Vorige was beter (hoe kan het ook anders), maar hij was wel leuk.quote:
Zal voor deze avond worden, eerst terug aan het werk nuquote:
Interview met Zachary Quinto (Sylar)quote:I went to Starbucks the other day to get a coffee and I was waiting for it and they called out the coffee name and I went up to get it and as I was walking out I noticed they had written "Sylar" on the cup. But nobody said anything to me. I thought that was really cool.
Niet in mijn versie. Het kan iets NBC-specifieks zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:38 schreef Neoktheone het volgende:
Zit die Spiderman special er in Canada ook gewoon bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wow!You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Komt op het hetzelfde neer.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:30 schreef Mirel het volgende:
Over die break, gaan jullie nou uit van de NBC schema of die van de Canadeze zender?
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:32 schreef Fir3fly het volgende:
Komt nu dan die break? Ik dacht na de volgende episode pas
?
Ik dacht dat het 5 weken pauze en dan de laatste 5 episodes was?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:49 schreef Breuls het volgende:
Zeven weken. Of zes maandagen, het is maar hoe je het ziet.
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:37 schreef Jump het volgende:
Zo, de aankoop is bevestigd, even wachten tot het geleverd is en ondertussen gaan eten
23 april begint het weer. Da's nog 6 weken.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 5 weken pauze en dan de laatste 5 episodes was?
Ja, over 6 weken is het 23 maartquote:Op maandag 5 maart 2007 18:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
23 maart begint het weer. Da's nog 6 weken.
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is 23 april, maar verder klopt dat ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
1 2 | 19. 1-19 119 12 Mar 07 Episode 19 of Season One |
Bron: Greg Beeman, producer en regisseur van Heroes. (blog)quote:After episode 18 HEROES will be off the air for a few weeks
Interview met president and creative director of the NBC Agencyquote:TV Q&A: Heroes
While the intense mid-season finale of NBC’s hit show “Heroes” answered some burning questions, it raised all-new ones and left viewers craving for more.
You won’t have to wait too long. With 11 episodes already done, seven more episodes begin airing Jan. 22, then after a five-week break, the remaining five episodes will close out the season.
Meerdere bronnen zeggen dus 5 wekenquote:Expect yet a third promotional slogan to be served up before the season wraps: Heroes will air original episodes into early March, then take a five-week hiatus and return mid-April for its freshman year's final six hours.
Er wordt 5, 6 en 7 gezegd, waarvan ik vermoed dat de verwarring komt doordat het aantal maandagen dat er geen Heroes is, er altijd eentje minder is dan het aantal weken. Met dat in het achterhoofd kun je bij 5 vooruit rekenen, bij 7 achteruit en bij 6 twee kanten op. Hoe dan ook heb ik maar 1 datum genoemd zien worden, helaas ook door kijkers en dus net zo onbetrouwbaar, maar dat was wel op het 9th Wonders forum en die luidde 23 april.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Interview met president and creative director of the NBC Agency
[..]
Meerdere bronnen zeggen dus 5 weken
NY Postquote:For the second time this season, "Heroes" is taking a six-week rest following tonight's episode (9 p.m. on Ch. 4). It's the usual problem: The network TV season is 37 weeks long and "Heroes" has only 23 episodes. Five episodes will be left when "Heroes" returns April 23.
Dat is te hopen voor hem.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:24 schreef rabouter het volgende:
zeker een goede aflevering, en iig niet zo'n kut cliffhanger als altijd bij prison break. Met deze cliffhanger valt te leven
Komt goed uit. Ze zijn vandaag beginnen met het uitzenden hier, en ze starten direct met 1 en 2. Elke week twee zo te zien.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:37 schreef Breuls het volgende:
Zo is dat.
Ik weet wel dat ik mid-april een herhaling doe van de eerste 18, zodat ik helemaal bij ben.
In Belgiė wel en hier niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Komt goed uit. Ze zijn vandaag beginnen met het uitzenden hier, en ze starten direct met 1 en 2. Elke week twee zo te zien.
Weet je nog de opmerking van Hiro in de metro dat ie tegen Peter zei: you look different without the scar....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:56 schreef Jump het volgende:
Maar dan kan hij niet meer ontploffen als zijn hoofd er nu af is
quote:De serie ‘Heroes’ is van Universal en valt daardoor in de RTL deal.
Inderdaad. Voor een keer dat we hier een serie te zien krijgen voor jullie. Anders beginnen ze meestal pas in September met de nieuwe reeks, een seizoen achter dus altijd.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:45 schreef Breuls het volgende:
Kun je mooi inspringen Jump.
Wel raar trouwens: in de UK zijn ze een kleine maand geleden begonnen, Belgie is begonnen, en bij ons is nog niemand zo ver. Je zou denken dat de omroepen inmiddels zitten te springen om Heroes te mogen uitzenden. Ik weet zeker dat het een goede kijkcijfertrekker wordt.
Mooie site manquote:Op maandag 5 maart 2007 21:47 schreef Breuls het volgende:
Speculatie dat het RTL wordt: http://www.heroes-tv.nl/2(...)s-niet-uit/#comments
[..]
Als je er tegen kunt dat er tig filmpjes ingeladen worden als je de site opvraagt is-ie niet slecht.quote:
Dat is nog maar helemaal de vraag. 24 hebben ze ook seizoenen lang ergens achterin de zondagavond programmering neergezet, dan kan je een hype wel vergeten. Met Prison Break hebben ze het dan wel weer iets beter gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:45 schreef Breuls het volgende:
Ik weet zeker dat het een goede kijkcijfertrekker wordt.
Tijdens de Nederlandse uitzendingen van 24 s01 keek ik deze nog op TV, en dat was op zondagavond om 10 uur. Best een goed tijdstip, als je bedenkt dat Fox 't om 9 uur uitzendt. Scheelt maar een uurtje. En toen al werd het volgens mij best snel populair. Echt zo'n maandagochtend-op-het-werk bespreekserie.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:23 schreef Un4 het volgende:
[..]
Dat is nog maar helemaal de vraag. 24 hebben ze ook seizoenen lang ergens achterin de zondagavond programmering neergezet, dan kan je een hype wel vergeten.
Ja dat vond ik ook wel kut. Ik zat op de timer te kijken, want ik wist dat die twee elkaar gingen ontmoeten en had een beetje zitten hopen op een soort showdown. Maarja, jammer dan.quote:Goeie episode weer, had eigenlijk nog ff op een clash gehoopt tussen Sylar en Peter maar dat zal de volgende keer wel komen denk ik.
Ik ben bij Season 2 bij RTL ingesprongen, was inderdaad op zondagavond op een redelijke tijd. Na dat seizoen was het huilen met de pet op, ene keer laat, andere keer weer vroeg. Gelukkig ben ik daar al een tijdje vanaf, leve het internet!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Tijdens de Nederlandse uitzendingen van 24 s01 keek ik deze nog op TV, en dat was op zondagavond om 10 uur. Best een goed tijdstip, als je bedenkt dat Fox 't om 9 uur uitzendt. Scheelt maar een uurtje. En toen al werd het volgens mij best snel populair. Echt zo'n maandagochtend-op-het-werk bespreekserie.
De ep van Heroes waar jij naar zoekt is morgenochtend beschikbaar. Je kan de ep ook al downloaden maar dan heb je de Spiderman trailer niet erbij.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:
Is de nieuwe ep van Heroes uitgezonden? Er zou namelijk een nieuwe trailer getoond worden van Spider man 3. Heeft iemand al een cap gezien?
Nee, kijk die scene nog maar eens terug. Hij zei "shoot here, 2 inch lower and I'll be dead" (of iets dergelijks). Was dus de bedoeling dat de schotwond niet dodelijk is.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef crossover het volgende:
Hoe zit dat nou met Mr. Bennett? Die was toch dood? Ik snap het niet..
Kleine opmerking voor de downloaders van morgen dat wie de rip ook maakt kan besluiten de Spider-Man trailer er niet in mee te nemen. Maar die is vast wel los te vinden.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:02 schreef RandomReader het volgende:
[..]
De ep van Heroes waar jij naar zoekt is morgenochtend beschikbaar. Je kan de ep ook al downloaden maar dan heb je de Spiderman trailer niet erbij.
Helemaal met je eens, je haalt de woorden uit me mond!quote:Op maandag 5 maart 2007 11:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het was een redelijk goede ep weer. Jessica die de grip op Nikki verliest, Mohinder die Sylar onderschat, Claire die tervergeefs probeert te ontsnappen en moeke Petrelli die wellicht van de krachten van haar zoons weet.
En de cliffhanger met Peter vs. Sylar, nu is het lang wachten.
quote:
Ik ben het ook compleet eens met je!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:35 schreef NX het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, je haalt de woorden uit me mond!
[..]
![]()
Even over Peter & Mohinder, ik weet het wel zeker dat Peter het gaat overleven en ik heb al een idee hoe (dit is geen spoiler, just my 2cents). Peter is nu goed toegetakeld door Sylar! Iedereen herinnert wel die ene aflevering waar Peter goed pissig/boos was geworden (op Isaac) en zijn krachten met alle volledigheid gebruikte, dat zal naar mijn gevoel volgende keer ook gebeuren. Hij is nu bang, en weet niet wat hij moet doen, maar hij zal zich rap herstellen en zijn krachten inzetten om Sylar goed op zijn donder te geven, en ik zal je nu al zeggen, Sylar zal niet sterven, Sylar zal niet worden vermoord door Peter, Sylar zal zeker weten verliezen of Peter zal verliezen en ook niet sterven, wat er ook gebeurt, Sylar zal hoe dan ook moeten vluchten.
Mohinder, dat weet ik nog niet zo zeker. Hij is goed toegetakeld, in bloed en al maar denk ook niet dat hij zal sterven. Der is natuurlijk wel een kans dat dat gebeurd, maar denk niet dat het in de volgende aflevering zal gebeuren, hij speelt een grote rol. In het begin zag ik hem meer als de persoon om alle Hero's bij elkaar te brengen maar nu heb ik het gevoel dat HRG dat wordt en daarvoor is bestemd, en daar kijk ik vooral naar uit
Yups, precies de reden waarom ik het gevoel had dat hij alle Heroes bij elkaar zou brengen, en ze aan elkaar voorstellen, aan de andere kant heb ik het gevoel dat de schrijvers niet die kant op zullen gaan (denk dat ze het niet zullen doen en bang zijn voor taferelen als The 4400). Hoe de Heroes elkaar nu steeds ontmoeten, is komisch, apart en perfect eigenlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:44 schreef Breuls het volgende:
Als Sylar dit seizoen niet overleeft, being the season villain, dan overleeft Mohinder het wel, denk ik. Hij is een handige lijn richting meer Heroes.
Yes, ben het met je eens, Heroes brengt het op een andere en betere manier naar de kijkers:)quote:Op maandag 5 maart 2007 23:50 schreef RandomReader het volgende:
Ik ben het ook compleet eens met je!
Het lijkt echt een beetje op 24, qua opbouw. Je komt niet te weten wie de échte bad guy is tot aan de laatste paar eps en er is uiteraard de opbouw naar een climax! Bijvoorbeeld bij PB of Lost, is het anders zoals veel mensen als zeggen hier. Daar weten ze na 2/3 seizoenen niet meer wat ze doen. (Vooral bij lost)
Yes daar ben ik het met je eens, aan de andere kant kunnen ze juist ons verassen omdat niet te gaan doen, en Sylar pas ergens in Sezioen twee af te schrijven. Ik heb ook het gevoel dat hij een grote stuk van de puzzel is en dat hij niet zomaar aan zijn einde zal komen.quote:Ik denk dat het aan het einde van dit seizoen wel over is met Sylar, en dat in Volume 2 er gewoon weer een heel nieuw verhaal komt! (en dus ook een bad-guy)
quote:Heroes is de absolute nummer 1 voor mij![]()
Geappricieerdquote:En NX, ik heb het al vaker gezegd: Je OP roeleert zwaar!
Het meervoud van hero is heroes he, kijk maar naar eh, de titel van de serie?quote:
Dat zou juist geniaal zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het NY Post artikel denkt overigens dat-ie het niet overleeft, maar zelf geloof ik dat niet zo. Het zou wel flauw zijn als ze een verhaal opbouwen over iemand die krachten absorbeert en die krachten moet leren enzo, om hem vervolgens om te leggen.
Sorry zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:13 schreef TC03 het volgende:
Het meervoud van hero is heroes he, kijk maar naar eh, de titel van de serie?
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:00 schreef BlueCurl het volgende:
maar 1 ding is een feit. Heroes is het wachten waard!
maar hiro en ando zien ny ontploft en we weten al dat peter degene zou zijn die zou moeten ontploffenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:09 schreef QuiX het volgende:
Het kan best zijn dat Sylar Peter omlegt.
Als je kijkt naar de laatste episode neemt Hiro Ando mee in de tijd. Dat betekend dus dat ze altijd een mooie uitweg hebben en dood nooit echt dood hoeft te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |