JA!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:46 schreef decynischebever het volgende:
]
wat stond er dan?quote:
wat wil je hiermee bereiken decynischebever?quote:
Hoezo zo brutaal? Ik haal wel jullie topic naar boven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef Luco het volgende:
cynischebever, donder eens lekker op uit ons Groningen topic!
Dat bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wie komt hier nou in het topic alleen maar even om kotssmileys plaatsen dan
Kansloos
En wat vind jij van decynischebever? Is het een blijvertje denk je?quote:
Ik denk dat zijn IQ en dat van het beest in zijn username ongeveer overeenkomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En wat vind jij van decynischebever? Is het een blijvertje denk je?
Als ie in groningen woont ga ik hem doodtrappen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
En wat vind jij van decynischebever? Is het een blijvertje denk je?
Dierenmishandelingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ie in groningen woont ga ik hem doodtrappen.
edit. hij heeft vast een moeilijke jeugd gehadquote:
Boefjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Linkse hippiesquote:
Dus het mag?quote:
Ja, maar ik woon niet in Groningen, dus dan gaat het helaas voor jullie niet door.quote:
Tyft dan op.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon niet in Groningen, dus dan gaat het helaas voor jullie niet door.
In dat gevalquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:59 schreef decynischebever het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon niet in Groningen, dus dan gaat het helaas voor jullie niet door.
Vraagt er eindelijk iemand mijn mening, ga jij antwoordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
vroeg ik me ook al af, die kudde wroetende ambulancemedewerkers onder een bus, yikesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:37 schreef Joppy het volgende:
Weet iemand wat er vanochtend aan de hand was op de hoek prinsessenweg/wilhelminakade?
Ik wil die kunst ook beheersen! lief en teder een bever doodtrappenquote:
Griep zijn, is dat wat?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Vraagt er eindelijk iemand mijn mening, ga jij antwoorden
En ik ben ook nog griep
Ik heb ook weleens ziek, dat is pas kutquote:
Gollem, dat heet een kater.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens ziek, dat is pas kut![]()
Ik acht de kans klein.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:39 schreef Renesite het volgende:
Als iemand mij zoektIk ben morgen te vinden in het stemlokaal aan de Sanstraat
De hele dag?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:39 schreef Renesite het volgende:
Als iemand mij zoektIk ben morgen te vinden in het stemlokaal aan de Sanstraat
Tulk niet. 's ochtends werken en 's middags school.quote:
Nouja, het kon natuurlijk zijn dat je mensen probeert te beinvloeden met je SP-vlagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tulk niet. 's ochtends werken en 's middags school.
Euhquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:54 schreef luminary het volgende:
[..]
Nouja, het kon natuurlijk zijn dat je mensen probeert te beinvloeden met je SP-vlag![]()
Geen huisgenoten ofzo? Ach en anders duim je gewoon heel hard voor je partij naar keuzequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:58 schreef luminary het volgende:
Pffft, nou ik ben ziek. Ik ben vergeten iemand te machtigen
Naja, zie morgen wel...
Jij bent zeker straks afgestudeerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Geen huisgenoten ofzo? Ach en anders duim je gewoon heel hard voor je partij naar keuze![]()
vvd, sorry
Pijnlijk onderwerp...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent zeker straks afgestudeerd!
Juist daar stem ik ook voorquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb zo hard geleerd dat stemmen goed is, dat ik zelfs voor waterschap stem
Volgens mij kun je tot 8 uur vanavond stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:54 schreef Sebasser het volgende:
Stemmen zuigt.
Je bed uitkomen voor iets onnozels..
Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |