Hij zal er dan ook zo ziekelijk door geobsedeerd zijn dat hij uit pure frustratie blijft eten.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:24 schreef pullup het volgende:
Japio heeft echt ziekelijk veel over voeding en afvallen gelezen.
Ik ga uit frustratie maar een paar uur slapen.........quote:Op maandag 5 maart 2007 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zal er dan ook zo ziekelijk door geobsedeerd zijn dat hij uit pure frustratie blijft eten.
Laten we eerlijk zijn, die gast is toch niet meer te reddenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zal er dan ook zo ziekelijk door geobsedeerd zijn dat hij uit pure frustratie blijft eten.
Voedselverslaving dus....
Eerst de frustratie wegwerken, dan slapenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:27 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ga uit frustratie maar een paar uur slapen.........![]()
hoeishetnu?![]()
Samen met Cora komt ie er wel hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, die gast is toch niet meer te redden
Iedereen is te redden, ook Billy .quote:Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bootcamp tot ie 100 kilo weegt, geen gezeik met maagbanden enzo, gewoon bootcamp tot het doel bereikt is.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Laat ik nou net in een goed gesprek zitten met Japio.....quote:Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst de frustratie wegwerken, dan slapen![]()
Dat is onzin, maar dan moet hij wel iets structureels iets aan zijn zelfbeeld, voedselpatroon en sociale vaardigheden gaan doen. Hij moet echt een knop omdraaien en het helemaal anders gaan doen, want zoals hij zich nu opstelt, is het inderdaad hopeloos.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Of opsluiten met water en broodquote:Op maandag 5 maart 2007 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bootcamp tot ie 100 kilo weegt, geen gezeik met maagbanden enzo, gewoon bootcamp tot het doel bereikt is.
Een bossie hooi met brokjes erinquote:Op maandag 5 maart 2007 13:31 schreef Clank het volgende:
De extensions van Amanda gaat eruit.. ben benieuwd wat voor bossie hooi er over blijft.
Kaken op elkaar naaien...maagband...verplicht Sonja Bakkeren...vloeibaar voedel...laxeermiddelen...fitness met Carlos en rennen met Henkie...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bootcamp tot ie 100 kilo weegt, geen gezeik met maagbanden enzo, gewoon bootcamp tot het doel bereikt is.
Zijn niet meer samen geweest sinds vannachtquote:Op maandag 5 maart 2007 13:33 schreef the_undertaker het volgende:
Hoe is het nu overigens tussen Brian en AmanDEL nu
(kan streams niet zien)
Hebben ze het al weer goed gemaakt met een goed 'onnavolgbaar' gesprek of een wip?
Alweer? Het lijkt wel een obsessiequote:Op maandag 5 maart 2007 13:30 schreef Mokum020 het volgende:
Laat ik nou net in een goed gesprek zitten met Japio.....
al is dat ook frustrerend.....dat dan weer wel![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kaken op elkaar naaien...maagband...verplicht Sonja Bakkeren...vloeibaar voedel...laxeermiddelen...fitness met Carlos en rennen met Henkie...
als dat geen doelen zijn......![]()
Daar zit een goede boterham in.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kaken op elkaar naaien...maagband...verplicht Sonja Bakkeren...vloeibaar voedel...laxeermiddelen...fitness met Carlos en rennen met Henkie...
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Nena is wezen stappen met de vriend van Bart. Waar ze het in de villa dus ook al over had
helaas zei die mevrouw het net iets te vroeg, 1 minuut later en brian had er naast gestaanquote:Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Nena is wezen stappen met de vriend van Bart. Waar ze het in de villa dus ook al over had
soort van Meatloaf...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:36 schreef noekje het volgende:
Ook Evelien heeft extensions. Het is wel helemaal hip onder de dgk bewoners. Dadelijk loopt Jaap over een tijdje ook met een flinke bos krullen.
En één minuut te laat.. anders had Huub het ook gehoordquote:Op maandag 5 maart 2007 13:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
helaas zei die mevrouw het net iets te vroeg, 1 minuut later en brian had er naast gestaan
Net alsof je gelijk respect moet hebben voor zo'n zeer deskundig man. MOet hij met knikkende knietjes luisteren en alleen maar "jjajajajajajajaj ja zker mener, jajajaja" zeggen?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
De markt is booming zegt Billie......herstel.....Billie is booming.
Btw, ik blijf me ergeren aan het totale disrespect wat ie heeft voor deze zeer deskundige man.![]()
Maak me gekquote:Op maandag 5 maart 2007 13:36 schreef noekje het volgende:
Ook Evelien heeft extensions. Het is wel helemaal hip onder de dgk bewoners. Dadelijk loopt Jaap over een tijdje ook met een flinke bos krullen.
Nergens voor nodig, Tien kan gewoon een nieuw programma maken: Jaap Crusoe, waar Jaap op een onbewoond eiland wordt gedropt. Het eiland heeft een zoetwaterbron, voldoende fruitbomen/struiken en is omgeven door visrijk water.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:33 schreef Mokum020 het volgende:
1 persoons expeditie robinson..quote:Op maandag 5 maart 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, Tien kan gewoon een nieuw programma maken: Jaap Crusoe, waar Jaap op een onbewoond eiland wordt gedropt. Het eiland heeft een zoetwaterbron, voldoende fruitbomen/struiken en is omgeven door visrijk water.
Binnen een jaar is Jaap in shape en heeft het lijf van een jonge god, daarbij beschikt hij ook gelijk over de meest basale overlevingstechnieken.
Daar heb je gelijk in maar Jaap zit zich nu echt te presenteren als Godfather van het eten en afvallen en dat is best potsierlijk met die 200 kilo van hem.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:37 schreef havefun het volgende:
[..]
Net alsof je gelijk respect moet hebben voor zo'n zeer deskundig man. MOet hij met knikkende knietjes luisteren en alleen maar "jjajajajajajajaj ja zker mener, jajajaja" zeggen?
Jaap moet idd mee doen aan Expeditie Robinson.. dan valt ie pas af! Alleen ben ik bang dat men dan aan Jaap begint te eten van de honger.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, Tien kan gewoon een nieuw programma maken: Jaap Crusoe, waar Jaap op een onbewoond eiland wordt gedropt. Het eiland heeft een zoetwaterbron, voldoende fruitbomen/struiken en is omgeven door visrijk water.
Binnen een jaar is Jaap in shape en heeft het lijf van een jonge god, daarbij beschikt hij ook gelijk over de meest basale overlevingstechnieken.
Stond je zeker te strijken?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar ik heb Billie de hele dag nog niets zien eten
Ik hoop ook echt dat Jaap de hulp krijgt die hij nodig heeft.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Er is een duidelijk verschil tussen iemand respectvol behandelen en luisteren naar wat deze meneer te vertellen heeft, en er iedere keer tussendoor zitten bleren , zo van , blablabla. Binnen 5 minuten iemand tutoyeren is ook bijzonder onbeschoft, naar mijn idee. Maar goed, zo leer ik jou ook een beetje kennen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:37 schreef havefun het volgende:
[..]
Net alsof je gelijk respect moet hebben voor zo'n zeer deskundig man. MOet hij met knikkende knietjes luisteren en alleen maar "jjajajajajajajaj ja zker mener, jajajaja" zeggen?
ik ook, maar het mag ook best thuis hoor Jaap!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:41 schreef agter het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat Jaap de hulp krijgt die hij nodig heeft.
Want dat hij hulp nodig heeft, is wel duidelijk.
Ik ga zijn vorderingen volgen en wens hem heel veel sterkte toe!
Toen sliep je zeker nog, hij heeft al 2 x gegeten.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Inderdaad, nix strijd met anderen, Jaap heeft het al zwaar genoeg (no pun intended) met de strijd tegen zichzelf.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef 2live het volgende:
1 persoons expeditie robinson..
Graag zelfs.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:42 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook, maar het mag ook best thuis hoor Jaap!![]()
Zijn vorderingen van 200 -> 300 kilo?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:41 schreef agter het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat Jaap de hulp krijgt die hij nodig heeft.
Want dat hij hulp nodig heeft, is wel duidelijk.
Ik ga zijn vorderingen volgen en wens hem heel veel sterkte toe!
Maar het zal vast gezond voedsel zijn geweestquote:Op maandag 5 maart 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toen sliep je zeker nog, hij heeft al 2 x gegeten.![]()
Jaap heeft zijn momenten....quote:Op maandag 5 maart 2007 13:43 schreef Mokum020 het volgende:
En toen sprak Japio de legendarische woorden..........
`Zullen we eens wat gaan doen?`
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen iemand respectvol behandelen en luisteren naar wat deze meneer te vertellen heeft, en er iedere keer tussendoor zitten bleren , zo van , blablabla. Binnen 5 minuten iemand tutoyeren is ook bijzonder onbeschoft, naar mijn idee. Maar goed, zo leer ik jou ook een beetje kennen.![]()
Ik ook. Redactie terug op Jaap die streams graag, dank u.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:43 schreef agter het volgende:
Jammer dat de streams weer weggedraaid worden.
Ik wil graag de fitness ruimte zien!@
Ja, die gaat steeds verder naar achteren. Klingon style.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Damn, wat hebben ze met de haargrens van Nasty gedaan?![]()
Simpelweg mislukt.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
wat dan???quote:Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Helder, en ook goed onderbouwd.quote:
Dat is al sinds haar extensions van afgelopen zaterdag....... deze keer zitten ze nog hoger dan anders...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Lijkt wel of jij je soms persoonlijk aangevallen voelt, klopt dat??quote:Op maandag 5 maart 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen iemand respectvol behandelen en luisteren naar wat deze meneer te vertellen heeft, en er iedere keer tussendoor zitten bleren , zo van , blablabla. Binnen 5 minuten iemand tutoyeren is ook bijzonder onbeschoft, naar mijn idee. Maar goed, zo leer ik jou ook een beetje kennen.![]()
Wees blij, het ziet er niet uit, de haargrens begint bij haar kruin.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:47 schreef patje30 het volgende:
[..]
wat dan???
(zit op mijn werk, kan geen streams bekijken hier!)
Behalve Japio............die is goed bezig!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:46 schreef havefun het volgende:
Wat zijn die gasten die daar komen alllemaal camera geil zeg!
Die gasten zijn altijd meer bezig met of ze leuk overkomen dan ook oprecht te zeggen wat ze vinden.
Mischien iemand uit het onderwijs?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:48 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Lijkt wel of jij je soms persoonlijk aangevallen voelt, klopt dat??
Ze heeft een voorhoofd van hier tot ginder, echt nastyquote:Op maandag 5 maart 2007 13:47 schreef patje30 het volgende:
[..]
wat dan???
(zit op mijn werk, kan geen streams bekijken hier!)
Nee dat klopt niet, gewoon een antwoord op een post. punt.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:48 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Lijkt wel of jij je soms persoonlijk aangevallen voelt, klopt dat??
Mensen uit het onderwijs zijn bekend met het pestprotocol, die zullen het gedrag van Huub al niet meer zo waarderen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:49 schreef havefun het volgende:
Mischien iemand uit het onderwijs?
Stressquote:Op maandag 5 maart 2007 13:51 schreef Mokum020 het volgende:
Toch is Japio al wat smaller in zijn gezicht geworden na 1 week..........![]()
Dat kan ie onmogelijk weten, er is geen weegschaal te vinden waar hij op kanquote:
Jammer dat het er daar afgaat.....quote:Op maandag 5 maart 2007 13:51 schreef Mokum020 het volgende:
Vind je het gek.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:51 schreef Mokum020 het volgende:
Je gebeden zijn verhoord, daar is zijn wasbordje al.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik hoop niet dat hij zich uit hoeft te kleden, maar ik vrees het ergste
Japio: Broek uit?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Je hoorde ook een lichte paniek in de stem van Kraayenhofquote:Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Japio: Broek uit?
`Nee..nee!`
Godzijdank!![]()
Veeg me op, heb je inmiddels al gegeten? Dan zou ik het teiltje maar weer pakken.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:46 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, die gaat steeds verder naar achteren. Klingon style.
dat klopt,quote:Op maandag 5 maart 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen uit het onderwijs zijn bekend met het pestprotocol, die zullen het gedrag van Huub al niet meer zo waarderen.
HIj kan zich ook wegen door uit te rekenen hoeveel water erin het bad gaat. Dan het bad helemaal vol laten stromen , en dan gaat hij erin zitten, en gaat hij er vervolgens uit. Het water dat nu nog in het bad zit moet hij in emmerertjes doen die hij stuk voor stuk op de weegschaal zet en dan weet hij zijn gewicht.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:51 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Billie zegt nu dat hij 195 kilo weegt, yeah right
Bij nader inzien had ie van mij zijn broek uit mogen trekken.......quote:Op maandag 5 maart 2007 13:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hoorde ook een lichte paniek in de stem van Kraayenhof
Heb je een teiltje bij de hand?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bij nader inzien had ie van mij zijn broek uit mogen trekken.......
zit net te eten![]()
220 erop en wat zal ie afvallen..........quote:Op maandag 5 maart 2007 13:57 schreef maikel112 het volgende:
Cool we worden getuige van electrocutie
Beetje overdreven. Het zijn mensen die niet elke dag meemaken dat een camera alles vastlegt wat je doet. Dan ga je vanzelf onnatuurlijk gedrag vertonen. Niemand wilt immers "voor schut" staan.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:46 schreef havefun het volgende:
Wat zijn die gasten die daar komen alllemaal camera geil zeg!
Die gasten zijn altijd meer bezig met of ze leuk overkomen dan ook oprecht te zeggen wat ze vinden.
Electroshock therapie...............quote:Op maandag 5 maart 2007 13:59 schreef agter het volgende:
Heeft ie nou tepelklemmen op gekregen?
Ja...........ik ook....ben net klaar met de afwasquote:Op maandag 5 maart 2007 14:01 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik ben benieuwd of ie nog gewogen wordt
195 kilo recht door je raap.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:02 schreef Crush65 het volgende:
195 kg 'schoon aan de haak...'
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"quote:Op maandag 5 maart 2007 14:02 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Aso hoor dat extension meisje heeft astma... lekker tegelijk paffen allemaal.
Toneelhaak?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:02 schreef Crush65 het volgende:
195 kg 'schoon aan de haak...'
Ik denk dat ze vd programmamakers de opdracht krijgen om af en toe wat onderwerpen naar voren te brengenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:00 schreef noekje het volgende:
Wat heeft die extension mevrouw het toch druk met dat danseresje. Ze blijft daar maar op doorhameren.
Oh vandaar die hijskraan net in beeldquote:Op maandag 5 maart 2007 14:06 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nu wordt de weegschaal voor het vee binnengereden
It takes one to know one... hij is toch zelf ook een eetboek aan t schrijven??quote:Op maandag 5 maart 2007 14:06 schreef pullup het volgende:
Die Godfather noemt ook Sonja Bakker ook al een amateur![]()
Jaap heeft nogal last van grootheidswaanzin.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Sonja Bakker is een amateur volgens Billie. Nou ben ik geen aanhanger van haar, maar hoe durft iemand met zo'n figuur dat te zeggen.![]()
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jaap heeft nogal last van grootheidswaanzin.![]()
En dat komt voor de ....... Val!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jaap heeft nogal last van grootheidswaanzin.![]()
Je kan niet missenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:09 schreef maikel112 het volgende:
Weet je wat ik nu wel zou willen, de fitnessruimte binnen gaan met een paintball-gun
Ik denk dat Jaap zijn doelen wel gaat behalen daar. Professioneel team om hem heen, dat kan haast niet misgaan.quote:
De volgende keer ff een PI gebruiken.... ik ga bijna denken dat je het meentquote:Op maandag 5 maart 2007 14:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik denk dat Jaap zijn doelen wel gaat behalen daar. Professioneel team om hem heen, dat kan haast niet misgaan.
Dan kunnen ze hem in de tuin hangen als mega grote vetbol voor de vogelsquote:Op maandag 5 maart 2007 14:11 schreef havefun het volgende:
Sraks blijkt hij helemaal geen hersenen te bezitten ! En wordt er geen enkele hersenactiviteit gemeten.
En is het gewoon een machine die draait op Cola.
Als je het zo uit zijn context haalt dan klinkt het vreemd jaquote:Op maandag 5 maart 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Sonja Bakker is een amateur volgens Billie. Nou ben ik geen aanhanger van haar, maar hoe durft iemand met zo'n figuur dat te zeggen.![]()
Waarom denk je dat hij het niet gaat redden dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
De volgende keer ff een PI gebruiken.... ik ga bijna denken dat je het meent![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kunnen ze hem in de tuin hangen als mega grote vetbol voor de vogels![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Komt er al rook uit?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef Mokum020 het volgende:
Die Kraayenhof gaat steeds ernstiger kijken....
gaat mijn apparatuur dit wel redden..denkt ie
Ik denk dat zelfs de honden er geen brood van lustenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kan zien waaraan hij denkt en dat baart hem nogal zorgen.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Die man kijkt zeer bedenkelijk.. meet hij geen hersen activiteit??
Je doet net alsof je haar mist........quote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
Kan Natasia het een beetje aan dat iedereen aandacht krijgt behalve zij?
Ik zie haar nergens.
Hij weet zich vast geen raad met Billie en doet maar watquote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
Ik zie haar nergens.
Is niet meer te filmen, het licht van de camera weerkaatst op de kale plek op haar bolletje.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
Ik zie haar nergens.
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef Lieve het volgende:
Wat is die Jaap toch een negatieve jongen.
uitspraken als ' ik ga Sonja Bakker verpulveren' wacht maar als straks mijn boek uitkomt.
Die jongen is fucking 200 kilo, moet nog beginnen met zijn ding en heeft ook hier in huis nog niets positiefs teweeg gebracht! Is er een boek? Van iemand die iets priojzenswaardigs heeft gedaan? Van iemand die het onmenselijke mogelijk heeft gemaakt of die zoveel karakter heeft getoont dat hij daarop kan bogen?
Hij heeft zijn VWO diploma en dan????
Plannen en hoop en wensen. Maar nu nog gewoon eerst DOEN! En dan alsjeblieft eens bedenken dat Sonja Bakker en meneer Montignac en Atkins misschien ook positief bezig waren.
Waarom moet er iemand verpulverd worden? Als Jaap zo goed is dan kopen wij zijn boek toch? Dus..... waarom zo negatief?
Ja hij denkt ik kom hier binnen als Expert en vertrek hier ook als expert!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Hij weet zich vast geen raad met Billie en doet maar wat
Ze heeft last van de media-hype, dus blijft ze liever even buiten beeldquote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
Ik zie haar nergens.
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is niet meer te filmen, het licht van de camera weerkaatst op de kale plek op haar bolletje.
Niet slecht voor een doorsnee snol........quote:Op maandag 5 maart 2007 14:17 schreef uniekhoorn het volgende:
De extensions van Amanda kosten normaal 725 E !
Het komt haar goed uit. Ze heeft al een mediastop aangekondigd omdat ze overwelmt was door alle positieve reacties. Ze heeft dus een 'break' momenteel om tot rust te komen.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
Ik zie haar nergens.
Het is een mooie uitdaging voor zo een man.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:17 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja hij denkt ik kom hier binnen als Expert en vertrek hier ook als expert!
Zijn werk is of was het trainen van topatleten dus kan me voorstellen dat ietwat bedenkelijk kijkt nog afgezien van de resultatenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet slecht voor een doorsnee snol........![]()
Wat een bofkont ben ik toch he?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
[hihi, jij hebt ook een nieuw vriendje op het forum, zie ik?]
De klusjes man?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:18 schreef maikel112 het volgende:
ik zag Natas met vreemd volk
Het trieste is dat Japio zelf écht denkt dat ie helemaal geweldig is, terwijl het enige wat hij mee heeft zijn IQ is.quote:
Zeker met Ton, de klusjesmanquote:Op maandag 5 maart 2007 14:18 schreef maikel112 het volgende:
Hoezo, haar familie is toch niet op bezoek vandaag?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:18 schreef maikel112 het volgende:
Serieus? Omdat het huis één grote verleiding is... je wordt er constant geconfronteerd met alles wat lekker is, zowel qua drank als qua eten. Het enige voordeel voor Jaap is hierbij nog dat zijn idee van Haute Cuisine is dat je een Whopper met bestek eet.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waarom denk je dat hij het niet gaat redden dan?
Er staat een stuk weblog van Jaap ergens op Internet, daarin verteld hij hoe hij in het verleden al vaker 50 kilo met gemak is afgevallen. Het probleem was steeds dat hij met lappen huid bleef zitten die hij oerlelijk vond waardoor hij weer begon te eten. Nu heeft hij met zijn arts een aantal doelen opgesteld, die beginnen met het afvallen van 50 kilo, waarna hij een bepaalde operatie kan ondergaan. In het verleden is hij met gemak meerdere malen op eigen houtje 50 kilo afgevallen. Nu heeft hij een professioneel team om zich heen dat hem begeleid, dus theoretisch gezien zou het nu zelfs nog makkelijker voor hem moeten zijn. Kortom, ik denk dat hij het makkelijk gaat redden.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Serieus? Omdat het huis één grote verleiding is... je wordt er constant geconfronteerd met alles wat lekker is, zowel qua drank als qua eten. Het enige voordeel voor Jaap is hierbij nog dat zijn idee van Haute Cuisine is dat je een Whopper met bestek eet.
jaa daar gaat iequote:Op maandag 5 maart 2007 14:22 schreef Villalux het volgende:
valt hij op zitend in slaap.?
Op cam 6 geeft Nena Nicolaas een blowjob.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:22 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Wilgo zag ik net ook nog rondlopen op cam 5.
Nou jij nogquote:Op maandag 5 maart 2007 14:22 schreef Mokum020 het volgende:
Je bent in slaap gevallen.............goed zo
zo zo, het kost wat om er zo beroerd uit te zien. Die van Natasja zeker ook? ( zal ik maar vooral niet zeggen dat ik haar er vroeger, toen ze thuis werd opgehaald, leuker haar vond hebben?)quote:Op maandag 5 maart 2007 14:17 schreef uniekhoorn het volgende:
De extensions van Amanda kosten normaal 725 E !
Eens.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:26 schreef gouden_zooi het volgende:
Kunnen ze het gebruik van die optut-schuur niet beperken?
Ik word onderhand horendol van al die kappers, nagelvijlsters en ander gespuis wat de hele dag mijn streams vervuilt.
Was dat deze? http://www.cam6.tv/ (niet geschikt voor minderjarige kijkersquote:Op maandag 5 maart 2007 14:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Op cam 6 geeft Nena Nicolaas een blowjob.
Interessant proces om te volgen, dus ik hoop dat hij nog ff blijft , alles is beter dan het eindeloze getrut met haar, nagels , paarden en typcursusquote:Op maandag 5 maart 2007 14:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Er staat een stuk weblog van Jaap ergens op Internet, daarin verteld hij hoe hij in het verleden al vaker 50 kilo met gemak is afgevallen. Het probleem was steeds dat hij met lappen huid bleef zitten die hij oerlelijk vond waardoor hij weer begon te eten. Nu heeft hij met zijn arts een aantal doelen opgesteld, die beginnen met het afvallen van 50 kilo, waarna hij een bepaalde operatie kan ondergaan. In het verleden is hij met gemak meerdere malen op eigen houtje 50 kilo afgevallen. Nu heeft hij een professioneel team om zich heen dat hem begeleid, dus theoretisch gezien zou het nu zelfs nog makkelijker voor hem moeten zijn. Kortom, ik denk dat hij het makkelijk gaat redden.
Dat is nou eenmaal het beeld wat "men" van miljonairsvrouwen heeft: dat ze de hele dag bij de kapper, de nagelstyliste of de schoonheidspecialiste zitten.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:26 schreef gouden_zooi het volgende:
Kunnen ze het gebruik van die optut-schuur niet beperken?
Ik word onderhand horendol van al die kappers, nagelvijlsters en ander gespuis wat de hele dag mijn streams vervuilt.
I beat anorexia.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat voor tekst staat er op dat gele bandje...........er zijn er zoveel tegenwoordig...![]()
50 kilo moet geen enkel probleem zijn met dit gewicht. Kan hij zelfs nog vrij veel eten om toch nog af te vallen.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Er staat een stuk weblog van Jaap ergens op Internet, daarin verteld hij hoe hij in het verleden al vaker 50 kilo met gemak is afgevallen. Het probleem was steeds dat hij met lappen huid bleef zitten die hij oerlelijk vond waardoor hij weer begon te eten. Nu heeft hij met zijn arts een aantal doelen opgesteld, die beginnen met het afvallen van 50 kilo, waarna hij een bepaalde operatie kan ondergaan. In het verleden is hij met gemak meerdere malen op eigen houtje 50 kilo afgevallen. Nu heeft hij een professioneel team om zich heen dat hem begeleid, dus theoretisch gezien zou het nu zelfs nog makkelijker voor hem moeten zijn. Kortom, ik denk dat hij het makkelijk gaat redden.
Uitsloven, Jaap hoeft alleen maar te zitten of te liggen.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:28 schreef maikel112 het volgende:
best grappig, Jaap allemaal uitsloven en die vent zit ondertussen te patiencen
Jammer dat ze de PC Hooftstraat niet naar de Kooi kunnen halen.........quote:Op maandag 5 maart 2007 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het beeld wat "men" van miljonairsvrouwen heeft: dat ze de hele dag bij de kapper, de nagelstyliste of de schoonheispecialiste zitten.
Dat valt de dames dan ook tegen, zelfs online kunnen ze niet onbegrensd in de PC Hooft shoppen.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:29 schreef Mokum020 het volgende:
Jammer dat ze de PC Hooftstraat niet naar de Kooi kunnen halen.........![]()
Tsss met de hond naar de shoarmatentquote:Op maandag 5 maart 2007 14:33 schreef Mokum020 het volgende:
Hij loopt elke dag een paar uur met de hond...........
Ja naar de snackbar en de shoarmatent...
Misschien komt ze wel te laat voor de premiere van vanavond als het allemaal zo lang gaat duren.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Die kapster is al een uur bezig om de klontjes uit Snollie's haar te kammen![]()
hahaha ik irriteer me aan dat 'het is heel simpel'quote:Op maandag 5 maart 2007 14:33 schreef Lieve het volgende:
Als Jaap n u nog een keer zegt
maar weet je... ik heb zoiets van..........
AIEAIEIAIEIEISHHHHHHHHHGRGRGRGRGRGRGRGRGRGRG dan ben ik een beetje klaar met hem. Dan heb ik eens zoiets van..................![]()
![]()
![]()
![]()
Was het niet maaginhoud..........met Cola light?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef agter het volgende:
VO2Max van 135!!!!!!!!
Longinhoud 7 liter.
Jemig, die is super fit.
Waar gaat ze heen dan vanavond?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel te laat voor de premiere van vanavond als het allemaal zo lang gaat duren.
die ook!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
hahaha ik irriteer me aan dat 'het is heel simpel'
Dat heb je soms met geuren hè.... niet te weerstaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef Mokum020 het volgende:
Die gaat gewoon op de geur af..dat is ie gewend na al die jaren...![]()
Even snel 100 kilo afvallen en spieren kweken en dan is hij een topsporterquote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef agter het volgende:
VO2Max van 35!!!!!!!!
Longinhoud 7 liter.
Jemig, die is super fit.
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Ik heb in een uur een act in elkaar gerost."
Een van de dames: "En dan toch nog tweede worden hè!"
Huub: "Er deden er maar 3 mee hè"
Whehe, tis nog erger dan ik dacht!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het is dus echt een bosje stro wat er overgebleven is.
De premiere van de serie,,Voetbalvrouwen'' samen met Eric.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Waar gaat ze heen dan vanavond?
Meestal pas na 12'en savonds beginnen die. Altijd als je net in je nest wilt gaan liggenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef covie het volgende:
Ik kijk al zeker 2 uur nu en nog steeds geen ruzie
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef covie het volgende:
Ik kijk al zeker 2 uur nu en nog steeds geen ruzie
iemand caps???quote:Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehe, tis nog erger dan ik dacht!
Hij blijft echt doorgaanquote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
Nou gaat ie goddomme die vent ook nog de les zitten lezen, het moet niet gekker worden.
Ik kan geen caps maken maar misschien dat het na het wassen er wat beter uit ziet? Ze heeft iig kleine krulletjes zo te zienquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik word die streams nu een beetje zat en zou graag Nasty's haargrens nog een keer bekijken.
Psies. Japio doet gvd net of Kraaijenhof een of andere gekke henkie is, die zelf een of ander computerprogrammaatje in elkar heeft geflanst.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:43 schreef CHAOS_ het volgende:
Je wordt toch niet goed van die Jaap. Hij weet alles beter dan een top coach, Henk Kraayenhof is toch geen kleine jongen, waarom moet die Jaap zich zo gedragen. Zo maakt hij zich bij niemand populair volgens mij. Ik deed het erom tuurlijk, jongen ga eerst eens leren te luisteren naar anderen.
Ik kijk ook waar Huub blijft ...quote:Op maandag 5 maart 2007 14:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Die hond mag Brian niet!!! Hij kijkt naar buiten waar Huub blijft
Het is gewoon een betweterig stuk vretenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
Nou gaat ie goddomme die vent ook nog de les zitten lezen, het moet niet gekker worden.
Vanavond weer J.aap pesten?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef dikkedoelie het volgende:
Wat een kneus die jaap. Zo arrogant.
Dieren voelen dat soort dingen. Die hebben het gelijk door als iemand niet deugt.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Die hond mag Brian niet!!! Hij kijkt naar buiten waar Huub blijft
Brian's nieuwe tactiek.. Amanda irriteren zodat ze straks bij hem excuses gaat makenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:47 schreef Clank het volgende:
Amanda: Brian zou jij een broodje voor mij willen maken.
Brian: Nee
Amanda: Nou dan niet.
Wel een heel symphatieke man hoor, die Kraayenhof!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:43 schreef CHAOS_ het volgende:
Je wordt toch niet goed van die Jaap. Hij weet alles beter dan een top coach, Henk Kraayenhof is toch geen kleine jongen, waarom moet die Jaap zich zo gedragen. Zo maakt hij zich bij niemand populair volgens mij. Ik deed het erom tuurlijk, jongen ga eerst eens leren te luisteren naar anderen.
Gaat die travestiet ein-de-lijk wieberen?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:47 schreef RSie het volgende:
Ik word net gebeld door mijn vriendin,..
blijkt dat ze de nieuwe huishoudster (Lieke) kent.
is de zus van een vriendin van haar!
zou het dan toch gaan lukken om wat inside information te krijgen![]()
Dat is Palmaquote:Op maandag 5 maart 2007 14:48 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Gaat die travestiet ein-de-lijk wieberen?![]()
ZEG HAAR DAT ZE HUUB MOET VERTELLEN DAT BRIAN ZIJN PUNTEN IN DE SAUNA VERSTOPT HEEFT IN EEN PUTJEquote:Op maandag 5 maart 2007 14:47 schreef RSie het volgende:
Of nuttige info het huis in te brengenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:47 schreef RSie het volgende:
Liggen ze daar op zeker???quote:Op maandag 5 maart 2007 14:50 schreef avonne het volgende:
[..]
ZEG HAAR DAT ZE HUUB MOET VERTELLEN DAT BRIAN ZIJN PUNTEN IN DE SAUNA VERSTOPT HEEFT IN EEN PUTJE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |