Nee, dat zijn profiteursquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:32 schreef remlof het volgende:
Duitsers komen tegenwoordig in Nederland tanken... Zijn dat dan Hobbyholländer?
Hij zette je bek op de gaskraan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:33 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Mijn vader mishandeld me, nu weet ik waar dat van komt![]()
-geen persoonlijke gegevens posten-quote:
TS heeft alleen een electrische rolstoel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:37 schreef Zrtlrnc het volgende:
Poll: Hoeveel fietsen heeft TS thuis?
Ies wel leukquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:47 schreef Jekoos het volgende:
Ontopic duitsers graagjullie neuken dit topic tot er een slotje komt. Hoewel dit niet nodig is
![]()
Opgeruimd, misschien wordt het nog wat...quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:47 schreef Jekoos het volgende:
Ontopic duitsers graagjullie neuken dit topic tot er een slotje komt. Hoewel dit niet nodig is
![]()
Het is ook zinloosquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:30 schreef Jekoos het volgende:
Nederlanders in Duitsland om bijv. goedkoper te tanken, boodschappen in te slaan of om vuurwerk te kopen.. het zijn gewoon hobbyduitsersmensen die hun vaderland niet eren
![]()
Schande, niet?![]()
Ja daarom.. ze doen het gewoon voor de hobbyquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het is ook zinloos![]()
Voordat ze weer terug zijn waar ze wonen zijn ze net zoveel kwijt als bij de plaatselijke benzinepomp![]()
Landverraders, gelijk daar laten, ik zegt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:52 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Ja daarom.. ze doen het gewoon voor de hobby![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |