De volgende keer ff een PI gebruiken.... ik ga bijna denken dat je het meentquote:Op maandag 5 maart 2007 14:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik denk dat Jaap zijn doelen wel gaat behalen daar. Professioneel team om hem heen, dat kan haast niet misgaan.
Dan kunnen ze hem in de tuin hangen als mega grote vetbol voor de vogelsquote:Op maandag 5 maart 2007 14:11 schreef havefun het volgende:
Sraks blijkt hij helemaal geen hersenen te bezitten ! En wordt er geen enkele hersenactiviteit gemeten.
En is het gewoon een machine die draait op Cola.
Als je het zo uit zijn context haalt dan klinkt het vreemd jaquote:Op maandag 5 maart 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Sonja Bakker is een amateur volgens Billie. Nou ben ik geen aanhanger van haar, maar hoe durft iemand met zo'n figuur dat te zeggen.![]()
Waarom denk je dat hij het niet gaat redden dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
De volgende keer ff een PI gebruiken.... ik ga bijna denken dat je het meent![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kunnen ze hem in de tuin hangen als mega grote vetbol voor de vogels![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Komt er al rook uit?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef Mokum020 het volgende:
Die Kraayenhof gaat steeds ernstiger kijken....
gaat mijn apparatuur dit wel redden..denkt ie
Ik denk dat zelfs de honden er geen brood van lustenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kan zien waaraan hij denkt en dat baart hem nogal zorgen.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Die man kijkt zeer bedenkelijk.. meet hij geen hersen activiteit??
Je doet net alsof je haar mist........quote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
Kan Natasia het een beetje aan dat iedereen aandacht krijgt behalve zij?
Ik zie haar nergens.
Hij weet zich vast geen raad met Billie en doet maar watquote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
Ik zie haar nergens.
Is niet meer te filmen, het licht van de camera weerkaatst op de kale plek op haar bolletje.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
Ik zie haar nergens.
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef Lieve het volgende:
Wat is die Jaap toch een negatieve jongen.
uitspraken als ' ik ga Sonja Bakker verpulveren' wacht maar als straks mijn boek uitkomt.
Die jongen is fucking 200 kilo, moet nog beginnen met zijn ding en heeft ook hier in huis nog niets positiefs teweeg gebracht! Is er een boek? Van iemand die iets priojzenswaardigs heeft gedaan? Van iemand die het onmenselijke mogelijk heeft gemaakt of die zoveel karakter heeft getoont dat hij daarop kan bogen?
Hij heeft zijn VWO diploma en dan????
Plannen en hoop en wensen. Maar nu nog gewoon eerst DOEN! En dan alsjeblieft eens bedenken dat Sonja Bakker en meneer Montignac en Atkins misschien ook positief bezig waren.
Waarom moet er iemand verpulverd worden? Als Jaap zo goed is dan kopen wij zijn boek toch? Dus..... waarom zo negatief?
Ja hij denkt ik kom hier binnen als Expert en vertrek hier ook als expert!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Hij weet zich vast geen raad met Billie en doet maar wat
Ze heeft last van de media-hype, dus blijft ze liever even buiten beeldquote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
Ik zie haar nergens.
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is niet meer te filmen, het licht van de camera weerkaatst op de kale plek op haar bolletje.
Niet slecht voor een doorsnee snol........quote:Op maandag 5 maart 2007 14:17 schreef uniekhoorn het volgende:
De extensions van Amanda kosten normaal 725 E !
Het komt haar goed uit. Ze heeft al een mediastop aangekondigd omdat ze overwelmt was door alle positieve reacties. Ze heeft dus een 'break' momenteel om tot rust te komen.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:15 schreef blomst het volgende:
Ik zie haar nergens.
Het is een mooie uitdaging voor zo een man.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:17 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja hij denkt ik kom hier binnen als Expert en vertrek hier ook als expert!
Zijn werk is of was het trainen van topatleten dus kan me voorstellen dat ietwat bedenkelijk kijkt nog afgezien van de resultatenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef Carlaa het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Niet slecht voor een doorsnee snol........![]()
Wat een bofkont ben ik toch he?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
[hihi, jij hebt ook een nieuw vriendje op het forum, zie ik?]
De klusjes man?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:18 schreef maikel112 het volgende:
ik zag Natas met vreemd volk
Het trieste is dat Japio zelf écht denkt dat ie helemaal geweldig is, terwijl het enige wat hij mee heeft zijn IQ is.quote:
Zeker met Ton, de klusjesmanquote:Op maandag 5 maart 2007 14:18 schreef maikel112 het volgende:
Hoezo, haar familie is toch niet op bezoek vandaag?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:18 schreef maikel112 het volgende:
Serieus? Omdat het huis één grote verleiding is... je wordt er constant geconfronteerd met alles wat lekker is, zowel qua drank als qua eten. Het enige voordeel voor Jaap is hierbij nog dat zijn idee van Haute Cuisine is dat je een Whopper met bestek eet.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Waarom denk je dat hij het niet gaat redden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |