Vraagt er eindelijk iemand mijn mening, ga jij antwoordenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ie in groningen woont ga ik hem doodtrappen.
vroeg ik me ook al af, die kudde wroetende ambulancemedewerkers onder een bus, yikesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:37 schreef Joppy het volgende:
Weet iemand wat er vanochtend aan de hand was op de hoek prinsessenweg/wilhelminakade?
Ik wil die kunst ook beheersen! lief en teder een bever doodtrappenquote:
Griep zijn, is dat wat?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Vraagt er eindelijk iemand mijn mening, ga jij antwoorden
En ik ben ook nog griep
Ik heb ook weleens ziek, dat is pas kutquote:
Gollem, dat heet een kater.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens ziek, dat is pas kut![]()
Ik acht de kans klein.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:39 schreef Renesite het volgende:
Als iemand mij zoektIk ben morgen te vinden in het stemlokaal aan de Sanstraat
De hele dag?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:39 schreef Renesite het volgende:
Als iemand mij zoektIk ben morgen te vinden in het stemlokaal aan de Sanstraat
Tulk niet. 's ochtends werken en 's middags school.quote:
Nouja, het kon natuurlijk zijn dat je mensen probeert te beinvloeden met je SP-vlagquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tulk niet. 's ochtends werken en 's middags school.
Euhquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:54 schreef luminary het volgende:
[..]
Nouja, het kon natuurlijk zijn dat je mensen probeert te beinvloeden met je SP-vlag![]()
Geen huisgenoten ofzo? Ach en anders duim je gewoon heel hard voor je partij naar keuzequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:58 schreef luminary het volgende:
Pffft, nou ik ben ziek. Ik ben vergeten iemand te machtigen
Naja, zie morgen wel...
Jij bent zeker straks afgestudeerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Geen huisgenoten ofzo? Ach en anders duim je gewoon heel hard voor je partij naar keuze![]()
vvd, sorry
Pijnlijk onderwerp...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent zeker straks afgestudeerd!
Juist daar stem ik ook voorquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb zo hard geleerd dat stemmen goed is, dat ik zelfs voor waterschap stem
Volgens mij kun je tot 8 uur vanavond stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:54 schreef Sebasser het volgende:
Stemmen zuigt.
Je bed uitkomen voor iets onnozels..
Nee.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:48 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Volgens mij kun je tot 8 21:00 uur vanavond stemmen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:20 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Pijnlijk onderwerp...
Keiharde nee dus![]()
Ja, jij ook weerquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:22 schreef maok het volgende:
Ik was vanmorgen al om 6.45 in een stembureau, wat is dat vroeg zeg.(en ik kon nog niet eens stemmen, ten eerste omdat het te vroeg was en ten tweede omdat ik mijn stempas niet had omgezet.)
Is best wel typisch voor dit topic: de ene keer is het niet vooruit te branden, de andere keer lullen we 6 pagina's vol binnen een dag. Dit is dus duidelijk een gevalletje 1quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:26 schreef luminary het volgende:
Wat is dit!?
Een hele dag niet gepost?
Stilte voor de storm?
Ik heb geen zin om in mijn eentje dit topic vol te baggeren, dus ik wacht ook maar even, denk ik.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Komt omdat ik er niet was natuurlijk!
![]()
Naar huis in Drenthe gaan en werken, wat zijn jouw plannen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:48 schreef manou het volgende:
dag mensen!!! bijna weekend!!!! wat zijn de plannen?!
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Naar huis in Drenthe gaan en werken, wat zijn jouw plannen?
Rijles werken chillen en verder eik nietsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:48 schreef manou het volgende:
Ja, duhh.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Dat was me het avondje wel...Je kan toch leuk op stap in Grunn
ben in Meppel momenteel en het zal wel zuipen, werken, zuipen, verjaardag dus weer zuipen wordenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:48 schreef manou het volgende:
Ajoh altijd leuk om het weer te bevestigen.quote:
ik ga morgen uitslapen dan ff thee doen @sally's en boodschappen doen, in de avond mijn huisopruimen en niet opstap deze x.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Naar huis in Drenthe gaan en werken, wat zijn jouw plannen?
Wat cool! Heb jij een bedmaatje? Hahah. iets zegt me dat dat geen knuffelbeer isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:37 schreef manou het volgende:
[..]
ik ga morgen uitslapen dan ff thee doen @sally's en boodschappen doen, in de avond mijn huisopruimen en niet opstap deze x.
Zondag ga ik wer uitslapen thee doen met vriendin aan het einde van de middag dan ergens eten en poolen @queaction aan het begin van de avond, dan later komt mijn bedmaatje en hij blijft bij mij slapen![]()
thats it for me this weekend!
Been there...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:20 schreef manou het volgende:
haha ja ik heb een extreem leuk bedmaatje....wel iets te veel contact voor alleen bedmaatje maar goed ik zie wel hoe het gaat lopen ik ken hem nog maar 8 weken oid dusss
poolen...ik vind het heel erg leuk ik word steeds beter maar ik ben geen topper!!
raxx?? ken ik niet ik kom al bij cue vanaf mijn middelbare schooltijd, heb het poolen sinds kort her ontdekt dussss
Voor een meet?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:45 schreef MaxMark het volgende:
Ook een plek voor een meet (die er waarschijnlijk nooit gaat komen): Een poolgelegenheid 14.gif
Het was een suggestie, niks definitiefsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef luminary het volgende:
[..]
Voor een meet?
Dacht het even niet.
Hee, dat rijmt
Als er een meet komt, ben ik ervoor om bijvoorbeeld ergens overdag op bijvoorbeeld een za -of zo-middag af te spreken in een café
He, dikkeme, heb al taart gehad vandaagquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef maok het volgende:
Ik ga mijn verjaardag vieren. Altans, als er nog eens iemand komt
, de volgende keer nodig iedereen uit om 20.00 uur, dan zijn ze er tenminste om 21.00 uur.
Tja, da´s niet bepaald ´op oproep´ beschikbaar hequote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:34 schreef manou het volgende:
zodra ik deze gedumpt heb maar dat duurt nog ff denk ik ...je woond wel lekker in de buurt......gozer nu woond in delft..
Koekje derbij?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tja, da´s niet bepaald ´op oproep´ beschikbaar he
Ik had em allaaang gedumpt
Wijs planquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef maok het volgende:
, de volgende keer nodig iedereen uit om 20.00 uur, dan zijn ze er tenminste om 21.00 uur.
Nog gefeliciteerd, trouwensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:14 schreef maok het volgende:
Ik doe mee met de versie van Dagblad van het Noorden: www.f1tm.nlquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:35 schreef manou het volgende:
wie van de stadjers doet mee aan f1manager???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |