Mischien iemand uit het onderwijs?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:48 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Lijkt wel of jij je soms persoonlijk aangevallen voelt, klopt dat??
Ze heeft een voorhoofd van hier tot ginder, echt nastyquote:Op maandag 5 maart 2007 13:47 schreef patje30 het volgende:
[..]
wat dan???
(zit op mijn werk, kan geen streams bekijken hier!)
Nee dat klopt niet, gewoon een antwoord op een post. punt.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:48 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Lijkt wel of jij je soms persoonlijk aangevallen voelt, klopt dat??
Mensen uit het onderwijs zijn bekend met het pestprotocol, die zullen het gedrag van Huub al niet meer zo waarderen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:49 schreef havefun het volgende:
Mischien iemand uit het onderwijs?
Stressquote:Op maandag 5 maart 2007 13:51 schreef Mokum020 het volgende:
Toch is Japio al wat smaller in zijn gezicht geworden na 1 week..........![]()
Dat kan ie onmogelijk weten, er is geen weegschaal te vinden waar hij op kanquote:
Jammer dat het er daar afgaat.....quote:Op maandag 5 maart 2007 13:51 schreef Mokum020 het volgende:
Vind je het gek.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:51 schreef Mokum020 het volgende:
Je gebeden zijn verhoord, daar is zijn wasbordje al.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik hoop niet dat hij zich uit hoeft te kleden, maar ik vrees het ergste
Japio: Broek uit?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Je hoorde ook een lichte paniek in de stem van Kraayenhofquote:Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Japio: Broek uit?
`Nee..nee!`
Godzijdank!![]()
Veeg me op, heb je inmiddels al gegeten? Dan zou ik het teiltje maar weer pakken.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:46 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, die gaat steeds verder naar achteren. Klingon style.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |