Dag 1quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:08 schreef jogy het volgende:
Koop een dagboek.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:32 schreef Zrtlrnc het volgende:
Dag 4
Lief dagboek,
Vanaf vandaag noem ik je kanker kareltje, dat klinkt toch iets persoonlijker en dat is handig bij de band die we samen opbouwen.
En ook vandaag weer ontsprongen er enkele geniale ideëen uit mijn brein..
Ten eerste wil ik Alle mods aan de politiek! en dan met een slogan als "Stem of sterf..."
Aangezien ze hier het forum op orde houden moeten ze het land ook wel aankunnen.
Daarnaast vind ik, Thee is een soort onver- Sterkte koffie
Toch verbazend, al die Slotjes... maar ik moet weer gaan.
Morgen verwen ik je met Mama's fotoboek plus wat tissue's
DOEGGG kk kareltje
ga je soms niet bij jezelf afvragen waarom je topics meestal maximaal 15 reply's halen volgend op een slotje?quote:
Neequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:21 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
ga je soms niet bij jezelf afvragen waarom je topics meestal maximaal 15 reply's halen volgend op een slotje?_
Echt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:48 schreef marleenhoofd- het volgende:
jij opent te veel topics
Lekker WurMquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:07 schreef WurM het volgende:
Dag 6
thxquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:52 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Lekker WurMmorgen verder, trouwens jeroentje moet wel ff doorbaggeren anders blijft er niet genoeg stof over voor het dagboek
![]()
Heb je de rechten van de 26ste post in elk topic ofzo? Tering.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:40 schreef KopieerMachine het volgende:
/care
Ik heb rechten om óveral te posten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:42 schreef pekel het volgende:
[..]
Heb je de rechten van de 26ste post in elk topic ofzo? Tering.
Ontopic: Ik wacht met smart op de volgende dag.
Geil. Ik niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:43 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik heb rechten om óveral te posten.
mvg.
Antwoord gelieve graag.
Oeh, nu maak je je verdacht als kloon van Danny.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik heb ook rechten om alle pagina's gratis te kopiëren zonder copyright schending.
mvg.
antwoord gelieve.
niet grappig sorryquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:44 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik heb ook rechten om alle pagina's gratis te kopiëren zonder copyright schending.
mvg.
antwoord gelieve.
HAHAquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:12 schreef WurM het volgende:
Dag 8
Lieve kk Karel,
Vandaag kan ik helaas niet zo lang in je schrijven. Ik ben namelijk nogal moe. Gisteravond moest ik namelijk Zoep'n en op huus an kroep'n en dat allemaal vóór het einde van de Uutgoans tied'n natuurlijk.
Ik vraag me af : Waneer gaat het nou eens sneeuwen? De winter is ten slotte al bijna voorbij en ik heb nog geen sneeuw gezien. Ik denk dat ik de uitvinders van het broeikaseffect maar ga aanklagen. Papa werkt bij Keizer, Keyzer & de Boer advocaten , dus die kan me mooi helpen, Vind je ook niet ?
Ik moet nu ophouden met schrijven want mama wil met me onder de douche.
Tot snel,
Niet baggeren, anders ga ik je hatenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:37 schreef zainabber het volgende:
hoi allemaalzit ik hier goed bij de dagboek vereniging?
Heb je dit berichtje toevallig weer aangepast?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Niet baggeren, anders ga ik je haten
En boeiend dat hatuhhh verlatuhhh is
Hij's fijnquote:Op maandag 12 maart 2007 21:34 schreef WurM het volgende:
Dag 9
Lieve kk Kareltje,
Ik zit momenteel met een groot probleem. Ik heb namelijk Jeuk aan me zak, het wil niet weg ! Je vraagt je natuurlijk af hoe dit komt en dat zal ik je dan ook vertellen, je bent ten slotte mijn liefste dagboek.
Vandaag op school vroeg de meester aan de klas: Valt er hier nog wat te neuken? Natuurlijk zei ik 'ja', want ik moet een 1 april-grap voorbereiden , en wat is er nou grappiger dan iemand vertellen dat ik met mijn meester heb geneukt?
Hoe dan ook: De meester kon niet goed bij mij naar binnen komen en vroeg heeft er iemand sperm? Gelukkig kon mijn vriendje Achmed de meester daar wel mee helpen. Achmed is al 31 en heeft daar dus geen problemen mee!
De meester gebruikte het sperm als glijmiddel en daar stonden we dan voor de klas als Jut en Jul . En fijn dat het was! De meester vond het ook fijn. Hij ging mijn bruine anjer zelfs méérdere keren Sauzen aan de binnenkant!
Na deze fijne interruptie van de les kregen we wiskunde van de juf, maar dat sloeg nergens op. Ze had het over Veren feat. lood , maar iedereen weet natuurlijk dat dat veren vs. lood moet zijn.
Verder heb ik eigenlijk niet veel bijzonders gedaan. Ik ga nu slapen en fijn dromen over de meester. En over jou natuurlijk!
Slaap lekker kk Karel,
Jekoos
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:42 schreef Zrtlrnc het volgende:
Goed bezig wurm! TS is een beetje lui heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen
Maar goed, als ik me geïnspireerd voel, wil ik nog wel een poging wagen...quote:
quote:
Doe datquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Maar goed, als ik me geïnspireerd voel, wil ik nog wel een poging wagen...
Alsof dat zo moeilijk is, je eigen condoom he.. tis je eigen kwakkiequote:Volgespoten condoom uitzuigen of je kleine teen er af .
Kenker je bent echt homoquote:Op zondag 1 april 2007 21:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alsof dat zo moeilijk is, je eigen condoom he.. tis je eigen kwakkie
Nee dat niet.. is dat het zelfde?quote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
Vind jij je eigen speeksel dan ook vies? kutkind
Als je je eigen zaad niet proeft, wordt je nooit een manquote:Op maandag 2 april 2007 22:28 schreef Jimbo het volgende:
je eigen bloed lik je tog ook op ,, niet zo janken, lichaamssappen zijn ok
(tog mn eigen zaad nognooit geproeftdenk dat ik dat maar aan mn meis overlaat aleen
tis maar net hoe je het bekijkt / wat je leuk vindquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:41 schreef miodzio het volgende:
[..]
Jij schopt al je onboeiende topics dichter naar een slotje toe.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:34 schreef miodzio het volgende:
Nut van deze kick?
4 bans maar? das ook niets ...quote:Op maandag 9 juli 2007 16:50 schreef Jekoos het volgende:
Zrtlrn pauper c en wurm willen niet meer verder schrijven. Bovendien bedenk ik me wel 3x voordat ik een topic open, dat zou jij ook doen na 4 bansen dan nog komen er kuttopic die als bagger beschouwd worden die vervolgens na 5 posts op slot gaan.
bovendien is deze post nu wél terrecht:
[..]
Was het niet KK kareltje?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:43 schreef WurM het volgende:
Dag 12
Dag Kareltje!
Ik heb je een beetje verwaarloosd de laatste tijd, waarvoor mijn oprechte excuses. Ik ben de laatste tijd erg druk. Zo ben ik naar de EO Jongerendag 2007 geweest en Ik ga kwaliteitsuser worden , wat allemaal erg tijdrovend is.
Ik ben de laatste tijd niet meer bij oma geweest. Ze wilde modern doen, maar ze ging alle Dingen letterlijk uitspreken . 'Kompuutur' in plaats van 'Kompjoeter' enzo. Vervelend mens. Ze liep laatst ook weg trouwens. Mijn moeder belde haar toen op haar gsm. Je had haar eens moeten horen. Ze gilde " Kom naar huis yvonne !!" Gelukkig kwam oma toen weer thuis.
Over mijn moeder gesproken: Ze is de laatste tijd erg depressief. Het is namelijk uit met haar vriendje. Je verkering zal maar uit zijn... Terwijl je nog getrouwd bent met mijn vader. Dat is kut!
Vandaag ga ik trouwens Om 8 uur even 2 minuten géén topic openen! , want After eights komt Karl Noten even op visite. Ik ben er nu al geil van. Ik ga nu stoppen met schrijven want Ik heb geen horloge... en ik wil natuurlijk niet te laat klaar liggen voor Karl.
Weltrusten Kareltje! Je bent Jekoos' eigen Dagboek . De allerliefste!
Ja, maar dat heb ik niet verzonnen en stiekem vind ik KK niet tof dus daarom gebruik ik dat niet meer snap je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was het niet KK kareltje?
sorry geen zin om terug te lezen...
beter, ik houd er ook niet vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik niet verzonnen en stiekem vind ik KK niet tof dus daarom gebruik ik dat niet meer snap je?
Jekoos is op vakantie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
beter, ik houd er ook niet van![]()
maar waar blijft de volgende nou?
oja, maar kan je er alsnog niet 1 maken ofzo?quote:
Ja, kan wel... Doe ik wel een keer als ik weer zin heb. Ik ga iig niet elke dag zo'n ding maken... Zoveel topics opent zelfs Jekoos niet namelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja, maar kan je er alsnog niet 1 maken ofzo?
nee das waar, maar we houden hier toch alles in 1 topicquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, kan wel... Doe ik wel een keer als ik weer zin heb. Ik ga iig niet elke dag zo'n ding maken... Zoveel topics opent zelfs Jekoos niet namelijk
quote:Op maandag 19 november 2007 00:02 schreef Spiderschwein het volgende:
waar zijn die andere 100 dagen? :p
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, kan wel... Doe ik wel een keer als ik weer zin heb. Ik ga iig niet elke dag zo'n ding maken... Zoveel topics opent zelfs Jekoos niet namelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |