Kom eens naar limburgquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:31 schreef Jekoos het volgende:
Vaak verzin ik zelf ook wel het een en ander, maar omdat ze hier in drenthe achter lopen probeer ik ze vaak nog iets extra's bij te brengen
daar kennen ze hendig sjiek teminstequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:31 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
Kom eens naar limburghier liggen ze hendig sjiek achter
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:34 schreef Jekoos het volgende:
[..]
En zo had ik dat ik de hele dag sjieke slip en fap fap fap riep_!
Kijk! dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:35 schreef Jekoos het volgende:
Maar ook fappen snappen ze niet, ze denken het is een vervormde hap hap hap ofzo
Ja, dat is fucked iritantquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:36 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Kijk! dat heb ik dus ook![]()
Mensen begrijpen mij niet
dus daar kom je nog weg met "wajoo"?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:31 schreef Jekoos het volgende:
Vaak verzin ik zelf ook wel het een en ander, maar omdat ze hier in drenthe achter lopen probeer ik ze vaak nog iets extra's bij te brengen
Maar nu dus niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:38 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja, dat is fucked iritantmaar als ze het nou eens snapte dan was ik uber grappig geweest
![]()
ik vul kachel inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef Beach het volgende:
Ik zeg wel vaak hardop 'lol'![]()
En stervende hoeren kanker (zelf in te vullen voorwerp)
Oh ja, die ook nogquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef Beach het volgende:
Ik zeg wel vaak hardop 'lol'![]()
En stervende hoeren kanker (zelf in te vullen voorwerp)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |