Waarom heeft Niki dan dat RNA/GodSend sumbool op dr schouder?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:04 schreef RandomReader het volgende:
In de OP Kan wel wat geupdate wordenHet RNA-symbool. " Degene die net achter komt wat zijn krachten zijn, begint ook een stukje van de tattoo te krijgen, stap voor stap dus! "
Dat zijn gewoon die injectienaalden![]()
Dat zei ik 6 topics geleden ergens ook al
Uit de OPquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef J0sT het volgende:
[..]
Waarom heeft Niki dan dat RNA/GodSend sumbool op dr schouder?
quote:Diegene die zijn gave compleet ontwikkeld heeft, heeft het gehele tattoo (zichtbaar) op zijn / haar rechter schouder. Bijvoorbeeld op de schouder van Jessica, de alter ego van Niki, heeft ze het complete tattoo!"
En dan nog dingen die niet kloppenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:07 schreef Fendy het volgende:
Mensen die continue roepen wat ze 5 topics, 4 ep's en 18 jaar geleden al zeiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=CfHUYt9uvSU&eurl=
[ Bericht 11% gewijzigd door vinzster op 01-03-2007 20:21:50 ]Stop smokin da crack!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef vinzster het volgende:Ah bedankt voor de spoiler. Maar kan je dat aub de volgende keer in [spoiler.][/spoiler] tags doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.youtube.com/watch?v=CfHUYt9uvSU&eurl=.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:35 schreef NX het volgende:
Ik heb een aantal spoilersmaar die wil ik nog niet gaan posten, gaat over aflevering 20, heeft weinig nut om het nu al te gaan posten...
Open deurtjes wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Ga niet elk langskomende acteur in de OP plaatsen... En hij heeft tot nu toe maar in 1 aflevering gespeeld, 't is niet nodigquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:49 schreef Wouter2006 het volgende:
jezus topic 12 alweer, waar is Eric Roberts in OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
degene die ik gezegd heb zijn uiteindelijk toch wel "groot" gewordenquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef NX het volgende:
[..]
Ga niet elk langskomende acteur in de OP plaatsen... En hij heeft tot nu toe maar in 1 aflevering gespeeld, 't is niet nodig
// OP is al lang genoeg, gelukkig overdrijven we ook niet met overgrote plaatjes of onnodige info
D.L. is toch een redelijk belangrijk personage. Anders zou er redelijk veel tijd zijn verspild aan hem.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:08 schreef NX het volgende:
[..]
Ga niet elk langskomende acteur in de OP plaatsen... En hij heeft tot nu toe maar in 1 aflevering gespeeld, 't is niet nodig
// OP is al lang genoeg, gelukkig overdrijven we ook niet met overgrote plaatjes of onnodige info
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat de cliffhanger nog 30x erger gaat worden dan Peter die ontplofte afgelopen december....
Is er a.s. maandag via de Canadese winkel weer Heroes btw? Of is het deze keer wel wachten tot dinsdag?
Moet je BTW de Pilot weer eens kijken, luister hoe Mohinder toen praatte en vergelijken met zijn stem in Chapter 16!
Claire is ook veel volwassener lijkt wel
[ Bericht 9% gewijzigd door RandomReader op 02-03-2007 00:42:20 ]Ik wil een plaatje posten!
En degene die kapot zijn kunnen er evt uit, of iig aangepast.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
degene die ik gezegd heb zijn uiteindelijk toch wel "groot" geworden
dus je kan hem al eventueel invoeren![]()
Ja, die was ik helemaal vergeten...quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:49 schreef Grim. het volgende:
[..]
D.L. is toch een redelijk belangrijk personage. Anders zou er redelijk veel tijd zijn verspild aan hem.
ik denk dat bijne iedereen in dit topic daar tegen op ziet. ik vond het de vorige keer ook al zo erg om lang te moeten wachten, maar had toen heroes pas net ontdekt, en had dus nog een paar episodes liggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:05 schreef Un4 het volgende:
[..]
En degene die kapot zijn kunnen er evt uit, of iig aangepast.
Oh man, wat zie ik trouwens tegen die 7 weken hiatus op straks.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef vinzster het volgende:
W00t Volgende week
Zat er wel aan te komen een battle tussen die twee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben wel benieuwd wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mr. Bennett > allesquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:35 schreef Darkzell het volgende:
Als we dan toch gaan strooien met foto's uit het verleden
![]()
[afbeelding]
lol@ een van de comments:quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:29 schreef vinzster het volgende:
Welke bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:47 schreef EvilMarc het volgende:
Moeten er in de op niet een paar gaves worden aangepast ? Tenminste nu de gaves beter ontwikkeld zijn bij sommigen klopt de beschrijving van zijn/haar gave niet meer precies.
(stiekeme tvp)
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:41 schreef Charles.Darwin het volgende:
Peter klopt niet meer
Aan de andere kant, misschien wordt hij wel snel depowered ...
Helemaal gelijk, ik ga meteen de hele "karakters" gedeelte maar even aanpassen en een aantal andere aanpassingenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:49 schreef Darkzell het volgende:
DIe van Isaac klopt ook niet helemaal meer aangezien hij nu geen drugs meer nodig heeft om de toekomst te schilderen.
Ok, kan wel zo zijn....desalwelteplus is het gewoon onzin dat RNA verhaal, want het lijkt er in de verste verte niet op.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:11 schreef NX het volgende:
Dank je wel SaintOfKillers...![]()
@RandomReader, dude, dat is al in de vorige topic, 11, al behandeld. Dat stukje ga ik niet aanpassen, heeft niets te maken met wat jij zegt.
Ja klopt, en dat heb ik ook verwijderd (originele op), had het niet alleen over dat stukje. Wat RandomReader doormekaar haalt is de 2 streepjes en de tattoo, en denkt dat ik in de OP het over de 2 streepjes heb, wat dus niet zo is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:28 schreef Bananenbuiger het volgende:
[..]
Ok, kan wel zo zijn....desalwelteplus is het gewoon onzin dat RNA verhaal, want het lijkt er in de verste verte niet op.
Het is "gewoon" een tattoo, een combi van 2 japanse tekens en staat ook op dat zwaard. Niks RNA bladiebla...
Denk dat randomreader dat bedoelde...
Een OP dient als basis voor een topic...het is niet alleen ter informatie maar ook voor diegene die niet weten waar het over gaat (wat je nu nog leest, dat mensen net begonnen zijn met Heroes). met links en verduidelijking van een aantal onderwerpen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:30 schreef Fendy het volgende:
Getrut over die OP....lezen jullie het zelf iedere keer helemaal opnieuw?
Ja, want zo gauw als we een klein foutje gevonden hebben, of iets vinden waar we het niet helemaal mee eens zijn, hebben we weer iets om mee te tvp'enquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:30 schreef Fendy het volgende:
Getrut over die OP....lezen jullie het zelf iedere keer helemaal opnieuw?
Ik dank uquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:34 schreef Gezondaar het volgende:
Top TT, de beste quote uit de vorige aflevering![]()
Yepquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik dank u
Vooral die grijns waarmee Bennet het zei vond ik prachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesting...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:13 schreef Kantar het volgende:
Stukje over seizoen 2..Vooral dat laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesting...![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We sure are cute for two ugly people.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:13 schreef Kantar het volgende:
Stukje over seizoen 2..very interesting indeed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesting...![]()
![]()
nog maar een episode en dan een pauze van7
weken
maar de vooruitzichten voor de rest van het seizoen maken tenminste iets goed.-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
Is al aangepast, speciaal voor jou... (just kiddingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:36 schreef RandomReader het volgende:
Wat ik bedoelde was idd wat banangenbuiger al zei: dat RNA is gewoon bullshit
Niet dat ik in de war was met 2 streepjes
Seizoen 2![]()
Heroes
24-concept
Lost
7 weken wachten
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:36 schreef SnuggLe het volgende:
Gaat toch weg zeg, dat over seizoen 2 zegt toch helemaal geen fuck? D'r staan kreten in als: " Volume Two starts with the opening of season two.". Goh, ECHT? En daarnaast die laatste alinea staat er duidelijk 'COULD' voor, dus het zegt geen ene fuck. Ik hou ook erg van Heroes maar ik word hier niet warm of koud van, want het bericht zegt geen drol.
De promo voor de volgende episode daarentegen: Holy Fuck!Lezen is ook een kunst, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zegt duidelijk dat de kijkers niet moeten denken dat ze eindeloos (net als Lost) door zullen gaan met dezelfde personages, maar dat er dus, net als bij 24, elk seizoen weer nieuwe mensen bij kunnen komen, en dat er elk seizoen een nieuw hoofdstuk, oftewel een nieuwe verhaallijn komt. Ik neem aan dat ze in seizoen 2 niet meer verder gaan met de explosie van New York. Volgens mij zegt het bericht dus wel degelijk iets belangrijks, ik ging er namelijk zelf ook altijd vanuit dat het best moeilijk zou worden om vijf seizoenen met dezelfde mensen te vullen zonder dat het saai en voorspelbaar wordt.
En over de promo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed een beetje (te) lang over het posten..quote:Op zondag 4 maart 2007 16:49 schreef SnuggLe het volgende:
Ik heb ge-edit voordat je postte :p
Beetje te fel gereageerd of niet?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:49 schreef SnuggLe het volgende:
Ik heb ge-edit voordat je postte :p
Geeft genoeg weg, lijkt me een van de mooiste aflevering en een aflevering om naar uit te kijken...quote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Fendy het volgende:
Damn die 6 minuten promo geeft niet heel veel weg
Ja ik vond dus van niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:39 schreef NX het volgende:
[..]
Beetje te fel gereageerd of niet?
[..]
Geeft genoeg weg,
Ja, dat sowieso.quote:lijkt me een van de mooiste aflevering en een aflevering om naar uit te kijken...
quote:Wat ik me wel afvraag is
- Zal de "power" van Hiro herstellen wanneer hij het zwaard heeft?
- Hoe komt Hiro aan het zwaard? (via Linderman?)
- Is Jessica of Niki diegene die Matt ontmoet?![]()
- Linderman is alleen maar een zakenman (en verzamelaar) of heeft hij meer te maken met de Heroes?of
![]()
- Wanneer komt Nathan erachter dat Claire zijn dochter is? "So Obvious"![]()
- Zullen we Claire nog zien?
- etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn reactie was op Snugglequote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:55 schreef Kantar het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maandag word het in Amerika uitgezonden, dus dinsdag hier te zien...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:55 schreef EvilMarc het volgende:
Wanneer komt afl. 18 eigenlijk ??![]()
![]()
Je quote mij...over dat ik vond dat de 6 minuten preview niet veel weggeeft...quote:
Meet Captain Obvious
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:34 schreef RandomReader het volgende:
Mmm in die promo zie je welDat is inderdaad de acteur die Linderman speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wikipedia linkje, kijk uit voor mouseovers als je het nog niet wil weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Nee, ik quote SNUGGLE, dit was mijn reactie:quote:Op zondag 4 maart 2007 19:00 schreef Fendy het volgende:
Je quote mij...over dat ik vond dat de 6 minuten preview niet veel weggeeft...
...Beetje te fel gereageerd of niet?quote:Op zondag 4 maart 2007 16:49 schreef SnuggLe het volgende:
Ik heb ge-edit voordat je postte :p![]()
![]()
Blijft goed inderdaad!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:36 schreef Smeich het volgende:
Geen idee of dit al bekend is hier onder de Heroes fans, waarschijnlijk wel maar indien niet:
zeroesOp dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Nee gast. Wat noem je dit dan. Kijk anders effe terug ofzo, dan zie je toch dat je me quote?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:22 schreef NX het volgende:
[..]
Nee, ik quote SNUGGLE, dit was mijn reactie:
...
[..]
Beetje te fel gereageerd of niet?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:18 schreef Fendy het volgende:
Damn die 6 minuten promo geeft niet heel veel wegDuidelijk nu?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:39 schreef NX het volgende:
[..]
Geeft genoeg weg, lijkt me een van de mooiste aflevering en een aflevering om naar uit te kijken...
Wat ik me wel afvraag is....blabla
-edit-
Overigens was mijn reactie "ik vond dus van niet" weer van een reactie op jouw "Geeft genoeg weg..."
Pff..hoop dat je het nu snapt...Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
De NBC site flipt op mijn laptop![]()
Naja morgenochtend dan maar de hele EP downloaden *ehhh kopen*
OMG dit is niet normaal meer
[ Bericht 38% gewijzigd door RandomReader op 05-03-2007 00:53:34 ]Ik wil een plaatje posten!![]()
Morgen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
Jep!quote:
Maar je bedoelt wel: Nu slapen en als je wakker wordt gelijk kijken!(Canadese TV)
Ik wil een plaatje posten!![]()
Haha, humor! goed gemaakt ook trouwens..quote:Op zondag 4 maart 2007 22:36 schreef Smeich het volgende:
Geen idee of dit al bekend is hier onder de Heroes fans, waarschijnlijk wel maar indien niet:
zeroes![]()
Ohw... hehe, helemaal overheen gekeken...quote:Op zondag 4 maart 2007 22:58 schreef Fendy het volgende:
Duidelijk nu?
-edit-
Overigens was mijn reactie "ik vond dus van niet" weer van een reactie op jouw "Geeft genoeg weg..."
Pff..hoop dat je het nu snapt...![]()
Ja, denk dat het voor iedereen anders is, voor mij geeft het genoeg weg om naar uit te kijken, en zelf het geduld op te brengen om tot dinsdag te wachten, om volledig te kunnen genieten van de aflevering...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: