Ze zouden dieten gewoon moeten verbiedenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:46 schreef profielnaam het volgende:
[..]
maakt verder niets uit, er zijn genoeg mensen die helemaal niks weten over calorieėn, water, spierweefsel,vet etc.
Meeste mensen denken: dieet volgen.. en kilo's eraf op de weegschaal.
Dit is gewoon een van die vele dieėten..
quote:Het hartstichting dieet heeft in principe niets te maken met de hartstichting. Omdat het hartstichting dieet bij veel mensen bekend is, zal de naam vermoedelijk niet verdwijnen
Wellicht. Ik heb het alleen van een hartpatient en niet van het internet oid.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geloof ik er niks van dat het van de hartstichting is. Het zou niet de eerste keer zijn dat een onzinnig dieet wordt gepromoot onder valse voorwendselen (zoals het 'ziekenhuisdieet').
Ah oke! Bedanktquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:53 schreef Lienekien het volgende:
OK, een duidelijke aanwijzing staat hier:
[..]
Als je googelt op 'dieet van de hartstichting' vind je nog meer info.quote:
Iemand die geld wil verdienen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:59 schreef heaven7 het volgende:
Ga ik doenBeetje inlezen kan zeker geen kwaad merk je nu wel!
Maar nog steeds vraag ik me af wie dit dieet heeft bedacht en met welke theorie erachter.
Ik denk niet dat het mag, en ik denk dat ze er niet bij mee zijn bij de hartstichting, maar je doet er zo weinig tegen he. Als de naam eenmaal bekend is als horende bij het dieet, dan blijft dat zo. Net als het ziekenhuisdieet inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Blijkbaar idd. En de hartstichting mag ook gewoon genoemd worden??
Nou, 'mag'. Maar het gebeurt kennelijk en ik denk dat het wel een hele toer is om zoiets tegen te houden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Blijkbaar idd. En de hartstichting mag ook gewoon genoemd worden??
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het mag, en ik denk dat ze er niet bij mee zijn bij de hartstichting, maar je doet er zo weinig tegen he. Als de naam eenmaal bekend is als horende bij het dieet, dan blijft dat zo. Net als het ziekenhuisdieet inderdaad.
toppiequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:32 schreef Miss_S het volgende:
net weer lekker 20 minuutjes hardgelopen
dus in totaal vandaag 45 minuten gesport
ik ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
toppie
Ik moet er echt niet aan denken om me dit weer buiten te sporten
das idd wel duidelijk jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef Miss_S het volgende:
ik had me trouwens nog gemeten
taille: 75 cm
heupen: 105 cm
bovenbeen: 62 cm
wel duidelijk waar mijn vet zit
* viking84 zit er ook over te denken om een loopband aan te schaffenquote:
ik heb het op mn navel gemeten, dacht ook dat dat moest, maar maakt verder niet echt uit, smalste is 93, iets boven navel, op navel is 94 en dikste is 96, dus gewoon veel te veelquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:20 schreef Miss_S het volgende:
meet je wel op het smalste punt?
want eerst dacht ik dat ik het smalste gedeelte had (bij mijn navel) maar toen kwam ik er achter dat iets hoger nog 3 cm smaller is
wat voor maat truitjes heb jij dan als ik dat mag vragen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:25 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb het op mn navel gemeten, dacht ook dat dat moest, maar maakt verder niet echt uit, smalste is 93, iets boven navel, op navel is 94 en dikste is 96, dus gewoon veel te veel
M, maar die zitten wel strak vaak, maar L hangt tot mn knieen zo'n beetjequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat voor maat truitjes heb jij dan als ik dat mag vragen?
ik heb meestal M of L
leuk voor een jurkjequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
M, maar die zitten wel strak vaak, maar L hangt tot mn knieen zo'n beetje
Ok, misschien ga ik nu te ver, maar ik vind een appel lekkerder dan chocoladekoekjes..quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:54 schreef Razztwizzle het volgende:
Blahik heb echt een blegh-dag vandaag. Scriptieplannen waren groots vanmorgen, maar het wil even niet met schrijven en nu heb ik zin in chocoladekoekjes. Die ik natuurlijk niet neem, want nee, ik moet zonodig afvallen
. Ik ga wel weer een heerlijke appel eten. Of wat van die enorm overheerlijke yoghurt. Woei.
Ja, nu ga je te verquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:56 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ok, misschien ga ik nu te ver, maar ik vind een appel lekkerder dan chocoladekoekjes..
Ik vind chocoladekoekjes eten wel leuker dan scripties schrijven...quote:
omg geef me jouw smaakpapillen en ik was opeens dunquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:56 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ok, misschien ga ik nu te ver, maar ik vind een appel lekkerder dan chocoladekoekjes..
Oh, en scripties suck, dus ik heb medelijden![]()
Jouw broek maat 36 is waarschijnlijk een jeans maat 36?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Dudes!
Mijn heupen zijn 104 cm
en mijn taille is 92 cm
mijn taille moet 70 worden (nou ja eerst 80)
en mijn heupen 90 cm.. (ongeveer he)
maaaaarrr het rare is dat ik een broek aan heb in maat 36
volgens de cijfers (meetlint, weegschaal ben ik dik
maar mn omgeving + kleding vindt van niet)
maar anyways ik ga afvallen....
en nu echt echt.. ik ga me ook aanmelden voor t lijstje als t lukt..
Ahum, ik was vergeten te stemmen ben net voor 9 toch nog gegaan en ben dus echt drijfnat geregend, tot op de laatste droge draadquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef conleche het volgende:
Ik kom net van de sportschool en hier is het droog gelukkig!
nee gewoon van de zara...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Jouw broek maat 36 is waarschijnlijk een jeans maat 36?
Ik proef hetzelfde als jij hoor, maar ik heb een knop in mijn hoofd omgezet en wil nu ineens niets ongezonds meer. Niet dat ik vind dat het niet mag, ik wil het gewoon echt niet, en op de een of andere manier vind ik het nu ook niet eens lekker meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:05 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
omg geef me jouw smaakpapillen en ik was opeens dun![]()
ik ben verslaafd aan suikerrrquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik proef hetzelfde als jij hoor, maar ik heb een knop in mijn hoofd omgezet en wil nu ineens niets ongezonds meer. Niet dat ik vind dat het niet mag, ik wil het gewoon echt niet, en op de een of andere manier vind ik het nu ook niet eens lekker meer.
dat heb ik ook de laatste paar jarenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik proef hetzelfde als jij hoor, maar ik heb een knop in mijn hoofd omgezet en wil nu ineens niets ongezonds meer. Niet dat ik vind dat het niet mag, ik wil het gewoon echt niet, en op de een of andere manier vind ik het nu ook niet eens lekker meer.
Was ik ook. Echt. Ik werd niet wakker zonder chocovlokken op brood. Maar ik ben gewoon cold turkey gestopt (omdat ik 'minderen' onzin vind) en het werkte perfect, na een weekje ofzo hoef je al geen suiker meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:12 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ik ben verslaafd aan suikerrrhelaas
Ja met zo'n instelling lukt het natuurlijk nooitquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ik ga ook maar proberen gezonde/vieze dingen lekker te vinden
Thee!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
okee stel ik zit in een cafe
en ik heb erg zin in een warme chocolade melk met slagroom
of anders een cappuccino met suiker
wat is dan wel gezond? en nee ik ga geen cola/water drinken..
tja ik weet niet wat ik daar op moet zeggenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:16 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ik ga ook maar proberen gezonde/vieze dingen lekker te vinden
hey maar mis_s als ik jou gegevens:
taille: 75 cm
heupen: 105 cm
met die van mij vergelijk:
Mijn heupen zijn 104 cm
en mijn taille is 92 cm
en dan de fotos.. vind ik mezelf eh.. slanker
of ik heb echt een heeeeel verstoord zelfbeeld
of ik meet echt super vaag
okee dit bedoel ik niet lullig of zo
maar ik vind het vaag
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
okee stel ik zit in een cafe
en ik heb erg zin in een warme chocolade melk met slagroom
of anders een cappuccino met suiker
wat is dan wel gezond? en nee ik ga geen cola/water drinken..
ik drink wel veeel theequote:
Cappucino blijft toch ook lang heet?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
ik drink wel veeel theemaar in een cafe vind ik dat irritant/suf want het blijft zo lang heet!!!
en gewoon cappuccino?? of is dat nog steeds "slecht"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |