Yes, we moeten zeker ontopic blijven, [Algemeen] TV Series #1 - Topic! Een nieuw begin!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef J0sT het volgende:
OK.. Nu ff Heroes?
Waar de fuck blijft bla bla...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zucht... dat wachten duurt zo lang! 23 april pas weer!
Ik vind de Shapeshifterbiatch echt lekker
Maar Claire is altijd nog #1
[ Bericht 2% gewijzigd door RandomReader op 14-03-2007 19:13:31 ]Ik wil een plaatje posten!
Weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://tv.ign.com/articles/772/772105p1.html
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:28 schreef dapluiz het volgende:hmm...interresantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://tv.ign.com/articles/772/772105p1.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Californian_dreamer op 13-03-2007 13:48:52 ]-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
Reageer je nu op een spoiler?!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:01 schreef Californian_dreamer het volgende:
hmm...interresant, [....]
quote:
Bron? Verwijzing? Link?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:42 schreef Maximo het volgende:
sea: V5J1K2/p/l
Iemand enig idee wat het betekend?
Heb nu al 8 afleveringen gezien en ik moet zeggen deze serie is echt AWESOME!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:03 schreef Wouser het volgende:
Hmmm toch maar eens gaan kijken deze serie...
Postcode misschien?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:42 schreef Maximo het volgende:
sea: V5J1K2/p/l
Iemand enig idee wat het betekend?
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:17 schreef Wouser het volgende:
[..]
Heb nu al 8 afleveringen gezien en ik moet zeggen deze serie is echt AWESOME!!!![]()
echt serieus echt zo cool gemaakt man...
En twee weken na 21, je punt is?quote:
Dat ik beter moet lezenquote:
http://www.samantha48616e61.com/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lijkt me niet, ik bedoel, het lijkt totaal niet op een amerikaanse postcode (die uit 5 cijfers bestaan)quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:24 schreef Breuls het volgende:
Leuk dat de novels weer gewoon doorgaan tijdens de break.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:44 schreef Breuls het volgende:
Zo weird hoe Heroes kijkers hier gewoon op Hana reageren alsof ze echt bestaat: http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=151408262&blogID=238870810&MyToken=d93da384-ffe9-4207-aff6-238ef7c0232d
Zelfde bij Hiro's blog overigens.
Ach, je hebt ook mensen die Klingon taal leren en een Klingon bruiloft vieren. Dan vind ik deze mate van "opgaan in een serie" nog erg beschaafdquote:
Op 9th Wonders probeert men overigens de tekst te ontcijferen en worden er veel theorieen losgelaten op de interpretaties: http://www.9thwonders.com/boards/index.php?showtopic=52801quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:28 schreef Breuls het volgende:
Hiro heeft weer geblogged: http://blog.nbc.com/hiro_blog/2007/03/bound_by_death_and_luck.php
Zijn Engels is sterk verbeterd. Zijn gevoel voor poezie ook.
True, true.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook mensen die Klingon taal leren en een Klingon bruiloft vieren. Dan vind ik deze mate van "opgaan in een serie" nog erg beschaafd![]()
8 november? Och niets. Gewoon iets eenvoudigs met een explosie in New York die de hele stad overhoop haalt..quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:32 schreef Chen het volgende:
Notice from Yamagato Industries
In light of the tragic events that has happened on November 8th, we have decided to shut down this blog.
Yamagato Industries sends their deep condolences to those who lost their loved ones.
We would also like to acknowledge that Yamagato Industries is in no way associated with Hiro Nakamura.
Auto-Translated by: Yamagato Software
Wat was er gebeurd dan?
Advies: zoek de eerste acht en de laatste twee ook op en kijk ze allemaal. Misschien kun je het prima volgen zonder die gezien te hebben, maar het gaat echt om meer dan 'het kunnen volgen'.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:56 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik heb heroes gisteren voor het eerst waargenomen en wat een goeie serie is het!
het enige is wel dat ik vanaf aflevering 9 heb gezien tot en met 16, ik weet niet of er voor aflevering 9 erg belangrijke stukken zijn geweest, maar ik kon het wel makkelijk volgen.
iig ik ben hooked!
tevens tvp![]()
laatste 2 zijn op dit moment 17 + 18 denk ik ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Advies: zoek de eerste acht en de laatste twee ook op en kijk ze allemaal. Misschien kun je het prima volgen zonder die gezien te hebben, maar het gaat echt om meer dan 'het kunnen volgen'.
=Dquote:
23 april, voor ons 24 april.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:44 schreef Wouser het volgende:
[..]
=D
Vanavond laatste 3 afleveringen bekijken die nu beschikbaar zijnhellaas wel laatste
wanneer komen de volgende??? ergens in april had ik gelezen in dit topic?
das nog echt lang
Nee. Heb vorige week gemaild.quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:12 schreef RandomReader het volgende:
Iemand al bericht terug van RTL trouwens over Heroes op de Nederlandse zenders?
Mohinder, daarentegen...quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:26 schreef Wouser het volgende:
Damn man dat laatste bij aflevering 18hopelijk gaat petertje niet dood
hij is wel tof vind ik
Doe dat, ook een goede serie!quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:12 schreef RandomReader het volgende:
Ik ga denk ik Day Break maar kijken...
Ik dacht dat er nog een fanscript geschreven zou worden ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:43 schreef RandomReader het volgende:
Hmm het begint al aardig dood te lopen hier
Een gebruikelijk verschijnsel tijdens de breaks
Ik wil dat nog steeds wel doen, maaraangezien ik geen ervaren screenwriter ben kan ik 't niet op elk gewenst moment uit m'n hoofd persen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog een fanscript geschreven zou worden ofzo![]()
Vette foto's zegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:10 schreef Breuls het volgende:
Spoiler alert, foto's uit EP19 staan (misschien per ongeluk en in dat geval wellicht tijdelijk) online op NBC.com: http://www.nbc.com/Heroes/photos/general/15024.shtml#photo
Uit welke serie komt die gozer links nou ook alweer....quote:Op zondag 18 maart 2007 19:33 schreef liquid-orange het volgende:
Niki Sanders a.k.a. Ali Lanter uit Heroes speelt ook in de nieuwe Resident Evil film welke in de herfst van dit jaar uitkomt (en uiteraard zit Mila Jovovich er ook weer in). Hier een screencap:
[afbeelding]
De trailer staat hier.
Sleeper Cell.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Uit welke serie komt die gozer links nou ook alweer....
[..]
Uit welke serie komt die gozer links nou ook alweer....
BRON??????????????????quote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:10 schreef Reddiablo het volgende:
--Hayden Panettiere is dating Stephen from Laguna Beach?! C’mon cheerleader, you’re better than that.
Hmmmmmmmmmm
Bron?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Season finale wordt een twee uur durende.
een of andere vage fan/blogsite... zat op foto's van Hayden te zoeken in Google, kwam een fotootje tegen met dat verhaal erbij. Geen idee of het dus kloptquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:42 schreef RandomReader het volgende:
[..]
BRON??????????????????![]()
Damn... en ik had dr nog bijna te pakken![]()
Klinkt waterdichtquote:Op donderdag 22 maart 2007 10:31 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
een of andere vage fan/blogsite... zat op foto's van Hayden te zoeken in Google, kwam een fotootje tegen met dat verhaal erbij. Geen idee of het dus klopt
Twee uur Heroesquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dat is heel lang geleden al geroepen, maar ik kan daar na behoorlijk intensief zoeken geen informatie over vinden. Ik geloof er dus geen reet van totdat ik een bron zie.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
quote:She's set to make at least two more appearances on Heroes, one of which is the show's two-hour finale, set to shoot at the end of March.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:06 schreef Jump het volgende:
Enigste
2 uur broadcast, dus met reclames die doorgaans bijna 20min per uur behelsen dus het is eerder een aflevering van 80-90 minuten.quote:
Ik ook op spoilerfix, en die is tot nu toe redelijk betrouwbaar.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:06 schreef Jump het volgende:
Enigste wat ik kan vinden is op spoilerfix () ergens in een spoiler het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een plaatje posten!
Ik heb liever een dubbele aflevering aan het eind dan 1 aflevering, week wachten, weer een afleveringquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:13 schreef Breuls het volgende:
Betekent wel dat we dus vier weken Heroes hebben, want meer dan 5 afleveringen komen er niet.
Is toch weer een weekje minder Heroes.
Ik ben zaterdag avond om 19.00 beginnen met kijken en heb net afl 18 gezien.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:09 schreef Bubblicious het volgende:
Ik ben gister begonnen met kijken, en heb niet kunnen stoppen
Wat een fantastische serie... Ik legde (zoals velen) al gelijk de link met The 4400, X-Men, etc. Maar dat werd al gauw overboord gegooid... Wat een tempo, heerlijk! Eindelijk nog een serie waarbij het er soms sneller aan toe gaat dan je zelf denkt..Alleen Prison Break heeft dat tot nu toe gehaald bij mij.
Hiro roeleert... Ik lig echt in een deuk af en toe
Alleen nu heb ik spijt van mn Heroes-weekend, had ik het maar eind april gedaan
Ik moet trouwens als ik Elizabeth Lackey (speelt Janice Parkman) zie, op een één of andere manier altijd aan Amaury Nolasco (speelt Fernando Sucre in Prison Break) denken... ben ik de enige?
My 2nd homequote:Op maandag 26 maart 2007 11:46 schreef Californian_dreamer het volgende:
het duurt inderdaad nog veel te lang... gelukkig is het al bijna april
@Smeich: nice avatar, San Francisco(my future home
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |