Goed plan, probeer het maar zo lang mogelijk uit te stellen, anders zit je straks in dezelfde situatie als alle andere verstokte fansquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:19 schreef Mar10Segovia het volgende:
Nou, nummer 17 is inmiddels achter de rug. In één woord geweldig.
Maar met nummer 18 wacht ik nog maar effe
Heroes is in de hiatus gegaan na ep18.quote:Op woensdag 28 maart 2007 03:41 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Was denk ik in de war met Prison Break
Ik dacht dat Heroes 3 - 5 weken zou stoppen dus heb het niet meer gevolgd sinds ep.17
Get a life.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef Angelotus het volgende:
ben nu met West Wing bezig (voor de 2e keer alle 7 seizoenen gezien)
Leek me een goed plan ja, maar het is niet geluktquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Goed plan, probeer het maar zo lang mogelijk uit te stellen, anders zit je straks in dezelfde situatie als alle andere verstokte fans
Haha, ik kan het je niet kwalijk nemen ^__^quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:26 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Leek me een goed plan ja, maar het is niet gelukt
Ik vind zijn karakter juist tof. Hij is volgens mij wel een van de krachtigsten heroes. Kan alle krachten overnemen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:45 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Peter speelt zo'n verschrikkelijk labiele Wuss.
Issie dan lekker? Ik had allang een kogel door ze harses gejaagd. Fucking Wussy.
En hijs nog gevaarlijk ook... Ik heb een hekel aan dat soort types. Ze kunnen het zich veroorloven
zo naief te doen. Ja in het echt ebstaan ze ook. En nee ik heb geen pistool.
Ach joh. Ik heb veeeul meer powers dan hem. Een 100miljoen-duizend meerquote:Op maandag 2 april 2007 15:13 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik vind zijn karakter juist tof. Hij is volgens mij wel een van de krachtigsten heroes. Kan alle krachten overnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
quote:Op woensdag 4 april 2007 19:18 schreef Jivis het volgende:
M'n Heroes-site wordt trouwens best lullig weergegeven in Google (zie de beschrijving)Goeie verkapte spamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Informatie over de nieuwe zenders:quote:Currently NBC Universal has 12 local versions of their entertainment channels in 35 countries internationally. This announcement will more than double the number of local channels to 32, reaching a total of 58 countries, beginning with the launch of Sci-Fi in Latin America and Sci-Fi and 13th Street in the Netherlands. The initiative forms part of a group-wide strategy to increase sharply the global reach of NBC Universal's filmed entertainment, networks and cable television operations, which generated total international revenues of almost $3bn last year.
Kan wel leuk worden overigens, misschien zijn deze zenders wat vlotter met amerikaanse series.quote:# SCI FI presents science fiction, fantasy and paranormal programming stretching the viewer’s imagination. Available in U.K., France, Germany, and Spain.
# 13th Street is the most dangerous street in the world of television promising action and suspense movies and series. Available in France, Spain and Germany.
bronquote:"Heroes" -- Starting April 9th, Hana, the former Mossad operative who can "hear" the Internet, will enlist fans to help with her plans to thwart Linderman's plots. The top-secret online activity will actually interact with the on-air story and will pay off in the Monday, April 23rd episode, when "Heroes" returns to the NBC lineup. The all-inclusive experience is designed for both fans who have followed the digital storylines from the beginning and for users that are just now joining Hana's cause.
ECW!quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef PsyCha het volgende:
Sci Fi Channel in NL![]()
(Heroes, The Dresden Files, BSG, Stargate)
damnit, ik heb geen geluid op m'n werkquote:Op woensdag 4 april 2007 23:45 schreef Jivis het volgende:
Even ontopic: sneak peaks aflevering 19: 1 | 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:44 schreef s0k het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
Enterprise heeft ook een seizoen 4.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:44 schreef SiGNe het volgende:
of je nou een paar weken wacht op aflevering 19 of op aflevering 18 maakt natuurlijk verder ook niks uit, wachten moet je toch wel.
ik vind het trouwens nog wel meevallen, ik wacht al een half jaar op de nieuwe afleveringen van Dr Who, da's veel langer.
En aan het eind van seizoen 1 van Heroes zullen we ook weer een flinke tijd moeten wachten op sezoen 2.
Ik denk ook dat het eigenlijk wel goed is, je houdt mensen in spanning.
Toen GTST 10-15 (weet ik veel..) jaar geleden begon zat half nederland ook te kijken (ik zat bij de andere helft) nu kijkt er geen hond meer naar (gok ik zo)
als je een serie te lang blijft uitzenden, hoe goed de serie ook is, gaat het op een gegeven moment vervelen.
2 goede voorbeelden daarvan zijn Star Trek en Dr. Who.
Na voyager en deep space nine duurde het even voordat Enterprise kwam omdat veel mensen star trek zat waren, helaas heeft enterprise niet verder kunnen gaan dan seizoen 3 omdat veel mensen er kennelijk nog steeds geen interesse in hadden.
het was verder wel een goede serie vond ik.
Dr. Who heeft het wat dat betreft beter gedaan, die stopten in 1989 met de series (die al voordat star trek begon werden uitgezonden) omdat er niet veel mensen meer naar keken en zijn pas jaren later weer verder gegaan.
Half engeland zit nu weer aan de buis gekluistert voor nieuwe afleveringen van Dr. Who.
het is nu zelfs zo populair dat ze inmiddels al 2 spin offs hebben gemaakt, Torchwood en the Sara Jane Files (voormalig assistente van de doctor (nog uit de jaren 80))
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door netto_m op 09-04-2007 01:31:08 ]What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef Joer_ het volgende:
Nieuwe onthulling in the Novel:Dat zeg ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef Joer_ het volgende:
Nieuwe onthulling in the Novel:.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:17 schreef Maximo het volgende:
[..]
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.451 °F
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:33 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.451 °F
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 11:46 schreef PsyCha het volgende:
Sci Fi Channel in NL![]()
(Heroes, The Dresden Files, BSG, Stargate)
Masi Oka (Hiro) is wel degelijk Japans, maar hij is in Amerika opgegroeid. Vandaar dat accent. Zelfde verhaal met James Kyson Lee (Ando), vermoed ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:40 schreef Binsentu het volgende:
Ben sinds kort alle afleveringen aan het bekijken van Heroes. Erg leuk serie. Ik heb me nog ingehouden om de topics op FOK door te spitten aangezien er waarschijnlijk nogal wat spoilers instaan. Ik ben nu bij episode 10.
1 dingetje waar ik me op erger in de serie is dat die Japanners helemaal geen Japanners zijn !
Ik was de eerste paar afleveringen er van overtuigd dat ze japans waren, totdat mijn (Japanse) vriendin de serie zag en in de lach schoot. "They are not Japanese ! They have an accent! Probably Korean or Chinese!".
Niet echt iets waar ik me aan zou moeten storen, maar ik ga er nu op letten, hehe
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:40 schreef Binsentu het volgende:
Ben sinds kort alle afleveringen aan het bekijken van Heroes. Erg leuk serie. Ik heb me nog ingehouden om de topics op FOK door te spitten aangezien er waarschijnlijk nogal wat spoilers instaan. Ik ben nu bij episode 10.
1 dingetje waar ik me op erger in de serie is dat die Japanners helemaal geen Japanners zijn !
Ik was de eerste paar afleveringen er van overtuigd dat ze japans waren, totdat mijn (Japanse) vriendin de serie zag en in de lach schoot. "They are not Japanese ! They have an accent! Probably Korean or Chinese!".
Niet echt iets waar ik me aan zou moeten storen, maar ik ga er nu op letten, hehe
Ik heb het net ff opgezocht op IMDB. James is Koreaans en Masi Oka is idd Japans. Dat zal ik haar de volgende keer wel vertellen.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Masi Oka (Hiro) is wel degelijk Japans, maar hij is in Amerika opgegroeid. Vandaar dat accent. Zelfde verhaal met James Kyson Lee (Ando), vermoed ik.
quote:James was born in Seoul, South Korea, then moved with his family to New York City at the age of 10, where he later attended Bronx High School of Science. He studied Communications at Boston University and New England Institute of the Arts, where he also began performing in music, dance, and improvisation.
Oh, had je plannen haar te veroveren dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 19:50 schreef Reddiablo het volgende:
In a previous episode of Punk’d, Hayden was an accomplice in punking her MTV VJ boyfriend Stephen Colletti.
Neeeeeeeeeeee!
Hij had al een Borat trouwzak gekochtquote:Op woensdag 11 april 2007 21:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh, had je plannen haar te veroveren dan?
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:01 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hij had al een Borat trouwzak gekocht
23 april, de dinsdag erna te downloaden.quote:Op woensdag 11 april 2007 23:13 schreef -Mellow- het volgende:
inmiddels alle afleveringen gezien. ik kan niet wachten verder te kijken. wanneer komt de nieuwe precies?
quote:#2 in dit topic is het toegestaan om zonder spoiler tags alle onderdelen van de comics te bespreken!
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:34 schreef J0sT het volgende:
Over novels mag zonder spoilers gesproken worden..
Wat zou er onder die zwarte balken in de tekstkaders staan in de novels staan...
Waarschijnlijk iets belangrijks!
Koel om te weten dat Linderman dus ook powers heeft!
Cant wait till 23rd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 12 april 2007 07:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]We weten niet of hij zichzelf kan healen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ben al boeken aan het lezen over 'mind-control'quote:Op woensdag 11 april 2007 21:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh, had je plannen haar te veroveren dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |