Ja, mee eensquote:Op zondag 4 maart 2007 19:15 schreef nietzman het volgende:
Hee.
En oh, hee, mogen die gigantische prenten uit de OP? Dat laden en verspringen is alleen maar irritant..
@homequote:Op zondag 4 maart 2007 19:15 schreef nietzman het volgende:
Hee.
Dat laden en verspringen is alleen maar irritant..
Laanhuizenquote:
tja, waar is diequote:Op zondag 4 maart 2007 20:05 schreef Renesite het volgende:
Euhhh
digitale stempas, staat achterop je kaart geloof ik
Boeiendquote:Op zondag 4 maart 2007 20:27 schreef maok het volgende:
[..]
tja, waar is die
die platterond is niet goed, mijn huis is er af gevallen![]()
Ik vind het wel leuk gedaan hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boeiendanders werd hij veel te groot
! Mijn huis bestaat dus ook niet
![]()
[afbeelding]
Oh, en als ze ze veranderen - jammer - dan zijn ze zelf niet meer terug te vinden
Ja, dat soort dingen kan ik weer nietquote:Op zondag 4 maart 2007 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag de mijne iets zuidelijker?Tegen het Damsterdiep aan eigenlijk?
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:53 schreef maok het volgende:
Ik moet d66 stemmenen ik heb niet eens overal 'weet ik niet' gekozen
Via makelaars valt te proberen. Volgens mij huurt m'n broer een huisje via makerlaardij Zeven.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef Nouk het volgende:
Hoe zit het precies met huren in groningen? Via woningnet, is dat een beetje te doen of ook jaren wachttijd? Zijn er andere wegen? Zijn misschien op zoek naar een etage/appartement/benedenwoning.
Voor vrije sector woningen zijn altijd weer eisen van 30.000 pbj verdienen enzo.
Tips?.
Ik en eigenlijk met mij nog een hele boel vonden hem nogal (te) groot en teveel te grote plaatjes bevatten.quote:
Hequote:Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef Laura 2000 het volgende:
Hej mensen,
leuk plattegrond zeg!
Ik wil even melden dat ik twee weken geleden mijn studentenhuis in de Taco Mesdagstraat heb verlaten, om mijzelf te vestigen in een prachtig appartement in de Floresstraat/Korrewegwijk. Zwaai even als je een dvd komt huren bij onze buren!!![]()
Je bent vanaf nu voor altijd verbonden met dit topicquote:Op maandag 5 maart 2007 11:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
HeMoet ik het weer aanpassen
Dat is dan wel weer kut
![]()
De plattegrond is wel tof heur, daar niet van. Maar ik mis al die gezellige plaatjes van elke buurtquote:Op zondag 4 maart 2007 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik en eigenlijk met mij nog een hele boel vonden hem nogal (te) groot en teveel te grote plaatjes bevatten.
Maar als je het niets vind met nog een aantal zet ik maar wat graag de oude terug. Deze staat namelijk nog niet in de wiki
quote:
JA!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:46 schreef decynischebever het volgende:
]
wat stond er dan?quote:
wat wil je hiermee bereiken decynischebever?quote:
Hoezo zo brutaal? Ik haal wel jullie topic naar boven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef Luco het volgende:
cynischebever, donder eens lekker op uit ons Groningen topic!
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wie komt hier nou in het topic alleen maar even om kotssmileys plaatsen dan
Kansloos
En wat vind jij van decynischebever? Is het een blijvertje denk je?quote:
Ik denk dat zijn IQ en dat van het beest in zijn username ongeveer overeenkomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En wat vind jij van decynischebever? Is het een blijvertje denk je?
Als ie in groningen woont ga ik hem doodtrappen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En wat vind jij van decynischebever? Is het een blijvertje denk je?
Dierenmishandelingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ie in groningen woont ga ik hem doodtrappen.
edit. hij heeft vast een moeilijke jeugd gehadquote:
Boefjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Linkse hippiesquote:
Dus het mag?quote:
Ja, maar ik woon niet in Groningen, dus dan gaat het helaas voor jullie niet door.quote:
Tyft dan op.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon niet in Groningen, dus dan gaat het helaas voor jullie niet door.
In dat gevalquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon niet in Groningen, dus dan gaat het helaas voor jullie niet door.
Vraagt er eindelijk iemand mijn mening, ga jij antwoordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af, die kudde wroetende ambulancemedewerkers onder een bus, yikesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:37 schreef Joppy het volgende:
Weet iemand wat er vanochtend aan de hand was op de hoek prinsessenweg/wilhelminakade?
Ik wil die kunst ook beheersen! lief en teder een bever doodtrappenquote:
Griep zijn, is dat wat?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Vraagt er eindelijk iemand mijn mening, ga jij antwoorden
En ik ben ook nog griep
Ik heb ook weleens ziek, dat is pas kutquote:
Gollem, dat heet een kater.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens ziek, dat is pas kut![]()
Ik acht de kans klein.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:39 schreef Renesite het volgende:
Als iemand mij zoektIk ben morgen te vinden in het stemlokaal aan de Sanstraat
De hele dag?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:39 schreef Renesite het volgende:
Als iemand mij zoektIk ben morgen te vinden in het stemlokaal aan de Sanstraat
Tulk niet. 's ochtends werken en 's middags school.quote:
Nouja, het kon natuurlijk zijn dat je mensen probeert te beinvloeden met je SP-vlagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tulk niet. 's ochtends werken en 's middags school.
Euhquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:54 schreef luminary het volgende:
[..]
Nouja, het kon natuurlijk zijn dat je mensen probeert te beinvloeden met je SP-vlag![]()
Geen huisgenoten ofzo? Ach en anders duim je gewoon heel hard voor je partij naar keuzequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:58 schreef luminary het volgende:
Pffft, nou ik ben ziek. Ik ben vergeten iemand te machtigen
Naja, zie morgen wel...
Jij bent zeker straks afgestudeerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Geen huisgenoten ofzo? Ach en anders duim je gewoon heel hard voor je partij naar keuze![]()
vvd, sorry
Pijnlijk onderwerp...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent zeker straks afgestudeerd!
Juist daar stem ik ook voorquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb zo hard geleerd dat stemmen goed is, dat ik zelfs voor waterschap stem
Volgens mij kun je tot 8 uur vanavond stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:54 schreef Sebasser het volgende:
Stemmen zuigt.
Je bed uitkomen voor iets onnozels..
Nee.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij kun je tot 8 21:00 uur vanavond stemmen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:20 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Pijnlijk onderwerp...
Keiharde nee dus![]()
Ja, jij ook weerquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:22 schreef maok het volgende:
Ik was vanmorgen al om 6.45 in een stembureau, wat is dat vroeg zeg.(en ik kon nog niet eens stemmen, ten eerste omdat het te vroeg was en ten tweede omdat ik mijn stempas niet had omgezet.)
Is best wel typisch voor dit topic: de ene keer is het niet vooruit te branden, de andere keer lullen we 6 pagina's vol binnen een dag. Dit is dus duidelijk een gevalletje 1quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:26 schreef luminary het volgende:
Wat is dit!?
Een hele dag niet gepost?
Stilte voor de storm?
Ik heb geen zin om in mijn eentje dit topic vol te baggeren, dus ik wacht ook maar even, denk ik.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Komt omdat ik er niet was natuurlijk!
![]()
Naar huis in Drenthe gaan en werken, wat zijn jouw plannen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:48 schreef manou het volgende:
dag mensen!!! bijna weekend!!!! wat zijn de plannen?!
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Naar huis in Drenthe gaan en werken, wat zijn jouw plannen?
Rijles werken chillen en verder eik nietsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:48 schreef manou het volgende:
Ja, duhh.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Dat was me het avondje wel...Je kan toch leuk op stap in Grunn
ben in Meppel momenteel en het zal wel zuipen, werken, zuipen, verjaardag dus weer zuipen wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:48 schreef manou het volgende:
Ajoh altijd leuk om het weer te bevestigen.quote:
ik ga morgen uitslapen dan ff thee doen @sally's en boodschappen doen, in de avond mijn huisopruimen en niet opstap deze x.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Naar huis in Drenthe gaan en werken, wat zijn jouw plannen?
Wat cool! Heb jij een bedmaatje? Hahah. iets zegt me dat dat geen knuffelbeer isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef manou het volgende:
[..]
ik ga morgen uitslapen dan ff thee doen @sally's en boodschappen doen, in de avond mijn huisopruimen en niet opstap deze x.
Zondag ga ik wer uitslapen thee doen met vriendin aan het einde van de middag dan ergens eten en poolen @queaction aan het begin van de avond, dan later komt mijn bedmaatje en hij blijft bij mij slapen![]()
thats it for me this weekend!
Been there...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:20 schreef manou het volgende:
haha ja ik heb een extreem leuk bedmaatje....wel iets te veel contact voor alleen bedmaatje maar goed ik zie wel hoe het gaat lopen ik ken hem nog maar 8 weken oid dusss
poolen...ik vind het heel erg leuk ik word steeds beter maar ik ben geen topper!!
raxx?? ken ik niet ik kom al bij cue vanaf mijn middelbare schooltijd, heb het poolen sinds kort her ontdekt dussss
Voor een meet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:45 schreef MaxMark het volgende:
Ook een plek voor een meet (die er waarschijnlijk nooit gaat komen): Een poolgelegenheid 14.gif
Het was een suggestie, niks definitiefsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef luminary het volgende:
[..]
Voor een meet?
Dacht het even niet.
Hee, dat rijmt
Als er een meet komt, ben ik ervoor om bijvoorbeeld ergens overdag op bijvoorbeeld een za -of zo-middag af te spreken in een café
He, dikkeme, heb al taart gehad vandaagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef maok het volgende:
Ik ga mijn verjaardag vieren. Altans, als er nog eens iemand komt
, de volgende keer nodig iedereen uit om 20.00 uur, dan zijn ze er tenminste om 21.00 uur.
Tja, da´s niet bepaald ´op oproep´ beschikbaar hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:34 schreef manou het volgende:
zodra ik deze gedumpt heb maar dat duurt nog ff denk ik ...je woond wel lekker in de buurt......gozer nu woond in delft..
Koekje derbij?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tja, da´s niet bepaald ´op oproep´ beschikbaar he
Ik had em allaaang gedumpt
Wijs planquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef maok het volgende:
, de volgende keer nodig iedereen uit om 20.00 uur, dan zijn ze er tenminste om 21.00 uur.
Nog gefeliciteerd, trouwensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef maok het volgende:
Ik doe mee met de versie van Dagblad van het Noorden: www.f1tm.nlquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:35 schreef manou het volgende:
wie van de stadjers doet mee aan f1manager???
Om eerlijk te zijn heb ik er nog niet naar gekeken. Ga ik eerst eens doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:15 schreef manou het volgende:
ga je hierook meedoen dan ?
Ik ben nog wat ziekjes...quote:Op zondag 11 maart 2007 13:07 schreef manou het volgende:
ja heeeerlijk geslapen..lang ook! ik ga zo ff mijn huisje opruimen ramen open en dan ff ergens een terrasje pikken denk ik!!! jij?
lijkt mij ook wel weer lekker... Het lijkt er nu wel ideaal weer voor...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop dat we deze week weer zulk mooi weer krijgen, kan ik weer fijn door de stad skaten
Oh ja, skaten!quote:Op maandag 12 maart 2007 08:01 schreef teigan het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel weer lekker... Het lijkt er nu wel ideaal weer voor...
nog een maand, dan begint de friday fun skate ook weer geloof ik..
Ooh dat klinkt leuk! Misschien dat ik dat ook maar eens moet gaan doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:53 schreef teigan het volgende:
www.fridayfunskate.nl
Het is een wekelijkse skatetocht op vrijdagavond... Je rijdt met een hele groep in een relaxed tempo een route van zo'n 20 kilometer in en rond de stad... Leuke is dat er een buggy meerijdt met ingebouwde radio en boxen, voor de muzikale begeleiding..
Ik vind het altijd erg gezellig, heb mijn liefje er ook leren kennen..
Kun je daar niet www.thursdayfunskate.nl van maken?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik denk dat ik www.wednesdayfunskate.nl ga oprichten
Wat jij wil, als er maar animo isquote:Op maandag 12 maart 2007 10:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kun je daar niet www.thursdayfunskate.nl van maken?![]()
Je krijgt ook onwijs veel zin in de zomer met dit weer...quote:Op maandag 12 maart 2007 10:52 schreef Prosac het volgende:
Jeuzus wat een lekker weertje zeg. Ik denk dat ik een kopje koffie pak, een stoel op het balkon zet en vandaag maar even niks aan afstuderen ga doen..
![]()
* luminary heeft een balkon op het zuiden!quote:Op maandag 12 maart 2007 10:58 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Je krijgt ook onwijs veel zin in de zomer met dit weer...![]()
Held.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:04 schreef teigan het volgende:
mijn balkon zit ook op het zuiden..
Poes had zonet een hommel of een bij te pakken... Ik heb het insect toch maar even over de rand gemikt voordat poes gestoken werd..
Poezen moeten toch "the hard way" leren hoe ze met die beesten om moeten gaan. Daarnaast: zo'n insect zit vol eiwittenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:04 schreef teigan het volgende:
mijn balkon zit ook op het zuiden..
Poes had zonet een hommel of een bij te pakken... Ik heb het insect toch maar even over de rand gemikt voordat poes gestoken werd..
quote:
Heeft het iig iets uitgehaald?quote:Op maandag 12 maart 2007 15:42 schreef Prosac het volgende:
verdomme.. kutweer, gewoonweg weer een anderhalf uur met de buurvrouwen gesproken ipv mijn boek te lezen.
![]()
Rright. 'Nuff saidquote:Op maandag 12 maart 2007 15:49 schreef Prosac het volgende:
haha, nee.. technisch gesproken zijn we beide sowieso bezet![]()
Ik gok Potentieel Interessant NeukObjectquote:Op maandag 12 maart 2007 16:28 schreef Prosac het volgende:
Mijn eigen vriendin is de leukste meid die ik ken, mijn buurvrouw een goede 2e, ze zal hetzelfde zeggen over haar vriend
PINO?![]()
We hebben een kennerquote:Op maandag 12 maart 2007 16:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik gok Potentieel Interessant NeukObject
Weer wat geleerd. Het wordt nog eens een educatief topicquote:Op maandag 12 maart 2007 16:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik gok Potentieel Interessant NeukObject
De hele middag in de hortustuin gezeten/ gelegen bij m'n faculteit..quote:Op maandag 12 maart 2007 18:12 schreef du_ke het volgende:
Zo dat terrasje net was een goed besluit.
Zernike is een grote zandbak tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:24 schreef Peterselieman het volgende:
Die binnentuin is daar echt prachtig. Veel beter dan dat Zernike, waar ik studeer![]()
iemand ter plaatse?quote:15:20:16 13-03-07 10 G BRAN Pr 1 BRAND WONING OUDE PEKELA ( OUDE ) EBBINGESTRAAT 30 GRONINGEN Eenheden: 758 830 747
703131520160401998 0401998 BRW Groningen ( Monitorcode )
703131520160400419 0400419 BRW Groningen-Vinkhuizen ( Kazernetechniek )
703131520160400392 0400392 BRW Groningen-Vinkhuizen ( Brandalarm / Ploeg )
703131520160400389 0400389 BRW Groningen-Sontweg ( Kazerne Techniek )
703131520160400363 0400363 BRW Groningen-Sontweg ( Brand/Duik Alarm )
703131520160400276 0400276 BRW Groningen-Vinkhuizen ( HW-758 )
703131520160400274 0400274 BRW Groningen-Vinkhuizen ( TAS-747 Uitruk 1 )
703131520160400111 0400111 BRW Groningen ( OvD Midden )
703131520160400022 0400022 BRW Groningen ( Pers en Piket Voorlichting Info )
703131520160400021 0400021 BRW Groningen ( Pers en Piket Voorlichting Alarm )
[blond]quote:
Mss heet de woning zo...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sinds wanneer is de Oude Ebbingestraat gesitueerd in Oude Pekela
BBQ, daar heb ik zin inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:16 schreef zquing het volgende:
ik ga met m'n groep naar groningen voor eindexamentraining. Maar nu gaan we natuurlijk niet de hele tijd examentrainingen daar. Wat kan je niet missen in Groningen, waar ik echt naartoe? En valt er ergens in de buurt van Boterdiep 73-2 nog een beetje te barbequen?
Beloof je dat je er nooit zult komen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:56 schreef BonJovi het volgende:
Me ex zei dat ze paar maanden geleden naar Groningen ging. Ze zei de Studentenstad, de OPKOMENDE STAD. Ik en me vrienden hebben er veel om gelachen, we zeiden wat moet je daar BOEREN
Ik lag vanmiddag nog bijna onder een tractor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:44 schreef Prosac het volgende:
Ik heb nog nooit boeren in een STAD gezien, maar dat terzijde
Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:48 schreef manou het volgende:
zijn er mensen van hier die in een subleague zitten van fok f1manager?
Bij ons op het werk hebben we ook van dat import spul.... duidelijke neppertsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
Fryslân boppe![]()
Ik woon dan wel in Groningen, maar een echte Groninger zal ik nooit worden.
Friezen moet inderdaad meer ontwikkeld worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman mompelt iets van dat friezen ontwikkelingswerk in Groningen doen
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Groningers moet inderdaad meer ontwikkeld worden.
Achterstanden wegwerken noemen ze dat (mentaal gezien)
Zie je, ze kunnen niet lezen, niet zelf een orginele reactie bedenken.quote:
Woonplaats = afkomst?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
Dat een drent het voor de Groningers op moet nemen![]()
Gelukkig sluit je af met eenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
Aan deze zinloze discussie heb ik geen zin meer. Hou jij maar lekker je eigen beeld van de werkelijkheid. Ondergetekende denkt over een aantal zaken fundamenteel anders en over meningen discussiëren is nog al een zinloze bezigheid, omdat beide partijen tot op zekere hoogte gelijk hebben. Daarom: Auf Wiedersehen
Nee.... hij probeerde slechts feiten te weerleggen, maar feiten zijn nu eenmaal feitenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:10 schreef Gollemrulez het volgende:
Was het een discussie dan?
heheh preciesquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee.... hij probeerde slechts feiten te weerleggen, maar feiten zijn nu eenmaal feiten
Doe even normaal ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:03 schreef Prosac het volgende:
Friesland.. afsteken en wegduwen
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:02 stond er in de ondertitel (of is dat je sig?) van du_ke het volgende:
Lief zijn!
nee hoor dat hoeft echt niet..zolang de friezen gewoon nederlands praten is er niets mis met zequote:Op woensdag 14 maart 2007 01:03 schreef Prosac het volgende:
Friesland.. afsteken en wegduwen
Verkapt "zie-mij-een-bedmaatje-hebben" postquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:00 schreef manou het volgende:
[..]
nee hoor dat hoeft echt niet..zolang de friezen gewoon nederlands praten is er niets mis met ze
mijn geweldige bedmaatje is ook een fries vandaar tegenwoordig minder moeite met friezen![]()
ben je nou nog steeds jaloers? je komt vanzelf aan de beurt schatquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Verkapt "zie-mij-een-bedmaatje-hebben" post
Oh, ok.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:09 schreef manou het volgende:
[..]
ben je nou nog steeds jaloers? je komt vanzelf aan de beurt schat![]()
![]()
Maar alles beter dan binnen zitten....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:51 schreef manou het volgende:
zo warm is het ook niet buiten dacht dat het veeel warmer zou zijn......mij nog veeeeels te koud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
idd wel zo slim om de schoolnaam niet te melden hier was gewoon benieuwd of je op de basis of middelbare school les gaf....quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:53 schreef teigan het volgende:
dat zet ik hier liever niet open en bloot neer als je het niet erg vind..
Het is iig een middelbare school
quote:
Daarom ben je het waarschijnlijk des te meer met mij eens: Vrije dagen zijn tofquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Heb de hele week al een drukke week, en volgende week wordt het nog erger.
Ik niet, aangezien mn stage definitief niet doorgaat...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Heb de hele week al een drukke week, en volgende week wordt het nog erger.
Ai, das wel minder. Je zit in je laatste jaar?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:43 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik niet, aangezien mn stage definitief niet doorgaat...
Nu dus niet meerquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ai, das wel minder. Je zit in je laatste jaar?
Hmmmmmm, dit maakt me heeeel erg nieuwsgierig aangezien ik ongeveer in dezelfde categorie zag 1 jaar geledenquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:53 schreef teigan het volgende:
dat zet ik hier liever niet open en bloot neer als je het niet erg vind..
Het is iig een middelbare school
Hahahaquote:
Niet meer woonachtig in het mooie Groningen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:52 schreef Posdnous het volgende:
*zucht* vroeger lag ik met dit weer in het. Noorderplantsoen
.
Nee, nou ik had 2 jaar terug ook een nieuwe lerares aardrijkskunde, afgestudeerd en wel. Tof mens, ik zag Lush in je laatste posts en daar is ze wel het type voor. Woont in Vinkhuizen of Paddepoel en heeft ook een vriendje enzo.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:23 schreef teigan het volgende:
scheikunde
Het is mijn eerste jaar pas hoor op deze school, het zou wel heel toevallig zijn..
Beter dan die zakjes van 40c uit de super?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:52 schreef manou het volgende:
ik ben zooo blij met de yam yam op t zuiderdiep!!
Geen slecht ideequote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:43 schreef manou het volgende:
ohhh wat een heerlijk weertje weer!!! ik gaat vanmiddag ff wat drinken op terras van de hertog denk ik..................
Ik vond 8.5 uur werken en 40 minuten fietsen mooi zatquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:24 schreef teigan het volgende:
Het was lekker skateweer zo, ik ben net nog een rondje om geweest
Er is dus haastquote:18:33:16 16-03-07 10 G BRAN Pr 1 Overig haast DE DRIE GEZUSTERS GROTE MARKT 37 -39 GRONINGEN Eenheden:
703161833160401998 0401998 BRW Groningen ( Monitorcode )
703161833160400111 0400111 BRW Groningen ( OvD Midden )
703161829460401998
18:29:46 16-03-07 10 G BRAN Pr 1 Overig haast DE DRIE GEZUSTERS GROTE MARKT 37 -39 GRONINGEN Eenheden: 746
703161829460401998 0401998 BRW Groningen ( Monitorcode )
703161829460400389 0400389 BRW Groningen-Sontweg ( Kazerne Techniek )
703161829460400363 0400363 BRW Groningen-Sontweg ( Brand/Duik Alarm )
703161829460400273 0400273 BRW Groningen-Sontweg ( TAS-746 Uitruk 1 )
Typisch.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:38 schreef MaxMark het volgende:
Boosheid na cowboy-actie motoragent
Heeft niks te maken met het bovenstaande, maar toch grappig om te lezen
Dat mis ik dus wel, dat ik niet in de stad zelf woonquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:48 schreef Gollemrulez het volgende:
Voor het eerst weer in het Noorderplantsoen gevoetbald. En ik was pv3 goed.
Wtfquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article1628103.ece?secId=22
Dat kan ik elke willekeurige kroeg gebeuren....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daar kom ik dus ook niet meer!
True. Waar niet. Een sick mind die dat 'leuk' vind en dus lekker rond loopt met dat spulquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat kan ik elke willekeurige kroeg gebeuren....
Psies en zie ze maar eens te pakken te krijgen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Waar niet. Een sick mind die dat 'leuk' vind en dus lekker rond loopt met dat spul
Tof! Dan ga ik ook heenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Psies en zie ze maar eens te pakken te krijgen...
Op de grote markt aan een paal en met de ballen bloot.... elke voobijganger mag 1 keer uithalen met een knuppel![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tof! Dan ga ik ook heenMeteen al mijn energie kwijt
quote:GRONINGEN - Bezoekers van een café aan de Grote Markt in Groningen zijn vrijdagavond door nog onbekende oorzaak onwel geworden.
Drie van hen moesten naar het ziekenhuis met symptomen van buikpijn en duizeligheid. Ze bevonden zich alle drie op de tweede verdieping van het gebouw. Dit cafégedeelte werd ontruimd, zodat de brandweer onderzoek kon doen naar de mogelijke oorzaak. De metingen leverden niets bijzonders op, maar het was er wel erg warm.
Het incident veroorzaakte veel opschudding in en rondom het café. Onder de cafébezoekers ging het gerucht dat er gerommeld zou zijn met de drankjes van de gasten. De politie onderzoekt nog wat hiervan waar is.
Als ik echt van ooggetuigen hoor die er waren lagen ze echt over de bar te kotsen en anderen zakten echt in elkaar op de grond. Was ook nog iemand die zou hebben staan schuimbekkenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:28 schreef teigan het volgende:
Voglens mij een beetje stemmingmakerij hoor, dat artikel..
Dit haal ik van Tv Noord
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |