Waar gaat ze heen dan vanavond?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel te laat voor de premiere van vanavond als het allemaal zo lang gaat duren.
die ook!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
hahaha ik irriteer me aan dat 'het is heel simpel'
Dat heb je soms met geuren hè.... niet te weerstaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef Mokum020 het volgende:
Die gaat gewoon op de geur af..dat is ie gewend na al die jaren...![]()
Even snel 100 kilo afvallen en spieren kweken en dan is hij een topsporterquote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef agter het volgende:
VO2Max van 35!!!!!!!!
Longinhoud 7 liter.
Jemig, die is super fit.
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Ik heb in een uur een act in elkaar gerost."
Een van de dames: "En dan toch nog tweede worden hè!"
Huub: "Er deden er maar 3 mee hè"
Whehe, tis nog erger dan ik dacht!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het is dus echt een bosje stro wat er overgebleven is.
De premiere van de serie,,Voetbalvrouwen'' samen met Eric.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Waar gaat ze heen dan vanavond?
Meestal pas na 12'en savonds beginnen die. Altijd als je net in je nest wilt gaan liggenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef covie het volgende:
Ik kijk al zeker 2 uur nu en nog steeds geen ruzie
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef covie het volgende:
Ik kijk al zeker 2 uur nu en nog steeds geen ruzie
iemand caps???quote:Op maandag 5 maart 2007 14:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehe, tis nog erger dan ik dacht!
Hij blijft echt doorgaanquote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
Nou gaat ie goddomme die vent ook nog de les zitten lezen, het moet niet gekker worden.
Ik kan geen caps maken maar misschien dat het na het wassen er wat beter uit ziet? Ze heeft iig kleine krulletjes zo te zienquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik word die streams nu een beetje zat en zou graag Nasty's haargrens nog een keer bekijken.
Psies. Japio doet gvd net of Kraaijenhof een of andere gekke henkie is, die zelf een of ander computerprogrammaatje in elkar heeft geflanst.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:43 schreef CHAOS_ het volgende:
Je wordt toch niet goed van die Jaap. Hij weet alles beter dan een top coach, Henk Kraayenhof is toch geen kleine jongen, waarom moet die Jaap zich zo gedragen. Zo maakt hij zich bij niemand populair volgens mij. Ik deed het erom tuurlijk, jongen ga eerst eens leren te luisteren naar anderen.
Ik kijk ook waar Huub blijft ...quote:Op maandag 5 maart 2007 14:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Die hond mag Brian niet!!! Hij kijkt naar buiten waar Huub blijft
Het is gewoon een betweterig stuk vretenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
Nou gaat ie goddomme die vent ook nog de les zitten lezen, het moet niet gekker worden.
Vanavond weer J.aap pesten?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:44 schreef dikkedoelie het volgende:
Wat een kneus die jaap. Zo arrogant.
Dieren voelen dat soort dingen. Die hebben het gelijk door als iemand niet deugt.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Die hond mag Brian niet!!! Hij kijkt naar buiten waar Huub blijft
Brian's nieuwe tactiek.. Amanda irriteren zodat ze straks bij hem excuses gaat makenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:47 schreef Clank het volgende:
Amanda: Brian zou jij een broodje voor mij willen maken.
Brian: Nee
Amanda: Nou dan niet.
Wel een heel symphatieke man hoor, die Kraayenhof!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:43 schreef CHAOS_ het volgende:
Je wordt toch niet goed van die Jaap. Hij weet alles beter dan een top coach, Henk Kraayenhof is toch geen kleine jongen, waarom moet die Jaap zich zo gedragen. Zo maakt hij zich bij niemand populair volgens mij. Ik deed het erom tuurlijk, jongen ga eerst eens leren te luisteren naar anderen.
Gaat die travestiet ein-de-lijk wieberen?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:47 schreef RSie het volgende:
Ik word net gebeld door mijn vriendin,..
blijkt dat ze de nieuwe huishoudster (Lieke) kent.
is de zus van een vriendin van haar!
zou het dan toch gaan lukken om wat inside information te krijgen![]()
Dat is Palmaquote:Op maandag 5 maart 2007 14:48 schreef gouden_zooi het volgende:
[..]
Gaat die travestiet ein-de-lijk wieberen?![]()
ZEG HAAR DAT ZE HUUB MOET VERTELLEN DAT BRIAN ZIJN PUNTEN IN DE SAUNA VERSTOPT HEEFT IN EEN PUTJEquote:Op maandag 5 maart 2007 14:47 schreef RSie het volgende:
Of nuttige info het huis in te brengenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:47 schreef RSie het volgende:
Liggen ze daar op zeker???quote:Op maandag 5 maart 2007 14:50 schreef avonne het volgende:
[..]
ZEG HAAR DAT ZE HUUB MOET VERTELLEN DAT BRIAN ZIJN PUNTEN IN DE SAUNA VERSTOPT HEEFT IN EEN PUTJE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |