Hij zal er dan ook zo ziekelijk door geobsedeerd zijn dat hij uit pure frustratie blijft eten.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:24 schreef pullup het volgende:
Japio heeft echt ziekelijk veel over voeding en afvallen gelezen.
Ik ga uit frustratie maar een paar uur slapen.........quote:Op maandag 5 maart 2007 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zal er dan ook zo ziekelijk door geobsedeerd zijn dat hij uit pure frustratie blijft eten.
Laten we eerlijk zijn, die gast is toch niet meer te reddenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zal er dan ook zo ziekelijk door geobsedeerd zijn dat hij uit pure frustratie blijft eten.
Voedselverslaving dus....
Eerst de frustratie wegwerken, dan slapenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:27 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ga uit frustratie maar een paar uur slapen.........![]()
hoeishetnu?![]()
Samen met Cora komt ie er wel hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, die gast is toch niet meer te redden
Iedereen is te redden, ook Billy .quote:Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bootcamp tot ie 100 kilo weegt, geen gezeik met maagbanden enzo, gewoon bootcamp tot het doel bereikt is.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Laat ik nou net in een goed gesprek zitten met Japio.....quote:Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst de frustratie wegwerken, dan slapen![]()
Dat is onzin, maar dan moet hij wel iets structureels iets aan zijn zelfbeeld, voedselpatroon en sociale vaardigheden gaan doen. Hij moet echt een knop omdraaien en het helemaal anders gaan doen, want zoals hij zich nu opstelt, is het inderdaad hopeloos.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Of opsluiten met water en broodquote:Op maandag 5 maart 2007 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bootcamp tot ie 100 kilo weegt, geen gezeik met maagbanden enzo, gewoon bootcamp tot het doel bereikt is.
Een bossie hooi met brokjes erinquote:Op maandag 5 maart 2007 13:31 schreef Clank het volgende:
De extensions van Amanda gaat eruit.. ben benieuwd wat voor bossie hooi er over blijft.
Kaken op elkaar naaien...maagband...verplicht Sonja Bakkeren...vloeibaar voedel...laxeermiddelen...fitness met Carlos en rennen met Henkie...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bootcamp tot ie 100 kilo weegt, geen gezeik met maagbanden enzo, gewoon bootcamp tot het doel bereikt is.
Zijn niet meer samen geweest sinds vannachtquote:Op maandag 5 maart 2007 13:33 schreef the_undertaker het volgende:
Hoe is het nu overigens tussen Brian en AmanDEL nu
(kan streams niet zien)
Hebben ze het al weer goed gemaakt met een goed 'onnavolgbaar' gesprek of een wip?
Alweer? Het lijkt wel een obsessiequote:Op maandag 5 maart 2007 13:30 schreef Mokum020 het volgende:
Laat ik nou net in een goed gesprek zitten met Japio.....
al is dat ook frustrerend.....dat dan weer wel![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kaken op elkaar naaien...maagband...verplicht Sonja Bakkeren...vloeibaar voedel...laxeermiddelen...fitness met Carlos en rennen met Henkie...
als dat geen doelen zijn......![]()
Daar zit een goede boterham in.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kaken op elkaar naaien...maagband...verplicht Sonja Bakkeren...vloeibaar voedel...laxeermiddelen...fitness met Carlos en rennen met Henkie...
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Nena is wezen stappen met de vriend van Bart. Waar ze het in de villa dus ook al over had
helaas zei die mevrouw het net iets te vroeg, 1 minuut later en brian had er naast gestaanquote:Op maandag 5 maart 2007 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Nena is wezen stappen met de vriend van Bart. Waar ze het in de villa dus ook al over had
soort van Meatloaf...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:36 schreef noekje het volgende:
Ook Evelien heeft extensions. Het is wel helemaal hip onder de dgk bewoners. Dadelijk loopt Jaap over een tijdje ook met een flinke bos krullen.
En één minuut te laat.. anders had Huub het ook gehoordquote:Op maandag 5 maart 2007 13:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
helaas zei die mevrouw het net iets te vroeg, 1 minuut later en brian had er naast gestaan
Net alsof je gelijk respect moet hebben voor zo'n zeer deskundig man. MOet hij met knikkende knietjes luisteren en alleen maar "jjajajajajajajaj ja zker mener, jajajaja" zeggen?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
De markt is booming zegt Billie......herstel.....Billie is booming.
Btw, ik blijf me ergeren aan het totale disrespect wat ie heeft voor deze zeer deskundige man.![]()
Maak me gekquote:Op maandag 5 maart 2007 13:36 schreef noekje het volgende:
Ook Evelien heeft extensions. Het is wel helemaal hip onder de dgk bewoners. Dadelijk loopt Jaap over een tijdje ook met een flinke bos krullen.
Nergens voor nodig, Tien kan gewoon een nieuw programma maken: Jaap Crusoe, waar Jaap op een onbewoond eiland wordt gedropt. Het eiland heeft een zoetwaterbron, voldoende fruitbomen/struiken en is omgeven door visrijk water.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:33 schreef Mokum020 het volgende:
1 persoons expeditie robinson..quote:Op maandag 5 maart 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, Tien kan gewoon een nieuw programma maken: Jaap Crusoe, waar Jaap op een onbewoond eiland wordt gedropt. Het eiland heeft een zoetwaterbron, voldoende fruitbomen/struiken en is omgeven door visrijk water.
Binnen een jaar is Jaap in shape en heeft het lijf van een jonge god, daarbij beschikt hij ook gelijk over de meest basale overlevingstechnieken.
Daar heb je gelijk in maar Jaap zit zich nu echt te presenteren als Godfather van het eten en afvallen en dat is best potsierlijk met die 200 kilo van hem.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:37 schreef havefun het volgende:
[..]
Net alsof je gelijk respect moet hebben voor zo'n zeer deskundig man. MOet hij met knikkende knietjes luisteren en alleen maar "jjajajajajajajaj ja zker mener, jajajaja" zeggen?
Jaap moet idd mee doen aan Expeditie Robinson.. dan valt ie pas af! Alleen ben ik bang dat men dan aan Jaap begint te eten van de honger.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, Tien kan gewoon een nieuw programma maken: Jaap Crusoe, waar Jaap op een onbewoond eiland wordt gedropt. Het eiland heeft een zoetwaterbron, voldoende fruitbomen/struiken en is omgeven door visrijk water.
Binnen een jaar is Jaap in shape en heeft het lijf van een jonge god, daarbij beschikt hij ook gelijk over de meest basale overlevingstechnieken.
Stond je zeker te strijken?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar ik heb Billie de hele dag nog niets zien eten
Ik hoop ook echt dat Jaap de hulp krijgt die hij nodig heeft.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Er is een duidelijk verschil tussen iemand respectvol behandelen en luisteren naar wat deze meneer te vertellen heeft, en er iedere keer tussendoor zitten bleren , zo van , blablabla. Binnen 5 minuten iemand tutoyeren is ook bijzonder onbeschoft, naar mijn idee. Maar goed, zo leer ik jou ook een beetje kennen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:37 schreef havefun het volgende:
[..]
Net alsof je gelijk respect moet hebben voor zo'n zeer deskundig man. MOet hij met knikkende knietjes luisteren en alleen maar "jjajajajajajajaj ja zker mener, jajajaja" zeggen?
ik ook, maar het mag ook best thuis hoor Jaap!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:41 schreef agter het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat Jaap de hulp krijgt die hij nodig heeft.
Want dat hij hulp nodig heeft, is wel duidelijk.
Ik ga zijn vorderingen volgen en wens hem heel veel sterkte toe!
Toen sliep je zeker nog, hij heeft al 2 x gegeten.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Inderdaad, nix strijd met anderen, Jaap heeft het al zwaar genoeg (no pun intended) met de strijd tegen zichzelf.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:39 schreef 2live het volgende:
1 persoons expeditie robinson..
Graag zelfs.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:42 schreef 2live het volgende:
[..]
ik ook, maar het mag ook best thuis hoor Jaap!![]()
Zijn vorderingen van 200 -> 300 kilo?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:41 schreef agter het volgende:
[..]
Ik hoop ook echt dat Jaap de hulp krijgt die hij nodig heeft.
Want dat hij hulp nodig heeft, is wel duidelijk.
Ik ga zijn vorderingen volgen en wens hem heel veel sterkte toe!
Maar het zal vast gezond voedsel zijn geweestquote:Op maandag 5 maart 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toen sliep je zeker nog, hij heeft al 2 x gegeten.![]()
Jaap heeft zijn momenten....quote:Op maandag 5 maart 2007 13:43 schreef Mokum020 het volgende:
En toen sprak Japio de legendarische woorden..........
`Zullen we eens wat gaan doen?`
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen iemand respectvol behandelen en luisteren naar wat deze meneer te vertellen heeft, en er iedere keer tussendoor zitten bleren , zo van , blablabla. Binnen 5 minuten iemand tutoyeren is ook bijzonder onbeschoft, naar mijn idee. Maar goed, zo leer ik jou ook een beetje kennen.![]()
Ik ook. Redactie terug op Jaap die streams graag, dank u.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:43 schreef agter het volgende:
Jammer dat de streams weer weggedraaid worden.
Ik wil graag de fitness ruimte zien!@
Ja, die gaat steeds verder naar achteren. Klingon style.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Damn, wat hebben ze met de haargrens van Nasty gedaan?![]()
Simpelweg mislukt.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
wat dan???quote:Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Helder, en ook goed onderbouwd.quote:
Dat is al sinds haar extensions van afgelopen zaterdag....... deze keer zitten ze nog hoger dan anders...quote:Op maandag 5 maart 2007 13:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Lijkt wel of jij je soms persoonlijk aangevallen voelt, klopt dat??quote:Op maandag 5 maart 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is een duidelijk verschil tussen iemand respectvol behandelen en luisteren naar wat deze meneer te vertellen heeft, en er iedere keer tussendoor zitten bleren , zo van , blablabla. Binnen 5 minuten iemand tutoyeren is ook bijzonder onbeschoft, naar mijn idee. Maar goed, zo leer ik jou ook een beetje kennen.![]()
Wees blij, het ziet er niet uit, de haargrens begint bij haar kruin.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:47 schreef patje30 het volgende:
[..]
wat dan???
(zit op mijn werk, kan geen streams bekijken hier!)
Behalve Japio............die is goed bezig!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:46 schreef havefun het volgende:
Wat zijn die gasten die daar komen alllemaal camera geil zeg!
Die gasten zijn altijd meer bezig met of ze leuk overkomen dan ook oprecht te zeggen wat ze vinden.
Mischien iemand uit het onderwijs?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:48 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Lijkt wel of jij je soms persoonlijk aangevallen voelt, klopt dat??
Ze heeft een voorhoofd van hier tot ginder, echt nastyquote:Op maandag 5 maart 2007 13:47 schreef patje30 het volgende:
[..]
wat dan???
(zit op mijn werk, kan geen streams bekijken hier!)
Nee dat klopt niet, gewoon een antwoord op een post. punt.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:48 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Lijkt wel of jij je soms persoonlijk aangevallen voelt, klopt dat??
Mensen uit het onderwijs zijn bekend met het pestprotocol, die zullen het gedrag van Huub al niet meer zo waarderen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:49 schreef havefun het volgende:
Mischien iemand uit het onderwijs?
Stressquote:Op maandag 5 maart 2007 13:51 schreef Mokum020 het volgende:
Toch is Japio al wat smaller in zijn gezicht geworden na 1 week..........![]()
Dat kan ie onmogelijk weten, er is geen weegschaal te vinden waar hij op kanquote:
Jammer dat het er daar afgaat.....quote:Op maandag 5 maart 2007 13:51 schreef Mokum020 het volgende:
Vind je het gek.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:51 schreef Mokum020 het volgende:
Je gebeden zijn verhoord, daar is zijn wasbordje al.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik hoop niet dat hij zich uit hoeft te kleden, maar ik vrees het ergste
Japio: Broek uit?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Je hoorde ook een lichte paniek in de stem van Kraayenhofquote:Op maandag 5 maart 2007 13:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Japio: Broek uit?
`Nee..nee!`
Godzijdank!![]()
Veeg me op, heb je inmiddels al gegeten? Dan zou ik het teiltje maar weer pakken.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:46 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, die gaat steeds verder naar achteren. Klingon style.
dat klopt,quote:Op maandag 5 maart 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen uit het onderwijs zijn bekend met het pestprotocol, die zullen het gedrag van Huub al niet meer zo waarderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |