.L. trouwens niet in de openingspost?
En Eden McCain kan er wel uit, die is toch al een tijdje dood.![]()
![]()
Heeft iemand iets van een vertaling gevonden van het gesprek tussen Mama Patrelli en Mister Haiti? Mijn frans is niet zo goed.
quote:Angela Petrelli :
"Au moins maintenant elle sera en sécurité... Mais pas grâce à vous."
("At least she'll be safe now... But no thanks to you.")
Haitian guy :
"Ecoutez, j'ai fait tout ce que j'ai pu. Elle aurait bien fini par trouver sa propre voie."
("Listen, I did everything I could. She would have found her own path eventually.")I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Thnx!
Zeven weken.Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.![]()
Volgens mij zei hij dat aan de telefoon bij dat tankstation.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:18 schreef Spekk het volgende:
[..]
Hij zei toch ook "Marseille" op het einde van het gesprek. Of vergis ik me nouDaar zouden ze heen gaan met het vliegtuig.
...war never changes
Toffe promo!Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Pfff..vette aflevering!![]()
![]()
Alleen is Zachary Quinto, oftewel Sylar, echt wel de minst overtuigende acteur in heel Heroes. Wat een natte krant zeg.![]()
![]()
![]()
Verder verbaast het me dat niemand hier een beetje discussieert over hoe het misschien af gaat lopen J Ik snap zelf veel dingen niet en probeer na te denken hoe het verder kan gaan. Ik snap ookde rol niet precies van Linderman, en dat in relatie tot ‘The Corporation’ waar Bennett voor werkte. Hoe relateert Linderman zich tot onze groep Heroes? Is hij de Xavier, so to speak? Dus de 3hoeksrelatie Linderman, The Corporation en de Heroes ontgaat mij een beetje, zo dus ook de relatie tussen bv Claire en The Corporation. Wat willen ze met haar? Dat zal dan wel in de laatste afleveringen duidelijk worden, i presume. I don’t like open endings….Iemand goede complottheorieen?Hmm…zou dat iets kunnen zijn als Goed tegen Slecht voor season2?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:11 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mijn theorie:
Linderman is bezig met het samenstellen van een privé-legertje Heroes. Wellicht omdat hij zelf een Hero is, of omdat hij gewoon erg rijk en machtig is, en de potentie ziet van mensen met speciale krachten. Hij heeft hiervoor een zeer uitgebreid netwerk van mensen die Heroes opsporen en onderbrengen bij medewerkers.Mjah… ik hoop dat dit snel duidelijk wordt. Ik denk dat Sylar danwel de oude Pa Surresh hier nog een rol in heeft. Maybe was die Surresh niet eens zo’n lieverdje en werkte hij samen met The Company? Want hoe is de Company erachter gekomen wie er een Heroe is?quote:Ga maar na:
- The Company. Instituut voor opsporing, onderzoek, analyse van Heroes.
- Papa Nakamura. Hoge functionaris, geeft Claire aan Bennet met de mededeling dat wanneer ze speciale krachten gaat vertonen, ze terug moet naar de "leverancier"
- Mama Petrelli. Ook hoge functionaris, wellicht samen met Papa Petrelli zaliger. Ik denk dat Nathan en Peter ook "geadopteerd" zijn, net als Claire, en ondergebracht bij Ma en Pa Petrelli.Relatie dan met Claire snap ik niet, maar ik denk wel dat de intenties van Linderman toch positief zijn op de een of andere manier. Linderman is wel de grote onbekende tot nu toe en de spil in alles volgensmij.quote:Omdat er zoveel tijd, geld en moeite wordt gedaan om Claire in leven te houden, zou het best eens kunnen dat Linderman, ondanks het feit dat het een foute mafia baas is die zijn zaakjes smerig oplost en niet voor een moordje of twee terugdeinst, uiteindelijk goede intentie's heeft, zoals het redden van de aarde van het een of ander.
Oh, en over open eindjes:
- Wat gaat Hiro doen met zijn zwaard?
- Ik ben het even kwijt, maar wat gaat de invisible man doen?
- Is de rol van Arie Gedachtenlezen uitgespeeld?
- hoe speelt Nikke haar dubbelrol?
- Save the Cheerleader save the World?
- …en ga zo maar door …
Oh, over de promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doen we zeker wel (je moet vaker eens teruglezen wat anderen schrijvenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:08 schreef SnuggLe het volgende:
![]()
Alleen is Zachary Quinto, oftewel Sylar, echt wel de minst overtuigende acteur in heel Heroes. Wat een natte krant zeg.![]()
![]()
![]()
Verder verbaast het me dat niemand hier een beetje discussieert over hoe het misschien af gaat lopen J Ik snap zelf veel dingen niet en probeer na te denken hoe het verder kan gaan.), check pagina 4 eens, mijn reactie en de reacties van anderen.
Linderman is een zakenman. Niet alleen is hij een zakenman, zoas we al eerder te weten waren gekomen, is hij ook een belangrijke verzamelaar, niet alleen Heroes spullen maar van alles maar voornamelijk alles wat met Heroes te maken heeft. Hij is op dit moment geen "Xavier", hij heeft geen goede bedoelingen.quote:Ik snap ookde rol niet precies van Linderman, en dat in relatie tot ‘The Corporation’ waar Bennett voor werkte. Hoe relateert Linderman zich tot onze groep Heroes? Is hij de Xavier, so to speak? Dus de 3hoeksrelatie Linderman, The Corporation en de Heroes ontgaat mij een beetje, zo dus ook de relatie tussen bv Claire en The Corporation. Wat willen ze met haar? Dat zal dan wel in de laatste afleveringen duidelijk worden, i presume. I don’t like open endings….Iemand goede complottheorieen?
Of Linderman iets met de "The Corporation" te maken heeft is nog niet helemaal duidelijk. Wat wel duidelijk is (wat we al weten), dat hij een belangrijke rol speelt in dit gehele Heroes universum! Mijn mening is, dat hij zelf een Hero is, dat hij zelf krachten bezit. Of hij wil de krachten van de Heroes voor zichzelf en zoekt een manier omdat te kunnen toepassen.
Claire is de dochter van Nathan & Meredith Gordon (flame girl). Meredith heeft dus 16/17 jaar geleden een "affaire" gehad met Nathan en Claire is het resultaat (maar dat wist Nathan tot kort niet). Meredith kwam na de geboorte van Claire, achter haar krachten en kon ze dus niet onder controle houden, waardoor het gehele appartement afbrandde, zij overleefde het. Zij nam aan dat haar dochter door de brand was te komen overleden. Dus niet, Claire overleefde het omdat ze een Hero is, cell-regenaration. Aan de ander kant had de "The Company" Claire ontvoerd/meegenomen. Zij gaven Claire aan mr. Bennet, want HRG werkt voor de "The Company".
De bedoeling van de "The Company" was om Claire, wanneer ze achter haar krachten kwam, terug te nemen van HRG, maar dat wil HRG niet, 't is zijn dochter en die beschermt hij.Denk dat dat juist nu zal gebeuren. De 3hoeksrelatie. Heroes tegen "The Company" en daar tussen in Linderman.quote:Hmm…zou dat iets kunnen zijn als Goed tegen Slecht voor season2?Nou, das niet zo moeilijk uit te vinden. "The Company" is een invloedrijke bedrijf, veel contacten en veel mensen die voor hun aan het werken is. Zij vinden Heroes op basis van gegevens en via Heroes (zoals in aflevering 17 werd geïmpliceerd, elk agent (ik noem ze agents, zoals HRG dat is of eigenlijk was) werkt met een Hero, dat is een regel die ze hanteren binnen het bedrijf). Denk dat de vader van Suresh of Sureh zelf er helemaal niets mee te maken heeft. En al helemaal geen relatie met de "The Company", is gewoonweg niet logisch (Suresh werd in de gaten gehouden door de "The Company").quote:Mjah… ik hoop dat dit snel duidelijk wordt. Ik denk dat Sylar danwel de oude Pa Surresh hier nog een rol in heeft. Maybe was die Surresh niet eens zo’n lieverdje en werkte hij samen met The Company? Want hoe is de Company erachter gekomen wie er een Heroe is?Tot nu toe is er maar een grote baas bekend en dat is de vader van Hiro, en niet mr. Linderman. Op dit moment is er nog geen duidelijke bewijs/relatie dat mr. Linderman bij de "The Company" hoort en of dat hij de grote baas is. Naar mijn gevoel, is hij niet een "goede" persoon, hij heeft geen goede bedoelingen.quote:Relatie dan met Claire snap ik niet, maar ik denk wel dat de intenties van Linderman toch positief zijn op de een of andere manier. Linderman is wel de grote onbekende tot nu toe en de spil in alles volgensmij.- Hiro ziet zichzelf als de Kensei van de Heroes. Hij is Kensei, dat is wat hij gelooft en dat was de reden waarom hij aannam dat hij het zwaard moest hebben. Hij denkt dat hij zijn krachten hiermee terug krijgt en dat is ook gebeurd.quote:Oh, en over open eindjes:
- Wat gaat Hiro doen met zijn zwaard?
- Ik ben het even kwijt, maar wat gaat de invisible man doen?
- Is de rol van Arie Gedachtenlezen uitgespeeld?
- hoe speelt Nikke haar dubbelrol?
- Save the Cheerleader save the World?
- …en ga zo maar door …
- Vluchten...
- Nee, Matt komt nog vaak genoeg langs
- Zie dat als 1 persoon, meestal heeft Jessica controle over de lichaam van Nikki, maar soms neemt Nikki de controle over haar lichaam terug.
- Zijn we allang overheen, dat save the bla bla, is niet meer van toepassing
- etc.
Nog andere vragen? Promo heb ik niet gezien
![]()
![]()
[quote]Op dinsdag 6 maart 2007 22:09 schreef NX het volgende:
Mijn mening is, dat hij zelf een Hero is, dat hij zelf krachten bezit.
Verder snap ik het stuk van Claire, maar nog niet wat The Company nou precies voor een rol heeft
Wat zijn 'gegevens'? Van wie krijgen ze die? Ik denk dat er meer achter zit.
En ja ik snap hoe het met Hiro zit....maar ik ben beniewud wat hij voor een rol heeft. Zelfde als de invisible-man en e andere vragen die ik stel. Wat ik bedoel met 'Save the Cheerleader save the world?' is: wat zou de rol van Claire verder kunnen zijn???? Is dat iets met liefde tussen Claire en Peter....waardoor Claire zorgt dat Peter niet ontploft ofzo?![]()
Save the cheerleader save the world...
Doordat Peter Claire heeft gered bezit hij nu de healing abilities van Claire en wellicht dat dat de wereld red? Peter is qua krachten een stuk meer de wereld-redder dan een cheerleader die niet stuk kan."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Dat Peter nu de krachten bezit van Claire bleek niet genoeg te zijn om de wereld te redden. Hiro en Ando zien in de toekomst nog steeds de enorme ravage na het ontploffen van de human bom.
Maar de future Hiro, die Peter in de metro de opdracht Save the cheerleader, save the world gaf, is een stuk ouder dan de Hiro die we nu nog zien (te merken aan het sikje, en het vloeiende engels). Er moet dus een ander verband zijn tussen Claire en Peter, als de krachten van Claire bij Peter de ontploffing niet ongedaan maakt, en de future Hiro dat dus zou moeten weten op dat moment.
Vraag ik me meteen af of die explosie wel hetgene is wat save the world wil zeggen. Het lijkt me niet iets wereld-bedreigends, enkel alleen NY "maar" dat in de as wordt gelegd, en in de toekomst waar Hiro en Ando terecht zijn gekomen alweer opgebouwd wordt. Of denk ik nu tever door?.
![]()
Voor veel Amerikanen echter IS New York de wereldquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:37 schreef Lynx666 het volgende:
Vraag ik me meteen af of die explosie wel hetgene is wat save the world wil zeggen. Het lijkt me niet iets wereld-bedreigends, enkel alleen NY "maar" dat in de as wordt gelegd
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Prachtige oneliner uit de promo.quote:This is usually the part where people start screaming.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Breuls, moet dat niet in een spoiler?
Nee, niet mee eens. ik vind het juist goed bedacht dat zo'n geek verandert in een genadeloze moordenaar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:08 schreef SnuggLe het volgende:
![]()
![]()
Amen.![]()
I know I wouldquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. ik vind het juist goed bedacht dat zo'n geek verandert in een genadeloze moordenaar."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Wat een aflevering weer... en iedere keer weer meer vragen.
Best series ever.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."![]()
En over 2 seizoen word er massaal gejankt dat het kut is a la Lost.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat een aflevering weer... en iedere keer weer meer vragen.
Best series ever.
Uiteraard, leven in de waan van de dag he.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En over 2 seizoen word er massaal gejankt dat het kut is a la Lost.2000 light years from home![]()
Zuurpruim, zolang er nog geen seizoen twee is kunnen we er ook nog niet over zeiken ...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En over 2 seizoen word er massaal gejankt dat het kut is a la Lost.
Tot nu toe is het een geniale serie, en daar gaat het om!
451 °F![]()
Alwéér een outstanding ep!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie nu al erg uit naar de fight tussen Peter en Sylar, maar damn... zeven weken![]()
![]()
![]()
Mijn theorie over de oma van Claire: ik denk dat zij een power heeft waarmee visioenen heeft (in haar dromen?), al lijkt dat wel erg op de power van Isaac. Toch denk dat Peter een dergelijke power onbewust heeft overgenomen, daarom wist hij het toen zijn vader dood was en toen Nathan en zijn vrouw het auto-ongeluk hadden. En daarom had hij het visioen van de explosie.
En oma heeft inmiddels met haar powers zoveel gezien, dat zij weet welke partijen er in het Heroverse een belangrijke rol spelen (Linderman, The Company, Mohinder, enz.) en zij heeft een eigen "groep" (waar in ieder geval de Haïtiaan deel van uitmaakt) die alles probeert goed te maken.
Tenminste, dat zou dus kunnen![]()
Over die promo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
Nog nooit een aflevering van Lost gekeken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En over 2 seizoen word er massaal gejankt dat het kut is a la Lost.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."![]()
In episode 1 kreeg Peter wel een klap in z'n gezicht van z'n moeder toen hij zei dat hij kon voelen dat z'n broer pijn leed. Vond dat een beetje raar moment. Zou misschien best van z'n moeder af kunnen komen, die power. Dat was samen met het vliegen het enige wat hij destijds had.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
Ach, de 720p HD-versie valt nog best meequote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:45 schreef Wouter2006 het volgende:
kan best wel begrijpen waarom (porno)actrices tegen HD zijn, en dan is dit nog maar een xvidje!
[afbeelding]![]()
![]()
In de Promo wordt trouwens wel meteen duidelijk waarom Hiro "You look different without your scar" zei.
Er komen hier trouwens best wel goede theoriën naar voren, ben benieuwd welke lijn de schrijvers gaan volgen..![]()
Dat zeg ik niet: het plot is wat anders dan acteercapaciteiten. Dat hij verandert is vet, maar hoe dat wordt gespeeld door hem, echt superslecht...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. ik vind het juist goed bedacht dat zo'n geek verandert in een genadeloze moordenaar.
Maareh...wat ik eerder zei:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet ovedrijven, vind hem juist meevallen in zijn rol.quote:Op woensdag 7 maart 2007 06:49 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet: het plot is wat anders dan acteercapaciteiten. Dat hij verandert is vet, maar hoe dat wordt gespeeld door hem, echt superslecht...Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html![]()
Misschien is het een soort empathy-power?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:32 schreef Aanvoerder het volgende:
In episode 1 kreeg Peter wel een klap in z'n gezicht van z'n moeder toen hij zei dat hij kon voelen dat z'n broer pijn leed. Vond dat een beetje raar moment. Zou misschien best van z'n moeder af kunnen komen, die power. Dat was samen met het vliegen het enige wat hij destijds had.
Wat grappig zou zijn, want zijn eigen power lijkt ook op empathie gebaseerd te zijn
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Smaken verschillen. Gelukkig maar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:41 schreef Votz het volgende:
[..]
Niet ovedrijven, vind hem juist meevallen in zijn rol.![]()
Ik vind Sandra Bennet echt een stuk beter als hoe ze eerst was, met d'r irritante stem tegen Mr. Muggles.Ik wil een plaatje posten!![]()
Dat morphwijf is trouwens best irritant met haar cocky kutgedrag.When all else fails, you always have delusion.![]()
Masterlijke EP!!
Ik snap de tijdlijnen rond Peters scar niet..
Zonder dat Hiro Peter in die Metro opzocht, zou Peter een scar hebben. Maar nu krijgtie er ook 1, maar hij heeft die healing power. Lekker vaag!
Goeie theorie btw over de ma van Peter! Ik kan me er wl in vinden!!
En ik denk dat de Company (Mr. Nakamura) en Linderman Group (Linderman) tegenpolen zijn! De Company met positieve bedoelingen voor heroes en Linderman puur uit eigenbelang..
En wat is Niki toch een lekker wijf!!!![]()
Wie weet zijn de krachten van Sylar zo sterk dat de healing powers de wond niet helemaal kan genezen, en een litteken achterlaat![]()
![]()
Ik denk dat Future Hiro uit een tijdlijn kwam waarin Peter NIET de cheerleader had gered en daardoor een scar had. Maar Hiro vertelde dat hij haar moest redden, waardoor hij WEL zichzelf kan healen![]()
![]()
Dat is mogelijk, maar volgens mij willen de schrijvers niet teveel tijdreis-paradoxen omdat dat alleen maar verwarrend is.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Xrenity het volgende:
Ik denk dat Future Hiro uit een tijdlijn kwam waarin Peter NIET de cheerleader had gered en daardoor een scar had. Maar Hiro vertelde dat hij haar moest redden, waardoor hij WEL zichzelf kan healenDat zeg ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:25 schreef Kantar het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Hiro uit de toekomst kwam om Peter te vertellen dat hij de cheerleader moest redden? Zonder Hiro had Peter waarschijnlijk niet van Claire's bestaan afgeweten en haar dus misschien ook nooit ontmoet (en zo haar krachten dus ook niet overgenomen). Dat zou kunnen verklaren waarom Peter in die toekomst (die van future-Hiro) wel een litteken heeft, maar dat dat nu door Hiro's bericht dus niet meer kan gebeuren.![]()
Gamma.
![]()
![]()
![]()
Ik hou nu al van d'rquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:30 schreef Mirel het volgende:
Dat morphwijf is trouwens best irritant met haar cocky kutgedrag.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
She needs some spanking!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:30 schreef Mirel het volgende:
Dat morphwijf is trouwens best irritant met haar cocky kutgedrag.![]()
![]()
Nee, wantquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Xrenity het volgende:
Ik denk dat Future Hiro uit een tijdlijn kwam waarin Peter NIET de cheerleader had gered en daardoor een scar had. Maar Hiro vertelde dat hij haar moest redden, waardoor hij WEL zichzelf kan healenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handig als vriendin... ah doe maar Anna Kournikova vandaag of nee wacht...quote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee, wantHe he, nog iemand die het opvalt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Nee, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]Wat dan weer betekend dat 'Future Hiro' uit dezelfde tijdlijn komt als waar onze Heroes inzitten en heel z'n waarschuwing van 'Save the Cheerleader' geen enkel effect heeft gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of misschien hechten we teveel waarde aan die 'scar' opmerking.
Wat die banden tussen Ma Petrelli en Linderman betreft; dat Linderman de Pa van Peter en Nathan heeft gesponsord wil niet zeggen dat het vrienden waren... het kan net zo'n vorm van blackmail zijn geweest als waar Nathan nu mee te maken heeft. Aan de andere kant beschikt ze wel over een hoop informatie die ze niet behoort te hebben en wellicht is er een derde (nog onbekende) factie actief."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Linderman de echte vader van Pete en Nate is...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat die banden tussen Ma Petrelli en Linderman betreft; dat Linderman de Pa van Peter en Nathan heeft gesponsord wil niet zeggen dat het vrienden waren... het kan net zo'n vorm van blackmail zijn geweest als waar Nathan nu mee te maken heeft. Aan de andere kant beschikt ze wel over een hoop informatie die ze niet behoort te hebben en wellicht is er een derde (nog onbekende) factie actief.
Deze serie houdt nogal van openbaringen omtrent familiebanden, immers
ik denk dat Peter empathy idd van iemand gekopieerd heeft. maar ik denk dat het niet van zijn moeder, maar van zijn vader komt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien is het een soort empathy-power?
Wat grappig zou zijn, want zijn eigen power lijkt ook op empathie gebaseerd te zijn![]()
[qoute]"he was diagnosed with major depressive disorder. He couldn't help it, it was just who he was"[/quote]
moet je voorstellen dat je voelt wat anderen voelen. ik kan me voorstellen dat je daar depressief van wordt.-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-![]()
Nice catch! Zou best kunnenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:36 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
ik denk dat Peter empathy idd van iemand gekopieerd heeft. maar ik denk dat het niet van zijn moeder, maar van zijn vader komt.
"he was diagnosed with major depressive disorder. He couldn't help it, it was just who he was"
moet je voorstellen dat je voelt wat anderen voelen. ik kan me voorstellen dat je daar depressief van wordt.
Knappe serie trouwens, het lijkt erop alsof helemaal niets aan het toeval over wordt gelaten in Heroes. Alsof alle details vanaf afl. 1 al zijn gepland. Bij iedere zin kan later blijken dat het echt iets betekent. Hulde voor de schrijvers en hopelijk zit seizoen 2 ook zo in elkaarYour ego's writing checks your body can't cash![]()
Weet niet of ze zo'n "Luke, I'm your father" plot-twist met Linderman gaan gebruiken... dat zou echt teveel van het goede zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Linderman de echte vader van Pete en Nate is...
Deze serie houdt nogal van openbaringen omtrent familiebanden, immers![]()
Dat Peter de empathy-krachten van z'n vader zou hebben had ik nog niet bedacht, maar wellicht dat Ma Petrelli zelf ook nog krachten blijkt te hebben? Met 2 kinderen met superkrachten is dat niet zo hele wilde gok."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Kijk naar Nikki en D.L. hun zoon heeft ook superkrachten, en Claire is daar ook een voorbeeld van.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Weet niet of ze zo'n "Luke, I'm your father" plot-twist met Linderman gaan gebruiken... dat zou echt teveel van het goede zijn.
Dat Peter de empathy-krachten van z'n vader zou hebben had ik nog niet bedacht, maar wellicht dat Ma Petrelli zelf ook nog krachten blijkt te hebben? Met 2 kinderen met superkrachten is dat niet zo hele wilde gok.
Vraag ik me meteen af of de vader en zus van Hiro ook krachten hebben en of het nog ongeboren kind van Matt ook krachten gaat krijgen.![]()
Neee, alles nog een keer kijken.
Het zal je (me) verbazen hoeveel je al vergeten bent. Ik kwam er vanmiddag in een gesprek met iemand achter dat ik helemaal vergeten was dat Isaac in aflevering 1 of 2 al door Hiro dood was aangetroffen in zijn atelier.
Er gebeurt zoveel, ik reken straks als ik in deze pauze weer vanaf 1 begin op veel "oohjaaa"-momenten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
[..]
Nee, wantWat bedoel je? En waar zie je dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de promo even terugscrollen naar p4 of page 5. Daar zie je in 1 beeldje Hiro en Ando er ook bij......dus... Goed de promo kijken. En dat met die scar was in 1 van de eerste afleveringen in de Metro.quote:Bij Matt is het 50% kans, gezien het feit dat zijn vrouw geen powah heeft...quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kijk naar Nikki en D.L. hun zoon heeft ook superkrachten, en Claire is daar ook een voorbeeld van.
Vraag ik me meteen af of de vader en zus van Hiro ook krachten hebben en of het nog ongeboren kind van Matt ook krachten gaat krijgen.![]()
Wie weet.. en misschien is het niet zozeer minder kans als minder ontwikkelde krachten..quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:20 schreef SnuggLe het volgende:
Bij Matt is het 50% kans, gezien het feit dat zijn vrouw geen powah heeft...![]()
Tot nu toen zijn we niemand tegengekomen die wel krachten heeft maar er niet zo veel mee kan. Alleen de controle erover krijgen lijkt soms nogal moeilijk te zijn..quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Wie weet.. en misschien is het niet zozeer minder kans als minder ontwikkelde krachten..![]()
Volgende aflevering ".07" op 23 april volgens tv.comHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ze zijn eindelijk ook wakker, daar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgende aflevering ".07" op 23 april volgens tv.comYou know when you close your eyes and wish for something?
dat is bij het vanuit gaande dat een Hero 1 dominant allel heeft voor 'gaves'. de kans word kleiner als er 2 recessieve allelen voor nodig zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:20 schreef SnuggLe het volgende:
Bij Matt is het 50% kans, gezien het feit dat zijn vrouw geen powah heeft...
En dan ga ik maar uit van 1 gen. Ik weet niet hoeveel genen het zijn, mss heeft Suresh dat een keer vertelt?..................................................................................................................................................![]()
godver weat is dat een kut moment op de EP te laten stoppen zeg... kan niet wachten op volgende EP
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks![]()
18 moet je ook nog zien?quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik ben bij inmiddels.
Episode 17 was echt, nu helaas even een paar weken wachten..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:20 schreef SnuggLe het volgende:
Voor de promo even terugscrollen naar p4 of page 5. Daar zie je in 1 beeldje Hiro en Ando er ook bij......dus... Goed de promo kijken. En dat met die scar was in 1 van de eerste afleveringen in de Metro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We sure are cute for two ugly people.![]()
4 genen is verteld in de allerlaatste aflevering vlak voor Sylar hem aan het plafond "plakte"quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:26 schreef s0k het volgende:
[..]
dat is bij het vanuit gaande dat een Hero 1 dominant allel heeft voor 'gaves'. de kans word kleiner als er 2 recessieve allelen voor nodig zijn.
En dan ga ik maar uit van 1 gen. Ik weet niet hoeveel genen het zijn, mss heeft Suresh dat een keer vertelt?![]()
![]()
Dat dacht ik wel, ik kijk aflevering 18 wel weer over een aantal weken als aflevering 19 ook uit is. Slot van aflevering 17 is nog wel te behappen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:50 schreef DerBolle het volgende:
godver weat is dat een kut moment op de EP te laten stoppen zeg... kan niet wachten op volgende EP
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Tis idd bizar dat Peter bijna exact dezelfde scheve mond als stallone heeft
Niet zo gek dat hij als zoon gecast was in de laatste rocky film![]()
![]()
Oh ja, ik lag toen echt dubbel met mijn vrienden toen Mohinder zei:quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
4 genen is verteld in de allerlaatste aflevering vlak voor Sylar hem aan het plafond "plakte"
"Four simple genes... they explain everything!"
Dat was zo cheesy
Ik probeer hem niet daarop te beoordelen, maar je hebt gelijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:29 schreef dapluiz het volgende:
Tis idd bizar dat Peter bijna exact dezelfde scheve mond als stallone heeft
Niet zo gek dat hij als zoon gecast was in de laatste rocky film![]()
![]()
nou, dan is dat 50/50 kans op 'hero-zijn' nogal gelul dus, indien pappie of mammie iets kanquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
4 genen is verteld in de allerlaatste aflevering vlak voor Sylar hem aan het plafond "plakte"..................................................................................................................................................![]()
Jah, ben het met je eens. Je moet niet zo ver er over na te denken, logisch houdenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:57 schreef s0k het volgende:
[..]
nou, dan is dat 50/50 kans op 'hero-zijn' nogal gelul dus, indien pappie of mammie iets kan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: