Mss heet de woning zo...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sinds wanneer is de Oude Ebbingestraat gesitueerd in Oude Pekela

BBQ, daar heb ik zin inquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:16 schreef zquing het volgende:
ik ga met m'n groep naar groningen voor eindexamentraining. Maar nu gaan we natuurlijk niet de hele tijd examentrainingen daar. Wat kan je niet missen in Groningen, waar ik echt naartoe? En valt er ergens in de buurt van Boterdiep 73-2 nog een beetje te barbequen?

Beloof je dat je er nooit zult komen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:56 schreef BonJovi het volgende:
Me ex zei dat ze paar maanden geleden naar Groningen ging. Ze zei de Studentenstad, de OPKOMENDE STAD. Ik en me vrienden hebben er veel om gelachen, we zeiden wat moet je daar BOEREN

Ik lag vanmiddag nog bijna onder een tractor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:44 schreef Prosac het volgende:
Ik heb nog nooit boeren in een STAD gezien, maar dat terzijde

Jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:48 schreef manou het volgende:
zijn er mensen van hier die in een subleague zitten van fok f1manager?

Bij ons op het werk hebben we ook van dat import spul.... duidelijke neppertsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:45 schreef Peterselieman het volgende:
Fryslân boppe![]()
Ik woon dan wel in Groningen, maar een echte Groninger zal ik nooit worden.

Friezen moet inderdaad meer ontwikkeld worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
* Peterselieman mompelt iets van dat friezen ontwikkelingswerk in Groningen doen

quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Groningers moet inderdaad meer ontwikkeld worden.
Achterstanden wegwerken noemen ze dat (mentaal gezien)

Zie je, ze kunnen niet lezen, niet zelf een orginele reactie bedenken.quote:

Woonplaats = afkomst?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
Dat een drent het voor de Groningers op moet nemen![]()

Gelukkig sluit je af met eenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
Aan deze zinloze discussie heb ik geen zin meer. Hou jij maar lekker je eigen beeld van de werkelijkheid. Ondergetekende denkt over een aantal zaken fundamenteel anders en over meningen discussiëren is nog al een zinloze bezigheid, omdat beide partijen tot op zekere hoogte gelijk hebben. Daarom: Auf Wiedersehen

Nee.... hij probeerde slechts feiten te weerleggen, maar feiten zijn nu eenmaal feitenquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:10 schreef Gollemrulez het volgende:
Was het een discussie dan?

heheh preciesquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee.... hij probeerde slechts feiten te weerleggen, maar feiten zijn nu eenmaal feiten

Doe even normaal ja.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:03 schreef Prosac het volgende:
Friesland.. afsteken en wegduwen

quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:02 stond er in de ondertitel (of is dat je sig?) van du_ke het volgende:
Lief zijn!

nee hoor dat hoeft echt niet..zolang de friezen gewoon nederlands praten is er niets mis met zequote:Op woensdag 14 maart 2007 01:03 schreef Prosac het volgende:
Friesland.. afsteken en wegduwen

Verkapt "zie-mij-een-bedmaatje-hebben" postquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:00 schreef manou het volgende:
[..]
nee hoor dat hoeft echt niet..zolang de friezen gewoon nederlands praten is er niets mis met ze
mijn geweldige bedmaatje is ook een fries vandaar tegenwoordig minder moeite met friezen![]()

ben je nou nog steeds jaloers? je komt vanzelf aan de beurt schatquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Verkapt "zie-mij-een-bedmaatje-hebben" post

Oh, ok.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:09 schreef manou het volgende:
[..]
ben je nou nog steeds jaloers? je komt vanzelf aan de beurt schat![]()
![]()

Maar alles beter dan binnen zitten....quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:51 schreef manou het volgende:
zo warm is het ook niet buiten dacht dat het veeel warmer zou zijn......mij nog veeeeels te koud

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |