Vorige was beter (hoe kan het ook anders), maar hij was wel leuk.quote:
Zal voor deze avond worden, eerst terug aan het werk nuquote:
Interview met Zachary Quinto (Sylar)quote:I went to Starbucks the other day to get a coffee and I was waiting for it and they called out the coffee name and I went up to get it and as I was walking out I noticed they had written "Sylar" on the cup. But nobody said anything to me. I thought that was really cool.
Niet in mijn versie. Het kan iets NBC-specifieks zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:38 schreef Neoktheone het volgende:
Zit die Spiderman special er in Canada ook gewoon bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wow!You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Komt op het hetzelfde neer.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:30 schreef Mirel het volgende:
Over die break, gaan jullie nou uit van de NBC schema of die van de Canadeze zender?
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
Komt nu dan die break? Ik dacht na de volgende episode pas
?
Ik dacht dat het 5 weken pauze en dan de laatste 5 episodes was?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:49 schreef Breuls het volgende:
Zeven weken. Of zes maandagen, het is maar hoe je het ziet.
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:37 schreef Jump het volgende:
Zo, de aankoop is bevestigd, even wachten tot het geleverd is en ondertussen gaan eten
23 april begint het weer. Da's nog 6 weken.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 5 weken pauze en dan de laatste 5 episodes was?
Ja, over 6 weken is het 23 maartquote:Op maandag 5 maart 2007 18:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
23 maart begint het weer. Da's nog 6 weken.
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is 23 april, maar verder klopt dat ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
| 1 2 | 19. 1-19 119 12 Mar 07 Episode 19 of Season One |
Bron: Greg Beeman, producer en regisseur van Heroes. (blog)quote:After episode 18 HEROES will be off the air for a few weeks
Interview met president and creative director of the NBC Agencyquote:TV Q&A: Heroes
While the intense mid-season finale of NBC’s hit show “Heroes” answered some burning questions, it raised all-new ones and left viewers craving for more.
You won’t have to wait too long. With 11 episodes already done, seven more episodes begin airing Jan. 22, then after a five-week break, the remaining five episodes will close out the season.
Meerdere bronnen zeggen dus 5 wekenquote:Expect yet a third promotional slogan to be served up before the season wraps: Heroes will air original episodes into early March, then take a five-week hiatus and return mid-April for its freshman year's final six hours.
Er wordt 5, 6 en 7 gezegd, waarvan ik vermoed dat de verwarring komt doordat het aantal maandagen dat er geen Heroes is, er altijd eentje minder is dan het aantal weken. Met dat in het achterhoofd kun je bij 5 vooruit rekenen, bij 7 achteruit en bij 6 twee kanten op. Hoe dan ook heb ik maar 1 datum genoemd zien worden, helaas ook door kijkers en dus net zo onbetrouwbaar, maar dat was wel op het 9th Wonders forum en die luidde 23 april.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Interview met president and creative director of the NBC Agency
[..]
Meerdere bronnen zeggen dus 5 weken
NY Postquote:For the second time this season, "Heroes" is taking a six-week rest following tonight's episode (9 p.m. on Ch. 4). It's the usual problem: The network TV season is 37 weeks long and "Heroes" has only 23 episodes. Five episodes will be left when "Heroes" returns April 23.
Dat is te hopen voor hem.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef rabouter het volgende:
zeker een goede aflevering, en iig niet zo'n kut cliffhanger als altijd bij prison break. Met deze cliffhanger valt te leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |