Daar doe ik niet aan, kleur is zo 100 jaar na z-wquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:16 schreef Tinkepink het volgende:
Vier is wel aardig, al zou ik persoonlijk kleurenfoto's hebben gemaakt.
Haha ga ik speciaal naar de markt, vindt je alle foto's die niet van de markt afkomen niets toevoegenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:17 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Nou, om eerlijk te zijn ben ik best positief, alleen de laatste 5 vind ik niet echt iets toevoegen aan de rest van de reeks
Nou zal ik het dan maar kort houden? Leuk gedaan maar niet echt byzonderquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:13 schreef ableton het volgende:
Of je vindt me nu de beste fotograaf die ooit geleefd heeft of nog leeft, of je ligt kotsend/jankend bij de WC/je moeder/je partner![]()
Waarom? Hipshots!!!
En dan nog is belachelijk doorgelopen en uitgebeten ook, jezus die durft!
En boven alles het zijn foto's van de kleurrijke markt in Groningen....... zijn ze z-w!!!
Ik weet het ben een kleurbarbaar.
Ik ga voor 1 positief comment![]()
Voelde me trouwens net een perverse voyeur![]()
medestander!!! arthur bostrom!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 14:20 schreef S-Two het volgende:
Twee is echt heel tof ja!
Wat is er mis dan met andere portretjes?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:58 schreef NNK3 het volgende:
Het zijn registrerende foto's. Maar in ieder geval beter dan al die standaard RTL 4 portretjes hier.
Je geeft zelf aan dat dit beter is dan de standaart RTL4 portretjes.quote:Op zondag 18 maart 2007 11:09 schreef NNK3 het volgende:
Andere portretjes? De foto's in dit topic zijn toch zeker geen portretten?
"Studio"portretten met weinig variatie hebben nu eenmaal niet mijn voorkeur. Ik hou van totaal andere fotografie. Google eens op Jeff Wall.
Ik heb geen behoefte om mijn foto's op een forum te zetten. Ik ben niet op die manier met fotografie bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |