quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:42 schreef Zrtlrnc het volgende:
Goed bezig wurm! TS is een beetje lui heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen
Maar goed, als ik me geïnspireerd voel, wil ik nog wel een poging wagen...quote:
quote:
Doe datquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:45 schreef WurM het volgende:
[..]
Maar goed, als ik me geïnspireerd voel, wil ik nog wel een poging wagen...
Alsof dat zo moeilijk is, je eigen condoom he.. tis je eigen kwakkiequote:Volgespoten condoom uitzuigen of je kleine teen er af .
Kenker je bent echt homoquote:Op zondag 1 april 2007 21:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alsof dat zo moeilijk is, je eigen condoom he.. tis je eigen kwakkie
Nee dat niet.. is dat het zelfde?quote:Op zondag 1 april 2007 21:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
Vind jij je eigen speeksel dan ook vies? kutkind
Als je je eigen zaad niet proeft, wordt je nooit een manquote:Op maandag 2 april 2007 22:28 schreef Jimbo het volgende:
je eigen bloed lik je tog ook op ,, niet zo janken, lichaamssappen zijn ok
(tog mn eigen zaad nognooit geproeftdenk dat ik dat maar aan mn meis overlaat aleen
tis maar net hoe je het bekijkt / wat je leuk vindquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:41 schreef miodzio het volgende:
[..]
Jij schopt al je onboeiende topics dichter naar een slotje toe.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:34 schreef miodzio het volgende:
Nut van deze kick?
4 bans maar? das ook niets ...quote:Op maandag 9 juli 2007 16:50 schreef Jekoos het volgende:
Zrtlrn pauper c en wurm willen niet meer verder schrijven. Bovendien bedenk ik me wel 3x voordat ik een topic open, dat zou jij ook doen na 4 bansen dan nog komen er kuttopic die als bagger beschouwd worden die vervolgens na 5 posts op slot gaan.
bovendien is deze post nu wél terrecht:
[..]
Was het niet KK kareltje?quote:Op maandag 9 juli 2007 19:43 schreef WurM het volgende:
Dag 12
Dag Kareltje!
Ik heb je een beetje verwaarloosd de laatste tijd, waarvoor mijn oprechte excuses. Ik ben de laatste tijd erg druk. Zo ben ik naar de EO Jongerendag 2007 geweest en Ik ga kwaliteitsuser worden , wat allemaal erg tijdrovend is.
Ik ben de laatste tijd niet meer bij oma geweest. Ze wilde modern doen, maar ze ging alle Dingen letterlijk uitspreken . 'Kompuutur' in plaats van 'Kompjoeter' enzo. Vervelend mens. Ze liep laatst ook weg trouwens. Mijn moeder belde haar toen op haar gsm. Je had haar eens moeten horen. Ze gilde " Kom naar huis yvonne !!" Gelukkig kwam oma toen weer thuis.
Over mijn moeder gesproken: Ze is de laatste tijd erg depressief. Het is namelijk uit met haar vriendje. Je verkering zal maar uit zijn... Terwijl je nog getrouwd bent met mijn vader. Dat is kut!
Vandaag ga ik trouwens Om 8 uur even 2 minuten géén topic openen! , want After eights komt Karl Noten even op visite. Ik ben er nu al geil van. Ik ga nu stoppen met schrijven want Ik heb geen horloge... en ik wil natuurlijk niet te laat klaar liggen voor Karl.
Weltrusten Kareltje! Je bent Jekoos' eigen Dagboek . De allerliefste!
Ja, maar dat heb ik niet verzonnen en stiekem vind ik KK niet tof dus daarom gebruik ik dat niet meer snap je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was het niet KK kareltje?
sorry geen zin om terug te lezen...
beter, ik houd er ook niet vanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik niet verzonnen en stiekem vind ik KK niet tof dus daarom gebruik ik dat niet meer snap je?
Jekoos is op vakantie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
beter, ik houd er ook niet van![]()
maar waar blijft de volgende nou?
oja, maar kan je er alsnog niet 1 maken ofzo?quote:
Ja, kan wel... Doe ik wel een keer als ik weer zin heb. Ik ga iig niet elke dag zo'n ding maken... Zoveel topics opent zelfs Jekoos niet namelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
oja, maar kan je er alsnog niet 1 maken ofzo?
nee das waar, maar we houden hier toch alles in 1 topicquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, kan wel... Doe ik wel een keer als ik weer zin heb. Ik ga iig niet elke dag zo'n ding maken... Zoveel topics opent zelfs Jekoos niet namelijk
quote:Op maandag 19 november 2007 00:02 schreef Spiderschwein het volgende:
waar zijn die andere 100 dagen? :p
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:48 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, kan wel... Doe ik wel een keer als ik weer zin heb. Ik ga iig niet elke dag zo'n ding maken... Zoveel topics opent zelfs Jekoos niet namelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |