quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:08 schreef SnuggLe het volgende:Pfff..vette aflevering!
Alleen is
Zachary Quinto, oftewel Sylar,
echt wel de minst overtuigende acteur in heel Heroes. Wat een natte krant zeg.
Verder verbaast het me dat niemand hier een beetje discussieert over hoe het misschien af gaat lopen J Ik snap zelf veel dingen niet en probeer na te denken hoe het verder kan gaan.
Dat doen we zeker wel (je moet vaker eens teruglezen wat anderen schrijven
![]()
), check pagina 4 eens, mijn reactie en de reacties van anderen.
quote:
Ik snap ookde rol niet precies van Linderman, en dat in relatie tot ‘The Corporation’ waar Bennett voor werkte. Hoe relateert Linderman zich tot onze groep Heroes? Is hij de Xavier, so to speak? Dus de 3hoeksrelatie Linderman, The Corporation en de Heroes ontgaat mij een beetje, zo dus ook de relatie tussen bv Claire en The Corporation. Wat willen ze met haar? Dat zal dan wel in de laatste afleveringen duidelijk worden, i presume. I don’t like open endings….Iemand goede complottheorieen?
Linderman is een zakenman. Niet alleen is hij een zakenman, zoas we al eerder te weten waren gekomen, is hij ook een belangrijke verzamelaar, niet alleen Heroes spullen maar van alles maar voornamelijk alles wat met Heroes te maken heeft. Hij is op dit moment geen "Xavier", hij heeft geen goede bedoelingen.
Of Linderman iets met de "The Corporation" te maken heeft is nog niet helemaal duidelijk. Wat wel duidelijk is (wat we al weten), dat hij een belangrijke rol speelt in dit gehele Heroes universum! Mijn mening is, dat hij zelf een Hero is, dat hij zelf krachten bezit. Of hij wil de krachten van de Heroes voor zichzelf en zoekt een manier omdat te kunnen toepassen.
Claire is de dochter van Nathan & Meredith Gordon (flame girl
![]()
). Meredith heeft dus 16/17 jaar geleden een "affaire" gehad met Nathan en Claire is het resultaat (maar dat wist Nathan tot kort niet). Meredith kwam na de geboorte van Claire, achter haar krachten en kon ze dus niet onder controle houden, waardoor het gehele appartement afbrandde, zij overleefde het. Zij nam aan dat haar dochter door de brand was te komen overleden. Dus niet, Claire overleefde het omdat ze een Hero is, cell-regenaration. Aan de ander kant had de "The Company" Claire ontvoerd/meegenomen. Zij gaven Claire aan mr. Bennet, want HRG werkt voor de "The Company".
De bedoeling van de "The Company" was om Claire, wanneer ze achter haar krachten kwam, terug te nemen van HRG, maar dat wil HRG niet, 't is zijn dochter en die beschermt hij.
quote:
Hmm…zou dat iets kunnen zijn als Goed tegen Slecht voor season2?
Denk dat dat juist nu zal gebeuren. De 3hoeksrelatie. Heroes tegen "The Company" en daar tussen in Linderman.
quote:
Mjah… ik hoop dat dit snel duidelijk wordt. Ik denk dat Sylar danwel de oude Pa Surresh hier nog een rol in heeft. Maybe was die Surresh niet eens zo’n lieverdje en werkte hij samen met The Company? Want hoe is de Company erachter gekomen wie er een Heroe is?
Nou, das niet zo moeilijk uit te vinden. "The Company" is een invloedrijke bedrijf, veel contacten en veel mensen die voor hun aan het werken is. Zij vinden Heroes op basis van gegevens en via Heroes (zoals in aflevering 17 werd geïmpliceerd, elk agent (ik noem ze agents, zoals HRG dat is of eigenlijk was) werkt met een Hero, dat is een regel die ze hanteren binnen het bedrijf). Denk dat de vader van Suresh of Sureh zelf er helemaal niets mee te maken heeft. En al helemaal geen relatie met de "The Company", is gewoonweg niet logisch (Suresh werd in de gaten gehouden door de "The Company").
quote:
Relatie dan met Claire snap ik niet, maar ik denk wel dat de intenties van Linderman toch positief zijn op de een of andere manier. Linderman is wel de grote onbekende tot nu toe en de spil in alles volgensmij.
Tot nu toe is er maar een grote baas bekend en dat is de vader van Hiro, en niet mr. Linderman. Op dit moment is er nog geen duidelijke bewijs/relatie dat mr. Linderman bij de "The Company" hoort en of dat hij de grote baas is. Naar mijn gevoel, is hij niet een "goede" persoon, hij heeft geen goede bedoelingen.
quote:
Oh, en over open eindjes:
- Wat gaat Hiro doen met zijn zwaard?
- Ik ben het even kwijt, maar wat gaat de invisible man doen?
- Is de rol van Arie Gedachtenlezen uitgespeeld?
- hoe speelt Nikke haar dubbelrol?
- Save the Cheerleader save the World?
- …en ga zo maar door …
- Hiro ziet zichzelf als de Kensei van de Heroes. Hij is Kensei, dat is wat hij gelooft en dat was de reden waarom hij aannam dat hij het zwaard moest hebben. Hij denkt dat hij zijn krachten hiermee terug krijgt en dat is ook gebeurd.
- Vluchten...
- Nee, Matt komt nog vaak genoeg langs
![]()
- Zie dat als 1 persoon, meestal heeft Jessica controle over de lichaam van Nikki, maar soms neemt Nikki de controle over haar lichaam terug.
- Zijn we allang overheen, dat save the bla bla, is niet meer van toepassing
- etc.
![]()
Nog andere vragen
![]()
? Promo heb ik niet gezien