dat klopt,quote:Op maandag 5 maart 2007 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen uit het onderwijs zijn bekend met het pestprotocol, die zullen het gedrag van Huub al niet meer zo waarderen.
HIj kan zich ook wegen door uit te rekenen hoeveel water erin het bad gaat. Dan het bad helemaal vol laten stromen , en dan gaat hij erin zitten, en gaat hij er vervolgens uit. Het water dat nu nog in het bad zit moet hij in emmerertjes doen die hij stuk voor stuk op de weegschaal zet en dan weet hij zijn gewicht.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:51 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Billie zegt nu dat hij 195 kilo weegt, yeah right
Bij nader inzien had ie van mij zijn broek uit mogen trekken.......quote:Op maandag 5 maart 2007 13:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hoorde ook een lichte paniek in de stem van Kraayenhof
Heb je een teiltje bij de hand?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bij nader inzien had ie van mij zijn broek uit mogen trekken.......
zit net te eten![]()
220 erop en wat zal ie afvallen..........quote:Op maandag 5 maart 2007 13:57 schreef maikel112 het volgende:
Cool we worden getuige van electrocutie
Beetje overdreven. Het zijn mensen die niet elke dag meemaken dat een camera alles vastlegt wat je doet. Dan ga je vanzelf onnatuurlijk gedrag vertonen. Niemand wilt immers "voor schut" staan.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:46 schreef havefun het volgende:
Wat zijn die gasten die daar komen alllemaal camera geil zeg!
Die gasten zijn altijd meer bezig met of ze leuk overkomen dan ook oprecht te zeggen wat ze vinden.
Electroshock therapie...............quote:Op maandag 5 maart 2007 13:59 schreef agter het volgende:
Heeft ie nou tepelklemmen op gekregen?
Ja...........ik ook....ben net klaar met de afwasquote:Op maandag 5 maart 2007 14:01 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik ben benieuwd of ie nog gewogen wordt
195 kilo recht door je raap.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:02 schreef Crush65 het volgende:
195 kg 'schoon aan de haak...'
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"quote:Op maandag 5 maart 2007 14:02 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Aso hoor dat extension meisje heeft astma... lekker tegelijk paffen allemaal.
Toneelhaak?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:02 schreef Crush65 het volgende:
195 kg 'schoon aan de haak...'
Ik denk dat ze vd programmamakers de opdracht krijgen om af en toe wat onderwerpen naar voren te brengenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:00 schreef noekje het volgende:
Wat heeft die extension mevrouw het toch druk met dat danseresje. Ze blijft daar maar op doorhameren.
Oh vandaar die hijskraan net in beeldquote:Op maandag 5 maart 2007 14:06 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nu wordt de weegschaal voor het vee binnengereden
It takes one to know one... hij is toch zelf ook een eetboek aan t schrijven??quote:Op maandag 5 maart 2007 14:06 schreef pullup het volgende:
Die Godfather noemt ook Sonja Bakker ook al een amateur![]()
Jaap heeft nogal last van grootheidswaanzin.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Sonja Bakker is een amateur volgens Billie. Nou ben ik geen aanhanger van haar, maar hoe durft iemand met zo'n figuur dat te zeggen.![]()
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jaap heeft nogal last van grootheidswaanzin.![]()
En dat komt voor de ....... Val!quote:Op maandag 5 maart 2007 14:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jaap heeft nogal last van grootheidswaanzin.![]()
Je kan niet missenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:09 schreef maikel112 het volgende:
Weet je wat ik nu wel zou willen, de fitnessruimte binnen gaan met een paintball-gun
Ik denk dat Jaap zijn doelen wel gaat behalen daar. Professioneel team om hem heen, dat kan haast niet misgaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |