ok nou dan zeg je voortaan: ik heb 1 kleine appel gegeten. Hou op met die 'stukjes' als je toch gewoon een hele appel eet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Haha nee 7 kleine stukjes appel is nog niet eens 1 normale appel denk ik. (We hebben kleine appels.)
Nee ik hoef de calorieen niet te weten. Het waren bijna 2 kleine appels maar de cavia kreeg er ook een stukje van. Dus eigenlijk 2 kleine appels min een stukje aan de cavia.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind het een beetje raar dat je het steeds over 'stukjes appel' hebt. Zeg gewoon 'grote appel' of 'kleine appel' en als je wilt weten hoeveel calorieën er dan in zitten, weeg je hem even en zoek je op de caloriewijzer op hoeveel calorieën erin zitten.
Zeeltje, dat is niet echt een goeie volgorde. Je kunt beter eerst 10 minuten warming up doen, daarna krachttraining en dan cardio. Want met krachttraining verbrand je dan de koolhydraten en daarna met cardio verbrand je dus je vetquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef Zeeltje het volgende:
oh oke verkeerd gelezen..
ik doe op sportschool zo'n programma volgen.
10 min fietsen
15 lopen intensief
20 cardio intensief
dan 3 x 25 buikspieroefeningen
3x 15 schuine buikspieren
en dan 4 verschillende krachtoefeningen voor been, arm, rug, buik
Jaja oke.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ok nou dan zeg je voortaan: ik heb 1 kleine appel gegeten. Hou op met die 'stukjes' als je toch gewoon een hele appel eet.
Nou dank je wel Viking, ik zit nu al 10 minuten in tranen en ik moet zo de deur uit!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:49 schreef Viking84 het volgende:
Nou ik plas nog steeds veel minder dan ik opneem, dus dan moet het vocht m'n lichaam maar langs een andere weg verlaten -->vanwege Dag Dingo...
en heb je ook zo'n mooie rooie neus als ik daarnet had?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou dank je wel Viking, ik zit nu al 10 minuten in tranen en ik moet zo de deur uit!!
mm dus eerst maar gaan fiesten en dan kracht en dan de rest van cardio..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zeeltje, dat is niet echt een goeie volgorde. Je kunt beter eerst 10 minuten warming up doen, daarna krachttraining en dan cardio. Want met krachttraining verbrand je dan de koolhydraten en daarna met cardio verbrand je dus je vet
*aai.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:21 schreef conleche het volgende:
*conleche gaat in de spiegel kijken*
Ja, een rode neus en heeele kleine, dikke rode oogjes![]()
Je lichaam verbrand eerst wat het makkelijkst is om te verbranden en dat zijn koolhydraten. Dus als je eerst cardio doet, verbrand je dus eerst je koolhydraten daarmee en pas als je koolhydraten op zijn begin je vet te verbranden. Als je dus met kracht eerst je koolhydraten verbrand en dan cardio gaat doen, dan verbrand je dus je vet en zal je training dus effectiever zijn. Ook is het zo als je eerst zoveel cardio doet, je de krachtoefeningen vaak minder goed uitvoert en vol kunt houden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:20 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
mm dus eerst maar gaan fiesten en dan kracht en dan de rest van cardio..
maar vet verbrand je toch pas na 20 min intensief sporten? Of begint dat al met krachttraining
( jaja ben nog maar een beginner)
Succesquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef Zeeltje het volgende:
thank you so much!
ik zal eens proberen!
misschien is dat wel wat ik fout doe!
uhm, en zal hij daardoor afvallen ofzo danquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De cavia heeft een ontstoken oog. Het is helemaal rood om z'n oog ook.![]()
niet zo flauwquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, en zal hij daardoor afvallen ofzo danof juist aankomen? is het een emo-eter?
Wat is bij jou het verschil tussen lopen en fietsen en cardioquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef Zeeltje het volgende:
oh oke verkeerd gelezen..
ik doe op sportschool zo'n programma volgen.
10 min fietsen
15 lopen intensief
20 cardio intensief
dan 3 x 25 buikspieroefeningen
3x 15 schuine buikspieren
en dan 4 verschillende krachtoefeningen voor been, arm, rug, buik
Ik dacht dat als ik straks '2 kleine appels' neerzet inplaats van '7 kleine stukjes appel' weten jullie tenminste waarom.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, en zal hij daardoor afvallen ofzo danof juist aankomen? is het een emo-eter?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik dacht dat als ik straks '2 kleine appels' neerzet inplaats van '7 kleine stukjes appel' weten jullie tenminste waarom.
Natuurlijk dacht ik dat ook niet echt.quote:
pfft wat een variatie allemaalquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Maaltijdsalade, maaltijdsoep, gewokte kipfilet en groente met rijst, iets uit de grillpan, tartaartje met gekookte groente en aardappelpuree...
Wat ook lekker is, en erg mager: plakken tomaat (zonder schil), uienringen en stukjes kipfilet bakken met een beetje olie en dat op een geroosterde boterham eten met peper en zout.
Of een maaltijdsoep van groente (broccoli, courgette, bloemkool, wat je wilt), even gefruit en dan met bouillon en wat rijst of aardappels (voor de binding) gepureerd met een staafmixer. Het wordt een beetje prut maar erg lekker en gezond.
Gebakken slibtong is met bijna alles lekker en eenvoudig. Gewoon een salade erbij, of spinazie of broccoli.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
pfft wat een variatie allemaalik wilde ook graag slibtongetjes halen zometeen.. kan je daar niets mee?
ik mag morgen kokenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:13 schreef Thrilled het volgende:
Mmm mn vader zegt dat ik vanavond maar moet koken... en het moet iets gezonds zijn zegt ie.. iemand tips voor een gezonde avondmaaltijd? Ik moet nog naar de supermarkt dus in principe is alles mogelijk!!..
Vanavond werden het toch maar restjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik mag morgen koken
2 soorten vis, sla en gebakken aardappeltjes
Het is geen crashdieet, maar je mag het maar 4x3 dagen doen, en je valt 4,8 kilo af in 3 dagen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef heaven7 het volgende:
Dit dieet volg je dus 3 dagen achter elkaar, hierna eet je 4 dagen normaal. Je mag het niet langer dan 4x3 dagen doen dus in totaal 4 weken. Je zou hiermee dan tot 19 kilo kunnen afvallen, in 3 dagen val je 4.8 kilo af.
Het zou geen crashdieet zijn.. Heeft iemand enig idee waar dit precies goed voor is en is het idd echt geen crashdieet?
Heel raar dieet. Op zich niet ongezond maar ik snap de pindakaas, de knakworsten en het ijs niet. En 4,8 kilo in 3 dagen lijkt mij grote onzin.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:16 schreef heaven7 het volgende:
Van iemand een blaadje gekregen met een dieet van de hartstichting, ziet er als volgt uit:
<knip>
Dit dieet volg je dus 3 dagen achter elkaar, hierna eet je 4 dagen normaal. Je mag het niet langer dan 4x3 dagen doen dus in totaal 4 weken. Je zou hiermee dan tot 19 kilo kunnen afvallen, in 3 dagen val je 4.8 kilo af.
Het zou geen crashdieet zijn.. Heeft iemand enig idee waar dit precies goed voor is en is het idd echt geen crashdieet?
klinkt inderdaad niet helemaal gezondquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is geen crashdieet, maar je mag het maar 4x3 dagen doen, en je valt 4,8 kilo af in 3 dagen?
Iets klopt hier niet...![]()
welkom en veel succesquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Sukilove het volgende:
Hoi! Ik ga ook maar eens meedoen, denk ik.
Ik zou graag komende zomer wat strakker in mijn bikini kunnen rondhuppelen.
Het afgelopen jaar ben ik geloof ik wel 5 kg aangekomen ofzo. Ik ben verhuisd en nu is alles heel dichtbij, terwijl ik voorheen overal zeker een half uur voor moest fietsen.
Voor ik verhuisde was ik al niet bepaald slank, maar nu vind ik het echt vervelend. Ik vind het bijv. niet meer zo leuk om op zaterdagavond met wat vrienden in een café te dansen o.i.d., ik trek ook zo'n beetje altijd hetzelfde aan (omdat dat het enige is wat ik nog mooi vind bij mezelf).
Dus daar mag wel verandering in komen.Ik zat dit topic een beetje door te bladeren en dat idee van Viking om te lopen vond ik wel goed. Vanaf morgen ga ik lopend naar college.
idd en die knakworsten en dat ijs enzo vink ook wel erg apartquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is geen crashdieet, maar je mag het maar 4x3 dagen doen, en je valt 4,8 kilo af in 3 dagen?
...alleen kan dat helemaal niet!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd en die knakworsten en dat ijs enzo vink ook wel erg apart
echt gezond klinkt het mij iig niet in de oren, zeker omdat je in zo'n korte tijd zoveel af kunt vallen
4.8 kilo x 7000 kcal = 33600 kcalquote:
Jeuj! Gewonnen van de BMI!quote:
Qua vet niet nee.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:33 schreef profielnaam het volgende:
Met andere woorden die 4.8 kilo is totaal uit de lucht gegrepen, want dat kan je qua vet nooit verbruiken in 3 dagen met dat dieet.
tja, er staat niet bij dat het vet verbranden is he, water of spierweefsel verbranden is een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:33 schreef profielnaam het volgende:
[..]
4.8 kilo x 7000 kcal = 33600 kcal
33600 / 3 = 11200 kcal / dag
Dan zou je dus 11200 kcal per dag moeten verbranden.
Normaal verbruik voor een man is 2500 kcal / dag en voor vrouwen 2000 kcal / dag.
Met andere woorden die 4.8 kilo is totaal uit de lucht gegrepen, want dat kan je qua vet nooit verbruiken in 3 dagen met dat dieet.
Als het kon, dan zou het ongezond zijn. Maar het kan dus helemaal niet, zie ook de berekening van profielnaam.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
idd, lijkt mij ook wel erg stug om bijna 5 kg in 3 dagen af te vallen
gezond is het iig niet
Hoi! Welkom!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Sukilove het volgende:
Hoi! Ik ga ook maar eens meedoen, denk ik.
maakt verder niets uit, er zijn genoeg mensen die helemaal niks weten over calorieën, water, spierweefsel,vet etc.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, er staat niet bij dat het vet verbranden is he, water of spierweefsel verbranden is een stuk makkelijkermaar dan nog is 5 kg in 3 dagen onmogelijk
4 keer 3 dagen dieten dus, maar je doet er dus steeds 4 dagen normaal eten tussen. Dat staat er ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:26 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Van de hartstiching dus. Ik weet een heleboel over afvallen, daarom mijn vragen hierbij, ik snap het nut niet helemaal. Ik had gehoopt dat iemand er misschien een theorie bij weet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:46 schreef profielnaam het volgende:
[..]
Dit is gewoon een van die vele dieëten..
Eerlijk gezegd geloof ik er niks van dat het van de hartstichting is. Het zou niet de eerste keer zijn dat een onzinnig dieet wordt gepromoot onder valse voorwendselen (zoals het 'ziekenhuisdieet').quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef heaven7 het volgende:
[..]
4 keer 3 dagen dieten dus, maar je doet er dus steeds 4 dagen normaal eten tussen. Dat staat er ook.
En ja, het is van de hartstichting..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |