195 kilo recht door je raap.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:02 schreef Crush65 het volgende:
195 kg 'schoon aan de haak...'
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"quote:Op maandag 5 maart 2007 14:02 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Aso hoor dat extension meisje heeft astma... lekker tegelijk paffen allemaal.
Toneelhaak?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:02 schreef Crush65 het volgende:
195 kg 'schoon aan de haak...'
Ik denk dat ze vd programmamakers de opdracht krijgen om af en toe wat onderwerpen naar voren te brengenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:00 schreef noekje het volgende:
Wat heeft die extension mevrouw het toch druk met dat danseresje. Ze blijft daar maar op doorhameren.
Oh vandaar die hijskraan net in beeldquote:Op maandag 5 maart 2007 14:06 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nu wordt de weegschaal voor het vee binnengereden
It takes one to know one... hij is toch zelf ook een eetboek aan t schrijven??quote:Op maandag 5 maart 2007 14:06 schreef pullup het volgende:
Die Godfather noemt ook Sonja Bakker ook al een amateur![]()
Jaap heeft nogal last van grootheidswaanzin.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Sonja Bakker is een amateur volgens Billie. Nou ben ik geen aanhanger van haar, maar hoe durft iemand met zo'n figuur dat te zeggen.![]()
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jaap heeft nogal last van grootheidswaanzin.![]()
En dat komt voor de ....... Val!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jaap heeft nogal last van grootheidswaanzin.![]()
Je kan niet missenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:09 schreef maikel112 het volgende:
Weet je wat ik nu wel zou willen, de fitnessruimte binnen gaan met een paintball-gun
Ik denk dat Jaap zijn doelen wel gaat behalen daar. Professioneel team om hem heen, dat kan haast niet misgaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |