Kijken of je ook zo reaageert als je huis in de fik staat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef Jekoos het volgende:
Ik heb de tijd![]()
Zo zouden we allemaal eens moeten gaan denken.
Geen gezeik meer met zo van 'opschieten, ik kom te laat!' enzo![]()
En nu ga ik, anders kom ik telaat op schoolkutschool [afbeelding]
Panieken helpt toch nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:46 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Kijken of je ook zo reaageert als je huis in de fik staat.![]()
Een horloge dat voor loopt loopt nooit goed, een horloge dat achter loopt loopt nooit goed maar een horloge die stilstaat staat 2 maal per dag goed.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef vdvorst het volgende:
Ik heb wel een horloge
En die loopt 2 minuten voor, zodat ik altijd op tijd kom(voor de bus)
Goed ideequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef vdvorst het volgende:
Ik heb wel een horloge
En die loopt 2 minuten voor, zodat ik altijd op tijd kom(voor de bus)
+1 scherpquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een horloge dat voor loopt loopt nooit goed, een horloge dat achter loopt loopt nooit goed maar een horloge die stilstaat staat 2 maal per dag goed.....
Stilstaande horloges FTW![]()
Te oude grapquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:48 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Een horloge dat voor loopt loopt nooit goed, een horloge dat achter loopt loopt nooit goed maar een horloge die stilstaat staat 2 maal per dag goed.....
Stilstaande horloges FTW![]()
Een horloge dat gewoon goed loopt, loopt de hele dag goedquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:48 schreef opgebaarde het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een horloge dat gewoon goed loopt, loopt de hele dag goed![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef -Marc- het volgende:
Je hebt ook horloges die zich automatisch synchroniseren met de atoomklok! Staat dus altijd goed
die zijn cool!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:59 schreef -Marc- het volgende:
Je hebt ook horloges die zich automatisch synchroniseren met de atoomklok! Staat dus altijd goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |