Hoezo? Voor haar weg te knippen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:36 schreef Zrtlrnc het volgende:
Gebruik een schaar!
Om de krabben natuurlijk jij vuilak, gelijk weer over schaamshaars beginnenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:37 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Hoezo? Voor haar weg te knippen?
Ik heb er nog geen haar
Zou ik dat dan van jouw hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat je de genitale grafkanker hebt
HAHA PWNDquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:41 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Zou ik dat dan van jouw hebbenje zei dat je safe was
![]()
Ja en nu ga jij doodquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:41 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Zou ik dat dan van jouw hebbenje zei dat je safe was
![]()
Ik wilde zojuist opperen dat TS eens kan proberen te doushen ofzo, je stelt nogal een radicale oplossing.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Stront over je ballen smeren is oké
Gewoon die stront laten uitharden, eraf laten knabbelen en daarma pas douchen ménquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:02 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik wilde zojuist opperen dat TS eens kan proberen te doushen ofzo, je stelt nogal een radicale oplossing.
Om je ballen af te knippen natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:37 schreef Jekoos het volgende:
Ik heb er nog geen haar
klinkt zaligquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon die stront laten uitharden, eraf laten knabbelen en daarma pas douchen mén
Je eerste haren / haarzakjes beginnen er te komen en dat jeukt. Serieus btwquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:37 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zo een als bij die honden of katten? die normaal om je nek moet?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:08 schreef The_Terminator het volgende:
Vast vlooien (hoe je die hebt opgelopen hoef ik niet eens te weten)
Doe een vlooienband om, jeuk zo weg![]()
Ga ik nu dood? Hoelang duurt dat ongeveer?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:51 schreef venomsnake het volgende:
Je zal wel een dodelijk geslachtsziekte hebben vrees ik..![]()
Of balkanker.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik denk dat je de genitale grafkanker hebt
Ze snijden gewoon je balletjes eraf, 2 plastic ping pong balletjes er weer in (anders voelt het zo leegquote:
Je gaat dood, jouw dood-zijn duurt helaas veel te kort, daarna word je herboren als kansloze. Niks nieuws dus.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:40 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ga ik nu dood? Hoelang duurt dat ongeveer?![]()
"Uw zoekbewerking - poolkrabben - heeft geen overeenkomstige documenten"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 06:07 schreef Zzyzx het volgende:
Beter krabben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |