dit valt niet meer goed te maken, je hebt mijn ziel beschadigd met jouw onsportiviteit, nu is mijn beurt om tripo of sepo te zeggen voor altijd gedoemd in dit topic. ik keek er zo naar uitquote:
Ja, als ik er toch niks meer aan kan doen?!quote:Op zondag 26 november 2006 15:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
dit valt niet meer goed te maken, je hebt mijn ziel beschadigd met jouw onsportiviteit, nu is mijn beurt om tripo of sepo te zeggen voor altijd gedoemd in dit topic. ik keek er zo naar uit![]()
een wat?quote:Op zondag 26 november 2006 15:08 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja, als ik er toch niks meer aan kan doen?!![]()
Mischien kan ik een psygiator voor je regelen, dan zijn de kosten voor mij...![]()
Orginaliteit kent geen tijdquote:Op zondag 26 november 2006 15:14 schreef crossover het volgende:
Voorbijganger: Och mevrouw, wat een lief kindje! Zou ik een blik in de kinderwagen mogen werpen?
Mevrouw: Maar natuurlijk meneer!
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 november 2006 15:14 schreef crossover het volgende:
Voorbijganger: Och mevrouw, wat een lief kindje! Zou ik een blik in de kinderwagen mogen werpen?
[afbeelding]
Blijft leuk!quote:Op zondag 26 november 2006 15:14 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Nee, dat mijn grap leuk was zegt nog niks over jouw topic.quote:
En die in de OP dan?quote:Op zondag 26 november 2006 15:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, dat mijn grap leuk was zegt nog niks over jouw topic.
Maar eerst maar eens zo'n mooie paint als ik
Ohja. Maar ik had het over een mooie paintquote:
Ah kut, you got mequote:Op zondag 26 november 2006 17:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Ohja. Maar ik had het over een mooie paint
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |