Hoezo? Voor haar weg te knippen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:36 schreef Zrtlrnc het volgende:
Gebruik een schaar!
Om de krabben natuurlijk jij vuilak, gelijk weer over schaamshaars beginnenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:37 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Hoezo? Voor haar weg te knippen?
Ik heb er nog geen haar
Zou ik dat dan van jouw hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat je de genitale grafkanker hebt
HAHA PWNDquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:41 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Zou ik dat dan van jouw hebbenje zei dat je safe was
![]()
Ja en nu ga jij doodquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:41 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Zou ik dat dan van jouw hebbenje zei dat je safe was
![]()
Ik wilde zojuist opperen dat TS eens kan proberen te doushen ofzo, je stelt nogal een radicale oplossing.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Stront over je ballen smeren is oké
Gewoon die stront laten uitharden, eraf laten knabbelen en daarma pas douchen ménquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:02 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik wilde zojuist opperen dat TS eens kan proberen te doushen ofzo, je stelt nogal een radicale oplossing.
Om je ballen af te knippen natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:37 schreef Jekoos het volgende:
Hoezo? Voor haar weg te knippen?
Ik heb er nog geen haar
klinkt zaligquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon die stront laten uitharden, eraf laten knabbelen en daarma pas douchen mén
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |