abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46992625

Het enige echte vervolg op Slank de lente in # 52!

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok Dieetclub deel 141.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 1% gewijzigd door Alcarin op 06-03-2007 22:09:00 ]
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46992680
Pssst.
53
pi_46992741
Uhm, volgens mij is dit deel 53 al hoor

* Sylvana is dood

Half uur gefietst in de sportschool, toen half uur gefitnessed en daarna ging ik dus op de crosstainer

Dat was dus om half 9. Ik voetbal voorbeschouwing aangezet, en toen dacht ik, van ja, normaal ga ik 25 minuten, maar ik wil die wedstrijd ook wel zien, dus wat nu Nouja, gewoon doorgaan op de crosstainer dus en er om half 10 toen de eerste helft was afgelopen er af gestapt, dus gewoon een uur op die crosstrainer getrained

En toen snel naar huis voor de tweede helft en nu kom ik niet meer van de bank af vanavond

En ik maar denken dat ik geen conditie had
pi_46992877
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Pssst.
53

Dan moet ik wel erg gaar zijn...
En het is unfixable!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46992921
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:57 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dan moet ik wel erg gaar zijn...
En het is unfixable!
jewel hoor, gewoon in feedback topic zeggen dat het 53 moet zijn modjes kunnen het wel veranderen
pi_46993008
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef Sylvana het volgende:
jewel hoor, gewoon in feedback topic zeggen dat het 53 moet zijn modjes kunnen het wel veranderen
Deed ik net
Komt vast goed!

edit: Jeuj!
pi_46993167
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef Sylvana het volgende:
Uhm, volgens mij is dit deel 53 al hoor

* Sylvana is dood

Half uur gefietst in de sportschool, toen half uur gefitnessed en daarna ging ik dus op de crosstainer

Dat was dus om half 9. Ik voetbal voorbeschouwing aangezet, en toen dacht ik, van ja, normaal ga ik 25 minuten, maar ik wil die wedstrijd ook wel zien, dus wat nu Nouja, gewoon doorgaan op de crosstainer dus en er om half 10 toen de eerste helft was afgelopen er af gestapt, dus gewoon een uur op die crosstrainer getrained

En toen snel naar huis voor de tweede helft en nu kom ik niet meer van de bank af vanavond

je bent weer lekker bezig
ik zou eigenlijk ook een tv bij mijn crosstrainer moeten hebben staan
pi_46993222
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:04 schreef Miss_S het volgende:
je bent weer lekker bezig
ik zou eigenlijk ook een tv bij mijn crosstrainer moeten hebben staan
Eigenlijk moet ik een crosstrainer bij mijn tv hebben staan...
pi_46993281
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

haha

Tis dat die dingen zo duur zijn en ik er geen ruimte voor heb, maar een crosstrainer is het enige apparaat wat ik in huis zou willen hebben. Dat ding is echt verslavend
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:09:18 #10
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46993321
tvp
pi_46993368
Zou echt geweldig zijn als ik zo'n ding thuis zo hebben, maar ik heb maar een klein huisje dus zo'n ding past er echt niet in
pi_46993523
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef Alcarin het volgende:
Zou echt geweldig zijn als ik zo'n ding thuis zo hebben, maar ik heb maar een klein huisje dus zo'n ding past er echt niet in
Same here, dus dan maar in de sportschool, alleen ik zou der elke dag wel op kunnen staan, maar elke dag naar de sportschool dat hou ik niet vol, vind die 3 ker in de week wel genoeg

Kga nu maar ff een paprika aanvallen, k heb honger van al dat sporten
pi_46993579
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:13 schreef Sylvana het volgende:
Kga nu maar ff een paprika aanvallen, k heb honger van al dat sporten
Zorg wel dat je wint he, laat je niet verslaan zoals ik met die stomme kiwi!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:18:17 #14
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46993782
O oeps, ik las net iets over buikomtrek?

Ik heb 91 cm
maar ik heb wel maat 36/38 van kleding
en ben een soort van lang/dun(normaal)

uhm...

help
veni vidi gebanned
pi_46993825
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
O oeps, ik las net iets over buikomtrek?

Ik heb 91 cm
maar ik heb wel maat 36/38 van kleding
en ben een soort van lang/dun(normaal)
Ehm, dat lijkt me bijna onmogelijk...
Meet je wel goed?
pi_46993858
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:14 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Zorg wel dat je wint he, laat je niet verslaan zoals ik met die stomme kiwi!
der liggen nu wel overal pitjes op mn bureau maar heb wel gewonnen, iig, van de rode paprika, nu de gele nog
pi_46994007
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef Sylvana het volgende:
der liggen nu wel overal pitjes op mn bureau maar heb wel gewonnen, iig, van de rode paprika, nu de gele nog
Fragmentatiepaprika!
Nee, ok, ik ben Heel Erg Flauw dus ik ga maar slapen ofzo
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:25:28 #18
romantically challenged
pi_46994187
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ehm, dat lijkt me bijna onmogelijk...
Meet je wel goed?
ja over je navel toch?
veni vidi gebanned
pi_46994224
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Fragmentatiepaprika!
Nee, ok, ik ben Heel Erg Flauw dus ik ga maar slapen ofzo
van de gele paprika ook gewonnen, dus kan nu lekker happen

trusten
pi_46994515
Heey, afbeelding weer ge-update ik moet ook sporten hoor .. ik had gisteren meegedaan met de buikspierles, vandaag erge spierpijn maar gewoon mijn 300 crunches gedaan normaal doe ik ze 3x 1 minuut op de trilplaat op de hoogste frequentie maar die waren bezet vandaag..dus moest ik ze op de grond doen.. ik voel ze goed nu

Ik heb sinds dit weekend een doel waar ik naartoe kan werken. We hebben namelijk een vakantie naar Salou geboekt voor 2 weken.. met 2 maten van me, dus dat wordt zon, zee, strand en veeeeeeel in je zwembroek lopen moet natuurlijk wel met een goddelijk lichaam he hahahaha morgen RPM les en daarna nog krachttraining.. heerlijk

Alleen mn voedingspatroon wil nog niet echt lukken ik ben al 100% gestopt met tussendoortjes.. ontbijten doe ik wel.. tussen 9 en 10 neem ik meestal 2 boterhammen (kaas ofzo..) of in plaats van boterhammen plakken ontbijtkoek, zonder boter ofzo.. en smiddags neem ik er 4, vaak met kaas... 's avonds neem ik gewoon de warme maaltijd, dat is meestal wat mijn vader klaarmaakt.. en dit is niet altijd gezond.
Verder drink ik alleen maar water of multi-vruchtensap dus dat is wel goed, er gaat gemiddeld zo'n 3 tot 4 liter per dag naar binnen..en ook meestal weer naar buiten

Het nadeel met mijn beleg (van brood) is dat ik het meestal moet meenemen naar mijn werk of school, dus dan moet ik het inpakken. En dan is 9 van de 10 keer het vleeswaar niet meer te pruimen, dus neem ik kaas, aangezien dat lekker blijft...en kaas is ook niet zo droog als ham ofzo.. ik weet niet waar ik kaas mee kan vervangen wat ik zelf ook erg lekker vind en goed te behouden is als het ingepakt is.... iemand hulp hierbij?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:33:33 #21
romantically challenged
pi_46994611
ja je moet sla er tussen doen
en tomaatjes of zo

dan blijft je ham of wat dan ook echt lekker
veni vidi gebanned
pi_46994692
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef Thrilled het volgende:

Het nadeel met mijn beleg (van brood) is dat ik het meestal moet meenemen naar mijn werk of school, dus dan moet ik het inpakken. En dan is 9 van de 10 keer het vleeswaar niet meer te pruimen, dus neem ik kaas, aangezien dat lekker blijft...en kaas is ook niet zo droog als ham ofzo.. ik weet niet waar ik kaas mee kan vervangen wat ik zelf ook erg lekker vind en goed te behouden is als het ingepakt is.... iemand hulp hierbij?
smeerkaas? filet americain?

en verder goed bezig jij ook
pi_46994838
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

smeerkaas? filet americain?

en verder goed bezig jij ook
ik had het idee dat filet american erg slecht was? rauwe troep enzo, veel bacterieen? Lijkt me erg vet.. weet het verder niet hoor... verder vind ik het ook niet echt goed te eten , sowieso moet het heel dun zijn dan.. smeerkaas ben ik ook niet zo'n fan van.. ben echt moeilijk op dat gebied..
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:38:15 #24
romantically challenged
pi_46994916
filet american is mager is gewoon rauw gehakt (tartaar) met poeder en ook wat olie...
veni vidi gebanned
pi_46995083
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
filet american is mager is gewoon rauw gehakt (tartaar) met poeder en ook wat olie...
met gemalen lintwormen
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:41:53 #26
romantically challenged
pi_46995166
ik weet het niet ik eet die zooi niet
veni vidi gebanned
pi_46995598
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

duurde een paar minuten totdat ik door had wat er stond
volgens mij word het tijd dat ik naar bed ga
pi_46996505
TVP...

Ik wou dat je met hersenactiviteit ook veel calorieën verbrandde, dan was ik mager als dit tentamen achter de rug is. Fysische chemie, pff... Maar ik snap het nu wel, min of meer. De integralen en vergelijkingen winnen het dit keer niet van mij!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_46996618
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

duurde een paar minuten totdat ik door had wat er stond
volgens mij word het tijd dat ik naar bed ga
Mm denk dat ik met je mee doe.. ben kapot...
pi_46996677
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Mm denk dat ik met je mee doe.. ben kapot...
gezellig
jou bed of de mijne ?
pi_46996728
Ook een tvp! @Thrilled: niets mis met filet americain! Gemalen lintwormen tellen óók als eiwitten!
pi_46996860
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

gezellig
jou bed of de mijne ?
Hebben wij hier de eerste "slank de lente in" romance?? Gaan jullie nu ook een "slank de lente in" liefdes baby maken? ^
pi_46996974
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Hebben wij hier de eerste "slank de lente in" romance?? Gaan jullie nu ook een "slank de lente in" liefdes baby maken? ^
dan moet ik weer van voren af aan beginnen met afvallen
pi_46997013
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan moet ik weer van voren af aan beginnen met afvallen
Conleche moest grinniken...
pi_46997124
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

gezellig
jou bed of de mijne ?
Hoe knus is jouw bed? Ik heb een twijfelaartje..
pi_46997209
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Hoe knus is jouw bed? Ik heb een twijfelaartje..
ik een 2persoonbed
dus als je het niet bevalt kan je aan je eigen kant gaan liggen
pi_46997286
*conleche sluipt discreet weg en laat tortelduifjes alleen*
pi_46997287
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik een 2persoonbed
dus als je het niet bevalt kan je aan je eigen kant gaan liggen
Doe dan maar mijn bed, blijven we tenminste warm
pi_46997359
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:19 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Doe dan maar mijn bed, blijven we tenminste warm
volgens mij word het tijd dat we gaan slapen
pi_46997364
tis gezellig hier zeg

ik heb net lekker gedouched en duurt nog wel ff voor ik mn bedje induik, eerst moet mn haar nog drogen en zit nog tv te kijken
pi_46997471
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij word het tijd dat we gaan slapen
Ik wilde alleen maar liev doen

Truste allemaal
pi_47001258
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef Thrilled het volgende:
...

Verder drink ik alleen maar water of multi-vruchtensap dus dat is wel goed, er gaat gemiddeld zo'n 3 tot 4 liter per dag naar binnen..en ook meestal weer naar buiten

Let je wel op met dat multivruchten-spul? Is wel een beetje een suikerbom (tenzij het light is natuurlijk).

Voor meeneem-brood vind ik sandwichspread ook wel een goed beleg. Het blijft altijd knapperig. Ook gecombineerd met kaas of vleeswaar (ipv boter) hou je een fris broodje.

Hou je ook van zoet beleg? Suikers lijken wel slecht, maar vaak bevatten die belegsoorten geen vet. Jam, honing en appelstroop blijven goed op je broodje zitten (itt hagelslag enzo). Ik vond speculaas op brood ook wel lekker. Als je de speculaasjes apart meeneemt blijven ze knapperig.
Trust me, I know what I'm doing.
pi_47004345
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef Sylvana het volgende:

* Sylvana is dood

..., dus gewoon een uur op die crosstrainer getrained

proficiat
hierna verdien je idd wel een gezonde snack

even twee kleine vraagjes tussendoor:

heb jij dan geen last van je voeten? Mijn probleem is meestal dat ik na 30min enorme last krijg van het voorste deel van mijn voeten (zo branden precies en euhm beetje geen gevoel meer in mijn tenen ) ik heb het vermoeden dat dit voornamelijk aan mijn schoenen ligt... dus meteen even ook een andere vraag: welke schoenen draag je?

en dan mijn tweede algemene vraag: hoeveel water mag je eigenlijk per dag drinken dat het gezond blijft?
pi_47004360
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 05:50 schreef _Eendje_ het volgende:

[..]

heb jij dan geen last van je voeten? Mijn probleem is meestal dat ik na 30min enorme last krijg van het voorste deel van mijn voeten (zo branden precies en euhm beetje geen gevoel meer in mijn tenen ) ik heb het vermoeden dat dit voornamelijk aan mijn schoenen ligt... dus meteen even ook een andere vraag: welke schoenen draag je?
Zag toevallig deze post dus dacht: ik reageer even

volgens mij heeft het en met je schoenen te maken (nu ik een dikke stuggere zool heb heb ik er minder last van, en met je doorbloeding omdat je steeds in dezelfde houding staat.. Je kan wat heen en weer stappen erop, dat scheelt ook alweer.

(ik ken het dus, doe ook een uur crosstrainen en nu heb ik alleen de laatste 5 min er last van)(dit zeiden ze in de sportschool en het hielp dus alletwee.)

(sorry nu ga ik al weer )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_47004888
Aahh wat een gezellige boel Het gaat wel hard hoor, de laatste tijd!
Ik ga zometeen heel sportief fietsen naar school, 15 km heen en om 12:50 weer 15 km terug! Wish me luck..vroeger deed ik dit elke dag
pi_47005049
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef Unihoc_ACE het volgende:

[..]

Let je wel op met dat multivruchten-spul? Is wel een beetje een suikerbom (tenzij het light is natuurlijk).

Voor meeneem-brood vind ik sandwichspread ook wel een goed beleg. Het blijft altijd knapperig. Ook gecombineerd met kaas of vleeswaar (ipv boter) hou je een fris broodje.

Hou je ook van zoet beleg? Suikers lijken wel slecht, maar vaak bevatten die belegsoorten geen vet. Jam, honing en appelstroop blijven goed op je broodje zitten (itt hagelslag enzo). Ik vond speculaas op brood ook wel lekker. Als je de speculaasjes apart meeneemt blijven ze knapperig.
Dat vruchtensap drink ik alleen als ik thuis zit, en dat is heel weinig, op school/werk/fitness is het altijd water... sandwichspread vind ik ook niet zo lekker speculaas daarentegen wel!! maar om dat elke dag op je brood te nemen .. ook heb ik de ervaring dat appelstroop helemaal IN je boterham trekt en je een harde boterham krijgt .. bah Jam is een optie, honing vind ik ook niet echt lekker...
  woensdag 7 maart 2007 @ 08:38:15 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47005056
Goeiemorgen ,

ik heb overal spierpijn , maar ik ga zometeen toch weer lopend naar de stad. Ik moet en ik zal . Was vanochtend weer 0,2 lichter dan gisteren, maar of dat komt van al dat lopen durf ik nog niet te zeggen. Kan ik eind vd week misschien meer over zeggen . Ben wel doodop aan het eind van de dag. Vanmiddag kap ik er vroegtijdig mee. Ik wil rond 14:30 / 15:00 thuis zijn. Lekker bankhangen voor de rest van de dag.

Over crosstrainers:

Ik kan niet met crosstrainers omgaan en omdat ik bang ben een modderfiguur te slaan, sta ik er nooit op in de sportschool. Dat ding gaat altijd met mij aan de haal en maakt ongecontroleerde bewegingen .

het moet even gezegd: mijn kleine dotje hangt over de monitor heen te pitten
Niet meer actief op Fok!
pi_47005147
Jeuj! Ik ben gezond!
Nou ja, ik weeg 81 kilo, en dus heb ik een BMI van 25!
(okee, ik zou niet meer op de weegschaal letten, maar ik ga er gewoon toch op staan en als wat ie aangeeft me niet bevalt, dan negeer ik het lekker )
pi_47005267
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen ,

ik heb overal spierpijn , maar ik ga zometeen toch weer lopend naar de stad. Ik moet en ik zal . Was vanochtend weer 0,2 lichter dan gisteren, maar of dat komt van al dat lopen durf ik nog niet te zeggen. Kan ik eind vd week misschien meer over zeggen . Ben wel doodop aan het eind van de dag. Vanmiddag kap ik er vroegtijdig mee. Ik wil rond 14:30 / 15:00 thuis zijn. Lekker bankhangen voor de rest van de dag.

Over crosstrainers:

Ik kan niet met crosstrainers omgaan en omdat ik bang ben een modderfiguur te slaan, sta ik er nooit op in de sportschool. Dat ding gaat altijd met mij aan de haal en maakt ongecontroleerde bewegingen .

Wat een motivatie Ik had al lang de fiets gepakt, ik haat lopen
Spierpijn is goed! Betekent dat je je spieren zo belast hebt, dat ze nu aan het voorbereiden zijn om hetzelfde weer te doen, tenminste, dat is mij altijd verteld, ik kan het mis hebben.

Crosstrainers zijn een beetje irritant omdat ze je 'dwingen' om met je armen mee te gaan met je benen, zegmaar. Maar als je eenmaal in het ritme zit lukt het wel
Katjes zijn liev!!
pi_47005488
Ik weeg nog steeds 61,4 en ik ga weer kickboksen volgende maand!

Voor deze zomer wil ik 57 kilo wegen...
pi_47005553
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen ,

Over crosstrainers:

Mocht het je motivatie sterken: je hebt mij gemotiveerd! Ik ga straks lopend naar de markt, en dan lopend (met volle boodschappentassen hè dat is extra verbranding) weer terug.

Verder ben ik er van overtuigd dat ik na twee "op eten letten" dagen al ben afgevallen en ik mag dat ook best zijn want ik heb toch geen weegschaal dat is ook heel goed voor je motivatie.

Van onze kat word je trouwens al lui als je er naar kijkt hij slaapt en slaapt en snurkt en ligt en geeuwt en rekt zich uit . Totdat hij ineens een maffe bui krijgt en m'n printer aanvalt of bedenkt dat de plant in de vensterbank ineens z'n grootste vijand is .

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2007 09:10:31 ]
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:13:17 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47005623
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:54 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Wat een motivatie Ik had al lang de fiets gepakt, ik haat lopen
Spierpijn is goed! Betekent dat je je spieren zo belast hebt, dat ze nu aan het voorbereiden zijn om hetzelfde weer te doen, tenminste, dat is mij altijd verteld, ik kan het mis hebben.

Crosstrainers zijn een beetje irritant omdat ze je 'dwingen' om met je armen mee te gaan met je benen, zegmaar. Maar als je eenmaal in het ritme zit lukt het wel
Katjes zijn liev!!
Ik haat lopen ook, maar ik haat het nog meer om een maand op hetzelfde gewicht te blijven hangen. Dan is de keus snel gemaakt . Ik blijf vanochtend toch maar thuis. Vanmiddag even naar stage lopen en weer terug .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:14:33 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47005646
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Mocht het je motivatie sterken: je hebt mij gemotiveerd! Ik ga straks lopend naar de markt, en dan lopend (met volle boodschappentassen hè dat is extra verbranding) weer terug.
, wat goed .

Met volle boodschappentassen fietsen mag dan wel goed zijn voor de lijn, het is niet goed voor m'n bloeddruk . Ik zwaai alle kanten op met m'n fiets, iedereen werkt tegen en ik kom alleen maar heel chagrijnig thuis .
Niet meer actief op Fok!
pi_47005718
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Met volle boodschappentassen fietsen mag dan wel goed zijn voor de lijn, het is niet goed voor m'n bloeddruk . Ik zwaai alle kanten op met m'n fiets, iedereen werkt tegen en ik kom alleen maar heel chagrijnig thuis .
Alles went
Zwieberen en chagrijnig worden deed ik eerst ook, maar nu fiets ik blij tegen de wind in met 2 tassen aan mijn stuur, maak soepel bochtjes en parkeer de fiets handig tegen de muur bij thuiskomst.
Victory is mine!
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:19:19 #55
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47005752
Hoe kan ik zeg maar ook bij dat lijstje komen?
Weeg 1 kilo minder sinds vorig week! wieh!
Gister 20 min hardlopen gedaan. daarna veel buikspieroefeningen
voel het meestal de dag erna pas..

Maar nu even een boterham
The girl that lost her mind
pi_47005851
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Hoe kan ik zeg maar ook bij dat lijstje komen?
Door je aan te melden op www.dieet-web.nl, je profiel in te vullen en een eerste resultaat, en dan Troel een pm te sturen dat je graag in dit lijstje wilt in plaats van dat van de dieetclub. Staat ook in de OP trouwens
quote:
Weeg 1 kilo minder sinds vorig week! wieh!
Gister 20 min hardlopen gedaan. daarna veel buikspieroefeningen
Goed bezig!
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:30:44 #57
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47006009
ja ik ben al aangemeld op dieet-web.nl

maar zals eens pmmen
pi_47006311
Wat is dat trouwens met 1,68 meter? Er zijn wel heel veel mensen zo lang...
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:43:51 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47006326
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:43 schreef Alcarin het volgende:
Wat is dat trouwens met 1,68 meter? Er zijn wel heel veel mensen zo lang...
valt mee hoor, volgens mij, als je het lijstje in de OP bekijkt. Ik ben 1,72.
Niet meer actief op Fok!
pi_47006393
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:43 schreef Viking84 het volgende:
valt mee hoor, volgens mij, als je het lijstje in de OP bekijkt. Ik ben 1,72.
Daar keek ik juist naar, en daar staan 6 mensen in die precies 1,68 zijn! Ik vond het wel grappig. Maar goed, ik ben/word een wetenschapper, dus ik verbind geen conclusies aan zo'n kleine steekproef
pi_47006402
goede morgen
ik heb alweer lekker gesport, half uurtje op de de crosstrainer terwijl ik SATC aan het kijken was

vanmorgen weer gewogen en ben niet afgevallen maar ik heb zo'n weegschaal die per halve kilo's gaat

binnenkort nog iemand van 168 in het lijstje
pi_47008671
Zo, gister heb ik eens mn heupen en taille gemeten. Heupen zijn 94 en mn taille is 80 (dat viel wel mee dus). Maar het lijkt erop dat ik dus nooit echt een mooie wespentaille zou kunnen krijgen, daarvoor zijn mn heupen wel te smal denk ik. De buikspieroefeningen lukken wel, dus het kan best nog wat minder worden, dat wel.
Ohja gister heb ik pizza gemaakt met zo'n kant en klare bodem met tomatensaus, rundergehakt groenten en kaas erop van een plakje. Heb alleen geen idee hoeveel kcal. zo'n kant en klare bodem bevat. Zou het veel zijn?
Het mooi kotsende meisje.
pi_47008770
Sorry dat ik het moet zeggen, maar die kant-en-klare pizzabodems zijn over het algemeen heel slecht. Je zou het niet zeggen, maar ik heb het eens opgezocht en het valt nogal tegen.
pi_47008897
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zo, gister heb ik eens mn heupen en taille gemeten. Heupen zijn 94 en mn taille is 80 (dat viel wel mee dus). Maar het lijkt erop dat ik dus nooit echt een mooie wespentaille zou kunnen krijgen, daarvoor zijn mn heupen wel te smal denk ik.
mijn taille is smaller dan die van jou maar mijn heupen zijn dan ook weer veel breder
pi_47008915
Ik heb het maar eens opgezocht en het komt neer op tussen de 250 en 300 per 100 gram. Een stuk was 125 gram dus samen komt dat op tussen de 312 en 375 kcal. Tis niet bepaald weinig, maar nou ook geen ramp. Het is niet zo dat ik elke dag pizza eet ofzo.
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:13:32 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47008933
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mijn taille is smaller dan die van jou maar mijn heupen zijn dan ook weer veel breder
als ik het goed gemeten heb zijn mijn heupen 105 cm en mijn taille 100 .
Niet meer actief op Fok!
pi_47008979
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

als ik het goed gemeten heb zijn mijn heupen 105 cm en mijn taille 100 .
mijn heupen durf ik echt niet te meten (weet trouwens ook niet precies waar dat moet)
en mijn taille is 77
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:17:20 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47009065
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mijn heupen durf ik echt niet te meten (weet trouwens ook niet precies waar dat moet)
en mijn taille is 77
ik wandel hier natuurlijk niet voor niks rond .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:19:38 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47009141
Ik ga straks (rond 12 uur) eens een ham / kaas tosti maken trouwens . Heb nog 1 plak ham liggen die nog op moet. Hopelijk is 'ie niet bedorven
Niet meer actief op Fok!
pi_47009498
Jarenlang was 1m68 het gemiddelde van de Nederlandse vrouw, dat is nu allang niet meer zo. Als ik al die lange jonge meiden van tegenwoordig zie, denk ik dat het gemiddelde nu iets van 1m72 zal zijn(nichtje s 14 en is bijna 1m80). Als je klein bent zie je er sneller mollig uit, dus misschien daarom dat er in dit topic zoveel kleintjes zijn.

@Miss_S: je heupen moet je meten rond het breedste en dikste punt; dus daar waar je het minst wilt meten zeg maar En was het nog gezellig in het twijfelaartje van Thrilled gisteravond?
pi_47009511
Pizza's maak ik met (oud) brood. En ik heb alleen volkoren, dus zijn het gelijk volkoren bodems.
Werkt prima. Vooral met verse tomaat ipv tomatensaus.
Jammer dat kaas zo vet is.

Ondertussen is er nogal lekkere chocola in de aanbieding bij de jumbo (met rum en nogwatlekkers).
Ik denk dat ik toch een reep ga kopen............en dan pleur ik het ding in de vriezer! Want chocola kan het best bij kamertemperatuur gegeten worden en dus als ik zin heb in chocola dan is die reep niet op temperatuur en dus niet optimaal lekker en dus verspilling om te eten. Zaterdag mag die dan uit de vriezer want dan mag ik weer junken.

Maar nu eerst weer een voettochtje naar de super en daarna koolvis met tomaat en knof voor lunch.
Ik wil de 63 zien.....waarom duurt het zo lang, ik ben braaf geweest! (stuiterdestuiter!)
Gelukkig heb ik er al wel een paar dagen achter elkaar een cm taille er af...dus ik ben gewoon weer ongeduldig.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_47009552
ik zal vanavond dan maar eens meten............
en erg gezellig
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:44:24 #73
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47009848
ik ben 1.67
en te zwaar haha.. ik wil graag onder de 60 komen in de zomer!
weeg nu 71kg.. zou dat kunnen?
pi_47010118
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:44 schreef Zeeltje het volgende:
ik ben 1.67
en te zwaar haha.. ik wil graag onder de 60 komen in de zomer!
weeg nu 71kg.. zou dat kunnen?
Ja hoor, je hebt bijna mijn "afmetingen" en ik wil in mei al onder de 60 zijn! Veel bewegen en liefst ook echt sporten, anders gaat het niet lukken denk ik (of je moet een crash-dieet doen, maar dan zit je voor de herfst weer boven de 70.
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:00:40 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47010360
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja hoor, je hebt bijna mijn "afmetingen" en ik wil in mei al onder de 60 zijn! Veel bewegen en liefst ook echt sporten, anders gaat het niet lukken denk ik (of je moet een crash-dieet doen, maar dan zit je voor de herfst weer boven de 70.
11 kilo afvallen in nog geen 4 maanden? . Dat is 3 kilo per maand. Vind ik wel erg drastisch, hoor. We sonjabakkeren hier toch niet?
Niet meer actief op Fok!
pi_47010564
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 05:50 schreef _Eendje_ het volgende:

[..]

proficiat
hierna verdien je idd wel een gezonde snack

even twee kleine vraagjes tussendoor:

en dan mijn tweede algemene vraag: hoeveel water mag je eigenlijk per dag drinken dat het gezond blijft?
nee, krijg geen last van mn voeten en ik heb Nike's aan

pi_47010647
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:54 schreef Alcarin het volgende:

Katjes zijn liev!!
Dat hoeft niet persee, je kunt ook je handen aan de middelste handvaten houden, alleen dan train je die dus niet

Ik kan nu echt amper lopen van de spierpijn alleen, dus vandaag maar ff rustig dagje en dan morgen wel weer naar de sportschool
pi_47010846
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

11 kilo afvallen in nog geen 4 maanden? . Dat is 3 kilo per maand. Vind ik wel erg drastisch, hoor. We sonjabakkeren hier toch niet?
Mwah, toen ik nog fanatiek Weight Watchers-punten telde, viel ik ook wel een kilo per week af. Het is er prima vanaf gebleven en ik had niet het gevoel dat ik te weinig binnenkreeg. Het kan dus wel.
pi_47011057
In de 1e 2 maanden viel ik ook ongeveer een kilo per week af, maar je basaalmetabolisme wordt wel steeds lager ook (en je inname behoefte vermindert sowieso omdat je minder zwaar wordt), dus daarna ging het steeds langzamer. Nu zit ik op 12 kilo in 5 maanden ongeveer (al moet ik zeggen dat ik pas in 2007 begonnen ben met sporten en best weleens meedoe met lekker eten).
Onder de 60 komen duurt nog wel een tijdje denk ik (maar dat is mijn doel ook niet echt meer).
pi_47011144
Ik heb het bijna een half jaar gedaan toen. Na een tijdje ging ik inderdaad langzamer afvallen, maar ik ben toen gaan sporten en uiteindelijk bleef ik wel afvallen.

Zeker als je net begint moeten 4 of 5 kilo per maand haalbaar zijn zonder jezelf uit te hongeren. Dan moet je natuurlijk wel goed op blijven letten dat je alles binnen krijgt wat je lichaam nodig heeft. Als je je lichaam niet goed verzorgt, zal het ook niet meewerken.
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:34:56 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47011426
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb het bijna een half jaar gedaan toen. Na een tijdje ging ik inderdaad langzamer afvallen, maar ik ben toen gaan sporten en uiteindelijk bleef ik wel afvallen.

Zeker als je net begint moeten 4 of 5 kilo per maand haalbaar zijn zonder jezelf uit te hongeren. Dan moet je natuurlijk wel goed op blijven letten dat je alles binnen krijgt wat je lichaam nodig heeft. Als je je lichaam niet goed verzorgt, zal het ook niet meewerken.
Nou, ik eet echt niet anders dan jullie, maar ik ben sinds eind januari (toen ik begon) maar 3 kg kwijtgeraakt, waarvan 1 kg er na 2 weken weer aan zat en er tot op heden ook niet af wil .

Van mijn diëtist hoorde ik vorig jaar dat 1 kg per maand doenlijk moet zijn, dus ik vind 4 tot 5 kg wel erg veel. Voedingscentrum heeft het over 0,5 tot 1 kg per week, dus dan zit je wel steeds tegen het maximum aan wat je kunt afvallen (en als je 5 kg afvalt, zelfs eroverheen, dan breek je spierweefsel af).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:35:34 #82
157031 roosjeroosje1988
pi_47011447
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:32 schreef conleche het volgende:
Jarenlang was 1m68 het gemiddelde van de Nederlandse vrouw, dat is nu allang niet meer zo. Als ik al die lange jonge meiden van tegenwoordig zie, denk ik dat het gemiddelde nu iets van 1m72 zal zijn(nichtje s 14 en is bijna 1m80). Als je klein bent zie je er sneller mollig uit, dus misschien daarom dat er in dit topic zoveel kleintjes zijn.
Ik ben 1.65 als het niet kleiner is.
pi_47011579
Heb net gekeken wanneer ik was begonnen en het is precies een maand geleden en ik ben 2,8 kilo kwijt. Dat gaat dus te langzaam (vooral ook omdat ik eind februari al meer dan 3 kilo was afgevallen). Ik zit nog steeds op 1500 cal. + sporten regime, maar heb me de laatste tijd wat dingen veroorloofd, die ik me dus niet kan veroorloven. (alcohol, chocotaart) Eigenlijk is wat ik nu eet/beweeg dus goed om m'n gewicht op peil te houden, maar niet om af te vallen. Dus ik moet nog maar eens goed kijken naar wat ik eet en proberen er nog een 100 à 200 cal. vanaf te halen. Of nog meer sporten, maar ik ga al bijna elke dag naar de sportschool!
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:42:42 #84
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_47011663
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP...

Ik wou dat je met hersenactiviteit ook veel calorieën verbrandde, dan was ik mager als dit tentamen achter de rug is. Fysische chemie, pff... Maar ik snap het nu wel, min of meer. De integralen en vergelijkingen winnen het dit keer niet van mij!
Je hersenen gebruiken zo'n 20% van de energie die je binnenkrijgt, geloof ik.

Alleen is dat niet echt beïnvloedbaar, neem ik aan, dus gewicht verliezen door harder te denken lukt niet.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_47011866
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, ik eet echt niet anders dan jullie, maar ik ben sinds eind januari (toen ik begon) maar 3 kg kwijtgeraakt, waarvan 1 kg er na 2 weken weer aan zat en er tot op heden ook niet af wil .
Oh, maar ik heb het ook niet over hoe ik nu eet! Toen leefde ik op iets meer dan 1000kcal per dag.

Spierweefsel (en daarmee je basaalmetabolisme) kun je volgens mij trouwens wel aardig op peil houden als je veel sport en voldoende eiwitten binnenkrijgt.
pi_47012210
Ik heb mezelf op een idee gebracht.
Toch maar weer eens dat puntenprogramma erbij gepakt. Dan kan ik nu snel (maar wel gezond) nog een paar kilo's kwijtraken en dan door te sporten mijn gewicht op peil houden terwijl ik normaal kan blijven eten. Vorig jaar heeft het goed gewerkt.
pi_47013571
Het is me gelukt de chocola te vervoeren en in de vriezer te gooien zonder er ook maar een microgrammetje van te eten!
Nu zit ik aan de rivierkreeftjes (gemengd met wat eiersalade en rauwkostsalade en flink wat sambal). Ik zag namelijk wat potjes afslanktabletten en slimfastzooi staan en ik dacht: als sommige mensen zoveel geld weggooien aan deze onzin, waarom niet iets echt lekkers en veel gezonders eten?
Mmmm, dingen met rauwkost zijn toch wel erg lekker op de tong en de maag voor lunch.

Nog een opmerking over de crosstrainer. Ik ben ook niet zo dol op de armdingen want volgens mij is het ding niet helemaal voor mij gemaakt. Mijn houding voelt veel lekkerder aan als ik met de armen los train. Net of ik loop of op een unicycle bezig ben.
Ook vind ik achteruit lekkerder gaan dan vooruit. Dit schijnt ook nog eens erg goed voor de hamstrings te zijn dus met dit en het squatten krijg ik een wel heel stevige ronde kont. Nou het vet er nog af en J-Lo wordt jaloers op me.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_47013839
ik heb gister van dat uur ook 2 minuten achteruit gecrosstrained, maar dat hield ik echt amper vol ( maar deed het ook op het eind) maar dat voel je idd goed in je hamstrings ja
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:48:03 #89
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47013891
mijn benen zijn het ergst.. en die krijg ik gewoon niet af.. niet eens een beetje..
ik weet dat ik niet veel kracht sport moet doen en dat doe ik ook niet maar wat dan wel?

en ik weet gewoon niet waarom ik niet afval.
Ik eet echt gezond
vandaag
ontbijt:
verse jus
thee
2 boterham met smeerkaas 40+
tussendoor
appel
koffie zwart
lunch
2 boterhamen met ham en komkommer
tussendoor
mandarijn

en vanavond gewoon normaal eten. niet vettig ofzo
en daarna drink ik een kopje thee of koffie en dat was het..
en zo gaat dat eigenlijk elke dag. maar dan wel met variaties.
ik sport 3 keer per week. als bijbaan werk als serveerster dus lopen doe je daar ook veel.
verder moet ik elke dag een sowieso 1 uur lopen voor mijn stage ( heen en terug )

wat doe ik niet goed?
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:49:00 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47013925
Nou ik plas nog steeds veel minder dan ik opneem, dus dan moet het vocht m'n lichaam maar langs een andere weg verlaten --> vanwege Dag Dingo...
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:49:57 #91
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47013967
oh en ik drink 2 liter per dag water zuiver sowieso
pi_47014026
Zeeltje, spieren zijn zwaarder dan vet, dus als je lichaam wel strakker wordt dan kan het dus zijn dat je niet afvalt, maar wel een gezonder lichaam krijgt dus. Dus dan zou ik ipv kilo's wegen je omvangen gaan meten met een cm, misschien dat je daar wel verschil in ziet

Maar als je het ook niet merkt aan je lichaam dan zou ik het ook niet weten waarom dat dan zo is, want je bent wel goed bezig zo te lezen

En om je benen dunner te krijgen zul je cardio en kracht moeten doen, en dan eerst krachttraining en daarna cardio, want met kracht verbrand je dan eerst de koolhydraten en daarna met cardio verbrand je het vet beter
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:54:36 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47014106
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:48 schreef Zeeltje het volgende:
mijn benen zijn het ergst.. en die krijg ik gewoon niet af.. niet eens een beetje..
ik weet dat ik niet veel kracht sport moet doen en dat doe ik ook niet maar wat dan wel?

en ik weet gewoon niet waarom ik niet afval.
Ik eet echt gezond
vandaag
ontbijt:
verse jus
thee
2 boterham met smeerkaas 40+
tussendoor
appel
koffie zwart
lunch
2 boterhamen met ham en komkommer
tussendoor
mandarijn

en vanavond gewoon normaal eten. niet vettig ofzo
en daarna drink ik een kopje thee of koffie en dat was het..
en zo gaat dat eigenlijk elke dag. maar dan wel met variaties.
ik sport 3 keer per week. als bijbaan werk als serveerster dus lopen doe je daar ook veel.
verder moet ik elke dag een sowieso 1 uur lopen voor mijn stage ( heen en terug )

wat doe ik niet goed?
Ja dat probleem heb ik ook. Ik ben nu 82 kg bij 1,72 m (was 88 kg). Wat ik sinds deze week veranderd heb is: elke dag groente en meer bewegen (= 4 keer per week lopend naar stage / college en weer terug = 40 á 60 minuten per keer). En dan stap ik dus ook stevig door. Voel m'n spieren en heb nu lichte spierpijn van gisteren.

Jij beweegt al veel zie ik. Dan zou ik het ook niet weten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Viking84 op 07-03-2007 14:06:48 ]
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:07:11 #94
157031 roosjeroosje1988
pi_47014540
Ik heb dit al gegeten vandaag:

Ontbijt: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
Lunch: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
En een banaan en 7 kleine stukjes appel.

Gezond hè?
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:07:16 #95
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47014542
ik weeg 71 kg.. bij een lengte van 1.67
ik zal eens mijn omvang meten
Maar met krachtoefeningen gaat het dan juist niet opblazen?

toen ik klein was maakte mijn moeder mij altijd wijs dat ik een afrikaanse kont had ( omdat hij zo uitsteekt )
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:08:12 #96
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47014575
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Gezond hè?
7 kleine appels oftewel 3,5 grote appels ongeveer? zo doe je goed haha

ik heb gehoord dat te veel fruit ook niet goed is.. ivm suiker ofzo
pi_47014641
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef Zeeltje het volgende:
ik weeg 71 kg.. bij een lengte van 1.67
ik zal eens mijn omvang meten
Maar met krachtoefeningen gaat het dan juist niet opblazen?

toen ik klein was maakte mijn moeder mij altijd wijs dat ik een afrikaanse kont had ( omdat hij zo uitsteekt )
als je het in samenwerking met cardio doet niet nee
pi_47014653
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:08 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

Ze heeft het over stukjes appel he, niet over hele appels
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:11:38 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47014727
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Gezond hè?
ik vind het een beetje raar dat je het steeds over 'stukjes appel' hebt. Zeg gewoon 'grote appel' of 'kleine appel' en als je wilt weten hoeveel calorieën er dan in zitten, weeg je hem even en zoek je op de caloriewijzer op hoeveel calorieën erin zitten.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:12:09 #100
157031 roosjeroosje1988
pi_47014748
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:08 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

Haha nee 7 kleine stukjes appel is nog niet eens 1 normale appel denk ik. (We hebben kleine appels.)
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:12:58 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47014777
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Haha nee 7 kleine stukjes appel is nog niet eens 1 normale appel denk ik. (We hebben kleine appels.)
ok nou dan zeg je voortaan: ik heb 1 kleine appel gegeten. Hou op met die 'stukjes' als je toch gewoon een hele appel eet.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:14:39 #102
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47014835
oh oke verkeerd gelezen..

ik doe op sportschool zo'n programma volgen.
10 min fietsen
15 lopen intensief
20 cardio intensief
dan 3 x 25 buikspieroefeningen
3x 15 schuine buikspieren
en dan 4 verschillende krachtoefeningen voor been, arm, rug, buik
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:15:49 #103
157031 roosjeroosje1988
pi_47014871
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik vind het een beetje raar dat je het steeds over 'stukjes appel' hebt. Zeg gewoon 'grote appel' of 'kleine appel' en als je wilt weten hoeveel calorieën er dan in zitten, weeg je hem even en zoek je op de caloriewijzer op hoeveel calorieën erin zitten.
Nee ik hoef de calorieen niet te weten. Het waren bijna 2 kleine appels maar de cavia kreeg er ook een stukje van. Dus eigenlijk 2 kleine appels min een stukje aan de cavia.
pi_47014901
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef Zeeltje het volgende:

10 min fietsen
15 lopen intensief
20 cardio intensief
Zeeltje, dat is niet echt een goeie volgorde. Je kunt beter eerst 10 minuten warming up doen, daarna krachttraining en dan cardio. Want met krachttraining verbrand je dan de koolhydraten en daarna met cardio verbrand je dus je vet
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:16:30 #105
157031 roosjeroosje1988
pi_47014902
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ok nou dan zeg je voortaan: ik heb 1 kleine appel gegeten. Hou op met die 'stukjes' als je toch gewoon een hele appel eet.
Jaja oke.
pi_47014907
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik plas nog steeds veel minder dan ik opneem, dus dan moet het vocht m'n lichaam maar langs een andere weg verlaten --> vanwege Dag Dingo...
Nou dank je wel Viking, ik zit nu al 10 minuten in tranen en ik moet zo de deur uit!!
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:18:29 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47014978
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou dank je wel Viking, ik zit nu al 10 minuten in tranen en ik moet zo de deur uit!!
en heb je ook zo'n mooie rooie neus als ik daarnet had? .

Rudolph the red-nosed reindeer had a very shiny nose
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:20:50 #108
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47015072
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:16 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Zeeltje, dat is niet echt een goeie volgorde. Je kunt beter eerst 10 minuten warming up doen, daarna krachttraining en dan cardio. Want met krachttraining verbrand je dan de koolhydraten en daarna met cardio verbrand je dus je vet
mm dus eerst maar gaan fiesten en dan kracht en dan de rest van cardio..
maar vet verbrand je toch pas na 20 min intensief sporten? Of begint dat al met krachttraining

( jaja ben nog maar een beginner )
pi_47015096
*conleche gaat in de spiegel kijken*

Ja, een rode neus en heeele kleine, dikke rode oogjes
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:22:35 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47015137
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:21 schreef conleche het volgende:
*conleche gaat in de spiegel kijken*

Ja, een rode neus en heeele kleine, dikke rode oogjes
*aai.

Dan sluit je nu gauw het topic af en zeg je fijn dat je last hebt van hooikoorts ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_47015198
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:20 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

mm dus eerst maar gaan fiesten en dan kracht en dan de rest van cardio..
maar vet verbrand je toch pas na 20 min intensief sporten? Of begint dat al met krachttraining

( jaja ben nog maar een beginner )
Je lichaam verbrand eerst wat het makkelijkst is om te verbranden en dat zijn koolhydraten. Dus als je eerst cardio doet, verbrand je dus eerst je koolhydraten daarmee en pas als je koolhydraten op zijn begin je vet te verbranden. Als je dus met kracht eerst je koolhydraten verbrand en dan cardio gaat doen, dan verbrand je dus je vet en zal je training dus effectiever zijn. Ook is het zo als je eerst zoveel cardio doet, je de krachtoefeningen vaak minder goed uitvoert en vol kunt houden.

Dus ik zou idd eerst 10 minuten fietsen, dan die 4 krachtoefeningen doen voor benen/armen/borst/rug en dan buikspieren en als laatste dan weer cardio
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:32:34 #112
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47015555
thank you so much!

ik zal eens proberen!
misschien is dat wel wat ik fout doe!
pi_47015607
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef Zeeltje het volgende:
thank you so much!

ik zal eens proberen!
misschien is dat wel wat ik fout doe!
Succes
pi_47018063
Zooo net terug van school.. 8 uur lang 3den... wel erg leuk vind ik zelf dit heb ik gemaakt:

http://img254.imageshack.us/my.php?image=westernhousebe6.png

helaas geen water kunnen drinken want ik was mn bidon vergeten vanavond weer lekker fitnessen, waarschijnlijk eerst uurtje RPM en dan nog dik een uur krachttraining, met vooral de buikspieren I want that six pack!! aanstaande zaterdag weer even een zonnebankje waarschijnlijk
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:43:38 #115
157031 roosjeroosje1988
pi_47018121
De cavia heeft een ontstoken oog. Het is helemaal rood om z'n oog ook.
pi_47020605
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De cavia heeft een ontstoken oog. Het is helemaal rood om z'n oog ook.
uhm, en zal hij daardoor afvallen ofzo dan of juist aankomen? is het een emo-eter?
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:53:05 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47020757
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

uhm, en zal hij daardoor afvallen ofzo dan of juist aankomen? is het een emo-eter?
niet zo flauw .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 16:56:17 #118
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_47020896
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef Zeeltje het volgende:

10 min fietsen
15 lopen intensief
20 cardio intensief
Wat is bij jou het verschil tussen lopen en fietsen en cardio
pi_47021566
Mmm mn vader zegt dat ik vanavond maar moet koken... en het moet iets gezonds zijn zegt ie.. iemand tips voor een gezonde avondmaaltijd? Ik moet nog naar de supermarkt dus in principe is alles mogelijk!!..
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:13:16 #120
157031 roosjeroosje1988
pi_47021573
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik dacht dat als ik straks '2 kleine appels' neerzet inplaats van '7 kleine stukjes appel' weten jullie tenminste waarom.
pi_47021691
Maaltijdsalade, maaltijdsoep, gewokte kipfilet en groente met rijst, iets uit de grillpan, tartaartje met gekookte groente en aardappelpuree...

Wat ook lekker is, en erg mager: plakken tomaat (zonder schil), uienringen en stukjes kipfilet bakken met een beetje olie en dat op een geroosterde boterham eten met peper en zout.
Of een maaltijdsoep van groente (broccoli, courgette, bloemkool, wat je wilt), even gefruit en dan met bouillon en wat rijst of aardappels (voor de binding) gepureerd met een staafmixer. Het wordt een beetje prut maar erg lekker en gezond.
pi_47021709
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik dacht dat als ik straks '2 kleine appels' neerzet inplaats van '7 kleine stukjes appel' weten jullie tenminste waarom.

Hard hoor
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:19:45 #123
157031 roosjeroosje1988
pi_47021771
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:17 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Hard hoor
Natuurlijk dacht ik dat ook niet echt. Ik begon alleen maar over de cavia omdat ik haar al eerder genoemd had.
pi_47021786
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Maaltijdsalade, maaltijdsoep, gewokte kipfilet en groente met rijst, iets uit de grillpan, tartaartje met gekookte groente en aardappelpuree...

Wat ook lekker is, en erg mager: plakken tomaat (zonder schil), uienringen en stukjes kipfilet bakken met een beetje olie en dat op een geroosterde boterham eten met peper en zout.
Of een maaltijdsoep van groente (broccoli, courgette, bloemkool, wat je wilt), even gefruit en dan met bouillon en wat rijst of aardappels (voor de binding) gepureerd met een staafmixer. Het wordt een beetje prut maar erg lekker en gezond.
pfft wat een variatie allemaal ik wilde ook graag slibtongetjes halen zometeen.. kan je daar niets mee?
pi_47022087
Ik weet niet of het in dit topic was of in het wat eet je vandaag topic in CUL, maar was iemand die gooide van alles in de wok, kipfilet, rundvleesreepjes, paprika, champignons, uien, cashewnootjes enzo, en dan met noodles, dat klonk ook wel erg lekker

Morgen maar es ff eten denk ik, vanavond nog restje chicken tonight hawaii
  woensdag 7 maart 2007 @ 17:37:58 #126
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_47022374
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:20 schreef Thrilled het volgende:

[..]

pfft wat een variatie allemaal ik wilde ook graag slibtongetjes halen zometeen.. kan je daar niets mee?
Gebakken slibtong is met bijna alles lekker en eenvoudig. Gewoon een salade erbij, of spinazie of broccoli.
pi_47023246
zo ik sta ook in jullie rijtje
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:06:54 #128
157031 roosjeroosje1988
pi_47023257
'S middags: een banaan, bijna 2 kleine appeltjes en een stukje komkommer
Net: aardappelen, lof en een griekse rondo met nog een stukje
pi_47023434
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef Thrilled het volgende:
Mmm mn vader zegt dat ik vanavond maar moet koken... en het moet iets gezonds zijn zegt ie.. iemand tips voor een gezonde avondmaaltijd? Ik moet nog naar de supermarkt dus in principe is alles mogelijk!!..
ik mag morgen koken
2 soorten vis, sla en gebakken aardappeltjes
pi_47023478
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik mag morgen koken
2 soorten vis, sla en gebakken aardappeltjes
Vanavond werden het toch maar restjes ik mag/moet/wil het een andere keer inhalen.. sowieso komt er dan slibtong op tafel.. de enige gezonde vis die ik lekker vind (ongezonde vis is bij mij: kibbeling en lekkerbekjes )
pi_47023587
Van iemand een blaadje gekregen met een dieet van de hartstichting, ziet er als volgt uit:

Eerste dag:
Ontbijt: Koffie/thee zonder suiker en melk
1/2 grapefruit
1 geroosterde boterham met 2 afgestreken kleine eetlepels
pindakaas
Lunch: 60 gram uitgelekte tonijn
1 geroosterde boterham
Koffie/thee zonder melk en suiker
Diner: 95 gram kipfilet of rosbief
120 gram gekookte sperziebonen of snijbonen
120 gram gekookte bieten
1 kleine appel
120 gram vanilleijs

Tweede dag:
Ontbijt: koffie/thee zonder melk en suiker
1 gekookt ei op 1 snee geroosterd brood
1/2 banaan
Lunch: 120 gram magere kwark of cottage cheese "hüttekäse)
5 cracottes
koffie/thee zonder melk en suiker
Diner: 2 warme dikke knakworsten uit blik
120 gram gekookte brocoli
50 gram gekookte wortelen
1/2 banaan
60 gram vanilleijs

Derde dag:
Ontbijt: 5 cracottes
120 gram 20+kaas
Koffie/thee zonder suiker en melk
1 kleine appel
Lunch: 1 hard gekookt ei op snee geroosterd brood
Koffie/thee zonder melk en suiker
Diner: 60 gram uitgelekte tonijn uit blik
120 gram gekookte bieten
120 gram gekookte bloemkool
1/2 meloen (geen zoete, dus geen gala)
60 gram vanilleijs

Dit dieet volg je dus 3 dagen achter elkaar, hierna eet je 4 dagen normaal. Je mag het niet langer dan 4x3 dagen doen dus in totaal 4 weken. Je zou hiermee dan tot 19 kilo kunnen afvallen, in 3 dagen val je 4.8 kilo af.
Het zou geen crashdieet zijn.. Heeft iemand enig idee waar dit precies goed voor is en is het idd echt geen crashdieet?
pi_47023844
Hoi! Ik ga ook maar eens meedoen, denk ik.

Ik zou graag komende zomer wat strakker in mijn bikini kunnen rondhuppelen.

Het afgelopen jaar ben ik geloof ik wel 5 kg aangekomen ofzo. Ik ben verhuisd en nu is alles heel dichtbij, terwijl ik voorheen overal zeker een half uur voor moest fietsen.
Voor ik verhuisde was ik al niet bepaald slank, maar nu vind ik het echt vervelend. Ik vind het bijv. niet meer zo leuk om op zaterdagavond met wat vrienden in een café te dansen o.i.d., ik trek ook zo'n beetje altijd hetzelfde aan (omdat dat het enige is wat ik nog mooi vind bij mezelf).

Dus daar mag wel verandering in komen. Ik zat dit topic een beetje door te bladeren en dat idee van Viking om te lopen vond ik wel goed. Vanaf morgen ga ik lopend naar college.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_47023871
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef heaven7 het volgende:
Dit dieet volg je dus 3 dagen achter elkaar, hierna eet je 4 dagen normaal. Je mag het niet langer dan 4x3 dagen doen dus in totaal 4 weken. Je zou hiermee dan tot 19 kilo kunnen afvallen, in 3 dagen val je 4.8 kilo af.
Het zou geen crashdieet zijn.. Heeft iemand enig idee waar dit precies goed voor is en is het idd echt geen crashdieet?
Het is geen crashdieet, maar je mag het maar 4x3 dagen doen, en je valt 4,8 kilo af in 3 dagen?
Iets klopt hier niet...
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:29:41 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47023956
quote:
Van iemand een blaadje gekregen met een dieet van de hartstichting, ziet er als volgt uit:
<knip>
Heel raar dieet. Op zich niet ongezond maar ik snap de pindakaas, de knakworsten en het ijs niet. En 4,8 kilo in 3 dagen lijkt mij grote onzin.

Is het wel van de hartstichting?
The love you take is equal to the love you make.
pi_47023967
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Het is geen crashdieet, maar je mag het maar 4x3 dagen doen, en je valt 4,8 kilo af in 3 dagen?
Iets klopt hier niet...
klinkt inderdaad niet helemaal gezond

trouwens niemand die me officieel welkom heet?
pi_47023968
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Sukilove het volgende:

Ik zou graag komende zomer wat strakker in mijn bikini kunnen rondhuppelen.

Het afgelopen jaar ben ik geloof ik wel 5 kg aangekomen ofzo. Ik ben verhuisd en nu is alles heel dichtbij, terwijl ik voorheen overal zeker een half uur voor moest fietsen.
Voor ik verhuisde was ik al niet bepaald slank, maar nu vind ik het echt vervelend. Ik vind het bijv. niet meer zo leuk om op zaterdagavond met wat vrienden in een café te dansen o.i.d., ik trek ook zo'n beetje altijd hetzelfde aan (omdat dat het enige is wat ik nog mooi vind bij mezelf).

Dus daar mag wel verandering in komen. Ik zat dit topic een beetje door te bladeren en dat idee van Viking om te lopen vond ik wel goed. Vanaf morgen ga ik lopend naar college.
welkom en veel succes

en jij welkom in het lijstje Miss_S
pi_47024022
quote:

[..]

Iets klopt hier niet...
idd en die knakworsten en dat ijs enzo vink ook wel erg apart

echt gezond klinkt het mij iig niet in de oren, zeker omdat je in zo'n korte tijd zoveel af kunt vallen
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:32:18 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47024040
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

idd en die knakworsten en dat ijs enzo vink ook wel erg apart

echt gezond klinkt het mij iig niet in de oren, zeker omdat je in zo'n korte tijd zoveel af kunt vallen
...alleen kan dat helemaal niet!
pi_47024080
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

...alleen kan dat helemaal niet!
idd, lijkt mij ook wel erg stug om bijna 5 kg in 3 dagen af te vallen

gezond is het iig niet
pi_47024081
quote:

in 3 dagen val je 4.8 kilo af.
4.8 kilo x 7000 kcal = 33600 kcal

33600 / 3 = 11200 kcal / dag

Dan zou je dus 11200 kcal per dag moeten verbranden.
Normaal verbruik voor een man is 2500 kcal / dag en voor vrouwen 2000 kcal / dag.

Met andere woorden die 4.8 kilo is totaal uit de lucht gegrepen, want dat kan je qua vet nooit verbruiken in 3 dagen met dat dieet.
pi_47024089
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef Miss_S het volgende:
zo ik sta ook in jullie rijtje
Jeuj! Gewonnen van de BMI!
Welkom!
pi_47024123
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:33 schreef profielnaam het volgende:
Met andere woorden die 4.8 kilo is totaal uit de lucht gegrepen, want dat kan je qua vet nooit verbruiken in 3 dagen met dat dieet.
Qua vet niet nee.
Na de eerste 3 dagen zou je wel 4,8 kilo lichter kunnen zijn. Maar goed, daar schiet je niet veel mee op.
pi_47024126
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:33 schreef profielnaam het volgende:

[..]

4.8 kilo x 7000 kcal = 33600 kcal

33600 / 3 = 11200 kcal / dag

Dan zou je dus 11200 kcal per dag moeten verbranden.
Normaal verbruik voor een man is 2500 kcal / dag en voor vrouwen 2000 kcal / dag.

tja, er staat niet bij dat het vet verbranden is he, water of spierweefsel verbranden is een stuk makkelijker maar dan nog is 5 kg in 3 dagen onmogelijk
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:35:10 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47024134
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

idd, lijkt mij ook wel erg stug om bijna 5 kg in 3 dagen af te vallen

gezond is het iig niet
Als het kon, dan zou het ongezond zijn. Maar het kan dus helemaal niet, zie ook de berekening van profielnaam.
pi_47024165
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Sukilove het volgende:
Hoi! Welkom!
pi_47024392
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:33 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Jeuj! Gewonnen van de BMI!
Welkom!
dankje
alleen moet ik nu echt niet meer aankomen want dan moet ik weer weg
pi_47024532
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tja, er staat niet bij dat het vet verbranden is he, water of spierweefsel verbranden is een stuk makkelijker maar dan nog is 5 kg in 3 dagen onmogelijk
maakt verder niets uit, er zijn genoeg mensen die helemaal niks weten over calorieën, water, spierweefsel,vet etc.
Meeste mensen denken: dieet volgen.. en kilo's eraf op de weegschaal.

Dit is gewoon een van die vele dieëten..
pi_47024642
quote:

[..]

Iets klopt hier niet...
4 keer 3 dagen dieten dus, maar je doet er dus steeds 4 dagen normaal eten tussen. Dat staat er ook.

En ja, het is van de hartstichting..
pi_47024709
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:46 schreef profielnaam het volgende:

[..]

Van de hartstiching dus. Ik weet een heleboel over afvallen, daarom mijn vragen hierbij, ik snap het nut niet helemaal. Ik had gehoopt dat iemand er misschien een theorie bij weet.
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:51:44 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47024739
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef heaven7 het volgende:

[..]

4 keer 3 dagen dieten dus, maar je doet er dus steeds 4 dagen normaal eten tussen. Dat staat er ook.

En ja, het is van de hartstichting..
Eerlijk gezegd geloof ik er niks van dat het van de hartstichting is. Het zou niet de eerste keer zijn dat een onzinnig dieet wordt gepromoot onder valse voorwendselen (zoals het 'ziekenhuisdieet').
pi_47024741
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:46 schreef profielnaam het volgende:

[..]

maakt verder niets uit, er zijn genoeg mensen die helemaal niks weten over calorieën, water, spierweefsel,vet etc.
Meeste mensen denken: dieet volgen.. en kilo's eraf op de weegschaal.

Ze zouden dieten gewoon moeten verbieden

En Miss_S, als je hier post dan mag je gewoon hier blijven hoor, ook al is je bmi te hoog.
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:53:10 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47024788
OK, een duidelijke aanwijzing staat hier:
quote:
Het hartstichting dieet heeft in principe niets te maken met de hartstichting. Omdat het hartstichting dieet bij veel mensen bekend is, zal de naam vermoedelijk niet verdwijnen
pi_47024806
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd geloof ik er niks van dat het van de hartstichting is. Het zou niet de eerste keer zijn dat een onzinnig dieet wordt gepromoot onder valse voorwendselen (zoals het 'ziekenhuisdieet').
Wellicht. Ik heb het alleen van een hartpatient en niet van het internet oid.
pi_47024836
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:53 schreef Lienekien het volgende:
OK, een duidelijke aanwijzing staat hier:
[..]
Ah oke! Bedankt
  woensdag 7 maart 2007 @ 18:56:22 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47024900
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ah oke! Bedankt
Als je googelt op 'dieet van de hartstichting' vind je nog meer info.
pi_47024999
Ga ik doen Beetje inlezen kan zeker geen kwaad merk je nu wel!

Maar nog steeds vraag ik me af wie dit dieet heeft bedacht en met welke theorie erachter.
pi_47025466
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 18:59 schreef heaven7 het volgende:
Ga ik doen Beetje inlezen kan zeker geen kwaad merk je nu wel!

Maar nog steeds vraag ik me af wie dit dieet heeft bedacht en met welke theorie erachter.
Iemand die geld wil verdienen.
Theorie erachter: weinig eten + naam hartstichting erbij = succes
pi_47025488
Blijkbaar idd. En de hartstichting mag ook gewoon genoemd worden??
pi_47025531
En afgezien van of het ongezond is en al dan niet afkomstig van de hartstichting: wat bedoelen ze met 4 dagen 'normaal' eten? Eten zoals in je oude patroon? (Waardoor je dus zo zwaar geworden bent, want een dieet waarbij je 19 kg afvalt in 4 weken lijkt me niet iets voor iemand die er gewoon 'een paar' kg af wil.)
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_47025588
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik denk niet dat het mag, en ik denk dat ze er niet bij mee zijn bij de hartstichting, maar je doet er zo weinig tegen he. Als de naam eenmaal bekend is als horende bij het dieet, dan blijft dat zo. Net als het ziekenhuisdieet inderdaad.
  woensdag 7 maart 2007 @ 19:16:58 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47025592
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Nou, 'mag'. Maar het gebeurt kennelijk en ik denk dat het wel een hele toer is om zoiets tegen te houden.
pi_47025637
Normaal eten als in, niet dat dieet volgen en normaal eten. Er staat ook 'niet overdrijven'. Maar ik ben niet te dik (al mag er altijd wel wat af) dus ik heb sowieso een vrij normaal eetpatroon..
pi_47025649
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het mag, en ik denk dat ze er niet bij mee zijn bij de hartstichting, maar je doet er zo weinig tegen he. Als de naam eenmaal bekend is als horende bij het dieet, dan blijft dat zo. Net als het ziekenhuisdieet inderdaad.
Daar heb je gelijk in.
pi_47026259
net weer lekker 20 minuutjes hardgelopen
dus in totaal vandaag 45 minuten gesport
pi_47026810
Knakworsten en vanille-ijs hi, hi!!
Miss_S en Sukilove natuurlijk een heel hartelijk welkom! Hoewel Miss_S hier natuurlijk allang "lid" was!!
pi_47027101
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:32 schreef Miss_S het volgende:
net weer lekker 20 minuutjes hardgelopen
dus in totaal vandaag 45 minuten gesport
toppie

Ik moet er echt niet aan denken om me dit weer buiten te sporten
pi_47027155
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

toppie

Ik moet er echt niet aan denken om me dit weer buiten te sporten
ik ook niet
heb een loopband
pi_47027212
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ook niet
heb een loopband
oooow haha, dat had ik ff gemist
pi_47027918
Ik kom net van de sportschool en hier is het droog gelukkig!
pi_47028067
ik had me trouwens nog gemeten
taille: 75 cm
heupen: 105 cm
bovenbeen: 62 cm

wel duidelijk waar mijn vet zit
pi_47028235
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef Miss_S het volgende:
ik had me trouwens nog gemeten
bovenbeen: 62 cm

wel duidelijk waar mijn vet zit
das idd wel duidelijk ja

wel een groot verschil trouwens, mijn taille is zowat 20 cm meer
pi_47028496
meet je wel op het smalste punt?
want eerst dacht ik dat ik het smalste gedeelte had (bij mijn navel) maar toen kwam ik er achter dat iets hoger nog 3 cm smaller is
  woensdag 7 maart 2007 @ 20:22:15 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47028574
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ook niet
heb een loopband
* viking84 zit er ook over te denken om een loopband aan te schaffen

wat voor één heb jij? Ik had er één op het oog met een loopoppervlak van 40,5 cm en een bandlengte van 1,20 oid, maar toen las ik op een onafhankelijke site dat een loopoppervlakte van 50 cm het prettigst is en dat het van je lengte af hangt hoeveel cm de bandlengte moet zijn. Bovendien neem ik bij hogere snelheden vrij grote stappen.

Ik vind 40,5 cm wel erg weinig om op te lopen. Als ik even niet oplet, stap ik mis en pleur ik op m'n snoet .
Niet meer actief op Fok!
pi_47028727
ik heb een kettler toronto loopband
met loopoppervlakte 53 cm
en bandlengte 140cm
en is opklapbaar

maar niet echt goedkoop

uit ervaring weet ik wel dat 40 en 120 soms inderdaad oppassen word
pi_47028766
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:20 schreef Miss_S het volgende:
meet je wel op het smalste punt?
want eerst dacht ik dat ik het smalste gedeelte had (bij mijn navel) maar toen kwam ik er achter dat iets hoger nog 3 cm smaller is
ik heb het op mn navel gemeten, dacht ook dat dat moest, maar maakt verder niet echt uit, smalste is 93, iets boven navel, op navel is 94 en dikste is 96, dus gewoon veel te veel
pi_47028860
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:25 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik heb het op mn navel gemeten, dacht ook dat dat moest, maar maakt verder niet echt uit, smalste is 93, iets boven navel, op navel is 94 en dikste is 96, dus gewoon veel te veel
wat voor maat truitjes heb jij dan als ik dat mag vragen?
ik heb meestal M of L
pi_47028904
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat voor maat truitjes heb jij dan als ik dat mag vragen?
ik heb meestal M of L
M, maar die zitten wel strak vaak, maar L hangt tot mn knieen zo'n beetje
pi_47029022
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

M, maar die zitten wel strak vaak, maar L hangt tot mn knieen zo'n beetje
leuk voor een jurkje
misschien moet ik maar eens opzoek naar meer getailleerde truitjes want die ik nu heb zijn allemaal veelste wijd
pi_47030005
Blah ik heb echt een blegh-dag vandaag. Scriptieplannen waren groots vanmorgen, maar het wil even niet met schrijven en nu heb ik zin in chocoladekoekjes. Die ik natuurlijk niet neem, want nee, ik moet zonodig afvallen . Ik ga wel weer een heerlijke appel eten. Of wat van die enorm overheerlijke yoghurt. Woei.
pi_47030087
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Blah ik heb echt een blegh-dag vandaag. Scriptieplannen waren groots vanmorgen, maar het wil even niet met schrijven en nu heb ik zin in chocoladekoekjes. Die ik natuurlijk niet neem, want nee, ik moet zonodig afvallen . Ik ga wel weer een heerlijke appel eten. Of wat van die enorm overheerlijke yoghurt. Woei.
Ok, misschien ga ik nu te ver, maar ik vind een appel lekkerder dan chocoladekoekjes..
Oh, en scripties suck, dus ik heb medelijden
pi_47030100
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:56 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ok, misschien ga ik nu te ver, maar ik vind een appel lekkerder dan chocoladekoekjes..
Ja, nu ga je te ver
pi_47030236
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, nu ga je te ver
Ik vind chocoladekoekjes eten wel leuker dan scripties schrijven...
Dat dan weer wel
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:03:59 #183
romantically challenged
pi_47030387
Dudes!
Mijn heupen zijn 104 cm
en mijn taille is 92 cm

mijn taille moet 70 worden (nou ja eerst 80)
en mijn heupen 90 cm.. (ongeveer he)

maaaaarrr het rare is dat ik een broek aan heb in maat 36
volgens de cijfers (meetlint, weegschaal ben ik dik
maar mn omgeving + kleding vindt van niet )

maar anyways ik ga afvallen....
en nu echt echt.. ik ga me ook aanmelden voor t lijstje als t lukt..
veni vidi gebanned
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:05:06 #184
romantically challenged
pi_47030429
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:56 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Oh, en scripties suck, dus ik heb medelijden
omg geef me jouw smaakpapillen en ik was opeens dun
veni vidi gebanned
pi_47030535
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Dudes!
Mijn heupen zijn 104 cm
en mijn taille is 92 cm

mijn taille moet 70 worden (nou ja eerst 80)
en mijn heupen 90 cm.. (ongeveer he)

maaaaarrr het rare is dat ik een broek aan heb in maat 36
volgens de cijfers (meetlint, weegschaal ben ik dik
maar mn omgeving + kleding vindt van niet )

maar anyways ik ga afvallen....
en nu echt echt.. ik ga me ook aanmelden voor t lijstje als t lukt..
Jouw broek maat 36 is waarschijnlijk een jeans maat 36?
pi_47030619
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef conleche het volgende:
Ik kom net van de sportschool en hier is het droog gelukkig!
Ahum, ik was vergeten te stemmen ben net voor 9 toch nog gegaan en ben dus echt drijfnat geregend, tot op de laatste droge draad
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:09:55 #187
romantically challenged
pi_47030637
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Jouw broek maat 36 is waarschijnlijk een jeans maat 36?
nee gewoon van de zara...
jeans heb ik maat 29 meestal hangt van t merk af..
veni vidi gebanned
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:11:00 #188
romantically challenged
pi_47030686
ik voel me echt een dikzak als ik die cijfers zo vergelijk
maar in de spiegel vind ik mezelf wel meevallen

ik snap er echt serieus niks van..
veni vidi gebanned
pi_47030710
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
omg geef me jouw smaakpapillen en ik was opeens dun
Ik proef hetzelfde als jij hoor, maar ik heb een knop in mijn hoofd omgezet en wil nu ineens niets ongezonds meer. Niet dat ik vind dat het niet mag, ik wil het gewoon echt niet, en op de een of andere manier vind ik het nu ook niet eens lekker meer.
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:12:14 #190
romantically challenged
pi_47030756
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik proef hetzelfde als jij hoor, maar ik heb een knop in mijn hoofd omgezet en wil nu ineens niets ongezonds meer. Niet dat ik vind dat het niet mag, ik wil het gewoon echt niet, en op de een of andere manier vind ik het nu ook niet eens lekker meer.
ik ben verslaafd aan suikerrr helaas
ik heb vandaag trouwens ook ham gegeten
ipv chocopasta
jeuj !
veni vidi gebanned
pi_47030780
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

dat heb ik ook de laatste paar jaren
het zit inderdaad in je hoofd
pi_47030890
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:12 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ik ben verslaafd aan suikerrr helaas
Was ik ook. Echt. Ik werd niet wakker zonder chocovlokken op brood. Maar ik ben gewoon cold turkey gestopt (omdat ik 'minderen' onzin vind) en het werkte perfect, na een weekje ofzo hoef je al geen suiker meer
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:16:33 #193
romantically challenged
pi_47031001
ik ga ook maar proberen gezonde/vieze dingen lekker te vinden

hey maar mis_s als ik jou gegevens:

met die van mij vergelijk:
Mijn heupen zijn 104 cm
en mijn taille is 92 cm

en dan de fotos.. vind ik mezelf eh.. slanker
of ik heb echt een heeeeel verstoord zelfbeeld
of ik meet echt super vaag

okee dit bedoel ik niet lullig of zo
maar ik vind het vaag
veni vidi gebanned
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:19:20 #194
romantically challenged
pi_47031155
okee stel ik zit in een cafe

en ik heb erg zin in een warme chocolade melk met slagroom
of anders een cappuccino met suiker

wat is dan wel gezond? en nee ik ga geen cola/water drinken..
veni vidi gebanned
pi_47031167
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Ja met zo'n instelling lukt het natuurlijk nooit
pi_47031210
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

Thee!
eh, zonder suiker dus he
pi_47031255
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

hey maar mis_s als ik jou gegevens:

met die van mij vergelijk:
Mijn heupen zijn 104 cm
en mijn taille is 92 cm

en dan de fotos.. vind ik mezelf eh.. slanker
of ik heb echt een heeeeel verstoord zelfbeeld
of ik meet echt super vaag

okee dit bedoel ik niet lullig of zo
maar ik vind het vaag
tja ik weet niet wat ik daar op moet zeggen
ik heb een zandloperfiguur maar heb ook brede botten, misschien dat dat het is
en heb geen foto´s van jou gezien dus misschien moet je die eens posten hier
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:21:30 #198
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_47031275
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:21:32 #199
romantically challenged
pi_47031277
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Thee!
ik drink wel veeel thee maar in een cafe vind ik dat irritant/suf want het blijft zo lang heet!!!
en gewoon cappuccino?? of is dat nog steeds "slecht"
veni vidi gebanned
pi_47031346
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ik drink wel veeel thee maar in een cafe vind ik dat irritant/suf want het blijft zo lang heet!!!
en gewoon cappuccino?? of is dat nog steeds "slecht"
Cappucino blijft toch ook lang heet?
Maar ehm, zolang je er geen suiker in gooit is het niet heel slecht.
pi_47031396
Heeft er iemand van jullie nog goeie oefeningen om thuis te doen zonder loopband of dergelijke???
pi_47031419
Ik ga morgenavond trouwens eens even testen wat voor invloed alcohol heeft op mijn gewicht
Zuipen!!
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:24:22 #203
romantically challenged
pi_47031432
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tja ik weet niet wat ik daar op moet zeggen
ik heb een zandloperfiguur maar heb ook brede botten, misschien dat dat het is
en heb geen foto´s van jou gezien dus misschien moet je die eens posten hier
is het goed als ik hem PM?
dan haal ik em als je hem gezien hebt offline..
want ik wil een beetje anoniem blijven
veni vidi gebanned
pi_47031484
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:24 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

ja hoor is goed
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:25:33 #205
romantically challenged
pi_47031489
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Cappucino blijft toch ook lang heet?
Maar ehm, zolang je er geen suiker in gooit is het niet heel slecht.
nee drink altijd thee zonder suiker
ja nou volgens mij doen ze er koude melk bij
dat dat het verschil maakt
je ne sais pas...
veni vidi gebanned
pi_47031492
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:24 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Jaaa dan willen wij de resultaten van de figuurvergelijking horen!
Heb je trouwens wel naar de goede foto's van Miss_S gekeken? Volgens mij staan er foto's met verschillende gewichten namelijk
pi_47031554
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:24 schreef Alcarin het volgende:
Ik ga morgenavond trouwens eens even testen wat voor invloed alcohol heeft op mijn gewicht
Zuipen!!
hoeveel ga je zuipen en wat?
pi_47031645
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef Miss_S het volgende:
hoeveel ga je zuipen en wat?
Heul veul!!! Tot ik straalbezopen ben! Moet af en toe kunnen he
Witte wijn
pi_47031682
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:25 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Heb je trouwens wel naar de goede foto's van Miss_S gekeken? Volgens mij staan er foto's met verschillende gewichten namelijk
ja dat klopt inderdaad ook wel
pi_47031736
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:28 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Heul veul!!! Tot ik straalbezopen ben! Moet af en toe kunnen he
Witte wijn
klinkt goed
ik hou het maar gewoon bij 2 glazen per avond dit weekend
pi_47031801
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef Miss_S het volgende:
klinkt goed
ik hou het maar gewoon bij 2 glazen per avond dit weekend
Ik doe gewoon een paar weken niets en dan in 1 avond alles
Ik moet wel zeggen dat ik steeds minder kan drinken voordat ik het voel.. Maar dat is alleen maar handig, want goedkoop en goed voor de lijn
pi_47032006
quote:

[..]

nou zoals bij mij al duidelijk was zit het vet op mijn bovenbenen/heupen en bij haar bij de taille/buik
daarom zit daarin het verschil
en daar door lijk ik ook dikker (en ben ik ook)
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:36:14 #213
romantically challenged
pi_47032016
quote:

[..]

hahaha o ik zag een hele duidelijke met een rode jurk en uh.. voor de rest moet ik even weer spieken
maar als ze sindsdien afgevallen is sja dan gaat het niet echt hihi
maar als jullie t ook willen vergelijken dan mag je ze wel doorsturen..
t gaat me meer om dat mn fotos niet over heel fok staan
veni vidi gebanned
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:37:06 #214
romantically challenged
pi_47032055
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nou zoals bij mij al duidelijk was zit het vet op mijn bovenbenen/heupen en bij haar bij de taille/buik
daarom daarin het verschil
en daar door lijk ik ook dikker (en ben ik ook)
okee maar ik ben ongezonder helaas
veni vidi gebanned
pi_47032127
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:36 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
hahaha o ik zag een hele duidelijke met een rode jurk en uh.. voor de rest moet ik even weer spieken
maar als ze sindsdien afgevallen is sja dan gaat het niet echt hihi
maar als jullie t ook willen vergelijken dan mag je ze wel doorsturen..
t gaat me meer om dat mn fotos niet over heel fok staan
Nee joh, ik geloof het zo ook wel, snap heel goed dat je je foto's niet zomaar geeft/neerzet.

Ik denk dat die foto in de rode jurk niet de slankste is
En ik kan het niet laten toe te voegen dat ik vind dat Miss_S een heel mooi figuur heeft, dik of dun, gewoon mooie verhoudingen!
pi_47032140
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:37 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

okee maar ik ben ongezonder helaas
het is ongezonder als je vet daar zit ja maar die keuze heb je zelf niet
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:39:13 #217
romantically challenged
pi_47032165
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:31 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik doe gewoon een paar weken niets en dan in 1 avond alles
Ik moet wel zeggen dat ik steeds minder kan drinken voordat ik het voel.. Maar dat is alleen maar handig, want goedkoop en goed voor de lijn
hahaha dat is ook mijn tactiek
o en gewoon niet zoveel eten voordat je gaat drinken
dat is goedkoper en je drinkt minder dus
veni vidi gebanned
pi_47032201
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef Alcarin het volgende:

[..]

En ik kan het niet laten toe te voegen dat ik vind dat Miss_S een heel mooi figuur heeft, dik of dun, gewoon mooie verhoudingen!
de rode jurk is 12 kilo geleden
en dankje wel
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:40:29 #219
romantically challenged
pi_47032232
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nee joh, ik geloof het zo ook wel, snap heel goed dat je je foto's niet zomaar geeft/neerzet.

ja ik vind t ook mooi, zo vrouwelijk
hahaha ik ben gewoon even oud
en mijn figuur is "kinderlijker" of zo
veni vidi gebanned
pi_47032254
ik drink echt weinig alcohol tegenwoordig. Eerst 's avonds altijd wel paar glaasjes coebergh-7up ofzo, maar nou alleen nog met feestjes enzo paar glazen

en nu onder het voetbal zit ik een appel te eten, terwijl ik eerst altijd toastjes met brie of nootjes ofzo at
pi_47032303
King Kullwarrior, hoe lang ben jij? Als je veel langer bent dan Miss_S, dan oog je met dezelfde centimeters, natuurlijk veel slanker!
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:42:44 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47032345
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:25 schreef Miss_S het volgende:
ik heb een kettler toronto loopband
met loopoppervlakte 53 cm
en bandlengte 140cm
en is opklapbaar

maar niet echt goedkoop

uit ervaring weet ik wel dat 40 en 120 soms inderdaad oppassen word
ja ik begreep al dat ze niet echt goedkoop zijn, nee . En 40 en 120 leek mij ook geen strak plan .
Ik ga eerst eens buiten lopen om te zien of het me bevalt, al ligt de drempel om binnen te gaan lopen toch wel wat lager. Als ik het leuk vind en het heeft effect, koop ik misschien wel een loopband. Ik vind het toch net iets te duur als ik nog niet eens zeker weet of ik er wel op ga (ben ook maar een arme student hè ).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:43:07 #223
romantically challenged
pi_47032364
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:41 schreef conleche het volgende:
King Kullwarrior, hoe lang ben jij? Als je veel langer bent dan Miss_S, dan oog je met dezelfde centimeters, natuurlijk veel slanker!
ik ben 174
maar je buikomtrek is toch voor iedereen <88cm?
veni vidi gebanned
pi_47032417
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:43 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

ik ben 174
maar je buikomtrek is toch voor iedereen <88cm?
volgens mij wel ja

wrijf het er nog maar ff in hoor dat ik er 6 cm boven zit

helemaal omdak zo klein ben en daarom gewoon echt zwanger lijk

* Sylvana heeft beetje bleghmoment nadat iemand dat weer gevraagd had vandaag
pi_47032429
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja ik begreep al dat ze niet echt goedkoop zijn, nee . En 40 en 120 leek mij ook geen strak plan .
Ik ga eerst eens buiten lopen om te zien of het me bevalt, al ligt de drempel om binnen te gaan lopen toch wel wat lager. Als ik het leuk vind en het heeft effect, koop ik misschien wel een loopband. Ik vind het toch net iets te duur als ik nog niet eens zeker weet of ik er wel op ga (ben ook maar een arme student hè ).
ja ik heb ook het geluk dat er meerdere mensen hier bij mij gebruik van maken dus dan kan je de kosten ook delen
heb je iemand die buiten mee wil gaan lopen?
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:44:59 #226
romantically challenged
pi_47032449
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef Sylvana het volgende:

[..]

volgens mij wel ja

ik ook 6 dus join de club
veni vidi gebanned
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:47:10 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47032552
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja ik heb ook het geluk dat er meerdere mensen hier bij mij gebruik van maken dus dan kan je de kosten ook delen
heb je iemand die buiten mee wil gaan lopen?
ja, een huisgenoot / vriend van me, maar die gaat niet mee betalen aan een loopband . Die wil eerst een nieuwe laptop .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:47:15 #228
romantically challenged
pi_47032557
quote:

[..]

volgens mij wel ja

ahahah ik doe wel ens zo een buikafknellend hemdje aan onder een baggyiets
dan lijkt t "dun"

maar wel evil dat ze dat zomaar vroegen
nja heb je igg een extra motivatie!

als mensen het idee krijgen dat ik af wil gaan vallen
"nee jij bent echt ZOOO dun... DOE HET NIET"
"neee niet afvallleeen.. IK BEN PAS DIK'

tsssk
veni vidi gebanned
pi_47032576
quote:

[..]

volgens mij wel ja

volgens mij doen die mensen dat gewoon expres
morgen weer lekker sporten?
pi_47032577
Hey ik had ineens een PM! En ik had het net vandaag aangezet

KingKullWarriorKing: ik denk dat jij een stukje langer bent. En behalve je buik/middel ben je gewoon slank (niet dat je nou een vette pens hebt ofzo!). Is inderdaad wel het meest riskant, volgens de wetenschappers. Maar ik denk niet dat je heel veel hoeft af te vallen om je middel slanker te krijgen eigenlijk.
pi_47032655
quote:

Serieus??
Ik pleit voor een verbod op die vraag.
pi_47032674
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij doen die mensen dat gewoon expres
morgen weer lekker sporten?
ja, morgen weer lekker sporten, maar k heb echt een baaldag vandaag, naar t riagg geweest, hele dag al emotioneel, maar gelukkig alleen maar gezonde dingen in huis, maar dan baal ik wel weer extra omdat ik dus moet afvallen en niet gewoon lekker kan eten wat ik wil
pi_47032739
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:49 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Serieus??
Ik pleit voor een verbod op die vraag.
helemaal mee eens dan, want is gewoon echt niet leuk, want wordt wel regelmatig gevraagd hier

pas ook nog in de sportschool, of dat niet lastig was, zo intensief sporten als je zwanger bent en hoe lang ik nog dacht daarmee door te gaan
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:52:10 #234
romantically challenged
pi_47032802
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

helemaal mee eens dan, want is gewoon echt niet leuk, want wordt wel regelmatig gevraagd hier

pas ook nog in de sportschool, of dat niet lastig was, zo intensief sporten als je zwanger bent en hoe lang ik nog dacht daarmee door te gaan
omg dat is echt TE evil
maar heb je hele dikke tieten of zo?
(okee beetje bot.. maar soms lijk je dan dik/zwanger)
veni vidi gebanned
pi_47032834
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:50 schreef Sylvana het volgende:

Dat is echt dom. Meer kan ik er niet van maken.
pi_47032849
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:52 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

omg dat is echt TE evil
maar heb je hele dikke tieten of zo?
(okee beetje bot.. maar soms lijk je dan dik/zwanger)
nee heb 75C, dus dat is niet echt groot ofzo, k heb gewoon een dikke buik
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:55:05 #237
romantically challenged
pi_47032947
ik denk dat ik 8 kg wil afvallen?
dan weeg ik 60 weeg nu 68?
haalbaar?
veni vidi gebanned
pi_47033060
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:55 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
haalbaar?
tuurlijk is dat haalbaar maar ligt eraan hoe je het wilt gaan doen
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:57:27 #239
romantically challenged
pi_47033077
hmm.. als je nu niet dikker bent dan op die bikini fotos uit je FoBo
dan vind ik het echt evil
vraag je toch niet
veni vidi gebanned
pi_47033084
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:55 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
haalbaar?
Dan zit je BMI rond de 20, is een beetje laag..maar het kan
pi_47033159
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:57 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
vraag je toch niet
Al zag ze eruit als een koe, dan nog vraag je dat niet! Dat is gewoon not done.
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:59:19 #242
romantically challenged
pi_47033171
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

tuurlijk is dat haalbaar maar ligt eraan hoe je het wilt gaan doen
ik wil of gaan sonja bakkeren
of 6 boterhammen op 1 dag eten met magere zooi
avond eten zonder sausjes
2 fruit
2 rijstwafel/ontbijtkoek/sultana zo iets

uhm theetheeetheetheewaterwatercapuchinno
en 1 glas light sinaasappel sap

en 2-3 lesmills lessen per week
veni vidi gebanned
pi_47033198
* Mini_rulez lurkt even in een paar fotoboeken...
pi_47033219
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:59 schreef Alcarin het volgende:

[..]

ja
wat wel opvalt meestal vragen dat vrouwen die zelf ook niet de slankste zijn
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:00:39 #245
romantically challenged
pi_47033247
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:59 schreef Alcarin het volgende:

[..]

ahahahahaha
ja nou ja sommige mensen vinden babies gewoon leuk
en zijn dan iets te enthousiast denk ik..

maar ja is idd not done vraag nr 1
veni vidi gebanned
pi_47033311
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik moet eens wat 'onherkenbare' foto's van mezelf gaan maken
Ben ook aan het lurken namelijk, maar dan moet ik zelf ook natuurlijk!
pi_47033325
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:59 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

ik wil of gaan sonja bakkeren
of 6 boterhammen op 1 dag eten met magere zooi
avond eten zonder sausjes
2 fruit
2 rijstwafel/ontbijtkoek/sultana zo iets

uhm theetheeetheetheewaterwatercapuchinno
en 1 glas light sinaasappel sap

en 2-3 lesmills lessen per week
als je voor sonja bakker kiest is het wel een stuk minder dan dat je nu zelf post
volgens mij moet je daar ergens tussen in gaan zitten
want dit is misschien een beetje veel 6 boterhammen, avond eten en 2 redelijk grote tussendoortjes
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:03:12 #248
romantically challenged
pi_47033415
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als je voor sonja bakker kiest is het wel een stuk minder dan dat je nu zelf post
volgens mij moet je daar ergens tussen in gaan zitten
want dit is misschien een beetje veel 6 boterhammen, avond eten en 2 redelijk grote tussendoortjes
o ik eet nu het zelfde
maar dan zonder sport
vet beleg
en 1 pak koekjes

en toen ik het met 4 boterhammen probeerde ging ik van mn stokje half.. dus daarom liever wat meer...
veni vidi gebanned
pi_47033445
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:57 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
vraag je toch niet
die foto's zijn van afgelopen zomer, sindsdien niet echt heel veel aangekomen ofzo, zit nog wel steeds rond dat gewicht

en ik vind baby's hartstikke leuk, maar dan over een jaar of 8 ofzo
pi_47033537
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:03 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

o ik eet nu het zelfde
maar dan zonder sport
vet beleg
en 1 pak koekjes

en toen ik het met 4 boterhammen probeerde ging ik van mn stokje half.. dus daarom liever wat meer...
dan moet je echt niet het SB dieet gaan doen
ben je dan zo actief op een dag?
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:06:20 #251
romantically challenged
pi_47033589
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan moet je echt niet het SB dieet gaan doen
ben je dan zo actief op een dag?
nee maar ik heb gewoon heel snel en veel honger........
veni vidi gebanned
pi_47033716
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:06 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

dat is niet zo mooi
maar als je dan meer wil blijven eten moet je meer gaan sporten
of je moet een snelle verbranding hebben
pi_47033773
Jeetje mina, heeft iemand vanavond toevallig De Afvallers met Sterren gezien? Ik ben normaal gesproken niet zo'n fan van alles wat op '...met sterren' eindigt, maar hier zapte ik toevallig voorbij en ik gaf het een kans

Zo'n beetje tegen het einde van het programma moeten ze allemaal de weegschaal op om te kijken hoeveel iedereen is afgevallen in een week tijd. Maar ik schrok er echt van hoeveel dat was bij sommigen. 3,4 of zelfs 5 kilo eraf, hoppa, in 1 week tijd vonden ze doodnormaal. Linda Wagemakers was 0,5 kilo afgevallen en zelfs haar persoonlijke coach vond dat 'erg teleurstellend'

Nou zou ik er zo voor tekenen als ik gemiddeld iedere week een halve kilo kwijt ben hoor Veel meer dan een kilo per week is toch ook niet erg gezond meer? Erg motiverend was het dus niet en ik ben daarna maar weer snel weggezapt
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:10:51 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47033815
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:59 schreef Mini_rulez het volgende:
mooi vraagteken bij mij hè .

@ Sylvana: mijn buikomvang is groter (volgens mij), maar mij heeft nog nooit iemand gevraagd of ik soms zwanger was. Zou ik uiteraard ook vreselijk vinden. Maar moet wel zeggen dat ik ook niet van die knellende truitjes draag en als ik m'n broek iets hoger optrek, zie je m'n vetrolletjes sowieso niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_47033848
quote:

[..]

Een paar mogelijke oorzaken: grote maaginhoud, schommelende suikerspiegel, verkeerd eetritme.
Als je gezonder en geleidelijk minder gaat eten, past je lichaam zich aan dat nieuwe ritme aan en wordt je hongergevoel vanzelf minder.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:12:13 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47033884
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:09 schreef Mezel het volgende:
Jeetje mina, heeft iemand vanavond toevallig De Afvallers met Sterren gezien? Ik ben normaal gesproken niet zo'n fan van alles wat op '...met sterren' eindigt, maar hier zapte ik toevallig voorbij en ik gaf het een kans

Zo'n beetje tegen het einde van het programma moeten ze allemaal de weegschaal op om te kijken hoeveel iedereen is afgevallen in een week tijd. Maar ik schrok er echt van hoeveel dat was bij sommigen. 3,4 of zelfs 5 kilo eraf, hoppa, in 1 week tijd vonden ze doodnormaal. Linda Wagemakers was 0,5 kilo afgevallen en zelfs haar persoonlijke coach vond dat 'erg teleurstellend'

Nou zou ik er zo voor tekenen als ik gemiddeld iedere week een halve kilo kwijt ben hoor Veel meer dan een kilo per week is toch ook niet erg gezond meer? Erg motiverend was het dus niet en ik ben daarna maar weer snel weggezapt
Ik heb er vorige week naar gekeken en ik stond er toen ook al van te kijken.

Tegen m'n huisgenoot: "huh, gaat dat over 1 week?"
"Weet niet".
"Nah zal wel niet, kan nooit!"

Misschien ook maar meedoen aan Afvallen met Sterren dan, want als dit al sterren zijn, dan kan ik ook een ster worden .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:13:18 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47033933
quote:

[..]

5-7 boterhammen per dag is 'normaal', dus als je wilt afvallen zul je daar onder moeten gaan zitten. Ik eet niet zo vaak boterhammen. Meestal wasacrackers.
Niet meer actief op Fok!
pi_47033963
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

mooi vraagteken bij mij hè .

@ Sylvana: mijn buikomvang is groter (volgens mij), maar mij heeft nog nooit iemand gevraagd of ik soms zwanger was. Zou ik uiteraard ook vreselijk vinden. Maar moet wel zeggen dat ik ook niet van die knellende truitjes draag en als ik m'n broek iets hoger optrek, zie je m'n vetrolletjes sowieso niet .
Het wordt ook eigenlijk altijd gevraagd als ik bloot bent, dus in de sportschool bij het douchen, in de sauna enzo

Heb nu wel dat er vetrol over mn broek heen komt, maar heb maar 1 goeie spijkerbroek, rest is versleten en geen geld voor nieuwe spijkerbroeken. Maar tis weer bijna rokjestijd, en die kan ik wel wat hoger optrekken
pi_47033993
Volgens mij gaat het over 2 weken. Ik heb het deze keer niet gehoord, maar de vorige keer zeiden ze het volgens mij een paar keer dat ze zo en zoveel waren afgevallen in 2 weken. En dan valt het idd bij sommige wat tegen.
pi_47034235
vorige week ging het volgens mij ook over 2 weken
pi_47034247
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef conleche het volgende:
Volgens mij gaat het over 2 weken. Ik heb het deze keer niet gehoord, maar de vorige keer zeiden ze het volgens mij een paar keer dat ze zo en zoveel waren afgevallen in 2 weken. En dan valt het idd bij sommige wat tegen.
Oh, dan heb ik het (gelukkig!) verkeerd begrepen, ik dacht dat het over 1 week ging. (dan vind ik 5 kilo in 2 weken tijd nog veel, maar okay)

Woensdag Weegdag: ik ben nu officieel over de helft heen, nog 4 kilo te gaan en dan zit ik op mijn streefgewicht Dan heb ik een bmi van 21.3, ik zou daarna misschien nog naar 20 kunnen gaan, maar eerst maar eens kijken hoe tevreden ik ben op 60 kilo. Ik begin het nu wel echt goed te merken, mijn kleren zitten losser en als ik mezelf onder de douche sta in te zepen voel ik nu mijn ribben als ik mijn arm omhoog doe (klinkt vast heel stom, maar dat viel me echt ineens heel erg op )
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:20:14 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47034261
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:14 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Het wordt ook eigenlijk altijd gevraagd als ik bloot bent, dus in de sportschool bij het douchen, in de sauna enzo

Heb nu wel dat er vetrol over mn broek heen komt, maar heb maar 1 goeie spijkerbroek, rest is versleten en geen geld voor nieuwe spijkerbroeken. Maar tis weer bijna rokjestijd, en die kan ik wel wat hoger optrekken
Ja douchen in de sportschool deed ik toen ik 70 kg was nog wel . Wel een debiele opmerking, hoor, maar ik denk dat het komt, omdat je voor de rest gewoon 'normaal' bent (te oordelen naar je fotoboek dan) en dat die buik (al vind ik die in je FB nog wel meevallen) erg opvalt. Als je ook dikke benen en armen had gehad, hadden die mensen wel geweten dat je daar komt om wat af te vallen.

Ik ga nog even lekker tv kijken en daarna naar droomland.

Trusten allemaal .
Niet meer actief op Fok!
pi_47034459
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 19:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je álles kan eten wat je wilt, zonder ook maar íets aan te komen?
Gesnapt
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:30:12 #264
romantically challenged
pi_47034900
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:11 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Een paar mogelijke oorzaken: grote maaginhoud, schommelende suikerspiegel, verkeerd eetritme.
Als je gezonder en geleidelijk minder gaat eten, past je lichaam zich aan dat nieuwe ritme aan en wordt je hongergevoel vanzelf minder.
hmm het klinkt gewoon zo weinig
minder dan 6 boterhammen

ill try ill try ik zie wel of ik minder moet eten
veni vidi gebanned
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:31:03 #265
157031 roosjeroosje1988
pi_47034954
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:24 schreef Rejected het volgende:

[..]

Gesnapt
Ja ik wou even kijken of ze daar de gouden tip wel wisten.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:31:22 #266
romantically challenged
pi_47034984
o dit klinkt stom: ik heb het idee dat als ik weinig eet voor een tijdje
dat ik ga jojoen of zo? en nooit meer "normaal" kan eten
veni vidi gebanned
pi_47034994
ik eet met moeite 2 boterhammen tussen de middag

naja, 4 als ik tosti eet
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:31:57 #268
romantically challenged
pi_47035009
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Die bestaat niet
veni vidi gebanned
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:33:10 #269
romantically challenged
pi_47035083
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef Sylvana het volgende:
ik eet met moeite 2 boterhammen tussen de middag

naja, 4 als ik tosti eet
ik had vanmiddag 2 salami
en 1 pitabroodje kaas/knakworst
en toen was mn pauze om

en ik kon het niet zonder kaas eten want mn broertje had hem speciaal voor mij gemaakt
en keek heel boos toen ik er geen kaas op wou
veni vidi gebanned
pi_47035323
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
o dit klinkt stom: ik heb het idee dat als ik weinig eet voor een tijdje
dat ik ga jojoen of zo? en nooit meer "normaal" kan eten
Je went er heel snel aan als je gaat minderen...
Ik weet niet hoe lang het geleden is, maar hoogstens een paar weken terug liep ik nog te gillen dat ik zo veel brood at (8 boterhammen per dag), en dat dat heus geen kwaad kon (en dat geloof ik trouwens nog steeds).
En nu eet ik nog maar 4 of zelfs 2 boterhammen op een dag ('s ochtends soms kwark ipv brood), en een hele zooi fruit en groente, veel lekkerder! En ik heb gewoon niet meer honger.. .
pi_47035361
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

geloof je nu serieus dat die bestaat?
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:39:18 #272
romantically challenged
pi_47035470
okee dit is de gouden tip:
elke keer als je gegeten hebt moet je 500x touwtjespringen
en daarna je vinger in je keel steken

het werkt echt

veni vidi gebanned
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:39:44 #273
157031 roosjeroosje1988
pi_47035497
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

geloof je nu serieus dat die bestaat?
Ja ik heb al zovaak gehoord van mensen die mager waren, zich volvraten en niet aankwamen dus het bestaat wel. Maar of het gezond is is natuurlijk weer een ander verhaal.

Ik heb vanavond overigens weer 2 crackers op.
pi_47035522
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
okee dit is de gouden tip:
elke keer als je gegeten hebt moet je 500x touwtjespringen
en daarna je vinger in je keel steken

het werkt echt
Nou, daar kon je nog best eens gelijk in hebben! Ik denk dat dat wel werkt om dun te blijven.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:40:38 #275
romantically challenged
pi_47035551
ooit gehoord van metabolisme
veni vidi gebanned
pi_47035594
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ja ik heb al zovaak gehoord van mensen die mager waren, zich volvraten en niet aankwamen dus het bestaat wel. Maar of het gezond is is natuurlijk weer een ander verhaal.
Ja, die mensen zijn er ook.
Maar even realistisch: als jouw lichaam zo werkte, zou je hier niet posten. Dus kun jij niet zomaar alles eten waar je zin in hebt
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:42:00 #277
157031 roosjeroosje1988
pi_47035627
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, die mensen zijn er ook.
Maar even realistisch: als jouw lichaam zo werkte, zou je hier niet posten. Dus kun jij niet zomaar alles eten waar je zin in hebt
Nou vroeger wel hoor.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:42:24 #278
romantically challenged
pi_47035650
ik herinner me net dat ik een springtouw heb
whoeeeeeeeeeee
veni vidi gebanned
pi_47035659
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nou vroeger wel hoor.
Ja, vroeger kon ik dat ook wel. En toen kreeg ik ineens heupen en een kont en tieten.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:43:14 #280
romantically challenged
pi_47035694
ja vroeger was je 14 en in de groei
en dan heeft je lichaam meer energie nodig
veni vidi gebanned
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:43:29 #281
157031 roosjeroosje1988
pi_47035712
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:42 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, vroeger kon ik dat ook wel. En toen kreeg ik ineens heupen en een kont en tieten.
Tja tieten heb ik nooit echt gekregen. Ik heb echt van die kleine tietjes.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:45:50 #282
157031 roosjeroosje1988
pi_47035852
Morgen ben ik trouwens al 2 weken aan het gezonderen.
pi_47035903
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Morgen ben ik trouwens al 2 weken aan het gezonderen.
Kijk, dat klinkt een stuk beter dan lijnen/afvallen/dieten
pi_47036503
Zooo weer terug van het sporten vanavond.. Lekker meegedaan met de RPM les.. ze hadden een nieuw programma.. *jippie* .. lood en lood zwaar.. nog nooit zo veel gezweten.. maar goed, daar gaan we voor! Daarna nog naar de zaal om krachttraining te doen, ik had ook nog een beetje kracht voor mn RPM les gedaan, maar ik kon niet alles doen.. ook nog even buikspieren op de trilplaat gedaan..
Ik had alleen geen gevoel in mn buikspieren toen ik opstond, dus ik doe die voortaan maar weer op de grond, met de benen in de lucht, gewichten eraan en dan 300 stuks, dan voel ik ze tenminste

Welterusten voor nu, morgen om half 8 beginnen met werken doeiiiiii
pi_47037567
wat me trouwens wel op valt en wat ik eigenlijk ook wel erg is
om te zien dat veel kinderen een slecht eetpatroon door hun ouders aangeleerd krijgen
ik werk nu bij de tussen en buitenschoolse opvang dus zie ik de kinderen vaak eten
en vaak krijgen ze witte broodjes, snacks , koekjes en snoep mee van thuis
pi_47038017
ja klopt en als ze het altijd zo hebben gedaan is het moeilijk om dat op latere leeftijd te veranderen ja
pi_47039575
Erger nog: je lichaam streeft uit zichzelf naar een bepaalde balans op het gebied van bijv. temperatuur, maar ook van gewicht. Het stelt tijdens je jeugd en puberteit een soort streefwaarde vast, voor wat voor jou een normaal gewicht is. Als je als kind/tiener te zwaar bent, is het daarna veel moeilijker om het blijvend kwijt te raken dan wanneer je lichaam gewend is om te streven naar een gezond gewicht. Allerlei systemen die normaal gesproken die balans in stand houden, zijn dan ontregeld.
Afgezien van de slechte gewoonten en het gebrek aan inzicht in wat wel of niet gezond is die zo'n kind van thuis uit meekrijgt.
  Vis een optie? donderdag 8 maart 2007 @ 03:19:40 #288
70532 loveli
N
pi_47041749
quote:
Dat was ik! En toen werd ik dertig... Geloof mij maar, het is beter om jezelf een gezond voedingspatroon aan te leren dan dat je kunt blijven eten. Op een gegeven moment gaat de wijzer van de weegschaal vanzelf naar boven. Of, zoals in mijn geval, heb je na 8 jaar opeens een grotere maat nodig.
crap in = crap out
pi_47042193
Ok, tentamens zijn officieel niet goed voor de lijn. Voor mijn lijn, in elk geval.

Maar goed, om 12 uur is het voorbij. Vanmiddag lekker sporten en vandaag weer gezond eten.
pi_47042255
waarom moet mijn weegschaal nu elke dag een ander gewicht aangeven
zal maar weer een keer in de week gaan wegen
pi_47042285
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 07:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Ok, tentamens zijn officieel niet goed voor de lijn. Voor mijn lijn, in elk geval.

Maar goed, om 12 uur is het voorbij. Vanmiddag lekker sporten en vandaag weer gezond eten.
Voor mijn lijn zijn ze juist erg goed, als ik de hele dag thuis zit kan ik de hele dag wortels en komkommer eten
Nou ja, dat ook weer niet, maar op de een of andere manier is het thuis gewoon makkelijker om gezond te eten.
  donderdag 8 maart 2007 @ 07:56:12 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47042314
quote:

[..]

Ik heb vanavond overigens weer 2 crackers op.
ik heb sterk de indruk dat het jou niets uitmaakt of het gezond is of niet, zolang je maar slank blijft / wordt .

Mijn weegschaal gaf vanochtend voor de 3e achtereenvolgende dag weer minder aan (ik zat eerst een maand lang te jojo'en ). Zou het lopen en de groenten dan tóch helpen?
Straks weer lopend naar stage en vanavond een lekker wokgerecht maken .

Ben weer helemaal blij. Zit nu weer bijna op het gewicht dat ik had voor die 1,2 kg er weer bij kwam. Als het maar niet weer gebeurt, want dat overleef ik niet . Maar ik moet binnenkort ook weer ongesteld worden. Vorige keer kwam ik volgens mij niet aan van het ongesteld worden, want ik kwam pas aan toen het al bijna voorbij was en ik kreeg die kilo er ook niet weer af.
Niet meer actief op Fok!
pi_47042401

Ik heb drie dagen thuis lekker gegeten, bonbons en taart enzo, en ik ben 0,9 afgevallen!
Dat kan toch niet?? Heb trouwens wel bewust kleine stukken taart voor mezelf afgesneden. Zelf denk ik dat het komt omdat ik vorige week wel erg goed bezig ben geweest, en dat nu pas zie. Gelukkig heb ook ik om 1200 de tentamens weer gehad en ga ik vanmiddag het restje taart opeten, zodat ik daarna weer een gezonde start kan maken.
Ga vanmidaag denk ik ff op de tacx, om de taart er weer af te fietsen.

Nieuw dieet! Het taartdieet! Elke dag een stuk taart en 2 bonbons en een paasei! Je valt af man!
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:12:03 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47042416
[quote]Op donderdag 8 maart 2007 08:10 schreef Plukie86 het volgende:
super .

Maar sshhh, je brengt bepaalde mensen hier op ideeën (* viking84 geen namen noemt ) :

Nieuw dieet! Het taartdieet! Elke dag een stuk taart en 2 bonbons en een paasei! Je valt af man!

[ Bericht 4% gewijzigd door Viking84 op 08-03-2007 08:18:47 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_47042456
Whow... er is blijkbaar al goed gebabbeld

@ sylvana: zijn dat dan loopschoenen of gewoon ook all-round schoenen?

@ miss_S: het is idd stimulerender om je maar 1 maal in de week te wegen, anders maakt 1 snackje of een beetje drinken een enorm verschil op het einde van de week kan je beter bekijken hoe je lichaam reageert op het gezonderen

en voor de rest iedereen al proficiat

en ik ga mijn vraag ivm water nog eens opnieuw stellen: tot welke hoeveelheden is dit ongeveer gezond?
ik zit nu op sommige momenten op ongeveer 4 water per dag en ik begin te denken dat dat nu echt wel veel is
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:18:20 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47042497
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:15 schreef _Eendje_ het volgende:

@ miss_S: het is idd stimulerender om je maar 1 maal in de week te wegen, anders maakt 1 snackje of een beetje drinken een enorm verschil op het einde van de week kan je beter bekijken hoe je lichaam reageert op het gezonderen
vind ik niet, zeker niet nu ik vast zit.
Als ik me elke dag weeg en weet dat ik niet afval (maar ook niet aankom), komt de klap minder hard aan dan wanneer ik me alleen op zaterdagochtend weeg en denk dat ik heel goed bezig ben geweest en dat er dan toch niks is afgegaan. Maar dan moet je wel heel erg gemotiveerd zijn en je niet te snel uit het veld laten slaan. Altijd doorzetten .

Dus zolang je je niet te snel laat ontmoedigen is er niks op tegen om elke dag te wegen. Of wou je soms zeggen dat er meer af gaat als je elke week weegt? In dat geval ga ik dat ook maar doen dan .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:21:10 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47042530
quote:
Whow... er is blijkbaar al goed gebabbeld

@ sylvana: zijn dat dan loopschoenen of gewoon ook all-round schoenen?

en voor de rest iedereen al proficiat

en ik ga mijn vraag ivm water nog eens opnieuw stellen: tot welke hoeveelheden is dit ongeveer gezond?
ik zit nu op sommige momenten op ongeveer 4 water per dag en ik begin te denken dat dat nu echt wel veel is
als je even googled op bodybuilders zie je dat zij dat ook ongeveer drinken per dag en dat ze 6 á 7 liter afraden. Ik zou dus maximaal 5 liter per dag tot me nemen.
Hoe je het doet weet ik trouwens niet. Ik kom aan de 2 liter en als ik nog meer ga drinken, moet ik er echt op letten en geautomatiseerd flesjes achterover klokken.
Ik zal waarschijnlijk wel meer gaan drinken als ik ook ga sporten straks.
Niet meer actief op Fok!
pi_47042549
quote:

4 liter??? Lijkt me een beetje veel! Je hebt echt niet meer nodig dan 2 liter, tenzij het erg warm is of je veel gesport hebt. De rest gaat er zo weer uit. Moet je dan niet steeds naar de wc??
Verder valt over hoeveelheid op zich niet zoveel te zeggen, maar meer over de hoeveelheid in een bepaalde tijd. 4 liter over de hele dag is niet ongezond, maar of je er wat mee opschiet betwijfel ik. 4 liter in een uurtje (of2) is al veel minder gezond! Je cellen nemen dan teveel water op, en pompen dat er vervolgens ook weer uit om de osmotische druk op peil te houden. Als je teveel drinkt, lukt dat laatste niet meer en knappen je cellen. Dat is een levensgevaarlijke situatie!

Mijn probleem is dus dat ik veel te weinig drink: ik kom met moeite aan een liter per dag, en die bestaat vooral uit thee en af en toe roosvicee. Water vind ik helemaal niet lekker, vooral niet direct uit de kraan. Veel te koud! Zijn er nog mensen die voor mijn probleem tips hebben?
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:26:14 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47042594
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:22 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

4 liter??? Lijkt me een beetje veel! Je hebt echt niet meer nodig dan 2 liter, tenzij het erg warm is of je veel gesport hebt. De rest gaat er zo weer uit. Moet je dan niet steeds naar de wc??
Verder valt over hoeveelheid op zich niet zoveel te zeggen, maar meer over de hoeveelheid in een bepaalde tijd. 4 liter over de hele dag is niet ongezond, maar of je er wat mee opschiet betwijfel ik. 4 liter in een uurtje (of2) is al veel minder gezond! Je cellen nemen dan teveel water op, en pompen dat er vervolgens ook weer uit om de osmotische druk op peil te houden. Als je teveel drinkt, lukt dat laatste niet meer en knappen je cellen. Dat is een levensgevaarlijke situatie!

Mijn probleem is dus dat ik veel te weinig drink: ik kom met moeite aan een liter per dag, en die bestaat vooral uit thee en af en toe roosvicee. Water vind ik helemaal niet lekker, vooral niet direct uit de kraan. Veel te koud! Zijn er nog mensen die voor mijn probleem tips hebben?
mijn huisgenoot en ik kopen altijd flesjes water en als die leeg zijn, vullen we ze met kraanwater en zetten we ze in de koelkast. Ijskoud. In de zomer wel lekker, maar nu niet echt . Ik laat ze dus altijd even staan. Zou jij ook kunnen doen.
Verder: probeer een planning te maken. Dat klinkt een beetje dom voor een paar flesjes water, maar bij mij helpt het (meestal) wel. Ik wil gewoon elke dag 2 liter binnen krijgen.
Dus: 's morgens drink ik een halve liter (met moeite, want 's ochtends smaakt het me niet zo), 's middags drink ik een halve liter, tijdens het avondeten weer een halve liter en 's avonds een halve liter. Zo is het prima te doen en hoef je ook niet steeds naar de wc. In het begin moest ik soms 's avonds nog 3 flesjes wegklokken om aan m'n 2 liter te komen en daar schoot ik niks mee op, want ik zat alleen maar constant op de wc.
Niet meer actief op Fok!
pi_47042628
Hé dat klinkt op zich wel goed! Maar ik ga eerst maar eens proberen aan de anderhalve liter te komen. Ga nu ff flesjes vullen, en als ik weer terug ben van tentamen ga ik er één opdrinken (das tegen 12en), dan is het vast ook niet meer koud.

Hoe slecht is water met roosvicee eigenlijk? Op zich niet veel calorieën, maar wel suiker, raakt mijn suikerspiegel dan niet verstoord?
pi_47043121
dat gaat eigenlijk heel vlot

ik heb altijd een fles van 1liter naast mij staan en ik drink die gewoon op mn gemak op
is ook wel enkel als ik thuis ben anders drink ik onderweg 1liter (zit in mn handtas ) en dan kom ik op een 2 - 3 liter per dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')