Waar gaat ze heen dan vanavond?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel te laat voor de premiere van vanavond als het allemaal zo lang gaat duren.
die ook!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
hahaha ik irriteer me aan dat 'het is heel simpel'
Dat heb je soms met geuren hè.... niet te weerstaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef Mokum020 het volgende:
Die gaat gewoon op de geur af..dat is ie gewend na al die jaren...![]()
Even snel 100 kilo afvallen en spieren kweken en dan is hij een topsporterquote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef agter het volgende:
VO2Max van 35!!!!!!!!
Longinhoud 7 liter.
Jemig, die is super fit.
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Ik heb in een uur een act in elkaar gerost."
Een van de dames: "En dan toch nog tweede worden hè!"
Huub: "Er deden er maar 3 mee hè"
Whehe, tis nog erger dan ik dacht!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het is dus echt een bosje stro wat er overgebleven is.
De premiere van de serie,,Voetbalvrouwen'' samen met Eric.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Waar gaat ze heen dan vanavond?
Meestal pas na 12'en savonds beginnen die. Altijd als je net in je nest wilt gaan liggenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef covie het volgende:
Ik kijk al zeker 2 uur nu en nog steeds geen ruzie
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef covie het volgende:
Ik kijk al zeker 2 uur nu en nog steeds geen ruzie
iemand caps???quote:Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehe, tis nog erger dan ik dacht!
Hij blijft echt doorgaanquote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
Nou gaat ie goddomme die vent ook nog de les zitten lezen, het moet niet gekker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |