Ja, mee eensquote:Op zondag 4 maart 2007 19:15 schreef nietzman het volgende:
Hee.
En oh, hee, mogen die gigantische prenten uit de OP? Dat laden en verspringen is alleen maar irritant..
@homequote:Op zondag 4 maart 2007 19:15 schreef nietzman het volgende:
Hee.
Dat laden en verspringen is alleen maar irritant..
Laanhuizenquote:
tja, waar is diequote:Op zondag 4 maart 2007 20:05 schreef Renesite het volgende:
Euhhh
digitale stempas, staat achterop je kaart geloof ik
Boeiendquote:Op zondag 4 maart 2007 20:27 schreef maok het volgende:
[..]
tja, waar is die
die platterond is niet goed, mijn huis is er af gevallen![]()
Ik vind het wel leuk gedaan hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boeiendanders werd hij veel te groot
! Mijn huis bestaat dus ook niet
![]()
[afbeelding]
Oh, en als ze ze veranderen - jammer - dan zijn ze zelf niet meer terug te vinden
Ja, dat soort dingen kan ik weer nietquote:Op zondag 4 maart 2007 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mag de mijne iets zuidelijker?Tegen het Damsterdiep aan eigenlijk?
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:53 schreef maok het volgende:
Ik moet d66 stemmenen ik heb niet eens overal 'weet ik niet' gekozen
Via makelaars valt te proberen. Volgens mij huurt m'n broer een huisje via makerlaardij Zeven.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:50 schreef Nouk het volgende:
Hoe zit het precies met huren in groningen? Via woningnet, is dat een beetje te doen of ook jaren wachttijd? Zijn er andere wegen? Zijn misschien op zoek naar een etage/appartement/benedenwoning.
Voor vrije sector woningen zijn altijd weer eisen van 30.000 pbj verdienen enzo.
Tips?.
Ik en eigenlijk met mij nog een hele boel vonden hem nogal (te) groot en teveel te grote plaatjes bevatten.quote:
Hequote:Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef Laura 2000 het volgende:
Hej mensen,
leuk plattegrond zeg!
Ik wil even melden dat ik twee weken geleden mijn studentenhuis in de Taco Mesdagstraat heb verlaten, om mijzelf te vestigen in een prachtig appartement in de Floresstraat/Korrewegwijk. Zwaai even als je een dvd komt huren bij onze buren!!![]()
Je bent vanaf nu voor altijd verbonden met dit topicquote:Op maandag 5 maart 2007 11:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
HeMoet ik het weer aanpassen
Dat is dan wel weer kut
![]()
De plattegrond is wel tof heur, daar niet van. Maar ik mis al die gezellige plaatjes van elke buurtquote:Op zondag 4 maart 2007 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik en eigenlijk met mij nog een hele boel vonden hem nogal (te) groot en teveel te grote plaatjes bevatten.
Maar als je het niets vind met nog een aantal zet ik maar wat graag de oude terug. Deze staat namelijk nog niet in de wiki
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |