quote:
jewel hoor, gewoon in feedback topic zeggen dat het 53 moet zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Dan moet ik wel erg gaar zijn...
En het is unfixable!
Deed ik netquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef Sylvana het volgende:
jewel hoor, gewoon in feedback topic zeggen dat het 53 moet zijnmodjes kunnen het wel veranderen
je bent weer lekker bezigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef Sylvana het volgende:
Uhm, volgens mij is dit deel 53 al hoor
* Sylvana is dood
Half uur gefietst in de sportschool, toen half uur gefitnessed en daarna ging ik dus op de crosstainer
Dat was dus om half 9. Ik voetbal voorbeschouwing aangezet, en toen dacht ik, van ja, normaal ga ik 25 minuten, maar ik wil die wedstrijd ook wel zien, dus wat nuNouja, gewoon doorgaan op de crosstainer dus en er om half 10 toen de eerste helft was afgelopen er af gestapt, dus gewoon een uur op die crosstrainer getrained
![]()
![]()
En toen snel naar huis voor de tweede helft en nu kom ik niet meer van de bank af vanavond
En ik maar denken dat ik geen conditie had
Eigenlijk moet ik een crosstrainer bij mijn tv hebben staan...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:04 schreef Miss_S het volgende:
je bent weer lekker bezig
ik zou eigenlijk ook een tv bij mijn crosstrainer moeten hebben staan
hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een crosstrainer bij mijn tv hebben staan...![]()
![]()
Same here, dus dan maar in de sportschool, alleen ik zou der elke dag wel op kunnen staan, maar elke dag naar de sportschool dat hou ik niet vol, vind die 3 ker in de week wel genoegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef Alcarin het volgende:
Zou echt geweldig zijn als ik zo'n ding thuis zo hebben, maar ik heb maar een klein huisje dus zo'n ding past er echt niet in![]()
Zorg wel dat je wint he, laat je niet verslaan zoals ik met die stomme kiwi!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:13 schreef Sylvana het volgende:
Kga nu maar ff een paprika aanvallen, k heb honger van al dat sporten
Ehm, dat lijkt me bijna onmogelijk...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
O oeps, ik las net iets over buikomtrek?
Ik heb 91 cm![]()
![]()
![]()
maar ik heb wel maat 36/38 van kleding
en ben een soort van lang/dun(normaal)
der liggen nu wel overal pitjes op mn bureauquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zorg wel dat je wint he, laat je niet verslaan zoals ik met die stomme kiwi!![]()
Fragmentatiepaprika!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef Sylvana het volgende:
der liggen nu wel overal pitjes op mn bureaumaar heb wel gewonnen, iig, van de rode paprika, nu de gele nog
ja over je navel toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ehm, dat lijkt me bijna onmogelijk...
Meet je wel goed?![]()
van de gele paprika ook gewonnen, dus kan nu lekker happenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:22 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Fragmentatiepaprika!![]()
Nee, ok, ik ben Heel Erg Flauw dus ik ga maar slapen ofzo![]()
smeerkaas? filet americain?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef Thrilled het volgende:
Het nadeel met mijn beleg (van brood) is dat ik het meestal moet meenemen naar mijn werk of school, dus dan moet ik het inpakken. En dan is 9 van de 10 keer het vleeswaar niet meer te pruimen, dus neem ik kaas, aangezien dat lekker blijft...en kaas is ook niet zo droog als ham ofzo.. ik weet niet waar ik kaas mee kan vervangen wat ik zelf ook erg lekker vind en goed te behouden is als het ingepakt is.... iemand hulp hierbij?
ik had het idee dat filet american erg slecht was? rauwe troep enzo, veel bacterieen? Lijkt me erg vet.. weet het verder niet hoor... verder vind ik het ook niet echt goed te eten , sowieso moet het heel dun zijn dan.. smeerkaas ben ik ook niet zo'n fan van..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
smeerkaas? filet americain?
en verder goed bezig jij ook![]()
met gemalen lintwormenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
filet american is mager is gewoon rauw gehakt (tartaar) met poeder en ook wat olie...
duurde een paar minuten totdat ik door had wat er stondquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een crosstrainer bij mijn tv hebben staan...![]()
![]()
Mm denk dat ik met je mee doe.. ben kapot...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
duurde een paar minuten totdat ik door had wat er stond
volgens mij word het tijd dat ik naar bed ga
gezelligquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Mm denk dat ik met je mee doe.. ben kapot...![]()
![]()
![]()
Hebben wij hier de eerste "slank de lente in" romance?? Gaan jullie nu ook een "slank de lente in" liefdes baby maken?quote:
dan moet ik weer van voren af aan beginnen met afvallenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Hebben wij hier de eerste "slank de lente in" romance?? Gaan jullie nu ook een "slank de lente in" liefdes baby maken?![]()
^
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan moet ik weer van voren af aan beginnen met afvallen
ik een 2persoonbedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Hoe knus is jouw bed?Ik heb een twijfelaartje..
Doe dan maar mijn bed, blijven we tenminste warmquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik een 2persoonbed
dus als je het niet bevalt kan je aan je eigen kant gaan liggen
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:19 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Doe dan maar mijn bed, blijven we tenminste warm
Ik wilde alleen maar liev doenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij word het tijd dat we gaan slapen
Let je wel op met dat multivruchten-spul? Is wel een beetje een suikerbom (tenzij het light is natuurlijk).quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef Thrilled het volgende:
...
Verder drink ik alleen maar water of multi-vruchtensap dus dat is wel goed, er gaat gemiddeld zo'n 3 tot 4 liter per dag naar binnen..en ook meestal weer naar buiten![]()
Het nadeel met mijn beleg (van brood) is dat ik het meestal moet meenemen naar mijn werk of school, dus dan moet ik het inpakken. En dan is 9 van de 10 keer het vleeswaar niet meer te pruimen, dus neem ik kaas, aangezien dat lekker blijft...en kaas is ook niet zo droog als ham ofzo.. ik weet niet waar ik kaas mee kan vervangen wat ik zelf ook erg lekker vind en goed te behouden is als het ingepakt is.... iemand hulp hierbij?
proficiatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef Sylvana het volgende:
* Sylvana is dood
Half uur gefietst in de sportschool, toen half uur gefitnessed en daarna ging ik dus op de crosstainer
..., dus gewoon een uur op die crosstrainer getrained![]()
![]()
En ik maar denken dat ik geen conditie had
Zag toevallig deze post dus dacht: ik reageer evenquote:Op woensdag 7 maart 2007 05:50 schreef _Eendje_ het volgende:
[..]
heb jij dan geen last van je voeten? Mijn probleem is meestal dat ik na 30min enorme last krijg van het voorste deel van mijn voeten (zo branden precies en euhm beetje geen gevoel meer in mijn tenen) ik heb het vermoeden dat dit voornamelijk aan mijn schoenen ligt... dus meteen even ook een andere vraag: welke schoenen draag je?
Dat vruchtensap drink ik alleen als ik thuis zit, en dat is heel weinig, op school/werk/fitness is het altijd water... sandwichspread vind ik ook niet zo lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Let je wel op met dat multivruchten-spul? Is wel een beetje een suikerbom (tenzij het light is natuurlijk).
Voor meeneem-brood vind ik sandwichspread ook wel een goed beleg. Het blijft altijd knapperig. Ook gecombineerd met kaas of vleeswaar (ipv boter) hou je een fris broodje.
Hou je ook van zoet beleg? Suikers lijken wel slecht, maar vaak bevatten die belegsoorten geen vet. Jam, honing en appelstroop blijven goed op je broodje zitten (itt hagelslag enzo). Ik vond speculaas op brood ook wel lekker. Als je de speculaasjes apart meeneemt blijven ze knapperig.
Wat een motivatiequote:Op woensdag 7 maart 2007 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen,
ik heb overal spierpijn, maar ik ga zometeen toch weer lopend naar de stad. Ik moet en ik zal
. Was vanochtend weer 0,2 lichter dan gisteren, maar of dat komt van al dat lopen durf ik nog niet te zeggen. Kan ik eind vd week misschien meer over zeggen
. Ben wel doodop aan het eind van de dag. Vanmiddag kap ik er vroegtijdig mee. Ik wil rond 14:30 / 15:00 thuis zijn. Lekker bankhangen voor de rest van de dag.
Over crosstrainers:
Ik kan niet met crosstrainers omgaan en omdat ik bang ben een modderfiguur te slaan, sta ik er nooit op in de sportschool. Dat ding gaat altijd met mij aan de haal en maakt ongecontroleerde bewegingen.
het moet even gezegd: mijn kleine dotje hangt over de monitor heen te pitten![]()
Mocht het je motivatie sterken: je hebt mij gemotiveerd! Ik ga straks lopend naar de markt, en dan lopend (met volle boodschappentassen hèquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen,
ik heb overal spierpijn, maar ik ga zometeen toch weer lopend naar de stad. Ik moet en ik zal
. Was vanochtend weer 0,2 lichter dan gisteren, maar of dat komt van al dat lopen durf ik nog niet te zeggen. Kan ik eind vd week misschien meer over zeggen
. Ben wel doodop aan het eind van de dag. Vanmiddag kap ik er vroegtijdig mee. Ik wil rond 14:30 / 15:00 thuis zijn. Lekker bankhangen voor de rest van de dag.
Over crosstrainers:
Ik kan niet met crosstrainers omgaan en omdat ik bang ben een modderfiguur te slaan, sta ik er nooit op in de sportschool. Dat ding gaat altijd met mij aan de haal en maakt ongecontroleerde bewegingen.
het moet even gezegd: mijn kleine dotje hangt over de monitor heen te pitten![]()
Ik haat lopen ook, maar ik haat het nog meer om een maand op hetzelfde gewicht te blijven hangen. Dan is de keus snel gemaaktquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:54 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat een motivatieIk had al lang de fiets gepakt, ik haat lopen
![]()
Spierpijn is goed! Betekent dat je je spieren zo belast hebt, dat ze nu aan het voorbereiden zijn om hetzelfde weer te doen, tenminste, dat is mij altijd verteld, ik kan het mis hebben.
Crosstrainers zijn een beetje irritant omdat ze je 'dwingen' om met je armen mee te gaan met je benen, zegmaar. Maar als je eenmaal in het ritme zit lukt het wel![]()
Katjes zijn liev!!![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mocht het je motivatie sterken: je hebt mij gemotiveerd! Ik ga straks lopend naar de markt, en dan lopend (met volle boodschappentassen hèdat is extra verbranding) weer terug.
Alles wentquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Met volle boodschappentassen fietsen mag dan wel goed zijn voor de lijn, het is niet goed voor m'n bloeddruk. Ik zwaai alle kanten op met m'n fiets, iedereen werkt tegen en ik kom alleen maar heel chagrijnig thuis
.
Door je aan te melden op www.dieet-web.nl, je profiel in te vullen en een eerste resultaat, en dan Troel een pm te sturen dat je graag in dit lijstje wilt in plaats van dat van de dieetclub. Staat ook in de OP trouwensquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Hoe kan ik zeg maar ook bij dat lijstje komen?
Goed bezig!quote:Weeg 1 kilo minder sinds vorig week! wieh!
Gister 20 min hardlopen gedaan. daarna veel buikspieroefeningen
valt mee hoor, volgens mij, als je het lijstje in de OP bekijkt. Ik ben 1,72.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:43 schreef Alcarin het volgende:
Wat is dat trouwens met 1,68 meter? Er zijn wel heel veel mensen zo lang...![]()
Daar keek ik juist naar, en daar staan 6 mensen in die precies 1,68 zijn! Ik vond het wel grappig. Maar goed, ik ben/word een wetenschapper, dus ik verbind geen conclusies aan zo'n kleine steekproefquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:43 schreef Viking84 het volgende:
valt mee hoor, volgens mij, als je het lijstje in de OP bekijkt. Ik ben 1,72.
mijn taille is smaller dan die van jou maar mijn heupen zijn dan ook weer veel brederquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zo, gister heb ik eens mn heupen en taille gemeten. Heupen zijn 94 en mn taille is 80 (dat viel wel mee dus). Maar het lijkt erop dat ik dus nooit echt een mooie wespentaille zou kunnen krijgen, daarvoor zijn mn heupen wel te smal denk ik.
als ik het goed gemeten heb zijn mijn heupen 105 cm en mijn taille 100quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mijn taille is smaller dan die van jou maar mijn heupen zijn dan ook weer veel breder
mijn heupen durf ik echt niet te meten (weet trouwens ook niet precies waar dat moet)quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als ik het goed gemeten heb zijn mijn heupen 105 cm en mijn taille 100.
ik wandel hier natuurlijk niet voor niks rondquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mijn heupen durf ik echt niet te meten (weet trouwens ook niet precies waar dat moet)
en mijn taille is 77
Ja hoor, je hebt bijna mijn "afmetingen" en ik wil in mei al onder de 60 zijn! Veel bewegen en liefst ook echt sporten, anders gaat het niet lukken denk ik (of je moet een crash-dieet doen, maar dan zit je voor de herfst weer boven de 70.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:44 schreef Zeeltje het volgende:
ik ben 1.67
en te zwaar haha.. ik wil graag onder de 60 komen in de zomer!
weeg nu 71kg.. zou dat kunnen?
11 kilo afvallen in nog geen 4 maanden?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt bijna mijn "afmetingen" en ik wil in mei al onder de 60 zijn! Veel bewegen en liefst ook echt sporten, anders gaat het niet lukken denk ik (of je moet een crash-dieet doen, maar dan zit je voor de herfst weer boven de 70.
nee, krijg geen last van mn voeten en ik heb Nike's aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 05:50 schreef _Eendje_ het volgende:
[..]
proficiat![]()
hierna verdien je idd wel een gezonde snack![]()
even twee kleine vraagjes tussendoor:
heb jij dan geen last van je voeten? Mijn probleem is meestal dat ik na 30min enorme last krijg van het voorste deel van mijn voeten (zo branden precies en euhm beetje geen gevoel meer in mijn tenen) ik heb het vermoeden dat dit voornamelijk aan mijn schoenen ligt... dus meteen even ook een andere vraag: welke schoenen draag je?
en dan mijn tweede algemene vraag: hoeveel water mag je eigenlijk per dag drinken dat het gezond blijft?
Dat hoeft niet persee, je kunt ook je handen aan de middelste handvaten houden, alleen dan train je die dus nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:54 schreef Alcarin het volgende:
Crosstrainers zijn een beetje irritant omdat ze je 'dwingen' om met je armen mee te gaan met je benen, zegmaar. Maar als je eenmaal in het ritme zit lukt het wel![]()
Katjes zijn liev!!![]()
Mwah, toen ik nog fanatiek Weight Watchers-punten telde, viel ik ook wel een kilo per week af. Het is er prima vanaf gebleven en ik had niet het gevoel dat ik te weinig binnenkreeg. Het kan dus wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
11 kilo afvallen in nog geen 4 maanden?. Dat is 3 kilo per maand. Vind ik wel erg drastisch, hoor. We sonjabakkeren hier toch niet?
Nou, ik eet echt niet anders dan jullie, maar ik ben sinds eind januari (toen ik begon) maar 3 kg kwijtgeraakt, waarvan 1 kg er na 2 weken weer aan zat en er tot op heden ook niet af wilquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb het bijna een half jaar gedaan toen. Na een tijdje ging ik inderdaad langzamer afvallen, maar ik ben toen gaan sporten en uiteindelijk bleef ik wel afvallen.
Zeker als je net begint moeten 4 of 5 kilo per maand haalbaar zijn zonder jezelf uit te hongeren. Dan moet je natuurlijk wel goed op blijven letten dat je alles binnen krijgt wat je lichaam nodig heeft. Als je je lichaam niet goed verzorgt, zal het ook niet meewerken.
Ik ben 1.65 als het niet kleiner is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:32 schreef conleche het volgende:
Jarenlang was 1m68 het gemiddelde van de Nederlandse vrouw, dat is nu allang niet meer zo. Als ik al die lange jonge meiden van tegenwoordig zie, denk ik dat het gemiddelde nu iets van 1m72 zal zijn(nichtje s 14 en is bijna 1m80). Als je klein bent zie je er sneller mollig uit, dus misschien daarom dat er in dit topic zoveel kleintjes zijn.
Je hersenen gebruiken zo'n 20% van de energie die je binnenkrijgt, geloof ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP...
Ik wou dat je met hersenactiviteit ook veel calorieën verbrandde, dan was ik mager als dit tentamen achter de rug is. Fysische chemie, pff... Maar ik snap het nu wel, min of meer. De integralen en vergelijkingen winnen het dit keer niet van mij!
Oh, maar ik heb het ook niet over hoe ik nu eet! Toen leefde ik op iets meer dan 1000kcal per dag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik eet echt niet anders dan jullie, maar ik ben sinds eind januari (toen ik begon) maar 3 kg kwijtgeraakt, waarvan 1 kg er na 2 weken weer aan zat en er tot op heden ook niet af wil.
Ja dat probleem heb ik ook. Ik ben nu 82 kg bij 1,72 m (was 88 kg). Wat ik sinds deze week veranderd heb is: elke dag groente en meer bewegen (= 4 keer per week lopend naar stage / college en weer terug = 40 á 60 minuten per keer). En dan stap ik dus ook stevig door. Voel m'n spieren en heb nu lichte spierpijn van gisteren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:48 schreef Zeeltje het volgende:
mijn benen zijn het ergst.. en die krijg ik gewoon niet af.. niet eens een beetje..
ik weet dat ik niet veel kracht sport moet doen en dat doe ik ook niet maar wat dan wel?
en ik weet gewoon niet waarom ik niet afval.
Ik eet echt gezond
vandaag
ontbijt:
verse jus
thee
2 boterham met smeerkaas 40+
tussendoor
appel
koffie zwart
lunch
2 boterhamen met ham en komkommer
tussendoor
mandarijn
en vanavond gewoon normaal eten. niet vettig ofzo
en daarna drink ik een kopje thee of koffie en dat was het..
en zo gaat dat eigenlijk elke dag. maar dan wel met variaties.
ik sport 3 keer per week. als bijbaan werk als serveerster dus lopen doe je daar ook veel.
verder moet ik elke dag een sowieso 1 uur lopen voor mijn stage ( heen en terug )
wat doe ik niet goed?
7 kleine appels oftewel 3,5 grote appels ongeveer? zo doe je goed hahaquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb dit al gegeten vandaag:
Ontbijt: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
Lunch: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
En een banaan en 7 kleine stukjes appel.
Gezond hè?![]()
als je het in samenwerking met cardio doet niet neequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef Zeeltje het volgende:
ik weeg 71 kg.. bij een lengte van 1.67
ik zal eens mijn omvang meten
Maar met krachtoefeningen gaat het dan juist niet opblazen?
toen ik klein was maakte mijn moeder mij altijd wijs dat ik een afrikaanse kont had ( omdat hij zo uitsteekt )
Ze heeft het over stukjes appel he, niet over hele appelsquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:08 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
7 kleine appels oftewel 3,5 grote appels ongeveer? zo doe je goed haha
ik heb gehoord dat te veel fruit ook niet goed is.. ivm suiker ofzo
ik vind het een beetje raar dat je het steeds over 'stukjes appel' hebt. Zeg gewoon 'grote appel' of 'kleine appel' en als je wilt weten hoeveel calorieën er dan in zitten, weeg je hem even en zoek je op de caloriewijzer op hoeveel calorieën erin zitten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb dit al gegeten vandaag:
Ontbijt: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
Lunch: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
En een banaan en 7 kleine stukjes appel.
Gezond hè?![]()
Haha nee 7 kleine stukjes appel is nog niet eens 1 normale appel denk ik. (We hebben kleine appels.)quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:08 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
7 kleine appels oftewel 3,5 grote appels ongeveer? zo doe je goed haha
ik heb gehoord dat te veel fruit ook niet goed is.. ivm suiker ofzo
ok nou dan zeg je voortaan: ik heb 1 kleine appel gegeten. Hou op met die 'stukjes' als je toch gewoon een hele appel eet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Haha nee 7 kleine stukjes appel is nog niet eens 1 normale appel denk ik. (We hebben kleine appels.)
Nee ik hoef de calorieen niet te weten. Het waren bijna 2 kleine appels maar de cavia kreeg er ook een stukje van. Dus eigenlijk 2 kleine appels min een stukje aan de cavia.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind het een beetje raar dat je het steeds over 'stukjes appel' hebt. Zeg gewoon 'grote appel' of 'kleine appel' en als je wilt weten hoeveel calorieën er dan in zitten, weeg je hem even en zoek je op de caloriewijzer op hoeveel calorieën erin zitten.
Zeeltje, dat is niet echt een goeie volgorde. Je kunt beter eerst 10 minuten warming up doen, daarna krachttraining en dan cardio. Want met krachttraining verbrand je dan de koolhydraten en daarna met cardio verbrand je dus je vetquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef Zeeltje het volgende:
oh oke verkeerd gelezen..
ik doe op sportschool zo'n programma volgen.
10 min fietsen
15 lopen intensief
20 cardio intensief
dan 3 x 25 buikspieroefeningen
3x 15 schuine buikspieren
en dan 4 verschillende krachtoefeningen voor been, arm, rug, buik
Jaja oke.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ok nou dan zeg je voortaan: ik heb 1 kleine appel gegeten. Hou op met die 'stukjes' als je toch gewoon een hele appel eet.
Nou dank je wel Viking, ik zit nu al 10 minuten in tranen en ik moet zo de deur uit!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik plas nog steeds veel minder dan ik opneem, dus dan moet het vocht m'n lichaam maar langs een andere weg verlaten -->vanwege Dag Dingo...
en heb je ook zo'n mooie rooie neus als ik daarnet had?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou dank je wel Viking, ik zit nu al 10 minuten in tranen en ik moet zo de deur uit!!
mm dus eerst maar gaan fiesten en dan kracht en dan de rest van cardio..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zeeltje, dat is niet echt een goeie volgorde. Je kunt beter eerst 10 minuten warming up doen, daarna krachttraining en dan cardio. Want met krachttraining verbrand je dan de koolhydraten en daarna met cardio verbrand je dus je vet
*aai.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:21 schreef conleche het volgende:
*conleche gaat in de spiegel kijken*
Ja, een rode neus en heeele kleine, dikke rode oogjes![]()
Je lichaam verbrand eerst wat het makkelijkst is om te verbranden en dat zijn koolhydraten. Dus als je eerst cardio doet, verbrand je dus eerst je koolhydraten daarmee en pas als je koolhydraten op zijn begin je vet te verbranden. Als je dus met kracht eerst je koolhydraten verbrand en dan cardio gaat doen, dan verbrand je dus je vet en zal je training dus effectiever zijn. Ook is het zo als je eerst zoveel cardio doet, je de krachtoefeningen vaak minder goed uitvoert en vol kunt houden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:20 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
mm dus eerst maar gaan fiesten en dan kracht en dan de rest van cardio..
maar vet verbrand je toch pas na 20 min intensief sporten? Of begint dat al met krachttraining
( jaja ben nog maar een beginner)
Succesquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef Zeeltje het volgende:
thank you so much!
ik zal eens proberen!
misschien is dat wel wat ik fout doe!
uhm, en zal hij daardoor afvallen ofzo danquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De cavia heeft een ontstoken oog. Het is helemaal rood om z'n oog ook.![]()
niet zo flauwquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, en zal hij daardoor afvallen ofzo danof juist aankomen? is het een emo-eter?
Wat is bij jou het verschil tussen lopen en fietsen en cardioquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef Zeeltje het volgende:
oh oke verkeerd gelezen..
ik doe op sportschool zo'n programma volgen.
10 min fietsen
15 lopen intensief
20 cardio intensief
dan 3 x 25 buikspieroefeningen
3x 15 schuine buikspieren
en dan 4 verschillende krachtoefeningen voor been, arm, rug, buik
Ik dacht dat als ik straks '2 kleine appels' neerzet inplaats van '7 kleine stukjes appel' weten jullie tenminste waarom.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, en zal hij daardoor afvallen ofzo danof juist aankomen? is het een emo-eter?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik dacht dat als ik straks '2 kleine appels' neerzet inplaats van '7 kleine stukjes appel' weten jullie tenminste waarom.
Natuurlijk dacht ik dat ook niet echt.quote:
pfft wat een variatie allemaalquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Maaltijdsalade, maaltijdsoep, gewokte kipfilet en groente met rijst, iets uit de grillpan, tartaartje met gekookte groente en aardappelpuree...
Wat ook lekker is, en erg mager: plakken tomaat (zonder schil), uienringen en stukjes kipfilet bakken met een beetje olie en dat op een geroosterde boterham eten met peper en zout.
Of een maaltijdsoep van groente (broccoli, courgette, bloemkool, wat je wilt), even gefruit en dan met bouillon en wat rijst of aardappels (voor de binding) gepureerd met een staafmixer. Het wordt een beetje prut maar erg lekker en gezond.
Gebakken slibtong is met bijna alles lekker en eenvoudig. Gewoon een salade erbij, of spinazie of broccoli.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
pfft wat een variatie allemaalik wilde ook graag slibtongetjes halen zometeen.. kan je daar niets mee?
ik mag morgen kokenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef Thrilled het volgende:
Mmm mn vader zegt dat ik vanavond maar moet koken... en het moet iets gezonds zijn zegt ie.. iemand tips voor een gezonde avondmaaltijd? Ik moet nog naar de supermarkt dus in principe is alles mogelijk!!..
Vanavond werden het toch maar restjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik mag morgen koken
2 soorten vis, sla en gebakken aardappeltjes
Het is geen crashdieet, maar je mag het maar 4x3 dagen doen, en je valt 4,8 kilo af in 3 dagen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef heaven7 het volgende:
Dit dieet volg je dus 3 dagen achter elkaar, hierna eet je 4 dagen normaal. Je mag het niet langer dan 4x3 dagen doen dus in totaal 4 weken. Je zou hiermee dan tot 19 kilo kunnen afvallen, in 3 dagen val je 4.8 kilo af.
Het zou geen crashdieet zijn.. Heeft iemand enig idee waar dit precies goed voor is en is het idd echt geen crashdieet?
Heel raar dieet. Op zich niet ongezond maar ik snap de pindakaas, de knakworsten en het ijs niet. En 4,8 kilo in 3 dagen lijkt mij grote onzin.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef heaven7 het volgende:
Van iemand een blaadje gekregen met een dieet van de hartstichting, ziet er als volgt uit:
<knip>
Dit dieet volg je dus 3 dagen achter elkaar, hierna eet je 4 dagen normaal. Je mag het niet langer dan 4x3 dagen doen dus in totaal 4 weken. Je zou hiermee dan tot 19 kilo kunnen afvallen, in 3 dagen val je 4.8 kilo af.
Het zou geen crashdieet zijn.. Heeft iemand enig idee waar dit precies goed voor is en is het idd echt geen crashdieet?
klinkt inderdaad niet helemaal gezondquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is geen crashdieet, maar je mag het maar 4x3 dagen doen, en je valt 4,8 kilo af in 3 dagen?
Iets klopt hier niet...![]()
welkom en veel succesquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Sukilove het volgende:
Hoi! Ik ga ook maar eens meedoen, denk ik.
Ik zou graag komende zomer wat strakker in mijn bikini kunnen rondhuppelen.
Het afgelopen jaar ben ik geloof ik wel 5 kg aangekomen ofzo. Ik ben verhuisd en nu is alles heel dichtbij, terwijl ik voorheen overal zeker een half uur voor moest fietsen.
Voor ik verhuisde was ik al niet bepaald slank, maar nu vind ik het echt vervelend. Ik vind het bijv. niet meer zo leuk om op zaterdagavond met wat vrienden in een café te dansen o.i.d., ik trek ook zo'n beetje altijd hetzelfde aan (omdat dat het enige is wat ik nog mooi vind bij mezelf).
Dus daar mag wel verandering in komen.Ik zat dit topic een beetje door te bladeren en dat idee van Viking om te lopen vond ik wel goed. Vanaf morgen ga ik lopend naar college.
idd en die knakworsten en dat ijs enzo vink ook wel erg apartquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is geen crashdieet, maar je mag het maar 4x3 dagen doen, en je valt 4,8 kilo af in 3 dagen?
...alleen kan dat helemaal niet!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd en die knakworsten en dat ijs enzo vink ook wel erg apart
echt gezond klinkt het mij iig niet in de oren, zeker omdat je in zo'n korte tijd zoveel af kunt vallen
4.8 kilo x 7000 kcal = 33600 kcalquote:
Jeuj! Gewonnen van de BMI!quote:
Qua vet niet nee.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:33 schreef profielnaam het volgende:
Met andere woorden die 4.8 kilo is totaal uit de lucht gegrepen, want dat kan je qua vet nooit verbruiken in 3 dagen met dat dieet.
tja, er staat niet bij dat het vet verbranden is he, water of spierweefsel verbranden is een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:33 schreef profielnaam het volgende:
[..]
4.8 kilo x 7000 kcal = 33600 kcal
33600 / 3 = 11200 kcal / dag
Dan zou je dus 11200 kcal per dag moeten verbranden.
Normaal verbruik voor een man is 2500 kcal / dag en voor vrouwen 2000 kcal / dag.
Met andere woorden die 4.8 kilo is totaal uit de lucht gegrepen, want dat kan je qua vet nooit verbruiken in 3 dagen met dat dieet.
Als het kon, dan zou het ongezond zijn. Maar het kan dus helemaal niet, zie ook de berekening van profielnaam.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, lijkt mij ook wel erg stug om bijna 5 kg in 3 dagen af te vallen
gezond is het iig niet
Hoi! Welkom!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Sukilove het volgende:
Hoi! Ik ga ook maar eens meedoen, denk ik.
maakt verder niets uit, er zijn genoeg mensen die helemaal niks weten over calorieën, water, spierweefsel,vet etc.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, er staat niet bij dat het vet verbranden is he, water of spierweefsel verbranden is een stuk makkelijkermaar dan nog is 5 kg in 3 dagen onmogelijk
4 keer 3 dagen dieten dus, maar je doet er dus steeds 4 dagen normaal eten tussen. Dat staat er ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Van de hartstiching dus. Ik weet een heleboel over afvallen, daarom mijn vragen hierbij, ik snap het nut niet helemaal. Ik had gehoopt dat iemand er misschien een theorie bij weet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:46 schreef profielnaam het volgende:
[..]
Dit is gewoon een van die vele dieëten..
Eerlijk gezegd geloof ik er niks van dat het van de hartstichting is. Het zou niet de eerste keer zijn dat een onzinnig dieet wordt gepromoot onder valse voorwendselen (zoals het 'ziekenhuisdieet').quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef heaven7 het volgende:
[..]
4 keer 3 dagen dieten dus, maar je doet er dus steeds 4 dagen normaal eten tussen. Dat staat er ook.
En ja, het is van de hartstichting..
Ze zouden dieten gewoon moeten verbiedenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:46 schreef profielnaam het volgende:
[..]
maakt verder niets uit, er zijn genoeg mensen die helemaal niks weten over calorieën, water, spierweefsel,vet etc.
Meeste mensen denken: dieet volgen.. en kilo's eraf op de weegschaal.
Dit is gewoon een van die vele dieëten..
quote:Het hartstichting dieet heeft in principe niets te maken met de hartstichting. Omdat het hartstichting dieet bij veel mensen bekend is, zal de naam vermoedelijk niet verdwijnen
Wellicht. Ik heb het alleen van een hartpatient en niet van het internet oid.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik er niks van dat het van de hartstichting is. Het zou niet de eerste keer zijn dat een onzinnig dieet wordt gepromoot onder valse voorwendselen (zoals het 'ziekenhuisdieet').
Ah oke! Bedanktquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:53 schreef Lienekien het volgende:
OK, een duidelijke aanwijzing staat hier:
[..]
Als je googelt op 'dieet van de hartstichting' vind je nog meer info.quote:
Iemand die geld wil verdienen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:59 schreef heaven7 het volgende:
Ga ik doenBeetje inlezen kan zeker geen kwaad merk je nu wel!
Maar nog steeds vraag ik me af wie dit dieet heeft bedacht en met welke theorie erachter.
Ik denk niet dat het mag, en ik denk dat ze er niet bij mee zijn bij de hartstichting, maar je doet er zo weinig tegen he. Als de naam eenmaal bekend is als horende bij het dieet, dan blijft dat zo. Net als het ziekenhuisdieet inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Blijkbaar idd. En de hartstichting mag ook gewoon genoemd worden??
Nou, 'mag'. Maar het gebeurt kennelijk en ik denk dat het wel een hele toer is om zoiets tegen te houden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Blijkbaar idd. En de hartstichting mag ook gewoon genoemd worden??
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het mag, en ik denk dat ze er niet bij mee zijn bij de hartstichting, maar je doet er zo weinig tegen he. Als de naam eenmaal bekend is als horende bij het dieet, dan blijft dat zo. Net als het ziekenhuisdieet inderdaad.
toppiequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:32 schreef Miss_S het volgende:
net weer lekker 20 minuutjes hardgelopen
dus in totaal vandaag 45 minuten gesport
ik ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
toppie
Ik moet er echt niet aan denken om me dit weer buiten te sporten
das idd wel duidelijk jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef Miss_S het volgende:
ik had me trouwens nog gemeten
taille: 75 cm
heupen: 105 cm
bovenbeen: 62 cm
wel duidelijk waar mijn vet zit
* viking84 zit er ook over te denken om een loopband aan te schaffenquote:
ik heb het op mn navel gemeten, dacht ook dat dat moest, maar maakt verder niet echt uit, smalste is 93, iets boven navel, op navel is 94 en dikste is 96, dus gewoon veel te veelquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:20 schreef Miss_S het volgende:
meet je wel op het smalste punt?
want eerst dacht ik dat ik het smalste gedeelte had (bij mijn navel) maar toen kwam ik er achter dat iets hoger nog 3 cm smaller is
wat voor maat truitjes heb jij dan als ik dat mag vragen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb het op mn navel gemeten, dacht ook dat dat moest, maar maakt verder niet echt uit, smalste is 93, iets boven navel, op navel is 94 en dikste is 96, dus gewoon veel te veel
M, maar die zitten wel strak vaak, maar L hangt tot mn knieen zo'n beetjequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat voor maat truitjes heb jij dan als ik dat mag vragen?
ik heb meestal M of L
leuk voor een jurkjequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
M, maar die zitten wel strak vaak, maar L hangt tot mn knieen zo'n beetje
Ok, misschien ga ik nu te ver, maar ik vind een appel lekkerder dan chocoladekoekjes..quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Blahik heb echt een blegh-dag vandaag. Scriptieplannen waren groots vanmorgen, maar het wil even niet met schrijven en nu heb ik zin in chocoladekoekjes. Die ik natuurlijk niet neem, want nee, ik moet zonodig afvallen
. Ik ga wel weer een heerlijke appel eten. Of wat van die enorm overheerlijke yoghurt. Woei.
Ja, nu ga je te verquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:56 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ok, misschien ga ik nu te ver, maar ik vind een appel lekkerder dan chocoladekoekjes..
Ik vind chocoladekoekjes eten wel leuker dan scripties schrijven...quote:
omg geef me jouw smaakpapillen en ik was opeens dunquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:56 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ok, misschien ga ik nu te ver, maar ik vind een appel lekkerder dan chocoladekoekjes..
Oh, en scripties suck, dus ik heb medelijden![]()
Jouw broek maat 36 is waarschijnlijk een jeans maat 36?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Dudes!
Mijn heupen zijn 104 cm
en mijn taille is 92 cm
mijn taille moet 70 worden (nou ja eerst 80)
en mijn heupen 90 cm.. (ongeveer he)
maaaaarrr het rare is dat ik een broek aan heb in maat 36
volgens de cijfers (meetlint, weegschaal ben ik dik
maar mn omgeving + kleding vindt van niet)
maar anyways ik ga afvallen....
en nu echt echt.. ik ga me ook aanmelden voor t lijstje als t lukt..
Ahum, ik was vergeten te stemmen ben net voor 9 toch nog gegaan en ben dus echt drijfnat geregend, tot op de laatste droge draadquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef conleche het volgende:
Ik kom net van de sportschool en hier is het droog gelukkig!
nee gewoon van de zara...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw broek maat 36 is waarschijnlijk een jeans maat 36?
Ik proef hetzelfde als jij hoor, maar ik heb een knop in mijn hoofd omgezet en wil nu ineens niets ongezonds meer. Niet dat ik vind dat het niet mag, ik wil het gewoon echt niet, en op de een of andere manier vind ik het nu ook niet eens lekker meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
omg geef me jouw smaakpapillen en ik was opeens dun![]()
ik ben verslaafd aan suikerrrquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik proef hetzelfde als jij hoor, maar ik heb een knop in mijn hoofd omgezet en wil nu ineens niets ongezonds meer. Niet dat ik vind dat het niet mag, ik wil het gewoon echt niet, en op de een of andere manier vind ik het nu ook niet eens lekker meer.
dat heb ik ook de laatste paar jarenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik proef hetzelfde als jij hoor, maar ik heb een knop in mijn hoofd omgezet en wil nu ineens niets ongezonds meer. Niet dat ik vind dat het niet mag, ik wil het gewoon echt niet, en op de een of andere manier vind ik het nu ook niet eens lekker meer.
Was ik ook. Echt. Ik werd niet wakker zonder chocovlokken op brood. Maar ik ben gewoon cold turkey gestopt (omdat ik 'minderen' onzin vind) en het werkte perfect, na een weekje ofzo hoef je al geen suiker meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:12 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ik ben verslaafd aan suikerrrhelaas
Ja met zo'n instelling lukt het natuurlijk nooitquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ik ga ook maar proberen gezonde/vieze dingen lekker te vinden
Thee!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
okee stel ik zit in een cafe
en ik heb erg zin in een warme chocolade melk met slagroom
of anders een cappuccino met suiker
wat is dan wel gezond? en nee ik ga geen cola/water drinken..
tja ik weet niet wat ik daar op moet zeggenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ik ga ook maar proberen gezonde/vieze dingen lekker te vinden
hey maar mis_s als ik jou gegevens:
taille: 75 cm
heupen: 105 cm
met die van mij vergelijk:
Mijn heupen zijn 104 cm
en mijn taille is 92 cm
en dan de fotos.. vind ik mezelf eh.. slanker
of ik heb echt een heeeeel verstoord zelfbeeld
of ik meet echt super vaag
okee dit bedoel ik niet lullig of zo
maar ik vind het vaag
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
okee stel ik zit in een cafe
en ik heb erg zin in een warme chocolade melk met slagroom
of anders een cappuccino met suiker
wat is dan wel gezond? en nee ik ga geen cola/water drinken..
ik drink wel veeel theequote:
Cappucino blijft toch ook lang heet?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ik drink wel veeel theemaar in een cafe vind ik dat irritant/suf want het blijft zo lang heet!!!
en gewoon cappuccino?? of is dat nog steeds "slecht"
is het goed als ik hem PM?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tja ik weet niet wat ik daar op moet zeggen
ik heb een zandloperfiguur maar heb ook brede botten, misschien dat dat het is
en heb geen foto´s van jou gezien dus misschien moet je die eens posten hier
ja hoor is goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:24 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
is het goed als ik hem PM?
dan haal ik em als je hem gezien hebt offline..
want ik wil een beetje anoniem blijven
nee drink altijd thee zonder suikerquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Cappucino blijft toch ook lang heet?![]()
Maar ehm, zolang je er geen suiker in gooit is het niet heel slecht.
Jaaa dan willen wij de resultaten van de figuurvergelijking horen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:24 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
is het goed als ik hem PM?
dan haal ik em als je hem gezien hebt offline..
want ik wil een beetje anoniem blijven
hoeveel ga je zuipen en wat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:24 schreef Alcarin het volgende:
Ik ga morgenavond trouwens eens even testen wat voor invloed alcohol heeft op mijn gewicht![]()
Zuipen!!![]()
Heul veul!!! Tot ik straalbezopen ben! Moet af en toe kunnen hequote:
ja dat klopt inderdaad ook welquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:25 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Jaaa dan willen wij de resultaten van de figuurvergelijking horen!![]()
Heb je trouwens wel naar de goede foto's van Miss_S gekeken? Volgens mij staan er foto's met verschillende gewichten namelijk![]()
klinkt goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:28 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Heul veul!!! Tot ik straalbezopen ben! Moet af en toe kunnen he![]()
Witte wijn![]()
Ik doe gewoon een paar weken niets en dan in 1 avond allesquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef Miss_S het volgende:
klinkt goed
ik hou het maar gewoon bij 2 glazen per avond dit weekend
nou zoals bij mij al duidelijk was zit het vet op mijn bovenbenen/heupen en bij haar bij de taille/buikquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:25 schreef Alcarin het volgende:
[..]
hahaha o ik zag een hele duidelijke met een rode jurk en uh.. voor de rest moet ik even weer spiekenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:25 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Heb je trouwens wel naar de goede foto's van Miss_S gekeken? Volgens mij staan er foto's met verschillende gewichten namelijk![]()
okee maar ik ben ongezonder helaasquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nou zoals bij mij al duidelijk was zit het vet op mijn bovenbenen/heupen en bij haar bij de taille/buik
daarom daarin het verschil
en daar door lijk ik ook dikker (en ben ik ook)
Nee joh, ik geloof het zo ook wel, snap heel goed dat je je foto's niet zomaar geeft/neerzet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:36 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
hahaha o ik zag een hele duidelijke met een rode jurk en uh.. voor de rest moet ik even weer spieken
maar als ze sindsdien afgevallen is sja dan gaat het niet echt hihi
maar als jullie t ook willen vergelijken dan mag je ze wel doorsturen..
t gaat me meer om dat mn fotos niet over heel fok staan
het is ongezonder als je vet daar zit ja maar die keuze heb je zelf nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:37 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
okee maar ik ben ongezonder helaas
hahaha dat is ook mijn tactiekquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:31 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik doe gewoon een paar weken niets en dan in 1 avond alles![]()
Ik moet wel zeggen dat ik steeds minder kan drinken voordat ik het voel.. Maar dat is alleen maar handig, want goedkoop en goed voor de lijn![]()
de rode jurk is 12 kilo geledenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik denk dat die foto in de rode jurk niet de slankste is![]()
En ik kan het niet laten toe te voegen dat ik vind dat Miss_S een heel mooi figuur heeft, dik of dun, gewoon mooie verhoudingen!![]()
ja ik vind t ook mooi, zo vrouwelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee joh, ik geloof het zo ook wel, snap heel goed dat je je foto's niet zomaar geeft/neerzet.
Ik denk dat die foto in de rode jurk niet de slankste is![]()
En ik kan het niet laten toe te voegen dat ik vind dat Miss_S een heel mooi figuur heeft, dik of dun, gewoon mooie verhoudingen!![]()
ja ik begreep al dat ze niet echt goedkoop zijn, neequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:25 schreef Miss_S het volgende:
ik heb een kettler toronto loopband
met loopoppervlakte 53 cm
en bandlengte 140cm
en is opklapbaar
maar niet echt goedkoop
uit ervaring weet ik wel dat 40 en 120 soms inderdaad oppassen word
ik ben 174quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:41 schreef conleche het volgende:
King Kullwarrior, hoe lang ben jij? Als je veel langer bent dan Miss_S, dan oog je met dezelfde centimeters, natuurlijk veel slanker!
volgens mij wel jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:43 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ik ben 174
maar je buikomtrek is toch voor iedereen <88cm?
ja ik heb ook het geluk dat er meerdere mensen hier bij mij gebruik van maken dus dan kan je de kosten ook delenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja ik begreep al dat ze niet echt goedkoop zijn, nee. En 40 en 120 leek mij ook geen strak plan
.
Ik ga eerst eens buiten lopen om te zien of het me bevalt, al ligt de drempel om binnen te gaan lopen toch wel wat lager. Als ik het leuk vind en het heeft effect, koop ik misschien wel een loopband. Ik vind het toch net iets te duur als ik nog niet eens zeker weet of ik er wel op ga (ben ook maar een arme student hè).
ik ook 6 dus join de clubquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
volgens mij wel ja
wrijf het er nog maar ff in hoor dat ik er 6 cm boven zit![]()
ja, een huisgenoot / vriend van me, maar die gaat niet mee betalen aan een loopbandquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik heb ook het geluk dat er meerdere mensen hier bij mij gebruik van maken dus dan kan je de kosten ook delen
heb je iemand die buiten mee wil gaan lopen?
ahahah ik doe wel ens zo een buikafknellend hemdje aan onder een baggyietsquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
volgens mij wel ja
helemaal omdak zo klein ben en daarom gewoon echt zwanger lijk
* Sylvana heeft beetje bleghmoment nadat iemand dat weer gevraagd had vandaag![]()
volgens mij doen die mensen dat gewoon expresquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
volgens mij wel ja
* Sylvana heeft beetje bleghmoment nadat iemand dat weer gevraagd had vandaag![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef Sylvana het volgende:
ja, morgen weer lekker sporten, maar k heb echt een baaldag vandaag, naar t riagg geweest, hele dag al emotioneel, maar gelukkig alleen maar gezonde dingen in huis, maar dan baal ik wel weer extra omdat ik dus moet afvallen en niet gewoon lekker kan eten wat ik wilquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij doen die mensen dat gewoon expres
morgen weer lekker sporten?
helemaal mee eens dan, want is gewoon echt niet leuk, want wordt wel regelmatig gevraagd hierquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:49 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Serieus??
Ik pleit voor een verbod op die vraag.
omg dat is echt TE evilquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
helemaal mee eens dan, want is gewoon echt niet leuk, want wordt wel regelmatig gevraagd hier
pas ook nog in de sportschool, of dat niet lastig was, zo intensief sporten als je zwanger bent en hoe lang ik nog dacht daarmee door te gaan![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:50 schreef Sylvana het volgende:
helemaal mee eens dan, want is gewoon echt niet leuk, want wordt wel regelmatig gevraagd hier
pas ook nog in de sportschool, of dat niet lastig was, zo intensief sporten als je zwanger bent en hoe lang ik nog dacht daarmee door te gaan![]()
![]()
nee heb 75C, dus dat is niet echt groot ofzo, k heb gewoon een dikke buikquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:52 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
omg dat is echt TE evil
maar heb je hele dikke tieten of zo?
(okee beetje bot.. maar soms lijk je dan dik/zwanger)
tuurlijk is dat haalbaar maar ligt eraan hoe je het wilt gaan doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:55 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ik denk dat ik 8 kg wil afvallen?
dan weeg ik 60 weeg nu 68?
haalbaar?
Dan zit je BMI rond de 20, is een beetje laag..maar het kanquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:55 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ik denk dat ik 8 kg wil afvallen?
dan weeg ik 60 weeg nu 68?
haalbaar?
Al zag ze eruit als een koe, dan nog vraag je dat niet! Dat is gewoon not done.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:57 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
hmm.. als je nu niet dikker bent dan op die bikini fotos uit je FoBo
dan vind ik het echt evil
vraag je toch niet
ik wil of gaan sonja bakkerenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tuurlijk is dat haalbaar maar ligt eraan hoe je het wilt gaan doen
jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:59 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Al zag ze eruit als een koe, dan nog vraag je dat niet! Dat is gewoon not done.
ahahahahahaquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:59 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Al zag ze eruit als een koe, dan nog vraag je dat niet! Dat is gewoon not done.
Ik moet eens wat 'onherkenbare' foto's van mezelf gaan makenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:59 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez lurkt even in een paar fotoboeken...
als je voor sonja bakker kiest is het wel een stuk minder dan dat je nu zelf postquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:59 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ik wil of gaan sonja bakkeren
of 6 boterhammen op 1 dag eten met magere zooi
avond eten zonder sausjes
2 fruit
2 rijstwafel/ontbijtkoek/sultana zo iets
uhm theetheeetheetheewaterwatercapuchinno
en 1 glas light sinaasappel sap
en 2-3 lesmills lessen per week
o ik eet nu het zelfdequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je voor sonja bakker kiest is het wel een stuk minder dan dat je nu zelf post
volgens mij moet je daar ergens tussen in gaan zitten
want dit is misschien een beetje veel 6 boterhammen, avond eten en 2 redelijk grote tussendoortjes
die foto's zijn van afgelopen zomer, sindsdien niet echt heel veel aangekomen ofzo, zit nog wel steeds rond dat gewichtquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:57 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
hmm.. als je nu niet dikker bent dan op die bikini fotos uit je FoBo
dan vind ik het echt evil
vraag je toch niet
dan moet je echt niet het SB dieet gaan doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:03 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
o ik eet nu het zelfde
maar dan zonder sport
vet beleg
en 1 pak koekjes
en toen ik het met 4 boterhammen probeerde ging ik van mn stokje half.. dus daarom liever wat meer...
nee maar ik heb gewoon heel snel en veel honger........quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan moet je echt niet het SB dieet gaan doen
ben je dan zo actief op een dag?
dat is niet zo mooiquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:06 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
nee maar ik heb gewoon heel snel en veel honger........
mooi vraagteken bij mij hèquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:59 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez lurkt even in een paar fotoboeken...
Een paar mogelijke oorzaken: grote maaginhoud, schommelende suikerspiegel, verkeerd eetritme.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:06 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Ik heb er vorige week naar gekeken en ik stond er toen ook al van te kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:09 schreef Mezel het volgende:
Jeetje mina, heeft iemand vanavond toevallig De Afvallers met Sterren gezien? Ik ben normaal gesproken niet zo'n fan van alles wat op '...met sterren' eindigt, maar hier zapte ik toevallig voorbij en ik gaf het een kans![]()
Zo'n beetje tegen het einde van het programma moeten ze allemaal de weegschaal op om te kijken hoeveel iedereen is afgevallen in een week tijd. Maar ik schrok er echt van hoeveel dat was bij sommigen. 3,4 of zelfs 5 kilo eraf, hoppa, in 1 week tijd vonden ze doodnormaal. Linda Wagemakers was 0,5 kilo afgevallen en zelfs haar persoonlijke coach vond dat 'erg teleurstellend'![]()
Nou zou ik er zo voor tekenen als ik gemiddeld iedere week een halve kilo kwijt ben hoorVeel meer dan een kilo per week is toch ook niet erg gezond meer? Erg motiverend was het dus niet en ik ben daarna maar weer snel weggezapt
5-7 boterhammen per dag is 'normaal', dus als je wilt afvallen zul je daar onder moeten gaan zitten. Ik eet niet zo vaak boterhammen. Meestal wasacrackers.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:06 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Het wordt ook eigenlijk altijd gevraagd als ik bloot bent, dus in de sportschool bij het douchen, in de sauna enzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mooi vraagteken bij mij hè.
@ Sylvana: mijn buikomvang is groter (volgens mij), maar mij heeft nog nooit iemand gevraagd of ik soms zwanger was. Zou ik uiteraard ook vreselijk vinden. Maar moet wel zeggen dat ik ook niet van die knellende truitjes draag en als ik m'n broek iets hoger optrek, zie je m'n vetrolletjes sowieso niet.
Oh, dan heb ik het (gelukkig!) verkeerd begrepen, ik dacht dat het over 1 week ging. (dan vind ik 5 kilo in 2 weken tijd nog veel, maar okay)quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef conleche het volgende:
Volgens mij gaat het over 2 weken. Ik heb het deze keer niet gehoord, maar de vorige keer zeiden ze het volgens mij een paar keer dat ze zo en zoveel waren afgevallen in 2 weken. En dan valt het idd bij sommige wat tegen.
Ja douchen in de sportschool deed ik toen ik 70 kg was nog welquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het wordt ook eigenlijk altijd gevraagd als ik bloot bent, dus in de sportschool bij het douchen, in de sauna enzo
Heb nu wel dat er vetrol over mn broek heen komt, maar heb maar 1 goeie spijkerbroek, rest is versleten en geen geld voor nieuwe spijkerbroeken. Maar tis weer bijna rokjestijd, en die kan ik wel wat hoger optrekken
Gesnaptquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je álles kan eten wat je wilt, zonder ook maar íets aan te komen?
hmm het klinkt gewoon zo weinigquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Een paar mogelijke oorzaken: grote maaginhoud, schommelende suikerspiegel, verkeerd eetritme.
Als je gezonder en geleidelijk minder gaat eten, past je lichaam zich aan dat nieuwe ritme aan en wordt je hongergevoel vanzelf minder.
Die bestaat nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik wou even kijken of ze daar de gouden tip wel wisten.![]()
ik had vanmiddag 2 salamiquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef Sylvana het volgende:
ik eet met moeite 2 boterhammen tussen de middag
naja, 4 als ik tosti eet
Je went er heel snel aan als je gaat minderen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
o dit klinkt stom: ik heb het idee dat als ik weinig eet voor een tijdje
dat ik ga jojoen of zo? en nooit meer "normaal" kan eten
geloof je nu serieus dat die bestaat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja ik wou even kijken of ze daar de gouden tip wel wisten.![]()
Ja ik heb al zovaak gehoord van mensen die mager waren, zich volvraten en niet aankwamen dus het bestaat wel. Maar of het gezond is is natuurlijk weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
geloof je nu serieus dat die bestaat?
Nou, daar kon je nog best eens gelijk in hebben! Ik denk dat dat wel werkt om dun te blijven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
okee dit is de gouden tip:
elke keer als je gegeten hebt moet je 500x touwtjespringen
en daarna je vinger in je keel steken
het werkt echt
Ja, die mensen zijn er ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ik heb al zovaak gehoord van mensen die mager waren, zich volvraten en niet aankwamen dus het bestaat wel. Maar of het gezond is is natuurlijk weer een ander verhaal.![]()
Nou vroeger wel hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, die mensen zijn er ook.
Maar even realistisch: als jouw lichaam zo werkte, zou je hier niet posten. Dus kun jij niet zomaar alles eten waar je zin in hebt![]()
Ja, vroeger kon ik dat ook wel. En toen kreeg ik ineens heupen en een kont en tieten.quote:
Tja tieten heb ik nooit echt gekregen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:42 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ja, vroeger kon ik dat ook wel. En toen kreeg ik ineens heupen en een kont en tieten.![]()
Kijk, dat klinkt een stuk beter dan lijnen/afvallen/dietenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Morgen ben ik trouwens al 2 weken aan het gezonderen.![]()
Dat was ik! En toen werd ik dertig... Geloof mij maar, het is beter om jezelf een gezond voedingspatroon aan te leren dan dat je kunt blijven eten. Op een gegeven moment gaat de wijzer van de weegschaal vanzelf naar boven. Of, zoals in mijn geval, heb je na 8 jaar opeens een grotere maat nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ik heb al zovaak gehoord van mensen die mager waren, zich volvraten en niet aankwamen dus het bestaat wel. Maar of het gezond is is natuurlijk weer een ander verhaal.![]()
Voor mijn lijn zijn ze juist erg goed, als ik de hele dag thuis zit kan ik de hele dag wortels en komkommer etenquote:Op donderdag 8 maart 2007 07:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Ok, tentamens zijn officieel niet goed voor de lijn. Voor mijn lijn, in elk geval.
Maar goed, om 12 uur is het voorbij. Vanmiddag lekker sporten en vandaag weer gezond eten.
ik heb sterk de indruk dat het jou niets uitmaakt of het gezond is of niet, zolang je maar slank blijft / wordtquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond overigens weer 2 crackers op.![]()
vind ik niet, zeker niet nu ik vast zit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:15 schreef _Eendje_ het volgende:
@ miss_S: het is idd stimulerender om je maar 1 maal in de week te wegen, anders maakt 1 snackje of een beetje drinken een enorm verschilop het einde van de week kan je beter bekijken hoe je lichaam reageert op het gezonderen
![]()
als je even googled op bodybuilders zie je dat zij dat ook ongeveer drinken per dag en dat ze 6 á 7 liter afraden. Ik zou dus maximaal 5 liter per dag tot me nemen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:15 schreef _Eendje_ het volgende:
Whow... er is blijkbaar al goed gebabbeld
@ sylvana: zijn dat dan loopschoenen of gewoon ook all-round schoenen?
@ miss_S: het is idd stimulerender om je maar 1 maal in de week te wegen, anders maakt 1 snackje of een beetje drinken een enorm verschilop het einde van de week kan je beter bekijken hoe je lichaam reageert op het gezonderen
![]()
en voor de rest iedereen al proficiat![]()
en ik ga mijn vraag ivm water nog eens opnieuw stellen: tot welke hoeveelheden is dit ongeveer gezond?
ik zit nu op sommige momenten op ongeveer 4 water per dag en ik begin te denken dat dat nu echt wel veel is
4 liter??? Lijkt me een beetje veel! Je hebt echt niet meer nodig dan 2 liter, tenzij het erg warm is of je veel gesport hebt. De rest gaat er zo weer uit. Moet je dan niet steeds naar de wc??quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:15 schreef _Eendje_ het volgende:
en ik ga mijn vraag ivm water nog eens opnieuw stellen: tot welke hoeveelheden is dit ongeveer gezond?
ik zit nu op sommige momenten op ongeveer 4 water per dag en ik begin te denken dat dat nu echt wel veel is
mijn huisgenoot en ik kopen altijd flesjes water en als die leeg zijn, vullen we ze met kraanwater en zetten we ze in de koelkast. Ijskoud. In de zomer wel lekker, maar nu niet echtquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:22 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
4 liter??? Lijkt me een beetje veel! Je hebt echt niet meer nodig dan 2 liter, tenzij het erg warm is of je veel gesport hebt. De rest gaat er zo weer uit. Moet je dan niet steeds naar de wc??
Verder valt over hoeveelheid op zich niet zoveel te zeggen, maar meer over de hoeveelheid in een bepaalde tijd. 4 liter over de hele dag is niet ongezond, maar of je er wat mee opschiet betwijfel ik. 4 liter in een uurtje (of2) is al veel minder gezond! Je cellen nemen dan teveel water op, en pompen dat er vervolgens ook weer uit om de osmotische druk op peil te houden. Als je teveel drinkt, lukt dat laatste niet meer en knappen je cellen. Dat is een levensgevaarlijke situatie!
Mijn probleem is dus dat ik veel te weinig drink: ik kom met moeite aan een liter per dag, en die bestaat vooral uit thee en af en toe roosvicee. Water vind ik helemaal niet lekker, vooral niet direct uit de kraan. Veel te koud! Zijn er nog mensen die voor mijn probleem tips hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |