uiteraardquote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:58 schreef Danny het volgende:
[..]
Een actie uit MIJN naam (FOK! is een eenmanszaak en dus is alles uit MIJN naam) waar ik niet achter sta kan ik me wel druk over maken.
quote:Beetje hetzelfde als wanneer 80 man een kaartje namens - jouw echte naam - sturen met daarin de melding dat je graag op eric's pik zou willen sabbelen (en dan ga ik er even van uit dat je dat niet wil) en dat half Nederland dan zit te kijken en denkt WTF?!
Nee hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:59 schreef Danny het volgende:
[..]
dus er gaat ook niet zijdelings aan gerefereerd worden, bv 'eerder stuurden wel al kaarten...' gelul?
Mijn bezwaren tegen Huub staan in de OP.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:59 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
[..]
Zou je ook nog in willen gaan op mijn vraag: wat heb je precies tegen die jongen?
Ik krjig sterk het idee dat je uitsluitend een hekel aan hem hebt omdat andere mensen hem zo leuk vinden en jij dat niet uit kan staan. Is dat zo? En zo ja, zegt dat dan niet meer over jou dan over Huub?
Blijkbaar tolereert Danny dit soort posts wel op zijn forum.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ga eens werken ofzo ipv je telkens zo achterlijk te gedragen hier.
Sukkel![]()
Iets zegt mij dat Huub die link helemaal niet gaat leggen, wanneer jij over een week of wat niet meer kunt wachten en jullie met zijn vieren een kaartje gaan sturen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het is gewoon een aKtie van een niet nader te noemen FOrum.
Kijk, ik kan natuurlijk niet uitsluiten dat Huub zelf de link legt.
Ik denk dat jij niet alleen op een sociaal minimum leeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ik neem de volledige verantwoordelijkheid voor deze "illegale" aktie, ik wil je er wel op wijzen dat een eventuele schadevergoeding slechts enkele tientallen euro`s per maand zal bedragen aangezien ik op het sociaal minimum leef.
*********** ******************************************** *********************(gecensureerd)
Van mij mag het afz FOK.NL uit de TT, al moet ik je er wel voor waarschuwen dat ik vermoed dat Huub wel zal gaan weten uit welke hoek deze aktie komt.![]()
Nog 71 aanmeldingen, en dan gaan we een gezamenlijke verzenddatum bepalen.![]()
![]()
![]()
Dat is precies de reden waarom ik mijn respect voor Huub verloren heb.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:07 schreef Lieve het volgende:
[..]
Misschien heb je wat aan de tip .... kijk waarom sommige acties succesvol zijn. De grote winst zit niet in de overeenkomst afkeer van iemand. Het dissen roept niet om respect.
misschien kun jij het bericht dan aan hem doorgeven aangezien jij weet dat hij niet meer komt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:07 schreef Polonium-120 het volgende:
Deze gebruiker is momenteel offlinePeter6000 en blijf offline...
O. Als je dat een antwoord op mijn vraag vindt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn bezwaren tegen Huub staan in de OP.
Shit Peet, wat nu?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:07 schreef Lieve het volgende:
Mijn respect heb je hier dan ook totaal niet mee gewonnen.
Omdat Huub jou gedist zou hebben? Na deze actie zou hij dat zeker wel doen! Maar daar heb je het dan ook meteen bij het begin zelf naar gemaakt niet waar?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik mijn respect voor Huub verloren heb.
Neehee, omdat Huub Jaap gedist heeft en zijn overleden broer erbij gehaald heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
Omdat Huub jou gedist zou hebben? Na deze actie zou hij dat zeker wel doen! Maar daar heb je het dan ook meteen bij het begin zelf naar gemaakt niet waar?
neen dat niet... ik raad de initiator van deze kaartenactie aan om zijn/haar koffers te pakken en in de buurt van tjernobyl tomaatjes te gaan plukken...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
misschien kun jij het bericht dan aan hem doorgeven aangezien jij weet dat hij niet meer komt?
De stemmen die je hoort vallen onder een psychische ziekte, dissociatieve Identiteits Stoornis, daar kun je verder geen werkelijkheid aan verbinden.quote:Ik merk in de COS steeds meer geluiden op, dat Huub zijn populariteit aan het verliezen is:
Het is de bedoeling je in dit topic op te geven, en als we dan 50 namen hebben sturen we allemaal 2 kaartjes (onder 2 verschillende namen), op exact dezelfde dag.
Fijn dat je zo vreselijk normaal bent, good for you.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:30 schreef Lieve het volgende:
Gewoonlijk sturen mensen post onder hun eigen naam. Het is niet echt gebruikelijk voor 'normale' mensen om zich als meedere mensen te presenteren.
En luister voortaan even naar Jaap voor je comentaar hebt op een ander? Jaap meent als the godfather binnen te kunnen komen. Vervolgens Huub eruit te kunnen knikkeren en zwaar te dissen en dan heb je stront aan de knikker. Als je dan zelf je eigen stont al aandraagt moet je er niet verbaasd over zijn als die stront in je gezicht terug komt als een boemerang.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Neehee, omdat Huub Jaap gedist heeft en zijn overleden broer erbij gehaald heeft.
En die stroom van opmerkingen over Jaaps uiterlijk.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Blijkbaar tolereert Danny dit soort posts wel op zijn forum.
Gelukkig maar voor jou.
Is het ook, blijkbaar vindt hij het leuk om telkens in discussie te moetenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:33 schreef Katewalker het volgende:
Mi is dit een nogal infantiele poging om Huubfans te pesten...
Zielig.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |