ECW!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef PsyCha het volgende:
Sci Fi Channel in NL![]()
(Heroes, The Dresden Files, BSG, Stargate)
damnit, ik heb geen geluid op m'n werkquote:Op woensdag 4 april 2007 23:45 schreef Jivis het volgende:
Even ontopic: sneak peaks aflevering 19: 1 | 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef s0k het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Enterprise heeft ook een seizoen 4.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:44 schreef SiGNe het volgende:
of je nou een paar weken wacht op aflevering 19 of op aflevering 18 maakt natuurlijk verder ook niks uit, wachten moet je toch wel.
ik vind het trouwens nog wel meevallen, ik wacht al een half jaar op de nieuwe afleveringen van Dr Who, da's veel langer.
En aan het eind van seizoen 1 van Heroes zullen we ook weer een flinke tijd moeten wachten op sezoen 2.
Ik denk ook dat het eigenlijk wel goed is, je houdt mensen in spanning.
Toen GTST 10-15 (weet ik veel..) jaar geleden begon zat half nederland ook te kijken (ik zat bij de andere helft) nu kijkt er geen hond meer naar (gok ik zo)
als je een serie te lang blijft uitzenden, hoe goed de serie ook is, gaat het op een gegeven moment vervelen.
2 goede voorbeelden daarvan zijn Star Trek en Dr. Who.
Na voyager en deep space nine duurde het even voordat Enterprise kwam omdat veel mensen star trek zat waren, helaas heeft enterprise niet verder kunnen gaan dan seizoen 3 omdat veel mensen er kennelijk nog steeds geen interesse in hadden.
het was verder wel een goede serie vond ik.
Dr. Who heeft het wat dat betreft beter gedaan, die stopten in 1989 met de series (die al voordat star trek begon werden uitgezonden) omdat er niet veel mensen meer naar keken en zijn pas jaren later weer verder gegaan.
Half engeland zit nu weer aan de buis gekluistert voor nieuwe afleveringen van Dr. Who.
het is nu zelfs zo populair dat ze inmiddels al 2 spin offs hebben gemaakt, Torchwood en the Sara Jane Files (voormalig assistente van de doctor (nog uit de jaren 80))
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door netto_m op 09-04-2007 01:31:08 ]What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef Joer_ het volgende:
Nieuwe onthulling in the Novel:Dat zeg ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef Joer_ het volgende:
Nieuwe onthulling in the Novel:.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:17 schreef Maximo het volgende:
[..]
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.451 °F
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:33 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.451 °F
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef PsyCha het volgende:
Sci Fi Channel in NL![]()
(Heroes, The Dresden Files, BSG, Stargate)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |