uiteraardquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Een actie uit MIJN naam (FOK! is een eenmanszaak en dus is alles uit MIJN naam) waar ik niet achter sta kan ik me wel druk over maken.
quote:Beetje hetzelfde als wanneer 80 man een kaartje namens - jouw echte naam - sturen met daarin de melding dat je graag op eric's pik zou willen sabbelen (en dan ga ik er even van uit dat je dat niet wil) en dat half Nederland dan zit te kijken en denkt WTF?!
Nee hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:59 schreef Danny het volgende:
[..]
dus er gaat ook niet zijdelings aan gerefereerd worden, bv 'eerder stuurden wel al kaarten...' gelul?
Mijn bezwaren tegen Huub staan in de OP.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:59 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Zou je ook nog in willen gaan op mijn vraag: wat heb je precies tegen die jongen?
Ik krjig sterk het idee dat je uitsluitend een hekel aan hem hebt omdat andere mensen hem zo leuk vinden en jij dat niet uit kan staan. Is dat zo? En zo ja, zegt dat dan niet meer over jou dan over Huub?
Blijkbaar tolereert Danny dit soort posts wel op zijn forum.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ga eens werken ofzo ipv je telkens zo achterlijk te gedragen hier.
Sukkel![]()
Iets zegt mij dat Huub die link helemaal niet gaat leggen, wanneer jij over een week of wat niet meer kunt wachten en jullie met zijn vieren een kaartje gaan sturen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het is gewoon een aKtie van een niet nader te noemen FOrum.
Kijk, ik kan natuurlijk niet uitsluiten dat Huub zelf de link legt.
Ik denk dat jij niet alleen op een sociaal minimum leeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ik neem de volledige verantwoordelijkheid voor deze "illegale" aktie, ik wil je er wel op wijzen dat een eventuele schadevergoeding slechts enkele tientallen euro`s per maand zal bedragen aangezien ik op het sociaal minimum leef.
*********** ******************************************** *********************(gecensureerd)
Van mij mag het afz FOK.NL uit de TT, al moet ik je er wel voor waarschuwen dat ik vermoed dat Huub wel zal gaan weten uit welke hoek deze aktie komt.![]()
Nog 71 aanmeldingen, en dan gaan we een gezamenlijke verzenddatum bepalen.![]()
![]()
![]()
Dat is precies de reden waarom ik mijn respect voor Huub verloren heb.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:07 schreef Lieve het volgende:
[..]
Misschien heb je wat aan de tip .... kijk waarom sommige acties succesvol zijn. De grote winst zit niet in de overeenkomst afkeer van iemand. Het dissen roept niet om respect.
misschien kun jij het bericht dan aan hem doorgeven aangezien jij weet dat hij niet meer komt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:07 schreef Polonium-120 het volgende:
Deze gebruiker is momenteel offlinePeter6000 en blijf offline...
O. Als je dat een antwoord op mijn vraag vindt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn bezwaren tegen Huub staan in de OP.
Shit Peet, wat nu?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:07 schreef Lieve het volgende:
Mijn respect heb je hier dan ook totaal niet mee gewonnen.
Omdat Huub jou gedist zou hebben? Na deze actie zou hij dat zeker wel doen! Maar daar heb je het dan ook meteen bij het begin zelf naar gemaakt niet waar?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik mijn respect voor Huub verloren heb.
Neehee, omdat Huub Jaap gedist heeft en zijn overleden broer erbij gehaald heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
Omdat Huub jou gedist zou hebben? Na deze actie zou hij dat zeker wel doen! Maar daar heb je het dan ook meteen bij het begin zelf naar gemaakt niet waar?
neen dat niet... ik raad de initiator van deze kaartenactie aan om zijn/haar koffers te pakken en in de buurt van tjernobyl tomaatjes te gaan plukken...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
misschien kun jij het bericht dan aan hem doorgeven aangezien jij weet dat hij niet meer komt?
De stemmen die je hoort vallen onder een psychische ziekte, dissociatieve Identiteits Stoornis, daar kun je verder geen werkelijkheid aan verbinden.quote:Ik merk in de COS steeds meer geluiden op, dat Huub zijn populariteit aan het verliezen is:
Het is de bedoeling je in dit topic op te geven, en als we dan 50 namen hebben sturen we allemaal 2 kaartjes (onder 2 verschillende namen), op exact dezelfde dag.
Fijn dat je zo vreselijk normaal bent, good for you.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:30 schreef Lieve het volgende:
Gewoonlijk sturen mensen post onder hun eigen naam. Het is niet echt gebruikelijk voor 'normale' mensen om zich als meedere mensen te presenteren.
En luister voortaan even naar Jaap voor je comentaar hebt op een ander? Jaap meent als the godfather binnen te kunnen komen. Vervolgens Huub eruit te kunnen knikkeren en zwaar te dissen en dan heb je stront aan de knikker. Als je dan zelf je eigen stont al aandraagt moet je er niet verbaasd over zijn als die stront in je gezicht terug komt als een boemerang.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neehee, omdat Huub Jaap gedist heeft en zijn overleden broer erbij gehaald heeft.
En die stroom van opmerkingen over Jaaps uiterlijk.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Blijkbaar tolereert Danny dit soort posts wel op zijn forum.
Gelukkig maar voor jou.
Is het ook, blijkbaar vindt hij het leuk om telkens in discussie te moetenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:33 schreef Katewalker het volgende:
Mi is dit een nogal infantiele poging om Huubfans te pesten...
Zielig.....![]()
Doe jij ook mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:51 schreef ItaloDancer het volgende:
En Peter, hoeveel mensen doen er inmiddels al mee?
Ik moet er niet om lachen, vind het eerder bedroevend.quote:
gebeurt bij de andere bewoners toch ook, laat hem.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom wil je zo graag dat iedereen weet dat je Huub irritant vindt![]()
Alsof dat nog niet duidelijk was, daar hoef je geen speciaal topic voor te openen hoor![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef robert2006 het volgende:
ik haat huub niet, maar vindt hem veel minder leuk dan voordat hij uit het huis vertrok.
komt regelmatig erg irritant over, nog niet zo erg als natas en brian maar wat niet is kan nog komen.
Die uitkering is wel van belang. Hij voert geen f*ck uit en kan de hele dag bashen..ik moet dezelfde hoeveelheid in een veel kortere tijd bashen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:05 schreef Gert het volgende:
Wat geven sommige mensen hier weer blijk van relativeringsvermogen. Vooral héél boos worden op Peter6000, en hem persoonlijk aanvallen op zijn uitkering.![]()
Ik zou daarom haast aan de aktie mee willen doen, maar dat is geen goede motivatie. Bovendien haat ik Huub niet en wil ik op geen enkele manier, hoe klein ook, bijdragen aan een eventueel voordeel voor Natasia en Brian.
Peter: het is mooi dat je hier je energie nu in kwijt kunt, en dus misschien niet meer in elke COS 20 posts hoeft te plaatsen waarin staat dat Jaap leuk is en Huub een klootzak.![]()
Peet, want die bashed Huubquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:17 schreef PC eend het volgende:
In principe en toptopic![]()
Maar bashen we hier nu huub of peet
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wie huub erger vindt dan, brian, natasia of amanda die spoort niet
![]()
Ik verwacht ook wat meer animo, als hij weer mag zuipenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:29 schreef de_kolonel het volgende:
Ik geef Huub tot nogtoe het voordeel van de twijfel omdat hij die enorm grote bek keer op keer waar blijft maken met die acties van 'em. Als hij lui wordt is het inderdaad tijd om hem tot de orde te gaan roepen.
Even over na denken >uhh!!<quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Doe jij ook mee.
Misschien koppel ik er wel een prijsvraag aan.
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:12 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Die uitkering is wel van belang. Hij voert geen f*ck uit en kan de hele dag bashen..ik moet dezelfde hoeveelheid in een veel kortere tijd bashen.![]()
Idd, ik geloof dat iedereen eigenlijk diep in zijn hart wel weet dat ik gelijk heb. De leuke Huub verandert langzaam maar zeker in een treiterende alcoholist die weinig meer kan uitbrengen dan "dan ga je toch naar huis", en meer van dat soort uitgewerkte kreetjes.quote:
Dat is in ieder geval een begin.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb trouwens al 3 mailtjes gehad van users uit de COS die uit angst om erbuiten te vallen neutraal of licht positief over Huub posten, maar het wel met me eens zijn.
Ze durven zich in dit topic echter niet kenbaar te maken, omdat ze bang zijn niet geaccepteerd te worden in de COS.
Jaap misbruikt het ongeluk van zijn broer zelf, om medelijden te wekken of om z'n overgewicht te rechtvaardigen voor zichzelf.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:28 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn stelling: Iemand die aan de ontbijttafel een medebewoner begint te bashen over zijn aan een auto-ongeluk overleden broer is ziek.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens al 3 mailtjes gehad van users uit de COS die uit angst om erbuiten te vallen neutraal of licht positief over Huub posten, maar het wel met me eens zijn.
Ze durven zich in dit topic echter niet kenbaar te maken, omdat ze bang zijn niet geaccepteerd te worden in de COS.
Ik begrijp je redenatie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:11 schreef sellh het volgende:
[..]
Jaap misbruikt het ongeluk van zijn broer zelf, om medelijden te wekken of om z'n overgewicht te rechtvaardigen voor zichzelf.
Het overlijden van z'n broer had-ie helemaal niet hoeven aan te halen in dit verband, want dat is de óorzaak niet van z'n overgewicht. Overgewicht heeft te maken met aanleg en voedingsgewoonten.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:12 schreef Suikeroom het volgende:
Huub zelf enorm gegroeid in het spel en heeft een paar schitterende acties uitgehaald. sinds ie terug is zijn Brian en Natasia zn target, en terecht.. gisteravond was ie weer on top of his game.. ok de simpele pesterijtjes hoef je niet te waarderen maar Huub is nog altijd erg positief, zorgt voor de humor in het huis, en houdt de boel enorm scherp..
daarom Huub![]()
![]()
nope het is dgk_redactie, check alles maar op tien, tv uitzendingen hun forum alles bewerkstelligen om huub zwart te maken. mmm ok nu word ik para brodda nee aaahh ho fucking ho its me brainlessquote:
In de OP staat niet wat Huub nou eigenlijk tegen Jaap heeft gezégd, nadat Jaap zijn overleden broer noemde. Kun je dat hier melden?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
Even walgelijk als Natasia`s opmerking over de oma van Sylvia.
Natasia gaf de schuld aan god, die kan itt allah best wel wat hebben volgens mijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
In de OP staat niet wat Huub nou eigenlijk tegen Jaap heeft gezégd, nadat Jaap zijn overleden broer noemde. Kun je dat hier melden?
Ik weet wél wat Natasia heeft gezegd. Zij suggereerde dat Sylvia's oma was overleden omdat Sylvia een verkeerde beslissing zou hebben genomen. Ik ben benieuwd hoe grof Huub dan was.
Nee, ik kan het niet terugvinden op de Tiensite en in de COS.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
In de OP staat niet wat Huub nou eigenlijk tegen Jaap heeft gezégd, nadat Jaap zijn overleden broer noemde. Kun je dat hier melden?
En dan te bedenken dat Suikeroom een die-hard Nathanael-fan was die een schurfthekel aan Huub had.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:32 schreef tuinfluiter het volgende:
![]()
Beter dan Suikeroom kan ik het niet verwoorden.
Of misschien heeft hij wat met de kritiek gedaan die hij laatst kreeg, dat hij altijd zo tegendraads en negatief wasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Suikeroom een die-hard Nathanael-fan was die een schurfthekel aan Huub had.
Dus of hij mag Huub nu gewoon graag en had het toen verkeerd gezien, of hij is gewoon de persoon die altijd achter de treiteraar staat omdat hij dat leuk vindt.
Dat neemt niet weg dat alles dus kan veranderen want 2 maanden geleden had hij nooit geloofd ooit Huub-fan te zullen zijn.
Peter6000quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:04 schreef T-lex het volgende:
Kopieer deze namen, en zet je eigen naam erbij.[/b]
heee erica jij hier!?... ik ben het... einde rechtdoor...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
uit haat is nog nooit iets goeds voortgekomen.........huub is amusement huub leidt mij af van de dagelijkse sores dus ik ga voor huub en niks haatactie voor huub kies maar een ander object om je solidariteit of haat op te richten
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:55 schreef Ifa het volgende:
[..]
Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
T-lex
Ifa
Met de verder irrelevante nuancering dat ik het jochie niet haat. Erg vermakelijk te zien hoe een clownesk, maar verder behoorlijk onbekwaam sukkeltje uit kan groeien tot held wiens flaters steevast in cos etzeteraetzera tot grootse daden worden geherinterpreteerd en wiens minder frisse karaktertrekjes zonder schroom worden gladgestreken.
Jij snapt, gwn het, cncpt niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:52 schreef m-materazzi het volgende:
Huub is gwn DGK, zonder Huub, zal dit programma nog minder dan de helft kijkers hebben.
Na een paar dagen ohne Huub, zijn de kijkcijfers gehalveerd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Jij snapt, gwn het, cncpt niet.
Ik hoop zo dat hij er donderdag alsnog uitvliegt!
De kijkcijfers gaan echt niet dalen en Fok! gaat massaal zelfmoord plegen.![]()
Wedden om 25¤ van niet?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:01 schreef m-materazzi het volgende:
Na een paar dagen ohne Huub, zijn de kijkcijfers gehalveerd.
Natasia daarentegen.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Wedden om 25¤ van niet?
Mocht hij er donderdag uitvliegen.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:40 schreef Morwen het volgende:
En ik haat Huub niet, geen van allen trouwens, it's tievie![]()
heel cool en eerlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ga toch lekker fietsen man Huub is cool
![]()
Heeft Huub orgasmes gekweekt? Hoe gek kijk jij naar dit programma.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:34 schreef APK het volgende:
Peter6000
Teamlead
Sebasser
Joost
T-lex
Ifa
APK
Na het collectieve orgasme hedenavond voel ik mij geroepen mijzelf alsnog op de lijst te plaatsen.
Ifa had het niet beter kunnen verwoorden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |